Εκπαιδευτικές Δράσεις του Ο.Α.Σ.Π. Η εφαρμογή του έργου «RACCE» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Δρ Α. Κούρου Δρ Α. Κούρου Προϊσταμένη Τμήμ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ομαδική Παιδαγωγική Σύσκεψη Προϊσταμένων Νηπιαγωγείων 53 ης Περιφέρειας Σχολικής Συμβούλου Προσχολικής Αγωγής – Ε. ΜΟΥΣΕΝΑ με θέμα: « Διοικητική λειτουργία.
Advertisements

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Β΄ΑΘΗΝΑΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΙΩΝΙΑΣ, Παπαφλέσσα 6Α, Ν. Ιωνία,
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η Ι Α Σ Ω Ν Α Σ Τ Α Σ Σ Η Σ.
Μαίρη Κουτσελίνη Πανεπιστήμιο Κύπρου. - Τέσσερα χρόνια μετά …  Δεν είμαστε βέβαιοι ότι έχουμε τα Αναλυτικά Προγράμματα που θα μας λύσουν προβλήματα 
ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Ιωάννης Δούρβας, εκπαιδευτικός ΠΕ20 Κύριες Πηγές Πληροφόρησης eureka.lib.teithe.gr:8080/bitstream/handle/.../Methodologia.doc.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μεταλλικές Κατασκευές Ι Επιμέλεια Δημ. Σοφιανόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Μαρία Ντίνα, Πολ. Μηχ. MSc,
Δρ. Ξανθή Κωνσταντινίδου Σχολική Σύμβουλος Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης Φυσικής Aγωγής ΠΕ11 Θράκης.
Τούλα Πατσάλη Διεύθυνση Διαρθρωτικών Ταμείων και Ταμείου Συνοχής Γραφείο Προγραμματισμού ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΛΑΝΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ.
Πλατφόρμες Ηλεκτρονικής Μάθησης Η Πλατφόρμα OpeneClass Οφηλία Νεοφύτου Σταύρος Καουκάκης ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ 1.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Τσιανάκα Ε¹, Σταματιάδης Ε², Βενιζέλος Μ².
Έρευνα δράσης (action research) Η έρευνα δράσης είναι μια ερευνητική διαδικασία που οι ίδιοι οι άνθρωποι της πράξης διενεργούν, με στόχο να βελτιώσουν.
ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ ΙΕΚ Ελληνικού
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
Key Action 2: Καταληκτική ημερομηνία: ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2014
Κυριάκος Αθανασίου, Καθηγητής TEAPH-EKPA.
Εφαρμογές – Γεωργική Πολιτική και Εμπορία Αγροτικών Προϊόντων
ΕΠΑ.Λ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΟΜΑΔΑ Α΄
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
Η Συμμετοχή της Κύπρου στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Νεολαίας.
«Δημότης Αμαρουσίου» η τεχνολογία στην υπηρεσία του Πολίτη
Τόπος Εγκατάστασης και Κόστος Παραγωγής
ACTION AID: ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το αθλητικό ιδεώδες στην ποίηση: η ταύτιση του κάλλους με το αγαθό
Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες
“Επιχειρηματικότητα σε περίοδο οικονομικής κρίσης”
Πελοπίδας, Φαίδωνας, Νεφέλη, Μαρία.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Μάνος Σατόπουλος Συντάκτης λευκωμάτων και λάτρης των τεχνών
Πράξη με τίτλο «Συλλογική Δράση για την Απασχόληση Στην Κορινθία »
η βιβλιοθηκη μας Φιλίπ Μπαρμπώ
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Το Εργαστήριο Συστημάτων Σχεδιασμού Παραγωγής και Λειτουργιών (ΣυΣΠαΛ), του Τμήματος Μηχανικών Οικονομίας και Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΜΑΔΑ: ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:
Κεφάλαιο 5 Πολιτική οικονομία και τουριστική ανάπτυξη
Programme for International Student Assessment 2018
Διοίκηση ΜΜΕ και Επιχειρηματικότητα Διάλεξη 5η (2017 – 18) H Ελληνική Επιχειρηματικότητα: Η Περίοδος της Κρίσης Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
B' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 1
Διεθνής Κινητικότητα ΚΑ107
Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων 1ο ΕΘΝΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ Θεματικός.
ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Μεθοδολογία Έρευνας Επαναληπτική Διάλεξη
Περιεχόμενα Στόχος της Δράσης Προϋπολογισμός της Δράσης Προϋπολογισμός Έργων – Διάρκεια Υλοποίησης των Έργων Δυνητικοί Δικαιούχοι Συνεργασίες μεταξύ.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Εξωδικαστικός Μηχανισμός Ρύθμισης Οφειλών - Ελεύθεροι Επαγγελματίες
Programme for International Student Assessment 2018
8ο MOBILE & CONNECTED WORLD CONFERENCE
ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΑΙΡΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ
Programme for International Student Assessment 2018
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
ΦΟΡΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Δυσγραφίας : Αξιολόγηση και Αντιμετώπιση Μαρτίου 2018 Ονοματεπώνυμο:_____________________________________________.
Πληροφορική Γ΄ Γυμνασίου
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 2η (2017 – 18) Τα Συστήματα Ταξινόμησης των Υπηρεσιών Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ ΕρΓΑΣΤΗΡΙΟ 2018
ΣΧΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μάθημα [GD3021]: ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΈΝΑ WIKI ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΣΕ 9 ΑΠΛΑ ΒΗΜΑΤΑ
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ :Ο ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ , ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ.
Από την επικύρωση στην εφαρμογή
Συγγραφή Βιογραφικού Σημειώματος
“Τα εργαλεία του WEB 2.0 στα Φιλολογικά Μαθήματα ”
Ημερίδα Πρακτικής Άσκησης Εαρινό Εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκπαιδευτικές Δράσεις του Ο.Α.Σ.Π. Η εφαρμογή του έργου «RACCE» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Δρ Α. Κούρου Δρ Α. Κούρου Προϊσταμένη Τμήμ. Εκπαίδευσης – Ενημέρωσης Ο.Α.Σ.Π.

