Ζ. Τσίμτσιου, Α. Δρόντσος, Φ. Δάντση Κ.Υ.Α.Τ. Ευόσμου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Advertisements

Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Η φωνή του εκπαιδευτικού
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Κέντρα Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού Νόμος 2525/97.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Μαθαίνω να σερφάρω με ασφάλεια.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
Click to edit Master subtitle style 6/3/2015 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ : ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΠΟΝΤΙΚΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ (ΠΕ02) ΧΕΛΜΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ( ΠΕ01)
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Προάγοντας την υγεία στο σχολείο. Παρουσίαση Προγραμμάτων
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Πρόσκληση Ο Δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, οι Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β’ Αθήνας, ο Πρόεδρος του Eθνομουσικολογικού Ιδρύματος.
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
Ομάδα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 3 ΗΣ ΠΕ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ: ΒΑΡΔΑΛΑΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. 1 ΔΡΙΒΗΛΑΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ 2 ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΣΤΑΥΡΟΣ 3 ΙΩΑΝΝΟΥ ΗΛΙΑΣ 4 ΛΕΩΝΙΔΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ 5 ΜΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΒΙΚΤΩΡ 7 ΤΖΑΝΗΣ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
O πρώτος χρόνος της δράσης eTwinning
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
1ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης Ομάδα εθελοντισμού
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Επιμορφωτικό σεμινάριο για τους εκπαιδευτικούς Φ. Α.
Ερευνα για την σχολικη βια
1o Λύκειο Ελευσίνας Πρόγραμμα Σχολικής Διαμεσολάβησης: 4ος χρόνος !
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο
Ο κλασικός Αθλητισμός στο Δημοτικό Σχολείο
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ, ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Γεια σας! Τι κάνετε, ελπίζω να είστε όλοι καλά!
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ζ. Τσίμτσιου, Α. Δρόντσος, Φ. Δάντση Κ.Υ.Α.Τ. Ευόσμου

 Να καταγραφεί για πρώτη φορά στην Βόρεια Ελλάδα ο επιπολασμός παθολογικής χρήσης του διαδικτύου σε πληθυσμό μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προκειμένου να αναδειχθεί πιθανό πρόβλημα παθολογικών συμπεριφορών και φαινόμενων εξάρτησης.  Δεύτερων σκοπός της μελέτης ήταν να αξιολογηθεί η παρέμβασης των επαγγελματιών Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας στις σχολικές αίθουσες με αντικείμενο την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.

 Προοπτική, συγχρονική μελέτη παρατήρησης  Μαθητές 30 γυμνασίων και 21 λυκείων της περιοχής ευθύνης 13 Κέντρων Υγείας (Κ.Υ.) της 3 ης Υγειονομικής Περιφέρειας 1. Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Θεσσαλονίκης 2. Κ.Υ. Πύργου (Χαλάστρας), Ν. Θεσσαλονίκης 3. Κ.Υ. Λαγκαδά, Ν. Θεσσαλονίκης 4. Κ.Υ. Διαβατών, Ν. Θεσσαλονίκης 5. Κ.Υ. Κουφαλίων, Ν. Θεσσαλονίκης 6. Κ.Υ. Αλεξάνδρειας, Ν. Ημαθίας 7. Κ.Υ. Λιτοχώρου, Ν. Πιερίας 8. Κ.Υ. Άργους Ορεστικού, Ν. Καστοριάς 9. Κ.Υ. Κρύας Βρύσης, Ν. Πέλλας 10. Κ.Υ. Δεσκάτης, Ν. Γρεβενών 11. Κ.Υ. Αμύνταιου, Ν. Φλώρινας 12. Κ.Υ. Σιατίστης, Ν. Κοζάνης 13. Κ.Υ. Σερβίων, Ν. Κοζάνης  Σχολικό έτος  3 η Υ.ΠΕ. Μακεδονίας  Έγκριση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (αρ. πρωτ /Γ2/ ), μετά από γνωμοδότηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πράξη 20/2013).

