ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ (Α.Μ. 5285)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2ο Ελληνικό Συνέδριο : Οι Αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες “Από την Ταξιδιωτική Διανομή.
Advertisements

Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΣ ΙΙ
1. Ορισμός 2. Οι επιχειρήσεις 3. Ιστορία 4. Τοποθεσίες 5. Συλλογική ευθύνη 6. Ηγεσία της εταιρείας 7. Απόψεις εργαζομένων 8. Εικόνες.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 7: Travelport: Συγχώνευση Galileo και Worldspan Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
1 Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα. 2 ΠΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σύνδεση περιβάλλοντος και εκπαίδευσης 1913…καθιερώνεται με νόμο η σύνδεση περιβάλλοντος και.
Στέλιος Σταματάκης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
Ο Κώδικας Lieber και η προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς σε καιρό πολέμου Ανθή Ατζαμιδάκη Τμήμα Aρχειονομίας και Bιβλιοθηκονομίας, Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 4: Διεθνή Συστήματα Κρατήσεων (Global Distribution Systems,G.D.S.) Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια.
Διατροφή Ενότητα 19: Λίπη, έλαια, λαχανικά και πατάτες Αναστασία Κανέλλου, καθηγήτρια Τμήμα Τεχνολογίας Τροφίμων Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας.
C.D.A. COLLEGE Διαιτολογία - ECTS 2 Styliana Ioannou Bsc Food Technologist & Nutrition M.B.A Business Administration.
Η αγορά εργασίας στον διαδικτυακό τουρισμό Αλέξανδρος Καραβίτης Διευθυντής Λειτουργιών.
H MetLife στην Ελλάδα Ασφαλισμένοι σε Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα Νο1 Πάροχος Ομαδικά & Επενδυτικά Προγράμματα 129εκ. Σε παροχές το
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 8: Sabre Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων/Κατεύθυνση.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – Διατμηματικό ΠΜΣ ‘Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Πολιτισμού και Τουρισμού’ Χαρακτηριστικά και τυπολογίες των τουριστικών και πολιτιστικών.
Ο υπολογιστής στην εκπαίδευση. Η αναβάθμιση του μαθησιακού περιβάλλοντος στο σχολείο, με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων των υπολογιστών, δεν είναι εύκολη.
Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Οικολογικά Σχολεία» Έλενα Περικλέους.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Το πλαίσιο Διαλειτουργικότητας της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
Διδάσκων Καθηγητής: Γεώργιος Κουρτέσας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
Mazi Travel Hotel Management Consulting
Βιοχημεία Ενότητα 20: Λιπίδια: Ισοπρενοειδή και λιπαρά οξέα
Αρχές Μάρκετινγκ Διάλεξη 3.
Στόχος Να υπάρχει ποικιλία στην τροφή για
Η ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ
Ο άνθρωπος έχει πάει στ’ αλήθεια στη σελήνη;
Ειδικά θέματα σε κινητά και ασύρματα δίκτυα
Συμβάματα κατά την Ορθοδοντική θεραπεία
Προδιαγραφές Ευχρηστίας Ιστοχώρων Γενικές Αρχές και Σημεία Ελέγχου
Λειτουργική ολοκλήρωση των πρωτεϊνών και επιλογή του προορισμού τους
Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής στη Γαστρεντερολογία
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΗΛΕΚΤΡΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αλκοολιςμος.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ ΠΗΓΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Δρ
Ο Παγκόσμιος Ιστός Φακίνος Αποστόλης 1.
110 ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ Σχ. Έτος Τμήμα Α4 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
(ALPHA BANK – EUROBANK – ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ)
Νερό Υδάτινο αποτύπωμα Παρουσίαση: Δήμου Θεόδωρος
UNICEF.
Μαλτα Αρέθα Ναταλία Β1 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κων/να Μαλάμου
Εφαρμογές Πληροφορικής Κεφάλαιο 9
Η ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ.
Νικόλας Μ. ΠΤΔΕ-ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ’2
Κεφάλαιο 7 Περιβαλλοντικές σπουδές και τουρισμός
Κεφάλαιο 5 Πολιτική οικονομία και τουριστική ανάπτυξη
Οδός των Εξοχών Άννα Αργυροπούλου 1ο Π.Δ.Σ. Θεσσαλονίκης ΠΤΔΕ-ΑΠΘ
2. ΚΥΤΤΑΡΟ: Η ΘΕΜΕΛΙΩΔΗΣ ΜΟΝΑΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
Ισοδύναμα Τροφίμων Αποτελούν τη βάση για το σχεδιασμό των γευμάτων και αναπτύχθηκαν από μια επιτροπή του Αμερικανικού Συλλόγου Διαιτολόγων και του Αμερικανικού.
U.S.A Ηλίας Μιχάλης Αλέξης.
ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ (αγγλικά: Manchester United Football Club) είναι μία από τις πιο ιστορικές ποδοσφαιρικές ομάδες της Αγγλίας. Η.
Πρόγραμμα για την περιβαλλοντική μετανάστευση
Οι βίλες της Θεσσαλονίκης
Διοίκηση επιχειρήσεων
Παρουσίαση κατευθύνσεων Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μάθημα 12ο Σεισμολογία της Σελήνης
ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΔΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ
Η ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ
Διατροφικές Συστάσεις - Ομάδες Τροφίμων & Σύνθεση τροφίμων
DIETARY GUIDELINES FOR AMERICANS
Μάθημα [GD2011]: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Αγωγή Καταναλωτή Τζίκα Ευαγγελία Υπεύθυνη Έρευνας & Ανάπτυξης ΚΡΙΚΡΙ
Το παράδειγμα φωτογραφιών από το Facebook.
Διαταραχές διάθεσης (Διπολική διαταραχή Κατάθλιψη)
ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ | ΙΟΥΛΙΟΣ – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019 ΠΑΙΔΙ 2-12 ΣΕ EXTRA ΚΡΕΒΑΤΙ
Εργασία για το μάθημα της Φυσικής Β’ Λυκείου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ (Α.Μ. 5285)