Η Ελλάδα είναι μια χώρα με μεγάλη σεισμικότητα...  Θεσσαλονίκη 1978 Μ = 6.5  Μαγνησία 1980 Μ = 6.5  Αλκυονίδες – Αθήνα 1981 Μ = 6.7  Καλαμάτα 1986 Μ = 6.0  Κοζάνη - Γρεβενά 1995 Μ = 6.6  Αίγιο 1995 Μ = 6.4  Αθήνα 1999 Μ = 5.9  Σκύρος 2001 Μ = 5.8  Λευκάδα 2003 Μ = 6.4  Κύθηρα 2006 Μ=6.9  Ανδραβίδα 2008 Μ=6.5 Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου ( Έχει έδρα την Αθήνα. Εποπτεύεται από το Υπουργείο Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Ιδρύθηκε το 1983 για να ορίζει τις κατευθύνσεις και να σχεδιάζει και υλοποιεί δράσεις που αφορούν στην αντισεισμική πολιτική της χώρας. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.)

«Οι επιπτώσεις των φυσικών καταστροφών μπορούν να μειωθούν εάν οι πολίτες έχουν ενημερωθεί και έχουν αποκτήσει τη σχετική παιδεία σε θέματα πρόληψης και προσαρμοστικότητας» (Hyogo Framework for Action 2005 – 2015, World Conference on Disaster Reduction - Kobe Japan, UN/ISDR, 2005) Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ο.Α.Σ.Π. - Ομάδες Στόχοι  Παιδιά προσχολικής ηλικίας – Μαθητές  Εκπαιδευτικοί  Στελέχη υπηρεσιών  Γενικός πληθυσμός  Εθελοντές  Άτομα με Ειδικές Ανάγκες Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Ευαισθητοποίηση – Ενημέρωση και Εκπαίδευση του Πληθυσμού  Δημιουργία κατάλληλου ενημερωτικού υλικού.  Υλοποίηση επιμορφωτικών προγραμμάτων για εκπαιδευτικούς, εθελοντές, κ.ά.  Πραγματοποίηση ενημερωτικών ομιλιών σε μαθητές, γενικό πληθυσμό, ΑμεΑ.  Συμμετοχή σε ευρωπαϊκά και εθνικά εκπαιδευτικά προγράμματα.  Υλοποίηση εκπαιδευτικών δράσεων σε συνεργασία με άλλους φορείς. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