 51 ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες υγείας  παρακολούθησαν το Σεπτέμβριο 2013 εκπαιδευτική ημερίδα, Θεσσαλονίκη για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου

 Από Οκτώβριο 2013, ξεκίνησε η τηλεφωνική επικοινωνία του υπεύθυνου για την μελέτη από κάθε Κ.Υ. με τους διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων της περιοχής, προκειμένου να προγραμματιστούν οι επισκέψεις στα σχολεία.  1 η επίσκεψη στο σχολείο, ο υπεύθυνος της μελέτης από κάθε Κ.Υ., ενημέρωνε το διευθυντή & καθηγητές του σχολείου. Άφηνε τα έντυπα συγκατάθεσης που θα έπρεπε να σταλούν στους γονείς.  2 η επίσκεψη 1-2 άτομα από κάθε Κ.Υ. έμπαιναν στις σχολικές αίθουσες και αφού συνέλεγαν τα συμπληρωμένα έντυπα συγκατάθεσης, διένειμαν το ερωτηματολόγιο.  Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου ανώνυμη και προαιρετικά.  Οκτώβριο-Δεκέμβριο 2013

 Μετά τη συμπλήρωση και συλλογή των ερωτηματολογίων, διαδραστική παρέμβαση στις σχολικές αίθουσες, μέχρι τη λήψη της συγκεκριμένης σχολικής ώρας.  Οι επαγγελματίες υγείας χρησιμοποίησαν τον πίνακα για να δώσουν γραπτώς στους μαθητές τις 3 ακόλουθες πληροφορίες: 1. την ηλεκτρονική διεύθυνση Saferinternet.gr (site ενημέρωσης για προστασία ανηλίκων) 2. την ηλεκτρονική διεύθυνση SafeLine.gr (ανοιχτή γραμμή καταγγελίας παράνομου διαδικτυακού περιεχομένου/ συμπεριφοράς) 3. την τηλεφωνική γραμμή βοήθειας YποΣΤΗΡΙΖΩ για παιδιά και εφήβους

 μαθητές συμπληρώσαν το ερωτηματολόγιο της μελέτης › γυμνασίου › λυκείου › ποσοστά ανταπόκρισης αντίστοιχα 69,6% & 66,1%  Κορίτσια: 51,9% γυμνάσιο, 55,2% λύκειο  Ελληνικής εθνικότητας: 83,8% γυμνάσιο, 88,8% λύκειο

 46 επαγγελματίες υγείας (ερωτηματολόγιο 1 μήνα μετά την ολοκλήρωση της μελέτης) › Θετική εμπειρία από το σύνολο των συμμετεχόντων  Νέα γνώση/ Ενημέρωση για την παθολογική χρήση διαδικτύου  Ηθική ανταμοιβή από προσφορά στην κοινότητα  Θετική/ αναζωογονητική εμπειρία η αλληλεπίδραση με τους νέους › 100% θα ήθελαν να εμπλακούν και σε μελλοντικές δράσεις

 Αντιπροσωπευτικό δείγμα (Ν=462) αντιστοιχούσε στο 5,6% του συνόλου των μαθητών που παρακολούθησαν την αρχική παρέμβαση πριν από 5-6 μήνες.  246 μαθητές από γυμνάσια & 216 από λύκεια  Μάρτιο-Απρίλιο 2014  Η επιλογή των Κ.Υ. ήταν τυχαία (μετά από κλήρωση).  Συγκεκριμένα προήρθε: › από αστικό δείγμα (ν=83) (σχολεία Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Θεσσαλονίκης), › από σχολεία ημιαστικών περιοχών Ν. Θεσσαλονίκης (v=126) (σχολεία Κ.Υ. Χαλάστρας, Λαγκαδά), › από σχολεία των υπολοίπων περιοχών (ν=253) (Κ.Υ. Σιατίστης Κοζάνης, Άργους Ορεστικού Καστοριάς, Αλεξάνδρειας Ημαθίας).