BOOKING

ΠΟΤΕ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ BOOKING ? Το 1946 η American Airlines ήταν η πρώτη που εισήγαγε το αυτόματο σύστημα κρατήσεων. Ονομαζόταν Electromechanical Reservisor. Οι χειριστές των αεροπορικών εταιρειών έπρεπε να ανατρέχουν τις κρατήσεις και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες δεν μπορούσαν να ρωτήσουν απευθείας το σύστημα.

Η ΕΞΕΛΗΞΗ ΤΟΥ BOOKING ! Το 1953 σημάδεψε τη γέννηση ενός συμπλέγματος κρατήσεων όταν οι American Airlines ‘’λάνσαραν’΄ το σύστημα κρατήσεων SABRE. Στη συνέχεια ήρθε το DATAS από την Delta, το APOLLO από την United Airlines και το PARS από την Trans World Airlines. Τελικά όλα αυτά αντικαταστάθηκαν από ένα σύμπλεγμα συστημάτων κρατήσεων μέσω Ηλεκτρονικού Υπολογιστή (Η/Υ).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ BOOKING ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ… Μέσω των GDS, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες μπορούσαν εύκολα να ανασύρουν τις πληροφορίες που χρειάζονταν για πολλές αεροπορικές εταιρίες. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες είχαν μεγαλύτερες ικανότητες στην αναζήτηση πληροφοριών και στην πραγματοποίηση κρατήσεων.

ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ BOOKING… ΙΙ διοκτήτες ΞΞ ενοδοχειακών μονάδων ΤΤ αξιδιωτικών γραφείων ΤΤ αξιδιώτες

ΠΟΙΑ ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΧΡΗΣΗΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΗΝ BOOKING… Αρχικά χρησιμοποιώντας την Booking ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τα χαρακτηριστικά του ξενοδοχείου του, για παράδειγμα αν θα είναι κοντά σε παραλία ή αν θα έχει πισίνα, αν θα επιτρέπονται τα κατοικίδια.Επιπλέον μπορεί να δώσει σαν πληροφορία στο σύστημα το ποσό των χρημάτων που διαθέτει και να επιλέξει (κατά τη γνώμη του) το καλύτερο. Συνεπώς μπορεί να εισάγει τις προτιμήσεις του και ανατρέχοντας το σύστημα να του παρουσιάσει τις επιλογές του, οπότε διευκολύνει έναν ταξιδιώτη να επιλέξει αυτό που θέλει.

