ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Πού θέλω να φτάσω;
Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
Έρευνα στο marketing:
για τη διανομή προϊόντος.
Έρευνα στο marketing: για τη συσκευασία του
Έρευνα στο marketing: για το κοινό που απευθύνεται.
Έρευνα στο marketing: για τον ανταγωνισμό.
Έρευνα στο marketing: για την ικανοποίηση των πελατών.
Marketing Miχ Παράγοντες που επηρεάζουν το marketing mix Στόχοι του marketing Προϊόν Κοινό-στόχος Αγορά Ανταγωνισμός Κοινωνικά θέματα (π.χ. παραδόσεις, θρησκεία, κλπ)
Ποιο είναι το προϊόν μου; Η αξία του για τον καταναλωτή Τα πλεονεκτήματά του Οι αδυναμίες του Το χαρακτηριστικό, που το καθιστά μοναδικό (Unique Selling Point); Με τι θέλω να το συνδέσει ο καταναλωτής; Με τι το έχει ήδη συνδέσει ο καταναλωτής; Με τι θέλω να το συνδέσει στο μέλλον;
Τιμή 1. Η τιμή εκφράζει την αξία ενός προϊόντος 2. Η σχετική αξία μεταβάλλεται χρονικά. 3. Η τιμή έχει διάφορα ονόματα
Επικοινωνία: I. Αποφασίζεται από την πηγή II. Επιδιώκεται η επίτευξη σκοπών και στόχων. III. Περιεχόμενο IV. Κωδικοποίηση V. Μετάδοση VI. Δέκτης VII. Επανατροφοδότηση
Μείγμα Προβολής
Ιστοσελίδα Συσκευασία Λογότυπο Έντυπα που παρουσιάζουν το προϊόν Newsletter Social media Τύπος (έντυπος και bloggers) με άρθρα και δημοσιεύσεις Διαφήμιση Εργαλεία της προβολής
Από τα 4Ps στα 4Cs Μείγμα marketing από την πλευρά του καταναλωτή: Customer value: Αξία που αποκομίζει ο πελάτης Cost to the customer: Αξία που πληρώνει ο πελάτης Convenience: Ευκολία Communication: Επικοινωνία Ιδανικό marketing mix: συσχετισμός των Ps και Cs.
Παγίδες στην επικοινωνία Μην παραφορτώνετε το μέσο με μηνύματα. Μη χρησιμοποιείτε υπερβολικούς χαρακτηρισμούς. Χρησιμοποιείστε σωστή γλώσσα.
Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!