Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 3 ο.
Advertisements

Φωτογραφική μηχανή Η σύγχρονη φωτογραφική μηχανή είναι συνδυασμός τεχνολογιών από τρεις τομείς, των λεπτοκατασκευών, της οπτικής και, αφενός της χημικής.
Μουσικές Δημιουργίες “ Ήδη, από τις αρχές του 2010, προχωρήσαμε και διευρύναμε το ρεπερτόριό μας με νέες μουσικές δημιουργίες που χαρακτηρίζουν το γνήσιο.
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
H Ιστορική Εξέλιξη Της Φωτογραφίας!
AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Επανομή.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογία
Η ιστορια της φωτογραφιασ
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 2 ο.
ΤΜΗΜΑ AΠ Δ. Στράτου και Δ. Σαμίου Η συμβολή τους στην Ελληνική παράδοση « Αντικριστός ».
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
Comenius 1.1 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΜΠΡΑΞΕΙΣ ■ Ιταλία ■ Ισπανία ■ Ελλάδα Θέμα: ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΦΩΝΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ.
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
Στον Αστερισμό Της Φωτογραφίας!!!.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Γ) Μετά από το Μουσείο Αξιοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος στα πλαίσια διαφόρων γνωστικών αντικειμένων.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Εντεχνο (συγχρονο) λαικο τραγουδι
Η ελευθερία στο σχολείο γίνεται πραγματικότητα
ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΟΥ: ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ, ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΧΩΡΟΙ
1ο ΜΑΘΗΜΑ Οι έννοιες «γεωγραφική» και «σχετική» θέση
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Στοιχεία Βιβλιοθήκης. Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Κέρκυρας δραστηριοποιείται στο νησί της Κέρκυρας από το Πολύτιμες συλλογές έχουν κατά καιρούς φιλοξενηθεί.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT) ΘΕΜΑ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ (ΑΙΓΥΠΤΟΣ)
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
Παραδοσιακή μουσική Λέσβου Χριστίνα Δρόσου. Ιστορία της μουσικής της Λέσβου-Επιρροές Η κύρια επιρροή της μουσικής της Λέσβου βρίσκετε ανατολικά στην Μ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Project : χορεύοντας στον κόσμο
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ
Σχολείο:1ο ΕΠΑ.Λ. ΜΥΡΙΝΑΣ
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο
Η ιστορία και η εξέλιξη της
Άλμπουμ φωτογραφιών 2 ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 3ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Επιμέλεια φωτογραφιών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
1η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2015 θέμα: ''Διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού- παρτιτούρας και εξαγωγή.
Σωστή έκθεση, Φωτομέτρηση, γκρίζα καρτα, κλίμακες, Ψηφιακή φωτογραφική μηχανή (Συνάντηση 2) Τεχνικές Φωτογράφισης (Θ) Τμημα Τεχνολόγων περιβάλλοντος Συντήρηση.
Διδάσκοντας κι εξερευνώντας την Τοπική Ιστορία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ Η ΠΟΛΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ Οικονομική ,κοινωνική , πολιτιστική ανάπτυξη, δημιουργία θέσεων εργασίας. Μια καθαρή, όμορφη, βιώσιμη πόλη. Να.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Γ ΤΡΙΜΗΝΟΥ
Πρόσφυγες και ρεμπέτικο τραγούδι
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΤΙΡΡΙΟΥ
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Τα βήματα που ακολουθήσαμε για να ολοκληρώσουμε το πρόγραμμα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ Έγχορδα ή Χορδόφωνα. ΚΙΘΑΡΑ ΣΑΝΤΟΥΡΙ.
Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
Μικροχώρι Νομού Ξάνθης Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου
Νεοελληνική Γλώσσα Γ΄Γυμνασίου
Η φωτογραφική μηχανή.
ΠΑΙΔΕΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ - ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Η καθημερινή ζωή στο Βυζάντιο Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τότε και τώρα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα αυτό είναι : 1 ον γιατί μας φάνηκε πιο ενδιαφέρον, όσων αφορά την ηλικία μας 2 ον γιατί έχουμε αρκετά μουσικά δρώμενα στον τόπο μας και θέλαμε να τα αναδείξουμε και 3 ον γιατί ξεφεύγει από την ως τώρα θεματολογία που έχουμε ασχοληθεί. Με όρεξη ασχολήθηκαν αρκετοί από εμάς για να βρούμε τις απαραίτητες πληροφορίες ώστε να πραγματοποιηθεί το μάθημα των Βιωματικών δράσεων μέχρι το τέλος του. Απευθυνθήκαμε σε τοπικούς πολιτιστικούς συλλόγους καθώς και στο σχολείο μας για τη συλλογή υλικού ( φωτογραφίες ) από τις δράσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσα στη σχολική χρονιά καθώς και από παλιότερα έτη ( από όσους είχαν αρχείο ).

