ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ: ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & ΠΟΛΙΤΙΚΗ Επιστημονικός Υπεύθυνος: Π. Καφετζής.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Έρευνα για τις Δημοτικές Εκλογές στη Λαμία του Νοεμβρίου του 2010 Οκτώβριος 2010.
Το 10ο Δημοτικό Σχολείο Κατερίνης
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
 Τι είναι blog; Τι είναι blog; Παρουσίαση της έννοιας του blogs  Απο που προήλθαν; Απο που προήλθαν;  Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα Blog; Πως μπορώ να.
Ερωτήσεις και απαντήσεις σχολικού
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
Πόσο βλέπουμε διαφημίσεις;
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ και η επίδρασή τους στη ζωή μας
Παρατηρητήριο Media Terra
Έρευνα για τις Εκλογές Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας του Νοεμβρίου του 2010 Οκτώβριος 2010.
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
Ο αυτοματισμός στις εργασίες διαχείρισης περιοδικών : έρευνα σε βιβλιοθήκες της Αθήνας Αναστασία Διαγγελάκη Χριστίνα Κανάκη (Ιωάννινα, Σεπτέμβριος 2008)
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
1ο ΓΕΛ Μεγάρων Ερευνητική Εργασία στο «Χάσμα Γενεών» με θέμα «Χάσμα Γενεών και ο Θεσμός της Οικογένειας» Ομάδα «Green Day» Βαρθολομαίος Γιάννης Ζαχαρόπουλος.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
«Η τηλεόραση χειραγωγεί: πώς πρέπει να αντιδρούν οι τηλεθεατές;»
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Τεχνολογία ΛογισμικούSlide 1 Τεχνολογία Απαιτήσεων u Καθορίζει τι θέλει ο πελάτης από ένα σύστημα λογισμικού.
Προώθηση / Επικοινωνία
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ, ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΩΡΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΥΝΟΡΙΑΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΑΘΗΜΑ.
Πανσυλλεκτικό-Πολυσυλλεκτικό Κόμμα Χρονική περίοδος: Καθολική ψηφοφορία Βαθμός κοινωνικής ανάπτυξης: η οικονομική ανάπτυξη μειώνει ανισότητες και.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΠΑΚ- ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 25 Νοεμβρίου 2011 ΝΙΚΟΣ ΔΕΜΕΡΤΖΗΣ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Στην Αμερική από το 1940 – 1960 κυριαρχούσε το υπόδειγμα σύζυγος – μητέρα – νοικοκυρά. Στην Ελλάδα το υπόδειγμα αυτό εμφανίζεται μέχρι τα μέσα της δεκαετίας.
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Μελέτες «κοινής γνώμης»
ΝΕΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ & ΠΕΙΘΩ.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Ασπροπύργου
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
Κομματικός Φανατισμός
Σταυρούλα Σαμαρτζή και Σμαράγδα Καζή Τμήμα Ψυχολογίας
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τίτλος εργασίας: «Εκπαιδευτικό εργαλείο κατά της χειραγώγησης αγώνων»
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΓΕΝΕΑΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΣΚΙΑΘΙΤΑΙΩΝ
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Τακτικό Ευρωβαρόμετρο 90   ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2018 ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΥΠΡΟΣ Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο Τακτικό.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΣΩΝ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΜΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ 90 ΗΜΙ- ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ «ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ»

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ - ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ - ΨΗΦΟΣ ΟΜΑΔΑ Α’ -> 18~24 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Β’ -> 25~34 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Γ’ -> 35~44 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Δ’ -> 45~54 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Ε’ -> 55~64 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤ’ -> 65~... ΕΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΒΑΘΜΟΣ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΥΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ - ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ - ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ - ΨΗΦΟΣ ΟΜΑΔΑ Α’ -> 18~24 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Β’ -> 25~34 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Γ’ -> 35~44 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Δ’ -> 45~54 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ Ε’ -> 55~64 ΕΤΩΝ ΟΜΑΔΑ ΣΤ’ -> 65~... ΕΤΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ: ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΡΟΠΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΕΣ ΠΗΓΕΣ ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ: ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ:2. ΕΠΙΡΡΟΗ: 3. ΜΜΕ: ΜΜΕ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ- ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΦΙΣΕΣ ΒΑΣΙΚΟ ΜΜΕ ΛΟΓΟΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ 4. ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ:5. ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΑΠΟΨΗ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΒΑΘΜΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ 6. ΠΡΟΕΚΛ. ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 7. ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ:8. ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ: ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΒΙΩΝΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΣΛΟΓΚΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΠΤΗΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΨΗΦΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ «Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ» ΜΕΡΙΚΗ Η ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΗ & ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΗ / ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ SLOGAN ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ- ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 1.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 3. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 2.ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 4. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ «ΔΙΑΡΚΗΣ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΘΕΜΑΤΩΝ – ΞΥΛΙΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΟΣ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΤΗ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, ΠΑΡ’ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥΣ «ΚΟΡΥΦΩΣΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ – ΜΑΧΗΣ» ΚΛΙΜΑ: ΠΟΛΩΤΙΚΟ - ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΟ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΠΙΘΑΝΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ & ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΖΑΝΕΤΑΚΟΣ – ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ ΑΓΑΠΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΧΕΡΙ – ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΑΠΑΡΧΑΙΩΜΕΝΟΣ, ΑΝΟΥΣΙΟΣ, ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΟΣ, ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ» ΑΔΙΑΦΟΡΕΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ «ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΩΣ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΕΣ» ΚΛΙΜΑΚΟΥΜΕΝΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΕΠΗΡΕΑΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 1.