ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Advertisements

ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Αντιπρόεδρος BIC Aττικής Μέλος του ΔΣ του ΕΒΝ - Βρυξέλλες
Προσωπικές Πωλήσεις.
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Α. Νανόπουλος & Γ. Μανωλόπουλος Εισαγωγή στην Εξόρυξη & τις Αποθήκες Δεδομένων Κεφάλαιο 3: Αποθήκες Δεδομένων και OLAP
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
Σεμινάριο Ανάλυσης Έργων Καθαρής Ενέργειας Περίληψη Εισαγωγικής Λειτουργικής Μονάδας © Υπουργός Φυσικών Πόρων Καναδά 2001 – Αναφορά Φωτογραφίας :
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Σχεδιομελέτη προϊόντων με τη χρήση Η/Υ
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων 1.1 Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων Μαρία Καρύδα Γραφείο Β13, Κτήριο Λυμπέρη Ώρες Γραφείου: Τρίτη 11-1,
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΟΥ ΔΡ. Α. ΡΑΦΑΗΛΙΔΗΣ ΤΜ. ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΕΙ ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ.
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΕΝΟΤΗΤΑ 6η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ 11/14/ Κοινωνία στην Οικονομία της Γνώσης.
Αγορά Εργασίας - Καινοτομία στην Οικονομία της Γνώσης
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενοτητα 8. οικονομικεσ θεωριεσ διεθνων επιχειρησεων
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Τι είναι η στρατηγική? Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
Επιχειρηματικότητα και Οικονομικό Περιβάλλον
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ (QUALITY SYSTEM)
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Α.Μ. 419 ΜΑΘΗΜΑ: ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ :

ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  Η ΡΑΓΔΑΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ  ΟΙ ΣΥΧΝΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΥ  Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ  ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΡΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΟΔΗΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΓΕΝΝΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ  ΠΕΛΑΤΕΣ  ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ  ΕΚΘΕΣΕΙΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ  ΜΕΣΑΖΟΝΤΕΣ, ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ  ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ, ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ  ΚΑΤΑΙΓΙΣΜΟΣ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗΣ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ Ή ΠΑΓΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ;ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ; ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ;ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ; ΜΕΘΟΔΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ:  ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ  ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ε&Α. ΤΟ ΝΕΟ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Ε&Α. ΣΩΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Ε&Α → ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ. ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ Η ΙΔΕΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ ΑΠΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ :  ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΟΤΥΠΩΝ  ΤΑΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ  ΤΑΧΕΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΤΕΣΤ  Α ΤΕΣΤ  Β ΤΕΣΤ  ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΤΕΣΤ  ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΑΣ  ΤΕΣΤ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΕΩΝ  ΤΕΣΤ ΕΞΟΜΟΙΩΣΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ  ΤΕΣΤ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ  ΤΕΣΤ ΑΓΟΡΩΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ή ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΑΥΤΟΥ Ή ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ.

ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΞΟΔΑ ΛΗΨΗ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ  ΠΟΤΕ;  ΠΟΥ;  ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;  ΠΩΣ; ΠΡΟΩΘΗΣΗ/ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ/ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ  Η μακροπρόθεσμη επιτυχία και βιωσιμότητα της επιχείρησης εξαρτάται από την ικανότητά της να: - παράγει προϊόντα καλύτερα από αυτά του ανταγωνισμού - ικανοποιεί τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς - ικανοποιεί τις διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς  Το εν δυνάμει όφελος από την ανάπτυξη νέων προϊόντων είναι ανεκτίμητο  Ο κύκλος ζωής των νέων προϊόντων ελαττώνεται συνεχώς  Τα νέα προϊόντα (λιγότερο από πέντε χρόνια στην αγορά) καταλαμβάνουν ένα διαρκώς αυξανόμενο τμήμα της αγοράς

ΑΡΙΣΤΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ  ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΜΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΣΗΜΑΤΩΝ ΔΙΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ:  ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ  ΑΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ:  ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ  ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ  ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ  Η/Υ ΑΝΤΛΗΣΗ ΙΔΕΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΖΩΗΣ  ΔΑΠΑΝΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ  ΔΑΠΑΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ  ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ  ΔΑΠΑΝΕΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ  ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΑΠΑΝΕΣ

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:  ΑΡΘΡΑ : “Development of Useful Ideas in the New Product Development Process of Small Manufacturers: An Investigation” “The Application of Parts Control and Standardization By Exploration of the Value Chain in the New Product Development and Innovation”  Βιβλίο: «Εισαγωγή στο Marketing» Πέτρος Γ. Μαλλιάρης  Πληροφορίες από μηχανές αναζήτησης στο διαδίκτυο.