 19,9% (92) είχαν επισκεφτεί την ιστοσελίδα Saferinternet  1,5% (7) την Safeline  0,4% (2) είχαν καλέσει την τηλεφωνική γραμμή ΥποΣΤΗΡΙΖΩ

ΓυμνάσιοΛύκειο

Δεν είχαν ακούσει ποτέ για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου το 13,6% μαθητών γυμνασίου & 14,6% λυκείου Ναι › 54,3% μαθητές γυμνασίου › 38,1% μαθητές λυκείου Τι ήταν αυτό; «Να μην δίνω τα προσωπικά μου στοιχεία » «Μετά την παρουσίαση είμαι πολύ πιο προσεκτική» «Kατέβασα τον οδηγό για το Facebook» «Ότι σε περίπτωση ανάγκης μπορώ να ζητήσω βοήθεια»

ΓυμνάσιοΛύκειο

ΓυμνάσιοΛύκειο

 Η σύντομη παρέμβαση στις τάξεις: › αξιολογήθηκε ως ενδιαφέρουσα από την πλειοψηφία των μαθητών › συνέβαλε στην ευαισθητοποίηση › ενημέρωση των μαθητών › κινητοποιώντας ακόμη και αλλαγές στη διαδικτυακή τους συμπεριφορά › Θετική εμπειρία για τους επαγγελματίες υγείας  Οι μικρότερες τάξεις φαίνονται περισσότερο δεκτικές σε ανάλογες παρεμβάσεις.  Σκέψεις για παρεμβάσεις σε ακόμη μικρότερες ηλικίες (τελευταίες τάξεις του Δημοτικού)

Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Θεσσαλονίκης Δρόντσος Τάσος Δάντση Φωτεινή Κ.Υ. Πύργου (Χαλάστρας), Ν. Θεσσαλονίκης Τρικοίλης Νικόλαος Κιτσούκη Γεωργία Αβραμίδου Αναστασία Γεωργακοπούλου Υπαπαντή Κ.Υ. Λαγκαδά, Ν. Θεσσαλονίκης Μάνου Ουρανία Κουσαξίδου Ευθυμία Παυλίδης Παύλος Αποστόλου Έφη Κούφα Αφροδίτη Κ.Υ. Διαβατών, Ν. Θεσσαλονίκης Τάσιου Ευτέρπη Καζάκη Δέσποινα Κ.Υ. Κουφαλίων, Ν. Θεσσαλονίκης Βαρδάλη Ελένη Ασβεστοπούλου Αθηνά Γρατσος Γεωργιος Ντιούδη Ιουλία Κ.Υ. Αλεξάνδρειας, Ν. Ημαθίας Στεργιοπούλου Ελένη Σειμένης Ιωάννης Κ.Υ. Άργους Ορεστικού, Ν. Καστοριάς Αργυροπούλου Μαρία Κιοσέ Αθηνά Ντόντη Σουλτάνα Πέγιου Ανδρομάχη

Κ.Υ. Λιτοχώρου, Ν. Πιερίας Σέκερη Ζαφειρία Κ.Υ. Κρύας Βρύσης, Ν. Πέλλας Περτσινίδου Κυριακή Χρυσοχόου Αικατερίνη Σισμανή Άννα Κ.Υ. Δεσκάτης, Ν. Γρεβενών Μπαμπαράμου Παναγιώτα Βλάχου Ευαγγελία Μανώλη Αικατερίνη Κ.Υ. Αμύνταιου, Ν. Φλώρινας Σαγωνά Έλενη Γιώσκου Μελπομένη Μαλεζίδης Παντελής Καραγκούνη Δέσποινα Θεολογίδου Ειρήνη Κ.Υ. Σερβίων, Ν. Κοζάνης Γιαννίκογλου Ευγενία Μπάκανου Κωνσταντινιά Φουντουκίδου Σοφία Κ.Υ. Σιατίστης, Ν. Κοζάνης Αποστόλου Μαριάνθη Βλαδίκα Αικατερίνη Δαλαμπίρα Αναστασία Μαρκοπούλου Αικατερίνη Μπακατάρη Παναγιώτα Παπαδοπούλου Στυλιάνη Δρόσος Ευάγγελος

ευχαριστώ