1.Ιστορία της φωτογραφίας 2.Η μουσική στον τόπο μας παλιότερα 3.Μουσικά δρώμενα α. στο σχολείο β. στο χωριό 4.Φωτογραφίες από μουσικές δράσεις. ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΑ:

 Γύρω στο 350 π. Χ. ο Αριστοτέλης περιγράφει τον τρόπο που λειτουργεί η camera obscura η απλούστερη μορφή μηχανής ( καθρεπτίζει την εικόνα που βλέπουμε ).  Το 1530 μ. Χ. ο Ντανιέλ Μπαρμπάρο τοποθέτησε πρώτος τον φακό στην κάμερα obscura για καλύτερα αποτελέσματα. ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ

 Γύρω στο 1600 μ. Χ. εμφανίζεται η πρώτη φορητή μηχανή σε λογικές διαστάσεις ώστε να μεταφέρεται από δυο άτομα.  Το 1725 μ. Χ. ο Γερμανός Ιωάννης Σούλτζ κατάφερε να πάρει μια φωτογραφία χρησιμοποιώντας άλατα αργύρου που άφηνε να εκτεθούν στον ήλιο.

 Το 1826 μ. Χ. ο Νιέπς είναι ο πρώτος που καταφέρνει να καταγράψει εικόνες με τη βοήθεια του φωτός. Η πρώτη φωτογραφία

ΠΡΩΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ Louis Daguerre – Boulevard du Temple 1838

 1888: Κυκλοφορεί το πρώτο φιλμ από την αμερικανική εταιρεία Eastman. Την ίδια χρονιά ο George Eastman παρουσιάζει την πρώτη Kodak με ρολό φιλμ. Πρόκειται για το μοντέλο που καθιστά τις φωτογραφικές μηχανές προσιτές στον πολύ κόσμο.

 1925: Η πρώτη Leica παρουσιάζεται στη Γερμανία. Πρόκειται για τη μηχανή που με την ποιότητά της και το μικρό της μέγεθος έδωσε τη μεγαλύτερη μέχρι τότε σιγουριά και ελευθερία κινήσεων στο φωτογράφο. LEICA ( ΛΆΙΚΑ )

1948: Κυκλοφορεί η πρώτη Polaroid και ιδρύεται το πιο γνωστό φωτοειδησεογραφικό πρακτορείο στον κόσμο, το Magnum. POLAROID

 1959: Οι πρώτες φωτογραφίες της Γης από δορυφόρο.  2000: Η πρώτη ψηφιακή φωτογραφική μηχανή με αισθητήρα τριών εκατομμυρίων εικονοστοιχείων δίνει αξιόλογες φωτογραφίες διαστάσεων 13x18 εκατοστών και γίνεται για πρώτη φορά άξιος αντίπαλος της compact με φιλμ.

 Κάθε τόπος κάθε περιοχή ή κάθε Γεωγραφικό διαμέρισμα μπορεί να έχει και την δικιά του τοπική μουσική εκτός των άλλων.  Πολλές από τις μουσικές αυτές προήλθαν από πρόσφυγες που εγκαταστάθηκαν στον ελλαδικό χώρο φέρνοντας μαζί τους τις μουσικές παραδόσεις.  Σε κάθε τόπο χρησιμοποιούνται και διαφορετικά μουσικά όργανα. Η τοπική μουσική συναντάται συχνότερα σε πανηγύρια, γάμους, παραδοσιακούς χορούς και γλέντια. Είναι μουσική που έχει σωθεί διαχρονικά είτε από νοσταλγία είτε από αγάπη για τον τόπο του καθενός μας. ΤΟΠΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Παραδοσιακή μουσική στη Λέσβο : Η μουσική και το τραγούδι συνόδευαν όλες τις εκφάνσεις της καθημερινής ζωής των κατοίκων της Λέσβου από το 19 ο αιώνα. Παραδοσιακά μουσικά όργανα που συνοδεύουν τη μουσική στη Λέσβο είναι : σαντούρι, κανονάκι, βιολί, ακορντεόν, μπαγλαμαδάκι, μπουζούκι, τρομπέτα, τούμπα τουμπερλέκι, ζίλιες. Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ

Μουσική συναντάμε στα πανηγύρια : ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ

ΓΙΟΡΤΕΣ

ΓΑΜΟΙ

o Σ ’ ένα τόπο με τόσο μεγάλη μουσική παράδοση θα ήταν αδιανόητο να μην υπάρχουν πολλές μουσικές εκδηλώσεις τόσο από τους πολιτιστικούς συλλόγους που υπάρχουν σε κάθε χωριό του νησιού, όσο και από τις σχολικές κοινότητες. o Μουσικές εκδηλώσεις γίνονται σε χώρους που τις φιλοξενούν, όπως δημοτικό θέατρο, αίθουσες εκδηλώσεων, κάστρο, πλατεία του χωριού. o Στις παρακάτω διαφάνειες παραθέτουμε φωτογραφικό υλικό εκδηλώσεων μουσικών συλλόγων, του μουσικού σχολείου καθώς και του σχολείου μας. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΗΜΕΡΑ

ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ

ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΑΝΙΜΑΤΟ

ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΑΜΦΙΛΩΝ

ΠΗΓΕΣ