Έρευνα έτους 2004 478 Συνοψίζοντας…. Έρευνα έτους 2004 479 Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο Ρόλος της Πληροφορίας στη Διαχείριση της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ Νίκος Τσάμης Γ. Διευθυντής Μηχανικός Η/Υ & Πληροφορικής, ΜΒΑ Επενδύσεις σε Νέες Τεχνολογίες.
3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
Τίτλος μαθήματος: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων: Σ. Καπιδάκης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΔΗΜΟΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΓΡΙΝΙΟΥ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Τηλεματικές Εφαρμογές
Ηλεκτρονικό εμπόριο. Τι ειναι τι ηλεκτρονικό εμπόριο... Η αγορά απο το διαδίκτυο, η εξηπηρέτηση και η συναλλαγή μέσω του υπολογιστή μας.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
Ν. Δημητριάδης/ STRATIS ΕΠΕ 1 13 Μαϊου Η Προοπτική της Ευρυζωνικότητας στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας 1 10 Μαϊου Αμφιλοχία «Αξιοποίηση της.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Βασιλική Καρούνου Ερευνητική Ομάδα για την Τεχνολογική, Οικονομική και Στρατηγική Ανάλυση της Κοινωνίας της Πληροφορίας EBEO/EMΠ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
«Η χρήση του Internet ως μέσο επικοινωνίας από μικρές και μεσαίες ελληνικές βιομηχανικές επιχειρήσεις»
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
Ι2: Διερεύνηση και Καταγραφή Χρήσης Ιnternet Έρευνα έτους I2: Διερεύνηση και καταγραφή χρήσης Internet.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Βιομηχανική Πληροφορική Βολογιαννίδης Σταύρος Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Έννοια και τρόπος διαχείρισης του Επιχειρηματικού κινδύνου (ΕΚ)
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Kiosk & Retail.




ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΜΕΡΟΣ V & VI: Χαρακτηριστικά περιβάλλοντος επιχείρησης
Ερ.66o: Άλλοι τρόπος πραγματοποίησης online προμηθειών;
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα έτους Συνοψίζοντας…

Έρευνα έτους Χρήση Internet στο 100% των επιχειρήσεων. Πολύ μεγάλη χρήση , LAN, Website, Intranet. Μικρή χρήση EDI, Interactive (automated) telephone system, Wireless WANs, Computerized process control, Videoconferencing, Value Added Network (π.χ. GEIS, IGN, MNS). Μεγαλύτερη χρήση ΤΠΕ στην Οικονομική Διαχείριση- Ακολουθούν: Διαχείριση Αποθηκών, Πωλήσεις. 7 στις 10 επιχειρήσεις έχουν πλήρη διασύνδεση. Υπάρχουν ακόμα σημαντικά περιθώρια χρήσης ΤΠΕ από τις μεγάλες επιχειρήσεις. Το Ιντερνετ χρησιμοποιείται από το σύνολο των επιχειρήσεων του δείγματος. Η Μισθωμένη γραμμή, η ISDN και xDSL η αποτελούν τους βασικούς τρόπους σύνδεσης. Κύρια Συμπεράσματα (1)

Έρευνα έτους στις 10 επιχειρήσεις έχουν ενδιαφέρον για μεγαλύτερες ταχύτητες. Το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το Ιντερνετ σε καθημερινή βάση. Η αναζήτηση πληροφοριών/ ενημέρωση και οι συναλλαγές με Τράπεζες και το Δημόσιο αποτελούν τους βασικούς λόγους χρήσης του Ιντερνετ. 5 στις 10 επιχειρήσεις εφαρμόζουν πολιτική ασφάλειας SSL και 2 στις 10 επιχειρήσεις S-HTTP. Ιστοσελίδα στο Internet διαθέτει το 83,9% των επιχειρήσεων του δείγματος. Η ενημέρωση για το ιστορικό και τις δραστηριότητες της επιχείρησης και η προβολή των προϊόντων/ υπηρεσιών αποτελούν τους βασικότερους παράγοντες ύπαρξης ιστοσελίδας. 6 στις 10 επιχειρήσεις ανανεώνουν το site όποτε χρειαστεί (ad hoc). 6 στις 10 επιχειρήσεις αναθέτουν τον σχεδιασμό του site σε εξωτερικό συνεργάτη στην Ελλάδα. Το site συντηρείται τόσο από την μηχανογράφηση της επιχείρησης, όσο και από εξωτερικούς συνεργάτες που εδρεύουν στην Ελλάδα. Κύρια Συμπεράσματα (2)