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 2.ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 4. ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ «ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙ’ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝ» ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ & ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ. ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΠΟΛΩΣΗ «ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΚΑΙ ΣΑΝ ΘΙΑΣΟΣ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΙ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΑΠΟΨΗ, ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ, ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ 0+0=14, ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΑ.ΣΟ.Κ «ΜΑΖΙ» ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ. ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΣΜΟΥ» «ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΩ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ» ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΦΙΣΕΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 1.ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 2.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 4. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: «ΛΟΓΟΣ=ΛΟΓΙΚΗ, ΛΟΓΙΚΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ» «ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΩΝ ΟΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Η Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ «ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ ΨΗΦΟΥ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ, ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΑ.ΣΟ.Κ «ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΡΗΜΑΞΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΝ ΜΙΑ ΜΑΦΙΟΖΙΚΗ ΣΥΜΜΟΡΙΑ;» ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΘΥΜΙΚΟ» «ΟΙ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ» ΚΑΜΙΑ / ΜΗΔΑΜΙΝΗ ΕΠΙΡΡΟΗ «ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΤΡΥΚ, ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ, ΣΤΡΕΒΛΗ ΕΙΚΟΝΑ» ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 1.ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ 3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 2.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 4. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΣΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΡΕΟΥΣΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ - ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΒΙΩΝΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ «ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΗΤΑΝ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΗ, ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΑΣ ΕΝΕΠΝΕΑΝ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΨΗΦΟΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΗΜΙΤΗ – ΓΥΑΛΙΝΟ ΚΕΦΑΛΙ «ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ» ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ «ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ, ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ» «Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΜΟΝΟ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟ» ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 1.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 2.ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ 4. ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: «ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ», «ΣΤΟΧΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΟΠΟΣ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΕΝΕΡΓΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΚΛΙΜΑ: ΔΑΠΑΝΗΡΟ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΜΕ ΠΑΛΙΑ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΣΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΣΚΑΝΔΑΛΑ – ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥ – ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΙ «ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ» ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ:ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 1.ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ 3. ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ 2.ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ → ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ «ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΝΑ ΤΟ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ» ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ 65-…. ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ: ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΡΡΟΗ ΚΑΙ ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΙΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΕΣ «Η ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΑΒΟΥΡΑ» ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΨΗΦΟΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ: ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΣΟΒΟΛΑ ΔΩΣΤΑ ΟΛΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ ’60 ΚΑΙ ’80 ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ -> ΝΕΟΙ, ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΡΙΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΔΙΑΚΕΙΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ’80 ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΖΗΣΕΙ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΟΤΕ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΝΕΟΙ-> ΠΟΛΩΤΙΚΟ ΚΛΙΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ-> ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΝΤΑΣΗΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ: ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΝΗΜΗ:ΨΗΦΟΣ: ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΣΤΗΟΝ ΤΡΟΠΟ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑΣ ΚΡΙΤΗΡΙΟ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΝΕΟΙ & 65& -> ΕΠΙΡΡΟΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΜΙΑ ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ:

ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ – Μ.Μ.Ε – ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ – ΑΝΑΜΝΗΣΙΜΟΤΗΤΑ – ΨΗΦΟΣ – ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΕΜΜΕ ΠΜΣ «ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ» ΑΘΗΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ: ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΑΙΡΕΤΑΚΗΣ ΑΛΤΣΙΤΣΙΑΔΗ ΖΩΗ ΒΑΡΑΓΓΟΥΛΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΒΑΡΔΙΚΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΒΛΕΤΣΑ ΜΑΡΣΙΑ ΓΕΡΑΡΗ ΑΣΗΜΙΝΑ ΔΕΜΕΤΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΘΕΟΔΟΥΛΙΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΘΕΟΦΙΛΑ ΜΑΡΙΑ – ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΚΑΜΠΕΡΕΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΙΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΚΛΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΗ ΙΩΑΝΝΑ ΛΟΥΠΑΣΗ ΔΑΝΑΗ ΜΑΝΤΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΑΡΜΑΡΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΜΑΣΤΟΡΑΚΟΥ ΝΑΤΑΣΑ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΑΚΗ ΒΑΛΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΤΣΑΡΙΝΟΥ ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΠΕΤΡΟΥ ΑΡΤΕΜΙΣ ΠΛΑΤΑΝΙΩΤΗ ΣΟΦΙΑ ΣΑΒΡΑΜΗ ΜΑΡΙΝΑ ΤΡΙΒΥΖΑ ΕΛΕΝΗ ΦΑΣΟΥΛΑΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΧΡΟΝΑΚΗ ΔΕΣΠΟΙΝΑ