ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

Modern Greek Lessons
6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Διδακτικές στρατηγικές Oδηγίες για βέλτιστες συνθήκες μάθησης Gagné.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ
Τεχνικές για την ανάλυση της κίνησης και την αξιολόγηση της μάθησης
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
Διδακτικοί στόχοι.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Θεωρητικό Υπόβαθρο Αυτισμός: πρόοδος σε δομημένα πλαίσια
Foundations for Physiotherapy Practice Συνταγογράφηση της άσκησης
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
Κεφάλαιο 1 - Εισαγωγή και Τεχνολογία του Μπαρ
Παρουσίαση και στάδια δημιουργίας εργασιών από τα παιδιά της Ειδικής Μονάδας Χρυσή Κούμνα Καθηγήτρια Τέχνης.
Ενότητα: Παρασκευές Επιδορπίων
Telematics Επιμέλεια:Παγώνης Γεώργιος Writer: Patrick Dillon.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
Ταχύρρυθμα επιμορφωτικά προγράμματα των εκπαιδευτικών υποχρεωτικής εκπαίδευσης στα νέα διδακτικά πακέτα ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ, ΠΙ 2007 ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ: ΜΑΒΟΓΛΟΥ.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
KM ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Διάλεξη 1
ΨΥΧΟΚΙΝΗΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ.
David Warren: Η Αναζήτηση θεωρητικού πλαισίου για έρευνες που σχετίζονται με τα τυφλά παιδιά Βασίλης Αργυρόπουλος ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ «ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΣΠΥΡΕΤΑ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΕΜ : 1022.
Ο Μικρός Γιάννης (10 ετών) θα πρέπει να παρουσιάσει στη γιορτή του σχολείου του ένα παραδοσιακό χορό από την ιδιαίτερη πατρίδα του, στη γιορτή του σχολείου,
Πρόνοιες του Νόμου 1. Ο ορισμός της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» είναι η παροχή της αναγκαίας βοήθειας στο παιδί με ειδικές.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ- ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ “ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ” Κίνηση, επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές.
 Ο 16χρονος Λευτέρης κολυμπά από μικρός και είναι σήμερα από τους καλύτερους κολυμβητές της ομάδας του. Στους τελευταίους αγώνες που συμμετείχε (πρόσθιο.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΕΥΣΤΑΘΙΑ.
Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα τελευταία χρόνια οι Ελληνικοί Παραδοσιακοί Χοροί είναι θεματική ενότητα της Φυσικής Αγωγής σε όλες τις τάξεις του δημοτικού σχολείου.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ METAΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Επιβλέπουσα καθηγήτρια Μιχαλοπούλου Μαρία.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 7: Προετοιμασία της μαθησιακής εμπειρίας Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κίνηση Επεξεργασία και Μαθησιακές προσαρμογές Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης Περίπτωση φυσιοθεραπείας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΤΜΗΜΑΤΙΚΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ 804 «ΚΙΝΗΣΗ,
Κίνηση επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές ΟΝΟΜΑ: Ευαγγελία Γιαδανού.
Σενάριο Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω.
Ανοιχτές δεξιότητες Δεξιότητες που πραγματοποιούνται σε ένα μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο περιβάλλον και απαιτεί από τους εκτελεστές να προσαρμόσουν τις.
ΜΠΑΤΖΙΟΥ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Α.Μ Φοιτήτρια ΤΕΦΑΑ Κομοτηνής στο Μ.Π.Σ. «Άσκηση και Ποιότητα Ζωής» Κατεύθυνση ː «Πρόληψη- Παρέμβαση- Αποκατάσταση» Μάθημα ː.
Σχεδιασμός προγράμματος εξάσκησης
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Άσκηση και Ποιότητας Ζωής»
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ « ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ» ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β:
Δ ΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΑΤΟΜΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ – 2 η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ «ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ» ΜΑΡΙΑ.
ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ Ο ΑΘΛΗΤΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΘΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Πλουμίδου Βρεττούλα Πλουμίδου Βρεττούλα Α.Ε.Μ.: 806 Α.Ε.Μ.: 806 Ακαδημαϊκό Έτος ΚΙΝΗΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ.
Ονοματεπώνυμο: Καρακόλια Αναστασία ΑΕΜ: 912/2012 Κομοτηνή 2013
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα ‘’Άσκηση και Ποιότητα Ζωής’’. Ατομική Εργασία στο.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
Σχολικό Έτος 2015/16 Υπεύθυνη Καθηγήτρια : κυρία Μαυρομματάκη
1ο ΕΚΦΕ Ηρακλείου Ε. Φανουράκη
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΣΧΟΛΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΑΡΕΛΘΟΝ-ΠΑΡΟΝ-ΜΕΛΛΟΝ
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΕΛΕΝΗ ΚΑΤΣΙΑΝΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ. Για την αδρή, λεπτή κινητικότητα και τα συναισθηματικά στάδια των γονέων μέχρι την αποδοχή της διάγνωσης της αναπηρίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ > Μάθημα : Κίνηση – Επεξεργασία και Μαθησιακές Προσαρμογές Παρουσίαση περιστατικού: Δημιουργία θεραπευτικού πλάνου σε παιδί με χειρουργείο στο υποθάλαμο ΧΑΡΑΜΠΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑΝΝΑ, ΑΕΜ :833