Έρευνα έτους στις 10 επιχειρήσεις δεν συμμετέχει σε e-marketplace ή ηλεκτρονικές δημοπρασίες. Περίπου 2 στις 10 επιχειρήσεις διενεργεί online πωλήσεις Τρόπος παραγγελίας: , Internet/Website Από τις επιχειρήσεις που δεν διενεργούν online πωλήσεις, 7 στις 10 δεν έχουν ούτε την πρόθεση. Βασικοί λόγοι: δεν ταιριάζει στο αντικείμενο τους, η πολιτική της εταιρίας και είναι ευχαριστημένοι με τα συμβατικά κανάλια. Στις 5 από τις 10 επιχειρήσεις υπάρχει αυτόματη ενημέρωση των εσωτερικών συστημάτων (κυρίως ελέγχου αποθηκών, διακίνηση εμπορευμάτων, έκδοσης τιμολογίων και ελέγχου παραγωγής και υπηρεσιών) (ιδιαίτερα στις μεγάλες επιχειρήσεις). Πολλαπλός τρόπος πληρωμής online. Κυρίως όμως πληρωμή σε σημείο λιανικής πώλησης και κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Κύρια Συμπεράσματα (3)

Έρευνα έτους Το 18% των επιχειρήσεων που διενεργούν online πωλήσεις, εκφράζουν την πρόθεση για online εισπράξεις στο άμεσο μέλλον. Πάνω από τις μισές επιχειρήσεις του δείγματος διενεργούν online προμήθειες. Συνηθέστερος τρόπος παραγγελίας: Μέσω και website. Online προμήθειες κυρίως από την Ελλάδα (70%), αλλά και από το εξωτερικό. Πληρωμή Online προμηθειών κυρίως μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό. Μόλις 2 στις 10 επιχειρήσεις που κάνουν online προμήθειες, έχουν πρόθεση online πληρωμής. Λόγοι μη πρόθεσης online πληρωμής των Online προμηθειών η ασφάλεια και η πολιτική της εταιρίας. Κύρια Συμπεράσματα (4)

Έρευνα έτους Μεγάλη η διείσδυση των εταιρικών κινητών τηλεφώνων στην Ελληνική αγορά. Πάνω 9 στις 10 επιχειρήσεις διαθέτουν εταιρικά κινητά τηλέφωνα για επικοινωνία μεταξύ των εργαζομένων στις Πωλήσεις. Μέσος αριθμός συνδέσεων: 84 (περισσότερες στις μεγάλες κατασκευαστικές και υπηρεσιών, και μικρότερος στις μικρές εμπορικές). 7 στις 10 επιχειρήσεις κάνουν σεμινάρια για ΤΠΕ στο προσωπικό τους. Η διείσδυση της τηλεεργασίας δεν είναι μεγάλη, αφού 7 στις 10 επιχειρήσεις δεν την εφαρμόζουν. Οι γνώμες των στελεχών διίστανται για το μέλλον της τηλεεργασίας. Οι 6 στις 10 επιχειρήσεις γνωρίζουν το λογισμικό Open Source (κυρίως οι πολύ μεγάλες επιχειρήσεις στον βιομηχανικό κλάδο). Από αυτές όμως λιγότερες από 4 στις 10 το χρησιμοποιούν. Πάντως οι μισές από αυτές που δεν το χρησιμοποιούν, πιστεύουν ότι μάλλον θα το κάνουν κατά την επόμενη 5ετία. Κύρια Συμπεράσματα (5)

