Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ &

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
A bit of Greece.
Advertisements

ΟΜΑΔΑ /09/2004 Συντονιστής: Οδυσσέας Ντότσικας yellownetroad Ομάδα 2 Catch – Up Meeting Μοντέλα & Μέθοδοι Έρευνας, Καταγραφής, Διαχείρισης, Αξιολόγησης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
The Best SMS Message Delivery Service. Τι είναι το SMS Marketing ? Η υπηρεσία SMS Marketing είναι ένα σύγχρονο «εργαλείο» επικοινωνίας, διαφήμισης και.
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΕΠΙΚOIΝΩΝΙΑ ΣΤΟ FACEBOOK ΜΟΛΥΒΙΑΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΑΤΩΝ ΛΑΓΟΥΤΑΡΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΡΑΝΤΕΦ.
Διαφημιστικός Προϋπολογισμός
O έλεγχος της διαφήμισης
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΓΙΑ ΛΗΨΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ
Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
1 Segmenting Markets, Targeting and Positioning. 2 Market Segmentation Defining Reasons for Using Market  Customer Analysis  Competitor Analysis  Effective.
Προώθηση / Επικοινωνία
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 6η Η Αποτελεσματικότητα της Διαφήμισης.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
 Δημοφιλή λειτουργικά συστήματα  Προτιμήσεις καταναλωτών  Ηλικίες που τα χρησιμοποιούν  Την διάρκεια χρήσης συσκευών  Αντικατάσταση συσκευών  Κριτήρια.
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ MEDIA – INTERNET - MOBILE ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Κανόνες για τις συμφωνίες οριζόντιας συνεργασίας Δημήτρης Λουκάς Αντιπρόεδρος Επιτροπής Ανταγωνισμού Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εθνικών Δικαστών – Ε. Ε. Αθήνα,
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΈΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : ΜΕΘΟΔΟΙ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Στρατηγική Προώθησης.
Λόγοι διαφήμισης στο web 1/2
Διαφημιστική εκστρατεία
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Μάθημα: «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» Παρουσίαση Μαθήματος
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Πρακτική άσκηση – μελέτη περίπτωσης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Ομάδα Εργασίας Ζ1 «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» Υποομάδα 3 – Παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα Συντονιστής: Δημήτρης Δρόσος

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2004 Μέλη Υποομάδας 3 1ΔΗΜΗΤΡΗΣΔΡΟΣΟΣΟΠΑ 2ΜΑΚΗΣΒΡΕΧΟΠΟΥΛΟΣΟΠΑ 3ΠΑΥΛΟΣΒΛΑΧΟΣΟΠΑ 4 ΘΩΜΑΣΜΕΤΑΞΑΣOMD DIGITAL 5 ΓΙΩΡΓΟΣΑΝΤΩΝΗΣLEO BURNETT - Starcom 6 ΦΩΤΕΙΝΗ ΠΙΠΗExecutive MBA 7 ΜΑΝΩΛΗΣΛΙΓΝΟΣQ-Telecom (Info-Quest AEBE) 8 ΣΥΜΕΩΝΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣΘΗΡΑΤΡΟΝ 9ΜΙΧΑΛΗΣΜΠΑΤΙΚΑΣATLANTIS GROUP 10 ΟΔΥΣΣΕΑΣΨΑΡΡΗΣCompupress 11 ΗΛΙΑΣΧΑΤΖΗΣ ΑΝΕΜΩΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 12 ΛΟΡΕΤΤΑΠΑΝΟΥEURISKO 13 ΔΙΟΝΥΣΗΣΓΕΡΑΣΙΜΙΔΗΣDART

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Στόχοι Υποομάδας 3 Να καταγράψουμε τους παράγοντες που επηρεάζουν την ηλεκτρονική διαφήμιση (Διαφημιζόμενο Προϊόν, Διεξαγωγή Έρευνας Αγοράς, Χρόνος και Τόπος Παράδοσης δημιουργικού, Ανταγωνισμός Διαφημιστικών Μηνυμάτων κ.ο.κ.) Να καταγράψουμε τις μετρικές που χρησιμοποιούνται σε αναφορές ως προς την αποτελεσματικότητα μιας εκστρατείας (Αd attentiveness, Ad click, Ad click rate, Ad click through, Ad impression, Ad recall κ.ο.κ.) Να συλλέξουμε μέσα από πρωτογενή έρευνα την αντίληψη της αγοράς ως προς τους σημαντικότερους παράγοντες που οδηγούν σε μια επιτυχημένη διαφημιστική εκστρατεία μέσα από το κινητό τηλέφωνο (δημιουργία ερωτηματολογίου και διανομή του σε marketing experts της αγοράς) Μελέτες περίπτωσης (case studies) – Παρουσίαση επιτυχημένων διαφημιστικών εκστρατειών μέσα από το Διαδίκτυο & το κινητό. Ποια τα συστατικά της επιτυχίας, τι αποτελέσματα έφεραν (αύξηση πωλήσεων, awareness, αλλαγή στάσης)

