Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: ""— Μεταγράφημα παρουσίασης:

139 Ι4: Διερεύνηση και καταγραφή συναλλαγών ηλεκτρονικού εμπορίου
Έρευνα έτους 2005

140 Σύνδεση με ηλεκτρονικό marketplace (%)
Ερ.44: Είστε συνδεδεμένοι με κάποιο ηλεκτρονικό marketplace; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005

141 Συμμετοχή σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες (%)
Ερ.45: Συμμετέχετε σε ηλεκτρονικές δημοπρασίες; Βάση: 503 Έρευνα έτους 2005

142 25,6 των επιχ/σεων διενεργεί online πωλήσεις
Βάση: 418 Έρευνα έτους 2005

143 Πρόθεση διενέργειας online πωλήσεων (%)
Βάση: 309 Έρευνα έτους 2005

144 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005

145 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 1 Έρευνα έτους 2005

146 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 81 Έρευνα έτους 2005

147 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 15 Έρευνα έτους 2005

148 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 80 Έρευνα έτους 2005

149 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005

150 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 3 Έρευνα έτους 2005

151 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 25 Έρευνα έτους 2005

152 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 99 Έρευνα έτους 2005

153 Ερ.47: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online πωλήσεις;
Βάση: 96 Έρευνα έτους 2005

154 Χρόνος πρόθεσης έναρξης online πωλήσεων (%)
Βάση: 86 Έρευνα έτους 2005

155 Χρονικό διάστημα διενέργειας online πωλήσεων (%)
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

156 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 111 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

157 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 21 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005

158 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 40 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005

159 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

160 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 11 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005

161 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 39 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 39 Έρευνα έτους 2005

162 Ερ.50α: Με τρόπους μπορούν να παραγγείλουν οι πελάτες σας online;
Βάση: 50 Ερ.50β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος με τον οποίο παραγγέλνουν οι πελάτες σας online; Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

163 Ερ.51: Όταν παίρνετε μία παραγγελία online γίνεται αυτόματη ενημέρωση άλλων συστημάτων;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

164 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 59 Έρευνα έτους 2005

165 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 13 Έρευνα έτους 2005

166 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 22 Έρευνα έτους 2005

167 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 24 Έρευνα έτους 2005

168 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 6 Έρευνα έτους 2005

169 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 23 Έρευνα έτους 2005

170 Ερ.52: Ποια εσωτερικά συστήματα ενημερώνονται αυτόματα;
Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005

171 Έρευνα έτους 2005

172 Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

173 Ερ.53: Με ποι25τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 21 Έρευνα έτους 2005

174 Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 40 Έρευνα έτους 2005

175 Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

176 Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 11 Έρευνα έτους 2005

177 Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

178 Ερ.53: Με ποιο τρόπο εισπράττετε τα χρήματα από τις online πωλήσεις;
Βάση: 50 Έρευνα έτους 2005

179 Έρευνα έτους 2005

180 Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online;
Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005

181 Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online;
Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005

182 Έρευνα έτους 2005 Ερ.55: Υπάρχει πρόθεση για εισπράξεις online;
Βάση: 87 Έρευνα έτους 2005

183 Έρευνα έτους 2005 Ερ.56: Γιατί δεν προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 71 Έρευνα έτους 2005

184 Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005

185 Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005

186 Έρευνα έτους 2005 Ερ.57: Πότε προτίθεστε να εισπράττετε online;
Βάση: 16 Έρευνα έτους 2005

187 Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

188 Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

189 Ερ.58: Με ποιον τρόπο διανέμετε τα προϊόντα/υπηρεσίες που πουλάτε online;
Βάση: 111 Έρευνα έτους 2005

190 Έρευνα έτους 2005

191 Έρευνα έτους 2005

192 Έρευνα έτους 2005

193 Έρευνα έτους 2005 Βάση: 96 Βάση: 89 Βάση: 74
Ερ.59&60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα; Έρευνα έτους 2005

194 Ερ.54 & 59: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005

195 Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005

196 Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005

197 Ερ.60: Πως κατανέμονται οι online πωλήσεις σας ως προς τα ακόλουθα;
Έρευνα έτους 2005

198 Ερ.61α: Οι online πωλήσεις σας κατά την τελευταία διετία;
Βάση: 108 Ερ.61β: Οι online πωλήσεις σας κατά την επόμενη διετία; Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005

199 Έρευνα έτους 2005

200 Έρευνα έτους 2005

201 56% των επιχ/σεων διενεργεί online προμήθειες
Βάση: 502 Έρευνα έτους 2005

202 Πρόθεση πραγματοποίησης online προμηθειών (%)
Βάση: 223 Έρευνα έτους 2005

203 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 108 Έρευνα έτους 2005

204 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005

205 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 30 Έρευνα έτους 2005

206 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 4 Έρευνα έτους 2005

207 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 37 Έρευνα έτους 2005

208 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 35 Έρευνα έτους 2005

209 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 2 Έρευνα έτους 2005

210 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 19 Έρευνα έτους 2005

211 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 41 Έρευνα έτους 2005

212 Ερ.63: Γιατί δεν προτίθεστε να κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 46 Έρευνα έτους 2005

213 Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες;
Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005

214 Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες;
Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005

215 Ερ.64: Πότε προτίθεστε να ξεκινήσετε online προμήθειες;
Βάση: 88 Έρευνα έτους 2005

216 Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005

217 Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005

218 Ερ.65: Πόσο χρονικό διάστημα κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 69 Έρευνα έτους 2005

219 Έρευνα έτους 2005 Ερ.66α: Με ποιους τρόπους κάνετε online προμήθειες;
Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005

220 Ερ.66β: Ποιος είναι ο συχνότερος τρόπος online προμήθειας σας;
Βάση: 280 Έρευνα έτους 2005


Κατέβασμα ppt ""

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google