Έρευνα έτους Το προσωπικό πληροφορικής έχει καταλυτικό ρόλο σε όλη τη διαδικασία υιοθέτησης ΤΠΕ, ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους επιχείρησης. Βασικός λόγος υιοθέτησης: Αύξηση ταχύτητας πρόσβασης σε δεδομένα/ πληροφορίες και κατ’ επέκταση Βελτίωση αποδοτικότητας εργασιών και μείωση του κόστους λειτουργίας. Πολύ περιορισμένη η αντιλαμβανόμενη σημαντικότητα πληροφόρησης από τους δηµόσιους φορείς (π.χ. ΥΠΑΝ) και τα επιμελητήρια. Τρία σημαντικότερα κριτήρια επιλογής προμηθευτή: Kόστος Αγοράς, Τεχνικά χαρακτηριστικά και Φήμη/ Αξιοπιστία Προμηθευτή. Κύρια Συμπεράσματα (6)

Έρευνα έτους Συνέπειες ΤΠΕ Σημεία που πρέπει να τονίζονται στις καμπάνιες προβολής των ΤΠΕ Αύξηση στην Ταχύτητα πρόσβασης σε δεδομένα/ πληροφορίες Βελτίωση της αποδοτικότητας των εργασιών Βελτίωση των Επιχ/κών διαδικασιών Αξιοποίηση του χρόνου των εργαζομένων Καλύτερη επικοινωνία μεταξύ εργαζομένων

Έρευνα έτους Καθοριστικοί παράγοντες υιοθέτησης ΤΠΕ Θα επέτρεπε τη ευκολότερη διάχυση και ανάλυση πληροφοριών Θα βελτίωνε την εξυπηρέτηση προς τους πελάτες μας Τα οφέλη για την επιχείρηση από την απόφαση υιοθέτησης ΤΠΕ ήταν ολοφάνερα στα Στελέχη της επιχείρησης Υπήρχαν υψηλά τηλεπικοινωνιακά κόστη

Έρευνα έτους Ανεξαρτήτως κλάδου και μεγέθους επιχείρησης Εμπόδια online προμηθειών/πωλήσεων Μη επαρκής αριθμός προμηθευτών/αγοραστών Αβεβαιότητα ασφάλειας των συναλλαγών Ακαταλληλότητα Α΄ υλών/προϊόντων για online προμήθεια

Έρευνα έτους Η τυπικότητα των επιχειρησιακών διαδικασιών εμφανίζεται αρκετά μεγάλη. ΔΕΝ Υπάρχει διαφορά στην τυπικότητα των επιχειρήσεων ανά αριθμό εργαζομένων. Η στάση εργαζομένων απέναντι στις επιχειρησιακές αλλαγές (π.χ. εφαρμογή ΤΠΕ) δεν είναι ούτε ιδιαίτερα θετική, ούτε ιδιαίτερα αρνητική. Εμφανίζονται αρκετά υψηλά ποσοστά συγκέντρωσης κλάδου. Ο ανταγωνισμός που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις είναι μέτριος. Κύρια Συμπεράσματα (7)

Έρευνα έτους Προφίλ επιχειρήσεων με μεγάλη χρήση ΤΠΕ (1) Χρησιμοποιούν σε πολύ μεγάλο βαθμό ΤΠΕ, σχεδόν σε όλες τις επιχειρησιακές λειτουργίες κυρίως όμως σε Παραγωγή, Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας και R&D. Αυξάνεται η χρήση από τις επιχειρήσεις όσο αυξάνει το μέγεθός τους. Αυξάνεται η χρήση από επιχειρήσεις Υπηρεσιών και δευτερεύοντος από Εμπορικές επιχειρήσεις. Ανεξάρτητες εταιρίες, Μέλη ομίλων ελληνικών επιχ/σεων ή θυγατρικές με έδρα το εξωτερικό. Συνοψίζοντας …