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Έως Σήμερα 1 η συνάντηση μεταξύ των μελών της υποομάδας στις 08/07/04 –2 παρουσιάσεις Εμπειρικά ευρήματα (Θήρατρον) Ορισμός Αποτελεσματικότητας – Μελέτες Περίπτωσης (Starcom) –Συμπεράσματα: Συνοχή ομάδας Αποσαφήνιση αντικειμένου Ανταλλαγή απόψεων 2 η συνάντηση μεταξύ των μελών της υποομάδας στις 09/09/04 –είχε ως στόχο τη διερεύνηση σημαντικών παραγόντων που επηρεάζουν τη διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο. –Παρουσίαση ερωτηματολογίου

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Αναλυτικότερα 1 η Συνάντηση – Κύρια Συμπεράσματα –Ως αποτελεσματικότητα στο Διαδίκτυο ορίζουμε την αναγνωρισιμότητα / τη στάση του καταναλωτή / πωλήσεις –Η διαφήμιση λόγω της διαδραστικής φύσης της μπορεί να αποδείξει την αποτελεσματικότητα της με μετρικές που μόνο το Διαδίκτυο μπορεί να εφαρμόσει, όπως τα click through rates αλλά και με πιο γνώριμες «παραδοσιακές» μεθόδους όπως τα impressions, το brand awareness και οι πωλήσεις.

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Case Studies εξατομικευμένα banners που οδήγησαν σε αύξηση του CTR 4-11% για τα προϊόντα της εταιρείας Ophir Tours –Η χρήση opt-in τεχνικής  συναφείς και στοχευμένες προσφορές  υψηλότερα ποσοστά απόκρισης JOHNSON & JOHNSON –Χρήση πολλών διαφορετικών δημιουργικών, συμπεριλαμβανομένων “video peel-away”, streamed video, και banner video –Πρόσκληση των χρηστών σε διάλογο

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Case Studies (II) JOHNSON & JOHNSON –brand association σε σχέση με τις έρευνες του τηλεοπτικού spot υπερδιπλασιάστηκε (από 36% σε 83%) Idea Village –τροποποίηση του περιεχομένου του ίδιου του Web site. Όχι ηλεκτρονικός κατάλογος αλλά «μοναδικές» προσφορές με άμεση φόρμα παραγγελίας ΝΟΚΙΑ 3650 –Χρήση blogs

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο TIGER :) Wanna Play Tiger Soccer SMS Game? U need a game coupon code. Buy a TIGER BEER NOW! Next game is France v Senegal The individual Consumer Environment Marketing Strategy Situational Factors The marketing channel Personal Characteristics Relevance Response Personal Characteristics Relevance Response When Where Channel Reach Competitive Clutter When Where Channel Reach Competitive Clutter Product characteristics Managerial & Financial Resources Agency–client Relationship Message Formulation Market Research Incentive Message Frequency Product characteristics Managerial & Financial Resources Agency–client Relationship Message Formulation Market Research Incentive Message Frequency Advertising Effectiveness Advertising Effectiveness FACTORS

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Ερωτηματολόγιο- Διαφήμιση στο κινητό τηλέφωνο Προετοιμασία Ερωτηματολογίου –Δημιουργήθηκε μια φόρμα όπου τα μέλη μπορούσαν να συμπληρώσουν / περιγράψουν σημαντικούς παράγοντες Σήμερα –Έχουμε αναπτύξει το ερωτηματολόγιο Έχει μοιραστεί στην υποομάδα για σχόλια

Ε-BUSINESS FORUM Ομάδα Εργασίας Ζ1: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ & ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ» - Ε.Δ.Ε.Τ., Αθήνα, Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου Μελλοντικές ενέργειες  1/10/04: Αποστολή Ερωτηματολογίου  Βοήθεια από όλα τα μέλη για μεγαλύτερο response & στόχευση σε experts  10/10/04: Συνάντηση Υποομάδας  Καταγραφή χρήσιμων μετρικών  Case studies / input πλέον από όλα τα μέλη της Ζ1  20/10/04: Συλλογή απαντήσεων  28/10/04: Γενική Συνάντηση Ζ1  Παρουσίαση Αποτελεσμάτων