 7:00-8:30 Υποδοχή – Προσέλευση  8:30-9:00 Τακτοποίηση Παιδιών – Καθαριότητα – Προετοιμασία Χώρου  9:00-9:30 Προσευχή και Πρωινό  9:30-10:00 Πλύσιμο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
Δημοτικο σχολειο δροσιασ κ.α΄
Παιδικοί Σταθμοί Αγίας Παρασκευής «Βάζοντας όρια στα παιδιά»
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
COMENIUS PROJECT  2-9 Απρίλιος 2011  Ελλάδα, Ελευσίνα.
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΝΕΑΣ ΓΡΙΠΗΣ Α/Η1Ν1Ν Διεύθυνση Υγείας Ν.Α.Μ.
Το παιχνίδι με τα αναψυκτικά
Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Διονύσιος Σολωμός “Ελεύθεροι Πολιορκημένοι” Σχεδίασμα Β΄ Απόσπασμα 1ο
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Δημιουργία ψηφιακών εφαρμογών
Πώς κάνουμε τα μαθήματά μας στο σπίτι Κάνουμε 3 απλά βήματα.
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
25ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
Δημιουργική Απασχόληση
Παρουσίαση στο παγκύπριο συνέδριο Ευρωπαϊκού Δικτύου Σχολείων Προαγωγής Υγείας Δημ.Σχ.Χρυσελεούσας (Κ.Β΄)
Αρχαία Ελληνικά Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ
Βρες χρόνο Γιάννης Ρίτσος.
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
Παιχνιδογράμματα Τσάτσου Σοφία ΠΕ70 Και οι μαθητές του Α1
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Σειρά «Μαργαρίτα» Το αλφαβητάρι.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ 2016
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 1: Εισαγωγικό μάθημα: Η Πρακτική Άσκηση μέσα από τον Οδηγό Σπουδών.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης : 4 ος Δημοτικός Παιδικός Σταθμός Βύρωνα Ονοματεπώνυμο: Μαρκάκη Μαίρη Διεύθυνση παιδικού σταθμού: Ταύρου 4, Βύρωνας.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
ΥΠΟΘΕΜΑ 6 ΕΥΤΥΧΙΑ Σημεία συλλογισμού για την ευτυχία:
Μουσική αγωγή - Δυνατότητα για προσωπική έκφραση, και έκφραση συναισθηματικού κόσμου - Επαφή με μουσικές έννοιες και οικοδόμηση μουσικών γνώσεων (παλμός,
Ενότητα 1: Εισαγωγική ενότητα
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ
Η ΑΠΟΔΗΜΙΑ – Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΗΣ ΞΕΝΙΤΙΑΣ
Τα ωραία μέρη του Κουρνά
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
Βδομάδα 3_ Making appointments and suggesting days, place and time
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
ΜΕΤΑΒΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: 1/ θ Νηπιαγωγείο Φράγκα
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 7:00-8:30 Υποδοχή – Προσέλευση  8:30-9:00 Τακτοποίηση Παιδιών – Καθαριότητα – Προετοιμασία Χώρου  9:00-9:30 Προσευχή και Πρωινό  9:30-10:00 Πλύσιμο χεριών – Συγκέντρωση παιδιών στη ‘’παρεούλα’’ (ημερολόγιο, παρουσιολόγιο, καιρός)

 10:00-10:45 Πρώτη Οργανωμένη Δραστηριότητα (Μητρική Γλώσσα- Παρατήρηση Εικόνων) › Συγκεκριμένα συζήτηση για τα παπάκια › Στόχος:  Εμπλουτισμός γνώσεων γύρο από τα παπάκια και τα κυρία χαρακτηριστικά τους  Να καλλιεργήσουμε την αγάπη τους για αυτά  Να γνωρίσουν τα παπάκια και να εξοικειωθούν μαζί τους › Υλικά:  Βίντεο  Ζωντανό παπάκι › Μέθοδος:  Αναφορά στα παπάκια και στη εικόνα τους μέσο ενός βίντεο, και εξοικείωση των παιδιών με ένα ζωντανό παπάκι

 Θα τεθούν οι εξής ερώτησης:  Πόσα πόδια έχουν τα παπάκια?  Τι χρώμα έχουν τα παπάκια?

 10:45-11:15 Διάλλειμα ελεύθερη απασχόληση  11:15-12:00 Δεύτερη Οργανωμένη Δραστηριότητα (Προγλωσσικές ασκήσεις) › Στόχος:  Πρώτη επαφή με τα γράμματα › Υλικά:  Καρτέλες αλφαβήτου με εικόνες ή χωρίς εικόνες  Παιχνίδια και ασκήσεις αντιστοίχισης κεφαλαίων και μικρών γραμμάτων ή γραμμάτων αλφαβήτου με εικόνες

› Μέθοδος:  Μαθαίνουν τα παιδιά με ευχάριστο τρόπο να ξεχωρίζουν τα γράμματα, μέσο του παιχνιδιού

 12:00-12:30 Μεσημεριανό γεύμα  12:30-12:45 Τακτοποίηση Χώρου  12:45-1:30 Απασχόληση μαθαίνοντας ένα τραγούδι (τα παπάκια) › Τα παπάκια στη σειρά πώς χορεύουνε τρελά μες της λίμνης τα νερά πα πα πα πα και τις μύτες τους κουνούν τα κεφάλια τους βουτούν σκουληκάκια για να βρουν πα πα πα πα Σαν παπάκια τα παιδιά πώς χορεύουνε κι αυτά όμορφα και ζωηρά πα πα πα πα τους αγκώνες τους κουνούν και τη μέση τους λυγούν παλαμάκια πως χτυπούν πα πα πα πα Μέσα στο χορό κανείς όλα τα ξεχνά κάθε έγνοια φεύγει κι η ευτυχία χαμογελά Πάει η γραμματική φεύγει και η αριθμητική με αυτή τη μουσική πα πα πα πα κι η δασκάλα τα παπιά που φωνάζει δυνατά και μαλώνει τα παιδιά πα πα πα πα Ήρθε η ώρα του χορού και του γέλιου του τρελού του μεγάλου του κεφιού πα πα πα πα ας χορέψουμε τρελά και μαζί με τα παπιά που φωνάζουν δυνατά πα πα πα πα Μέσα στο χορό κανείς όλα τα ξεχνά κάθε έγνοια φεύγει κι η ευτυχία χαμογελά  1:30-3:00 Μεσημεριανός Ύπνος- Απασχόληση στης γωνίες

 3:00-3:30 Απογευματινό  3:30-3:45 Τακτοποίηση Χώρου  3:45-4:00 Προετοιμασία για αποχώρηση

Γιάννα Μαστοράκη Τμήμα ΓΒΡ 8/11/2011