ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ: ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420 ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479 ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409 ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α.Μ. 419 ΜΑΘΗΜΑ: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ :
ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΟΙ ΣΥΧΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΓΕΝΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ Ή ΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ;ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ; ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ;ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ; ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ: ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ε&Α. ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ε&Α. ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Ε&Α → ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Η ΙΔΕΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ : ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΤΑΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΕΣΤ Α ΤΕΣΤ Β ΤΕΣΤ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ ΤΕΣΤ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΕΣΤ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΕΣΤ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΩΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.
ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΛΗΨΗ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΟΤΕ; ΠΟΥ; ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ; ΠΩΣ; ΠΡΟΩΘΗΣΗ/ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ/ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Η μακροπρόθεσμη επιτυχία και βιωσιμότητα της επιχείρησης εξαρτάται από την ικανότητά της να: - παράγει προϊόντα καλύτερα από αυτά του ανταγωνισμού - ικανοποιεί τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς - ικανοποιεί τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς Το εν δυνάμει όφελος από την ανάπτυξη νέων προϊόντων είναι ανεκτίμητο Ο κύκλος ζωής των νέων προϊόντων ελαττώνεται συνεχώς Τα νέα προϊόντα (λιγότερο από πέντε χρόνια στην αγορά) καταλαμβάνουν ένα διαρκώς αυξανόμενο τμήμα της αγοράς
ΑΡΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ: ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΑΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ: ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ Η/Υ ΑΝΤΛΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ
ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ: ΑΡΘΡΑ : “Development of Useful Ideas in the New Product Development Process of Small Manufacturers: An Investigation” “The Application of Parts Control and Standardization By Exploration of the Value Chain in the New Product Development and Innovation” Βιβλίο: «Εισαγωγή στο Marketing» Πέτρος Γ. Μαλλιάρης Πληροφορίες από μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο.