ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων
Ανάλυση Ανταγωνισμού.
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Logistics partnership and national strategy: A 360° approach Ο πρωταγωνιστικός ρόλος των logistics στη σύναψη στρατηγικών συμμαχιών στην οικονομία και.
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ανάλυση Δυνάμεων-Αδυναμιών Ευκαιριών-Απειλών (SWOT)
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Leading for value. I. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η διαμόρφωση στρατηγικής δεν είναι ζήτημα κάποιων συγκεκριμένων βημάτων αλλά κυρίως τακτοποίησης και οργάνωσης γνώσεων.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
ΜΟΡΦΕΣ ΑΓΟΡΑΣ ΠΛΗΡΗΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Ιεράρχηση Στρατηγικής –Επίπεδα Στρατηγικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 21 : ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εξωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης.
Το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης ανάλυση και διάγνωση του. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρούλης. Δρ. Δήμήτρης Λαμπρούλης- προγραμματισμός Δράσης.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Μοντέλο του Porter. Διαμόρφωση στρατηγικής (συνέχεια) Αξιολόγηση των πληροφοριών Συνήθως, με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν, γίνεται μια συνολική.
Ανάλυση του Εξωτερικού Περιβάλλοντος. Συνολικός αριθμός εργαζομένων στην Κίνα: 750 εκατομμύρια Ποσοστό κατοίκων της Λατινικής Αμερικής που θα προτιμούσαν.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Ενοτητα 8. οικονομικεσ θεωριεσ διεθνων επιχειρησεων
D. ACEMOGLU, D. LAIBSON, J. A. LIST
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Πως να ξεχωρίσει η επιχείρηση σας
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Μήτρα Ανάλυσης SWOT Δυνάμεις Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ 2 ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ. ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΡ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΠΟΡΤΕΡ ΒΟΗΘΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ 1.Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ 2. Η ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΌ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ 3. Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ 4. Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ 5. Η ΕΝΤΑΣΗ-ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

Η ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΜΟΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ. Ο ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ ΌΤΑΝ: ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΜΟΙΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΝ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΕΊΝΑΙ ΩΡΙΜΟΣ ΜΕ ΦΘΙΝΟΥΣΑ ΠΟΡΕΙΑ ΥΠΑΧΟΥΝ ΥΨΗΛΑ ΠΑΓΙΑ ΚΟΣΤΗ Η ΕΞΟΔΟΣ ΕΊΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ

Η ΑΠΕΙΛΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΝΕΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩΝ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΚΛΙΜΑΚΟΣ/ ΥΨΗΛΑ ΠΑΓΙΑ ΚΟΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ (ΚΑΜΠΥΛΗ ΜΑΘΗΣΗΣ) ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ( ΑΔΕΙΕΣ) ΑΝΤΕΠΙΘΕΣΗ ΑΠΌ ΤΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ

ΑΠΕΙΛΗ ΑΠΌ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ Η ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ ΟΦΕΛΟΣ ΜΕ ΤΑ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΑΛΛΑ ΕΊΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ( ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ VS. ΤΡΕΝΑ/ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ) ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΙΜΗ/ΑΠΟΔΟΣΗ ΕΊΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΕ ΤΟ ΝΈΟ ΜΕΣΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΝ Η ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΚΑΤΑΣΤΑΤΟ

Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΜΑΝΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΙΜΕΣ Ή ΥΨΗΛΟΤΕΡΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ. ΣΥΝΗΘΩΣ ΌΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ: ΕΊΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΜΗΛΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ( ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ).

Η ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΜΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΌΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΙΣΧΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ: ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟΙ (ΟΛΙΓΟΠΩΛΙΟ) ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΎ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ/ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΕΊΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕΤΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ (ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥΛΟΥΝ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΝΤΙ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ)

Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ /ΑΓΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΕΙ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΡΟΠΩΝ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟΣ ΑΠΌ ΤΗ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΆΛΛΗ. ( ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΟΡΑ ΟΣΟ ΟΙ ΜΙΚΡΕΣ)

ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΡΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΩΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΓΟΡΑΣ ΌΧΙ ΣΕ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΟ (πχ Η ΑΓΟΡΑ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΌΧΙ ΗΤΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΓΕΝΙΚΑ) ΟΙ ΣΥΓΚΛΙΝΟΝΤΕΣ ΚΛΑΔΟΙ ( ΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ CAMERAS/IPOD) ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ( Η ΑΓΟΡΑ PC ΚΑΤΆ ΚΑΝΟΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ WINDOWS ΤΗΣ MICROSOFT)

Ο ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