Η Άννα είναι ένα κοριτσάκι 5 ετών όπου μία επέμβαση στον υποθάλαμο του εγκεφάλου σε ηλικία 4 ετών περιόρισε σημαντικά τον κινητό έλεγχο των άνω και κάτω άκρων με αποτέλεσμα να χάσει την ικανότητα της να μετακινείται ανεξάρτητα και να ισορροπεί σε ορθή στάση και να χειρίζεται με σταθερότητα και ακρίβεια αντικείμενα με τα χέρια της όπως μολύβια κουτάλι πιρούνι και ποτήρι. Η φυσιοθεραπεύτρια που βοήθησε την Άννα να καταφέρει να περπατήσει να ισορροπεί πάλι χωρίς βοήθεια (με αργά και μικρά βήματα) πρέπει τώρα να την βοηθήσει να χειρίζεται από μόνη της ένα πιρούνι, κουτάλι και ποτήρι. Μέχρι σήμερα την βοηθούσε η μητέρα της στο φαγητό αλλά αυτό την εκνευρίζει ιδιαίτερα ενώ καθώς φτάνει η εποχή που θα πάει στο σχολείο θα πρέπει σιγά σιγά να μάθει να χειρίζεται και τα μολύβια. Ποια προσέγγιση πρέπει να ακολουθήσει;

Άννα, 5 ετών  1 χρόνο πριν χειρουργείο στον υποθάλαμο  Εντατική φ/θ 1 έτος  Υποθάλαμος : ταχυδρόμος του εγκεφάλου, μεταφέρει πληροφορίες μεταξύ ανώτερου και κατώτερου εγκεφάλου Κλινική εικόνα  Διατηρεί την όρθια θέση και περπατάει ανεξάρτητη  Δεν διανύει αποστάσεις  Αστάθεια άνω και κάτω άκρων  Δεν χειρίζεται αντικείμενα  Δεν τρώει μόνη της  Δεν ζωγραφίζει και δεν συλλαμβάνει μολύβι

 ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΤΡΩΓΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ  ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ : Ανεξάρτητη σίτιση, Χρήση μολυβιού  Περιβάλλον εκτέλεσης (τελικό) : -> σίτιση σε όλα τα περιβάλλοντα ( σπίτι, σχολείο, εστιατόριο) -> μολυβί σχολικό περιβάλλον  Περιβάλλον εκμάθησης -> κλινικό  ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΕΤΡΩΓΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ  ΔΕΞΙΟΤΗΤΑ : Ανεξάρτητη σίτιση, Χρήση μολυβιού  Περιβάλλον εκτέλεσης (τελικό) : -> σίτιση σε όλα τα περιβάλλοντα ( σπίτι, σχολείο, εστιατόριο) -> μολυβί σχολικό περιβάλλον  Περιβάλλον εκμάθησης -> κλινικό

Χαρακτηριστικά Δεξιότητας  Σίτιση Διακεκομμένη Βρίσκεται στη μέση σε ότι αφορά κινητική / γνωστική Κλειστή Λεπτή Απλή Ρυθμιστικές συνθήκες περιβάλλοντος : στατική, με παρουσία μεταβλητότητας Απαιτήσεις κίνησης : σταθερότητα με χειρισμό αντικειμένου  Μολυβί Συνεχής Γνωστική Κλειστή Λε π τή Α π λή Ρυθμιστικές συνθήκες π εριβάλλοντος : στατική, με π αρουσία μεταβλητότητας Α π αιτήσεις κίνησης : σταθερότητα, με χειρισμό αντικειμένου

Σχεδιασμός της μαθησιακής εμπειρίας Δομή εξάσκησης 1.Παρουσιαση εξάσκησης 2.Ανατροφοδοτηση Σίτιση -> σειριακή εκμάθηση, μεταβαλλόμενη εξάσκηση Μολύβι -> ομαδοποιημένη εξάσκηση και σταθερή Φυσική πρόβα -> μερική εξάσκηση, εξάσκηση σε αργή κίνηση 1. Οδηγίες προφορικές, επίδειξή και φυσική καθοδήγηση 2. Στα πολύ μικρά παιδιά χρησιμοποιούμαι άμεση ανατροφοδότηση οπτική και απτική

ΣΙΤΗΣΗ ΚΟΥΤΑΛΙ : ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΑΠΟ ΠΙΑΤΟ ΣΕ ΠΙΑΤΟ ΑΡΧΙΚΑ ΦΑΣΟΛΙΑ, ΦΑΚΕΣ, ΡΥΖΙ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΕΡΟ ΠΙΡΟΥΝΙ: ΒΑΖΩ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΗΤΑΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΡΦΩΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΜΑΧΑΙΡΙ : ΚΟΒΟΥΜΕ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ ΜΕ ΜΑΧΑΙΡΙ ΚΑΙ ΠΙΡΟΥΝΙ

ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΣΤΕΝΣΙΛ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΕ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΣΧΕΔΙΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΚΥΡΟΜΠΟΓΙΕΣ ΧΟΝΤΡΟΥΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ ΛΕΠΤΟΥΣ ΜΑΡΚΑΔΟΡΟΥΣ ΞΥΛΟΜΠΟΓΙΕΣ ΜΟΛΥΒΙ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΠΙΝΕΛΟ

 ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΦΤΙΑΧΝΩΝΤΑΣ ΕΥΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ  ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΚΥΚΛΟ – ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ – ΤΡΙΓΩΝΟ  ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΛΑΒΥΡΙΝΘΟΥΣ  ΕΝΩΝΟΥΜΕ ΤΕΛΕΙΕΣ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΓΡΑΜΜΑΤΑ