Με βάρκα και σωσίβιο Ββ Ωω ΙΗ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Θεοχάρους Χάρις Τιμοθέου Τζούλια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δημοτικό Σχολείο Eastbourne and Maidstone(same level/different days) Tάξη: Pre-GCSE Μάθημα:Πέμπτη,6:15-8:15μ.μ.  Ενότητα :Εισαγωγικό μάθημα  Στόχοι:
Advertisements

Δημιουργικές δραστηριότητες
Παρουσίαση Περιστατικού
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Αα άλογο.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Τα γράμματα Ββ , Ωω και Δδ Αγγίσταλη Ματίνα.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
Εγγραμματισμός μέσα από τη λογοτεχνία
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Το κείμενο είναι από την υπ’ αριθμ. Φ.12/428/85241/Γ1/ εγκύκλιο με τον ίδιο τίτλοίδιο τίτλο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Lección 1 Introducción, alfabeto
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Για τα Τμήματα Υποδοχής Από το υλικό Διδασκαλίας Ελληνικής σε Αλλόγλωσσους Δρ. Σεραφείμ Ευαγγελία.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Η συλλογιστική για το σχεδιασμό. Για το μάθημαΙ  « Παραδοτέα :  Ασκήσεις  Σχεδιασμός και κατασκευή ενός λογισμικού με το Αβάκιο  Ένα κείμενο
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Προς μια αποτελεσματικότερη συνεργασία Αναστασία Χ’ Γιαννακού Σύμβουλος Ειδικής Εκπαίδευσης Επαρχίας Λευκωσίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Ενδεικτική διδασκαλία Β Δημοτικού στο μάθημα της Γλώσσας Αφού καλημερίσουμε το πρωί στην τάξη ρωτάμε αν είναι καλά αν κάποιος γιορτάζει κ.λ.π. Ετοιμάζουμε.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Διαβάζοντας με το παιδί μου: οφέλη και στρατηγικές
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Παρουσίαση προγράμματος Τ4Ε «Ταξιδεύουμε στην Ευρώπη»
Αγιοχώρι Νομός Ροδόπης
ΕΝΟΤΗΤΑ Δ΄: επίλυση προβλημάτων
  ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Α Π Ο Τ Ο Λ Η Σ Σ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ Παρατηρούμε και σημειώνουμε Αξιοποιούμε τη λίστα των ονομάτων Προχωρούμε σε ανάλυση και σύνθεση των γραφημάτων.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Διήγηση/αφήγηση ιστοριών από παιδιά
Σχέδιο μαθήματος στο μάθημα της Γλώσσας
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γυμνάσιο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ταξίδι στη βιβλιοχώρα» Σχ. έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ PRO-CLIL Μαρία Μασούρα
elementary classical greek 1 (grk 101)
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
«Μεταγλωσσική ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο: ευαισθητοποίηση ως προς τα μορφολογικά στοιχεία της γλώσσας».
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Με βάρκα και σωσίβιο Ββ Ωω ΙΗ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Θεοχάρους Χάρις Τιμοθέου Τζούλια

Στόχοι μαθήματος: Τα παιδιά να: εξοικειωθούν με το λόγο των παραμυθιών εξοικειωθούν με κειμενικά είδη (ευχητήριες κάρτες, οδηγίες κατασκευής) χρησιμοποιούν λεξιλόγιο σχετικό με τον καιρό εκφράζουν τα συναισθήματά τους επισημαίνουν την κατάληξη ενεργητικού ρήματος στον ενικό αριθμό σε –ω κάνουν διάκριση πεζού, περιγραφικού, εικονογραφημένου κειμένου

Γράμματα τα οποία έχουν ήδη διδαχθεί: Αα, Ττ, Ππ, Εε, Σσς, Κκ, Οο, Νν, Ρρ, Ιι, Θθ, Μμ, Ηη, Γγ, Λλ, Χχ, Ζζ, Υυ, Ου ου

Μάθημα 1 ο Αφόρμηση:  Συζήτηση για τις πλημμύρες, την κακοκαιρία και τις συνέπειες του φαινομένου αυτού  Σύνδεση με το προηγούμενο μάθημα  «Το σύννεφο έφερε βροχή» του Χατζηδάκη  Εικόνα – Ελεύθερη έκφραση

 Άξονες συζήτησης Πού βρίσκονται τα παιδιά; Τι να έχει συμβεί; Πώς λέτε να νιώθουν τα παιδιά; Τι πρόβλημα αντιμετωπίζουν; Εισηγηθείτε τρόπους για να βοηθήσουμε τα παιδιά να λύσουν το πρόβλημά τους.

Κύριο μέρος:  Δραματοποίηση εικόνας  καταγραφή προτάσεων  δόμηση κειμένου  Αναγνωστική διαδικασία  Καρτέλες με λέξεις από το κείμενο  Μύγα  Γάτα ζαβολιάρα που κρύβει λέξεις (ώρα, σωσίβιο, πάω)  Καταγραφή λέξεων  εντοπισμός –ω και αναφορά στη φωνή του  Αναφορά λέξεων που περιέχουν –ω  Παιχνίδι «χειροκρότημα»

 Με ποιον τρόπο τα παιδιά σκέφτηκαν να βοηθήσουν το σκυλάκι; (βάρκα, σωσίβιο)  εντοπισμός του –β και αναφορά στη φωνή του  Δραστηριότητες εντοπισμού γράμματος  Δράκος (η λέξη σωσίβιο)  Βιβλία: Καταγραφή λέξεων πάνω στην εικόνα Κλείσιμο: Ανάγνωση του κειμένου

Μάθημα 2 ο  Συζήτηση για τον καιρό  Ανάγνωση κειμένου: Ομαδικά Ατομικά Εντοπισμός και εναλλαγή σημείων στίξης

 Εντοπισμός γραμμάτων και λέξεων  Μεγάλωμα προτάσεων π.χ. Ένα κουτάβι στο πεζούλι!  Τι κάνω κάθε πρωί;  Κατάληξη ρημάτων σε -ω  Ασκήσεις Β.Μ. και Τ.Ε.  Βιβλίο του γράμματος (προτάσεις)  Συννεφάκια  Προτάσεις  Παραμύθι «Η πινεζοβροχή» του Ε. Τριβιζά.  Δημιουργική εργασία: παράξενη βροχή.