μαθητές δημοτικού μαθητές γυμνασίου– λυκείου, εκπαιδευτικοί και γενικός πληθυσμός γενικός πληθυσμός φορείς - υπηρεσίες ΑμεΑ Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού CD-ROM για μαθητές δημοτικού «Για Μικρούς και Μεγάλους» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Δημιουργία εκπαιδευτικού υλικού

1η φάση: (2001 – 2002) Εκπαίδευση πολιτών - εθελοντών από δήμους της Αττικής. 2η φάση: (2003 – σήμερα) Επέκταση του προγράμματος και σε άλλους δήμους ή φορείς της χώρας. Θεματολογία προγράμματος: σεισμοί, πυρκαγιές, πλημμύρες, ατυχήματα στη θάλασσα, προστασία θαλασσίου περιβάλλοντος, παροχή πρώτων βοηθειών Επιμορφωτικά προγράμματα για εθελοντές «Προστατεύω τον Εαυτό μου και τους Άλλους» Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Στο πρόγραμμα μετέχουν οι: Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης, Ο.Α.Σ.Π., Γ.Γ.Π.Π., Πυροσβεστικό Σώμα, Λιμενικό Σώμα Κ.Ο.Μ.Α.Κ., Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, PRAXIS.

Η ενημέρωση των μαθητών σε θέματα αντισεισμικής προστασίας πρέπει να πραγματοποιείται τακτικά από τους εκπαιδευτικούς που έχουν επιμορφωθεί από τον Ο.Α.Σ.Π. και να αποτελεί μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ενημερωτικές ομιλίες για μαθητές Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

1η φάση (1999 – 2001) Υλοποίηση τριήμερων σεμιναρίων με θέμα: «Επιμόρφωση Διευθυντών των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής για αντισεισμικό σχεδιασμό και προστασία». Χρηματοδοτήθηκε από το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και εκπονήθηκε από τον Ο.Α.Σ.Π. 2η φάση (2001 – σήμερα) Υλοποίηση επιμορφωτικών σεμιναρίων με θέμα: «Αντισεισμική Προστασία Σχολικών Μονάδων» Το πρόγραμμα αυτό χρηματοδοτείται και εκπονείται από τον Ο.Α.Σ.Π. Στόχος: η επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα σχετικά με την προστασία από το σεισμό. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης σεισμικού κινδύνου Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης σεισμικού κινδύνου Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Στο πλαίσιο της συνεργασίας του Ο.Α.Σ.Π. με το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού για συστηματική ενημέρωση της εκπαιδευτικής κοινότητας σε θέματα που αφορούν στη διαχείριση του σεισμικού κινδύνου: α. συντάχθηκε από τον Ο.Α.Σ.Π.: «Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες», το οποίο κοινοποιήθηκε σε όλα τα σχολεία της χώρας.«Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες», β. διοργανώνονται επιμορφωτικά σεμινάρια για τους Διευθυντές σχολικών μονάδων ανά περιφερειακή ενότητα γ. έχει εγκριθεί ως παιδαγωγικά και διδακτικά κατάλληλο το εκπαιδευτικό υλικό του Ο.Α.Σ.Π. για να αξιοποιηθεί από την εκπαιδευτική κοινότητα. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης σεισμικού κινδύνου Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης σεισμικού κινδύνου Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Βασικός Στόχος: η μείωση των επιπτώσεων ενός ισχυρού σεισμού σε ότι αφορά στη σχολική κοινότητα. Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης σεισμικού κινδύνου Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε θέματα διαχείρισης σεισμικού κινδύνου Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Η διαδικασία που αφορά στις ενέργειες Διαχείρισης του Σεισμικού Κινδύνου στο Σχολείο είναι κυκλική και συνεχής και μπορεί να περιγραφεί μέσω των ακόλουθων τεσσάρων βασικών σταδίων. Διαχείριση του Σεισμικού Κινδύνου στις Σχολικές Μονάδες Σεισμός- Σχολείο 2. Ενημέρωση Εκπαιδευτικώ ν Μαθητών και Γονέων 3. Διοργάνωση Ασκήσεων Ετοιμότητας 4. Αξιολόγηση και Αναθεώρηση του Σχεδίου 1. Σύνταξη Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Καταρχήν ο Ο.Α.Σ.Π.:  συμμετείχε στην ανίχνευση των αναγκών και στην αναζήτηση βέλτιστων πρακτικών για τη μείωση των ψυχοκοινωνικών επιπτώσεων των σεισμών  επεξεργάστηκε τα στοιχεία που συλλέχθηκαν από τη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου που δόθηκε σε 142 εθελοντές που παρακολουθούσαν επιμορφωτικά σεμινάρια του Ο.Α.Σ.Π. στο πλαίσιο του διυπουργικού προγράμματος «Προστατεύω τον Εαυτό μου και τους άλλους»  ζήτησε συνέντευξη από τον Καθ. Ε. Λέκκα, Αντιπρόεδρο του Ο.Α.Σ.Π. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Πρόγραμμα «RACCE» - Η συμβολή του Ο.Α.Σ.Π.

