Παρουσίαση Θεσμού Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προώθηση Καινοτομίας Συμβολή στην Αντιμετώπιση της Κρίσης
Advertisements

« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Ευάγγελος Μαρτιγόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος COSMOTE
"Δημιουργία Κοινωνικών Επιχειρήσεων με τη χρήση Κοινωνικού Κεφαλαίου"
Κοινωνική αλληλέγγυα οικονομία Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και Κοινωνικές Επιχειρήσεις: Η πρόκληση της εποχής μας Αthens Information Technology Απόστολος.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
η ενημερωτική πύλη για τις δράσεις των Κοιν. Συν. Επιχειρήσεων όλης της Ελλάδας ΔΙΚΤΥΟ – Κοιν.Σ.Επ.
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Κοινωνική Επιχειρηματικότητα
Μοντέλο μέτρησης καινοτομίας σε Ευρωπαϊκές Περιφέρειες Measuring INnovation among EURopean Subregions ΜΟΝΤΕΛΟ SHAPES Αναπτυξιακή Εταιρεία Περιφέρειας Νοτίου.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
« Καταπολέμηση των διακρίσεων και της ανεργίας με τοπικές δράσεις κοινωνικής ένταξης ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗ » ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ & ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Γιάννης Παπαδάκης Υπουργείο Ανάπτυξης Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας Δ/νση Τεχνολογικής.
ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ & Κοιν.Σ.Επ. Χορμόβα Γιάννα Γενική Γραμματέας Δήμου Καρπενησίου – Κοιν.Σ.Επ. «Ευρυτανική»
ΤΟ ΕΡΓΟ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ" ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης
Χαράλαμπος Κιουρτσίδης Προϊστάμενος Ενδιάμεσης Διαχειριστικής Αρχής Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
«Αν δεν φυτέψουμε το δέντρο γνώσης όταν είμαστε νέοι, δεν θα μας δώσει τον ίσκιο του όταν θα έχουμε γεράσει.»
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
Ελληινκή Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ,Αθήνα 3-5 Ιουλίου 2006 ΘΕΜΑ: Η Βιομηχανία Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Πολιτικές εκπαίδευσης και κατάρτισης για τη στήριξη της επιχειρηματικότητας και της απασχόλησης Επιχειρηματικότητα και Απασχόληση 1 Δεκεμβρίου 2014 Βλάσης.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
Αγρίνιο, 28 Μαρτίου 2012 Ελένη – Αναστασία Κερκεντζέ Υπεύθυνη λειτουργίας ΔΑΣΤΑ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Οι θέσεις του Επιμελητηρίου Ρεθύμνης και του Βιοτεχνικού Πάρκου Ρεθύμνης Α.Ε για το Περιφερειακό Πόλο Καινοτομίας Κρήτης Αποτελέσματα ανοικτής διαβούλευσης.
Τι είναι το πρόγραμμα ολοκληρωμένης παρέμβασης αστικής ανάπτυξης Αφορά :  Στην κοινωνική ένταξη & υποστήριξη ανέργων, μειονεκτικών & ευπαθών ομάδων πληθυσμού.
 Michael Grömling Intereconomics January 2014, Volume 49.
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ 11 Ιουνίου 2016 Ηλίας Τσουτσοπλίδης Σύμβουλος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ α.Σ - β.Σ - γ.Λ - δ.Σ - ε.Λ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΘΕΣΜΟΣ 1.β – 2.α – 3.β – 4.β – 5.α – 6.α – 7.β – 8.α – 9.β – 10.β.
ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΣΕ ΤΟΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Εισαγωγή στις δημόσιες επιχειρήσεις και οργανισμούς
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΩΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΥΛΩΝΑΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
Χρηματοδοτική Διοίκηση
Η περίπτωση της Γερμανίας
Ευάγγελος Σπινθάκης ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΣΥΜΠΡΑΞΕΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
           ΠΡΑΣΙΝΗ   ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ   ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ   ΑΝΑΠΤΥΞΗ Μία  δυναμική  Οικονομική και Κοινωνική διέξοδος για  τους κατόχους πτυχίων.
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Η έννοια της επιχείρησης
ΗΜΕΡΙΔΑ «Κοινωνική και Αλληλέγγυα Επιχειρηματικότητα: πρόκληση για νέους επιστήμονες» 9/4/2013 Γραφείο Διασύνδεσης Εξυπηρέτησης Φοιτητών και Νέων Αποφοίτων.
Christos Iordanidis Mechanical Engineer N.T.U.A.
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Παρουσίαση Θεσμού Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας

Οι μοιραίες αδυναμίες του δημόσιου τομέα να ανταποκριθεί στις κοινωνικές ανάγκες οδήγησαν σε έναν επαναπροσδιορισμό της σχέσης μεταξύ του κράτους και του ατόμου Η Επιχειρηματική δραστηριότητα έλκεται στο λεγόμενο τρίτο τομέα (Κοινωνικής Οικονομίας) για να καλύψει τις ανάγκες αυτές και να υποκαταστήσει το κράτος δημιουργώντας οργανωσιακά μορφώματα όπως οι Κοινωνικές Εταιρείες Κοινωνική Οικονομία

