Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Μία εργασία των: 1. Μελίνα Σαράφογλου 2. Κωνσταντίνα Ζούμπου 3. Άννα-Μαρία Σκέμπη 4. Παύλος Βενετίδης 5. Χρήστος Σπυρλιδάκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ
Advertisements

Ε. Πλακογιαννάκη, Τμήμα Οικονομικών Επιστημών, ΑΠΘ
Project - Ερευνητική Εργασία:
Ο κινηματογράφος  έβδομη τέχνη
ΜΑΡΙΑ ΜΕΜΕΖΑ ΧΑΡΑ ΜΑΥΡΑΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΑΥΡΙΚΟΥ Γ2
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 7η Εβδομάδα
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ «ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ»
ΕΡΓΑΣΙΑ: Η υπέρμετρη ομορφιά είναι πηγή πόνου, πιστεύει η Ελένη. Εξετάστε πώς αντιμετωπίζεται το θέμα αυτό α) στη μυθολογία (π.χ. ο μύθος του Άδωνη και.
Διαχείριση του άγχους των μικρών μαθητών της Α’ δημοτικού κατά τις πρώτες μέρες του σχολείου με τη μέθοδο των σκεπτόμενων καπέλων του De Bono εκπ. Αθηνά.
4η θεματική ενότητα Πλασματική μεμβράνη Διαπερατότητα-Επικοινωνία.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ (βασισμένο στο βιβλίο : Αποτελεσματική.
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ξενοδοχειακή Λογιστική Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Εισήγηση για τον κόσμο των Συναισθημάτων Νικόλαος Κωνσταντόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΑΡΧΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΑΝΑΚΟΠΗΣ
Ορισμός της φωτογραφίας και ιστορική αναδρομή
Πρακτική επιμόρφωσης Έρευνα αγοράς Καταγραφή αναγκών επιμόρφωσης
Ορισμός και έργο της αγωγής
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Πολλαπλές εκδοχές του πρωταγωνιστή.
Μικροδιδασκαλία Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης εκπαιδευτικών εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960 στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Το Παρίσι Το Παρίσι είναι ένα πολύ ωραίο μέρος για του Αγίου Βαλεντίνου γιατί έχει το Πύργο του Άιφελ και εκεί πηγαίνουν ζευγάρια.
Τμήμα κολύμβησης Ολυμπιακού
ΠΑΡΑΤΗΡΩNTAΣ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ
Εργασία Projekt της μαθήτριας Ιωάννα Αλεξίου
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ
2. Οι συνθήκες ζωής των υποδούλων
ΑΣΙΛ ~ ΚΛΩΝΤ ΝΤΕΜΠΥΣΣΙ.
OI TΡEIΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ Οι τρεις Ιεράρχες ,προστάτες των γραμμάτων και των εκπαιδευτικών, γιορτάζουν στις 30 Ιανουαρίου.
ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΚΗΣ-ΜΑΛΛΙΟΥΡΗΣ-ΔΕΛΛΙΟΣ
3η θεματική ενότητα Δόγμα Βιολογία
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 1ο Μέρος
Ρυθμός Άνθρωπος Τεχνολογία
Ερευνητική εργασία ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΘΕΜΑ: ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ
Μαρίελλα Αναστασιάδου
ΕΙΔΗ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΟΡΟΥ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Η ΕΦΕΥΡΕΣΗ & Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Ρωμανός Πετρίδης Κινηματογραφικός Όμιλος Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Αναισθησιολογία ειναι η ειδικοτητα της Ιατρικης που βαςικο της μελημα ιςτορικα ηταν η παροχη ςε αςθενη και χειρουργο ιδανικων ςυνθηκων για την πραγματοποιηςη.
Η ΩΡΙΜΑΝΣΗ ΤΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ
Ταινίες.
Ονοματεπώνυμο: Σαλβαρίδης Γεώργιος Ημερομηνία: 20/09/2017
We loosen Indicative active 1st person plural
ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ Α2 2014/15.
ΕΡΓΑΣΙΑ 1ΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ
Η ΠΡΟΣΚΟΛΛΗΣΗ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Γνωρίζω τα κυριότερα ποτάμια της Ελλάδας.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΝΟΜΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ-ΓΡΕΒΕΝΩΝ
The History of Film. Thomas Edison Kinetoscope debuted in 1893 at the Chicago world’s fair 1894, Fred Ott’s Sneeze is the 1 st copyrighted film Robert.
ΝΟΥΚΛΕΪΚΑ ΟΞΕΑ.
Τέστ Μπανάνας Test de la banane: Κάνε κλίκ!.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΡΕΤΑΝΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ Carl Warner
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
Μοντέλα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Όταν η Ψυχοκινητική συναντά τη Μουσικοκινητική
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
Ο χώρος Ποῦ; Σημείο Πόσο απέχουν;
ΟΠΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΘΝΟΓΡΑΦΙΑ μέρος 2
THOMAS, Απειροστικός Λογισμός, ΠΕΚ 2018,
ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΛΛΑΔΑ (1) Όλες οι κλινικές & τα νοσοκομεία της Ελλάδος, πλην εκείνων στο λεκανοπέδιο Αττικής ΕΛΛΑΔΑ (2) Όλες οι κλινικές & τα.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΕΛΕΓΧΟΙ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑΣ Επιμήκης αίθουσα με κλειστή σκηνή
ΔΗΜΗΤΡΙΑΚΑ ΚΑΙ ΨΩΜΙ Εργασία στην Οικιακή Οικονομία από τις μαθήτριες: Καραβίδα Σοφία Κουσκουλιάνου Λέλα Σουγιουτζόγλου Χρυσάνθη Τραγούδι: Chopin- Spring.
Βιωματική άσκηση λήψης απόφασης: 6 καπέλα σκέψης
THOMAS H. CORMEN, et al., ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ, Β΄ έκδοση, ΠΕΚ 2016,
ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ Μία εργασία των: 1. Μελίνα Σαράφογλου 2. Κωνσταντίνα Ζούμπου 3. Άννα-Μαρία Σκέμπη 4. Παύλος Βενετίδης 5. Χρήστος Σπυρλιδάκης