Δεν υπάρχει ωράριο κρατήσεων καθώς γίνεται ηλεκτρονικά και δεν είναι απαραίτητο να υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για να κάνει την κράτηση. Συνεπώς οποιαδήποτε στιγμή μπορεί κάποιος να κάνει κράτηση καταλύματος.

Η Booking έχει την έδρα της στο Άμστερνταμ, Κάτω Χώρες, και υποστηρίζεται διεθνώς από 100+ γραφεία σε περισσότερες από 50 χώρες και απασχολεί πάνω από υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο:

Αγία Πετρούπολη Άγιος Δομίνικος Αθήνα Άμστερνταμ Αττάλεια Βανκούβερ Βαρκελώνη Βαρσοβία Βενετία Βερολίνο Βιέννη Βουδαπέστη Βουκουρέστι Βρυξέλλες Γκουανγκζού Γκραντ Ράπιντς Δουβλίνο Εδιμβούργο Ελσίνκι Ζάγκρεμπ Ζυρίχη Θεσσαλονίκη Ίνσμπρουκ Καζαμπλάνκα Κάιρο Κέμπριτζ Κέιπ Τάουν Κίεβο Κολούμπο Κοπεγχάγη Κουάλα Λουμπούρ Κούτα (Μπαλί) Κρακοβία Κωνσταντινούπολη Λας Βέγκας Λας Πάλμας ντε Γκραν Κανάρια Λιλ Λισαβόνα Λονδίνο Λος Άτζελες Λυών Μαδρίτη Μαϊάμι Μάλαγα Μανίλα Μεξικό Μιλάνο Μόναχο Μόντρεαλ Μόσχα Μουμπάι Μπανγκόκ Μπογκοτά Μπολζάνο

Μπορντώ Μπουένος Άιρες Νατάλ Νέα Υόρκη Νέο Δελχί Νίκαια Νόργουοκ Ντένβερ Ντίσελντορφ Ντουμπάι Ορλάντο Οσάκα Όσλο Παρίσι Πεκίνο Πουκέτ Πράγα Ρίγα Ρίο ντε Τζανέιρο Ρώμη Σανγκάη Σαντιάγο Σαν Φρανσίσκο Σάο Πάολο Σεούλ Σιάτλ Σιγκαπούρη Σίδνεϊ Σιέμ Ριπ Σικάγο Σότσι Σόφια Στοκχόλμη Ταϊπέι Τελ Αβίβ Τζακάρτα Τζέντα Τόκιο Τορόντο Φάρο Χιούστον Χο Τσι Μινγκ Χογκ-Κονγκ Χονολουλού Ώκλαντ

ΜΕΙΩΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ BOOKING Θα μπορούσε η εταιρεία Booking να συνεργάζεται με περισσότερες αεροπορικές εταιρείες και να έχει στην ιστοσελίδα της περισσότερες πληροφορίες για κάποιον που θα ενδιαφερόταν να μάθει γι’ αυτήν.

ΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΖΑ…. Στο λειτουργικό της σύστημα δεν θα άλλαζα τίποτα ούτε υπάρχουν παράπονα στο διαδίκτυο για τον τρόπο λειτουργίας της. Ακόμη ο τρόπος με τον οποίο έχει έσοδα η εταιρεία Booking και συνεχίζει να λειτουργεί είναι δίκαιος και για τις δύο πλευρές καθώς αν κάποιο κατάλυμα δεν έχει πελάτη μέσα από την Booking δεν πληρώνει συνδρομή στην εταιρεία.

ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