Παγκοσμία τοποθέτηση –Τάσεις Dees (1998) Οι ηγεσία των μη κερδοσκοπικών οργανώσεων αναζητεί το «αγιο δισκοπότηρο» της οικονομικής σταθερότητας. Αναζητούν πηγές και δημιουργούν προγράμματα που έχουν μικρότερη εξάρτηση από δωρεές και επιδοτήσεις. Samuelson (2010:1) ‘Το επιχειρηματικό μοντέλο με επίκεντρο τους μετόχους, το οποίο έχει σκοπό να μεγιστοποιήσει τα κέρδη αυτών, υπήρξε η κύρια οργανωτική αρχή του Δυτικού καπιταλισμού (Η.Π.Α.) για δεκαετίες Porter and Kramer (2011) Σήμερα οι επιχειρήσεις αντιμετωπίζονται ως η βασική αιτία για τα κοινωνικά, οικονομικά και περιβαλλοντικά προβλήματα. Debate Οικονομική Κρίση : ‘Ήταν η κρίση ζήτημα ηθικής; ”(Thoma, 2008). Ηθική/πράσινη κατανάλωση, κοινοτική/συλλογική επιχειρηματικότητα, δημιουργική επιχειρηματικότητα κ.ο.κ. Zafeiropoulou, Woods (2013) «Τι θα συμβεί όταν τελειώσουν οι Δωρεες και επιδοτήσεις; Τι θα απογίνουν αυτοί που στηρίζονται στον οργανισμό;»

Χαρακτηριστικά της Κοινωνικής Οικονομίας (Murray et al,2012) : Η χρήση των δικτύων για την δημιουργία σχέσεων συνεργασίας με τη χρήση του συνόλου των μέσων επικοινωνίας Ένα συνεργατικό πνεύμα ως υποκατάστατο του ανταγωνιστικού και μια τάση για επαναληπτικές συναλλαγές αντί της one-off consumption Προτεραιότητα στον σκοπό και τις αξίες Χαρακτηριστικά

Οικονομικά κριτήρια –Συνεχιζόμενη οικονομική δραστηριότητα –Υψηλός βαθμός αυτονομίας –Σχετικό οικονομικό ρίσκο –Ένα ελάχιστο μέρος έμμισθης απασχόλησης Κοινωνικά κριτήρια –Στόχο να ωφελήσει την κοινότητα –Πρωτοβουλία από ομάδα της κοινωνίας των πολιτών –Ληψη αποφάσεων μη εξαρτημένη από κεφαλαιακό καθεστώς –Εστίαση στην συμμετοχή –Περιορισμένη διανομή κερδών Κριτήρια EMES European Research Network

Ο Τρίτος τομέας - γνωστός και ως τομέας της αλληλεγγύης, εθελοντισμού, μη κερδοσκοπικός- έχει από καιρού αποδείξει την επιχειρηματική του δυναμική (Defourny & Nyssens, 2010). Οι παράγοντες του τρίτου τομέα παρουσίαζαν καινοτόμες προσεγγίσεις για να παρέχουν αγαθά και υπηρεσίες στην κοινότητα και άτομα όταν το κράτος αδυνατούσε και η αγορά αδιαφορούσε να καλύψει τις ανάγκες αυτές Play Pump Τρίτος Τομέας & Επιχειρηματικότητα

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ o Δημιουργούν θέσεις εργασίας – συνήθως για τις πιο ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού o Τα κέρδη επανεπενδύονται στο μεγαλύτερο ποσοστό τους για την εξυπηρέτηση των συλλογικών τους σκοπών o Δρουν σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους. o Αποτελούν το 10% των επιχειρήσεων, στην Ευρώπη, απασχολώντας 11 εκ εργαζομένους (Europa, 2011).

Επιλέγουν ποιόν να βοηθήσουν & με ποιόν θα δουλέψουν ! Αστεγοι Απομονωμενα παιδια Κοινωνικά Αποκλεισμενοι Οικονομικά αποκλεισμενοι Ασθενείς ηλικιωμένοι School Drop outs Κοινωνία Φυσικά η νοητικά ασθενείς

Στην Ιταλία τα επίπεδα απασχόλησης συνέχισαν να ανεβαίνουν στις 106 μεγαλύτερες Κοινωνικούς Συνεταιρισμούς (social cooperatives): they από 75,828 εργαζομένους το 2008 σε 81,156 iτο 2009 και 84,243 το 2010 Στην Ισπανία, η Ευρωπαϊκή χώρα με το μεγαλύτερο δείκτη ανεργίας, η απασχόληση στις κοινωνικούς συνεταιρισμούς είχε πτώση 9% μεταξύ 2008 και 2012 ενώ η αντίστοιχη έμμισθη εργασία στον ιδιωτικό τομέα σημείωσε πτώση 19% Στην Γερμανία, συμφωνά με τα στοιχεία της Creditreform-Datenbank, το 2010 μόνο 0.1 % των πτωχεύσεων αφορά συνεταιριστικές επιχειρήσεις, μικρότερο ποσοστό από όλες τις άλλες μορφές Στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε περίοδο συρρίκνωσης του κράτους πρόνοιας, η απασχόληση του εθελοντικού τομέα παρουσίασε αύξηση από θέσεις το 2007, σε 765,000 το 2010, 2.7% του εργατικού δυναμικού του Η.Β. Παρ όλα αυτά η κρίση οδήγησε σε δραστικές μειώσεις των κρατικών κονδυλίων προς τον εθελοντικό τομέα το 2011 και 2012 επηρεάζοντας άμεσα τους δείκτες απασχόλησης σε αυτούς τους οργανισμούς) Κρίση & Κοινωνικές Επιχειρήσεις