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 1.ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ 2.ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ 3.ΠΡΩΤΟΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ 4.ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΣΚΟΠΙΟΥ- ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 5.1 Η ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ 6.ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ 7.ΕΦΕΥΡΕΤΕΣ 8.Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΩΣ ΤΕΧΝΗ 9.ΟΜΙΛΩΝ ΚΑΙ ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 10. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 11. ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΙΔΗ 12. Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ 13. ΒΡΑΒΕΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 14. ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΑΙΝΙΩΝ 15. Η ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ 16. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ 17. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ 18. ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ 19. ΠΗΓΕΣ 20. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Ο κινηματογράφος είναι μια μορφή διασκέδασης, μια ευκαιρία να ξεφύγει κανείς από τα προβλήματα της καθημερινότητας, περνώντας κάποιες ώρες ξεγνοιασιάς μέσα στο καταφύγιο της σκοτεινής αίθουσας. Αυτή η απόδραση από την καθημερινότητα είναι αναγκαία για τον θεατή, που ζητά να ταξιδέψει σε άλλους τόπους και να γνωρίσει άλλους ανθρώπους πιο γενναίους, πιο αστείους, πιο χαζούς, πιο ερωτευμένους, πιο κατατρεγμένους, πιο κακούς από τον ίδιο. Μέσα από τις περιπέτειες και τα παθήματα των ηρώων στην οθόνη, ο θεατής συμπάσχει και συνήθως αποχωρεί από την ταινία ικανοποιημένος.

Έτσι, ο κινηματογράφος (κίνηση + γραφή) ή αλλιώς σινεμά, έχει θέση δίπλα στη γλυπτική, τη ζωγραφική, το χορό, την αρχιτεκτονική, τη μουσική και τη λογοτεχνία.