Έρευνα έτους Προφίλ επιχειρήσεων με μεγάλη χρήση ΤΠΕ (2) Δραστηριοποιούνται σε ανταγωνιστικές αγορές. Δεν εμφανίζουν διαφορές με τις μικρότερες στο πόσο δομημένες είναι η επιχειρησιακές διαδικασίες. Έχουν πλήρη ή μερική διασύνδεση των επιχειρησιακών συστημάτων τους. Διαθέτουν πάνω από τα διπλάσια εξειδικευμένα συστήματα. Χρησιμοποιούν πολύ περισσότερο το Internet για αναζήτηση πληροφοριών, ανεύρεση προμηθευτών, ηλεκτρονικές παραγγελίες προμηθευτών, ηλεκτρονική παρακολούθηση παραγγελιών, αναζήτηση πελατών, ηλεκτρονικές πωλήσεις και ανάλυση του ανταγωνισμού. Συνοψίζοντας …

Έρευνα έτους Το site τους χρησιμοποιείται σε ένα πολύ μεγαλύτερο βαθμό για την προβολή/ διαφήμιση των προϊόντων της εταιρίας και για την ενημέρωση για την επιχείρηση. Οι καθοριστικοί παράγοντες υιοθέτησης ΤΠΕ αφορούν το Μάρκετινγκ: καλύτερη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότερη επαφή και εξυπηρέτηση των πελατών, μείωση κόστους μάρκετινγκ, ευκολότερη ανάλυση αγοράς κυρίως μέσω της ευκολίας διάχυσης και ανάλυσης πληροφοριών, βελτίωση συνεργασίας με τους ενδιάμεσους / συνεργάτες/ προμηθευτές. Προφίλ επιχειρήσεων με μεγάλη χρήση ΤΠΕ (3)

Έρευνα έτους Προφίλ επιχειρήσεων με μεγάλη χρήση Internet Ανανεώνουν συχνότερα το site τους. 7 στους 10 εργαζόμενους χρησιμοποιούν το Internet για την εκτέλεση των καθηκόντων τους καθημερινά. Μεσαίες-Μεγάλες επιχειρήσεις (50+ εργαζ.). Περισσότερο από εμπορικές επιχειρήσεις. Δραστηριοποιούνται σε σχετικά ανταγωνιστικές αγορές. Εμφανίζουν αρκετά δομημένες επιχειρησιακές διαδικασίες με τυπικότητα και εξειδίκευση ρόλων. Συνοψίζοντας …

Έρευνα έτους Βασικά Συμπεράσματα Μελέτης (1) Η διείσδυση των πρακτικών ηλεκτρονικού επιχειρείν στις μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις κυμαίνεται σε μέτρια προς χαμηλά επίπεδα, ανεξάρτητα από τον κλάδο ή το μέγεθος της επιχείρησης. Εξαίρεση αποτελεί ο μεγάλος βαθμός αξιοποίησης του Διαδικτύου και η ύπαρξη ιστοσελίδας σε αρκετά μεγάλο βαθμό που όμως αποτελούν το αρχικό στάδιο υιοθέτησης πρακτικών ηλεκτρονικού επιχειρείν. Συνοψίζοντας …

Έρευνα έτους Βασικά Συμπεράσματα Μελέτης (2) Η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου (online πωλήσεις και προμήθειες) είναι μικρή, χωρίς όμως να υπάρχουν προοπτικές για περαιτέρω αύξησή της λόγω της θεώρησης ότι δεν υπάρχει επαρκής αριθμός προμηθευτών/ αγοραστών και λόγο της αντιλαμβανόμενης αβεβαιότητας για την ασφάλεια των συναλλαγών. Γενικά, τα πλεονεκτήματα των ΤΠΕ υποσκελίζονται από έντονους προβληματισμούς σχετικά με την συμβατότητα, το κόστος (Εγκατάστασης και Συντήρησης) σε σχέση με τα αναμενόμενα οφέλη, τις ειδικές γνώσεις που απαιτούνται για την διαχείριση τέτοιων συστημάτων και την ασφάλεια. Σημαντικά βοηθούν τα κίνητρα χρηματοδότησης τέτοιων επενδύσεων και εκπαίδευσης του προσωπικού και της διοίκησης. Συνοψίζοντας …