Τι μπορούν να προσφέρουν στην Ελλάδα; Να περιορίσουν την φτώχια Να στηρίξουν την κοινωνική συνοχή Να αντιμετωπίσουν την δομική (μακροχρόνια) ανεργία και νεανική ανεργία Να προσφέρουν λύσεις για την ενεργή ένταξη αποκλεισμένων ομάδων Να αντισταθμίσουν τις παρενέργειες της μείωσης του δημόσιου τομέα Να αναπληρώσουν τις αποτυχίες του κοινωνικού κράτους στην ικανοποίηση κοινωνικών αναγκών Να ενδυναμώσουν τις τοπικές κοινότητες Να βοηθήσουν τη τοπική ανάπτυξη και την ανάπτυξη νέων αγορών

Μύθοι και Πραγματικότητα Πραγματικότητα  Η διοίκηση μιας Κοιν Επχ είναι σαν μια κανονική επιχείρηση (προγραμματισμός, οργάνωση, διοίκηση, έλεγχος)  H σύνθεση του κοινωνικού και εμπορικού σκοπού Μέτρηση κοινωνικής αξίας Κόστος σε εμπορική αξία, ποιοι χρηματοοικονομικοί δείκτες επηρεάζονται (ποιότητα προϊόντος, αποτελεσματικότητα εργαζομένων, συστήματα παραγωγής και διανομής, κατάλληλη τεχνολογία, γνώση το κλάδου)  Μύθοι Κοινωνικών Επιχειρήσεων Είναι εύκολο θα το κάνω από το γραφείο μου Δεν χρειάζεται ιδιαίτερο προγραμματισμό Οι πελάτες θα έρθουν γιατί έχουμε τόσο καλό κοινωνικό σκοπό! Θα πάρουμε χρηματοδότηση… Ουφ αυτό θα μας λύσει τις δυσλειτουργίες μας! Ας χαλαρώσουμε τώρα! Bigger is better… ας μεγαλώσουμε λοιπόν τώρα!!

O κύριος στόχος μας είναι : Να γίνουμε η πρώτη επιλογή των ξένων τουριστών, για τη διαδικτυακή τους πληροφόρηση, σχετικά με τον Προσβάσιμο τουρισμό στην Ελλάδα, και να τους προωθούμε ποιοτικές υπηρεσίες που θα καλύπτουν όλη την αλυσίδα των αναγκών τους, σε συνεργασία με αξιόπιστους εταίρους.

Σκοπός μας είναι να προβάλλουμε τις ιδέες που αξίζουν, με στόχο τη δημιουργία μιας Αστικής Συνείδησης. Να καλλιεργήσουμε υποδομές, οι οποίες θα λειτουργούν σαν ερέθισμα για να μαζέψουμε γύρω μας πολίτες που ενδιαφέρονται ! ΣΤΟΧΟΣ

Παιδιά παίζουν Μπαχ με έγχορδα φτιαγμένα από σκουπίδια Τα παιδιά δημιουργούν τέχνη στο “ασπρο δωμάτιο”

Α π οφασίσα μ ε να φτιάξου μ ε την τσάντα για την γενναιόδωρη γενιά μ ας. Είναι μ ια τσάντα π ου συ μ βολίζει την ανάγκη της γενιάς π ου θέλει να κάνει κάτι καλό, για το π εριβάλλον και τον συνάνθρω π ό μ ας … Δ ηλαδή όλων μ ας ! ( Νατάσα Μαρία Αθανασιάδου, ιδρυτικό μέλος της Generation Generous, The K-magazine)

Τσεχία – Οι καλύτεροι Ξεναγοί της Πράγας είναι Οι Αστεγοι Το Πράγκουλικ,, είναι ένα πρότζεκτ νέων ανθρώπων, τριών εφήβων, που είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν κάτι το μοναδικό και ταυτόχρονα να βοηθήσουν τους άστεγους συμπολίτες τους. Επιθυμία μας ήταν να δείξουμε ότι με τον τρόπο αυτό, μέσω της ένταξής τους στην επιχειρηματικότητα, μπορούμε να βοηθήσουμε τους άστεγους ευκολότερα να ενταχθούν στην κοινωνία. Ταυτόχρονα, τους δίνουμε τη δυνατότητα επιβίωσης και οικονομικής ανεξαρτησίας –Κλουγκ. (Βalkon3)

Leonidas Skerletopoulos