Συνέντευξη: «Εμπειρίες Σεισμικών Καταστροφών» Από τη βιντεοσκοπημένη συνέντευξη προέκυψε ότι:  είναι εμφανής η βελτίωση της στάσης και της συμπεριφοράς του πληθυσμού σε περίπτωση σεισμού τις τελευταίες δεκαετίες.  η ίδρυση του Ο.Α.Σ.Π. το 1983, με την έμφαση που έδωσε στην ενημέρωση, είχε ως αποτέλεσμα να αλλάξει προς το καλύτερο τη στάση και τη συμπεριφορά όλων. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Από την επεξεργασία των ερωτηματολογίων προέκυψε ότι:  οι πολίτες είναι αφενός ευαισθητοποιημένοι, αφετέρου όμως η πρακτική εφαρμογή των μέτρων σε προσεισμικό επίπεδο δεν είναι συστηματική.  η ανάπτυξη καινοτόμου, ελκυστικού εκπαιδευτικού υλικού για παιδιά θα βοηθήσει στην κατεύθυνση της πρόληψης σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο, κυρίως στην απόκτηση των σχετικών δεξιοτήτων. Πρόγραμμα «RACCE» - Η συμβολή του Ο.Α.Σ.Π. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

 έχει πλέον αναγνωριστεί η σημαντικότητα των ψυχολογικών επιπτώσεων στον πληθυσμό και η αναγκαιότητα αντιμετώπισής τους μέσω συγκεκριμένων διαδικασιών ψυχολογικής στήριξης των πληγέντων, γεγονός που έχει αφυπνίσει τους εθελοντές.  περαιτέρω ενημέρωση των ομάδων που εμπλέκονται στη διαχείριση της κρίσης εκτιμάται ότι θα συμβάλλει στην αποδοχή της αναζήτησης βοήθειας από ειδικούς και στην αλλαγή της λανθασμένης αντίληψης που παρατηρήθηκε σχετικά με το ότι η μεγάλη συναισθηματική επιβάρυνση σε ένα παιδί που προκαλείται από ένα καταστροφικό σεισμό μπορεί να αντιμετωπιστεί από μη ειδικούς. Πρόγραμμα «RACCE» - Η συμβολή του Ο.Α.Σ.Π. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013

Ο Ο.Α.Σ.Π. συνέβαλε στη δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού του έργου:  Περιοδική έκθεση  Μουσειοβαλίτσα. Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Πρόγραμμα «RACCE» - Η συμβολή του Ο.Α.Σ.Π.

Ο Ο.Α.Σ.Π. έχει ενημερώσει εκπαιδευτικούς για το πρόγραμμα «RACCE» κατά τη διάρκεια επιμορφωτικών σεμιναρίων που πραγματοποιήθηκαν:  στη Θεσσαλονίκη (29-30/11/2012)  στο Ηράκλειο (15-16/1/2013)  στα Χανιά (17/1/2013)  στην Αθήνα (24-25/1/2013). Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013 Πρόγραμμα «RACCE» - Η συμβολή του Ο.Α.Σ.Π.

Δρ Ασημίνα Κούρου Προϊσταμένη Τμημ. Εκπαίδευσης – Ενημέρωσης Ο.Α.Σ.Π. Ξάνθου 32, Ν. Ψυχικό Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας! Συνέδριο Προγράμματος «RACCE», Αθήνα 23/1/2013