Πρώτος εφευρέτης Είναι δύσκολο να αναδειχθεί ένας μοναδικός εφευρέτης της τεχνικής της κινούμενης εικόνας, καθόσον επί σειρά ετών ο άνθρωπος πειραματίστηκε πάνω στην προσπάθεια απεικόνισης της κίνησης. Το 1878, παρουσιάστηκε η πρώτη ανάλυση της κίνησης με τη βοήθεια φωτογραφικής μηχανής, από τον Βρετανό φωτογράφο Edward Muybridge, ο οποίος κατάφερε να αναπτύξει μεθόδους διαδοχικής φωτογράφισης απεικονίζοντας την κίνηση ενός αλόγου. Την ίδια περίπου εποχή, ο Γάλλος φυσικός Ετιέν Μαρέ κατόρθωσε να συλλάβει φωτογραφικά το πέταγμα ενός πουλιού, αποτυπώνοντας 12 στιγμιότυπα ανά λεπτό.

Εφεύρεση του κινητοσκοπίου- κινηματογράφου Στα τέλη του 1880, ο William Dickson (υπάλληλος του Thomas Edison) εφηύρε το κινητοσκόπιο (μηχανή προβολής, της ταινίας σε ένα κουτί, ορατό μόνο από έναν θεατή, μέσω μιας οπής). Η νέα εφεύρεση του κινητοσκοπίου εισήχθη στην Ευρώπη και εξελίχθηκε παρότι τα εργαστήρια του Thomas Edison και προσωπικά ο ίδιος δεν έδωσαν την δέουσα σημασία στο νέο αυτό προϊόν. Στις 20 Μαΐου του 1891, παρουσιάστηκε η πρώτη κινηματογραφική ταινία. Στις 13 Φεβρουαρίου του 1894 στη Γαλλία,οι αφοί Ογκύστ - Λουί Λουμιέρ, εφηύραν τον κινηματγράφο, πήραν δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. (φορητή κινηματογραφική μηχανή, λήψεως, εκτύπωσης και προβολής του φιλμ).

1 η δημόσια προβολή ταινίας Στις 28 Δεκεμβρίου του 1895, στο Παρίσι, πραγματο- ποιήθηκε η πρώτη δημόσια προβολή, με την ταινία «L’ arroseur arrose», η οποία αποτελεί και την επίσημη έναρξη του κινηματογράφου με τη σημερινή του μορφή. Την προβολή παρακολούθησαν 35 άτομα επί πληρωμή και προβλήθηκαν 10 ταινίες που παρουσίαζαν συνήθως στατικά, μία σκηνή της καθημερινότητας συνολικής διάρκειας περίπου 15 min.

Ο κινηματογράφος ως τέχνη Ο Ζωρζ Μελιέ, ήταν ο πρώτος κινηματογραφιστής - σκηνοθέτης που χρησιμοποίησε την κινητοσκοπία στην παραγωγή ταινιών για την τέχνη. Οι ταινίες του πραγματεύονταν θέματα από το χώρο του φανταστικού, όπως «Το Ταξίδι στη Σελήνη-Le voyage dans la lune », 1901 η πρώτη ταινία που περιέγραφε ένα ταξίδι στο διάστημα. Εισήγαγε τεχνικές οπτικών εφέ και για πρώτη φορά πρόβαλε έγχρωμες ταινίες, χρωματίζοντάς τες με το χέρι. Ο κινηματογράφος μετασχηματίστηκε σε μία δημοφιλή μορφή τέχνης. Δημιουργήθηκαν πολλοί κινηματογραφικοί χώροι για την προβολή ταινιών. (Στις ΗΠΑ, το 1908 υπήρχαν περίπου κινηματογράφοι. Οι ταινίες της εποχής αυτής ήταν διάρκειας 10 έως 15 min). O Αμερικανός σκηνοθέτης D. W. Griffith, χρησιμοποίησε για πρώτη φορά σε δοκίμιό του τον όρο έβδομη τέχνη για να περιγράψει τον κινηματογράφο.

Ομιλών και έγχρωμος κινηματογράφος Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1920, ο κινηματογράφος ήταν βουβός και οι προβολές ταινιών συνοδεύονταν από ζωντανή μουσική. Το 1926 η Warner Brothers εισήγαγε μία συσκευή (Vitaphone), αναπαραγωγής μουσικής, μέσω ενός δίσκου που συγχρονιζόταν με την μηχανή προβολής της ταινίας. Έτσι το 1927, η ταινία «The Jazz Singer» ήταν η πρώτη που περιείχε διαλόγους. Έγχρωμες ταινίες είχαν ήδη εμφανιστεί από τις αρχές του 20 ου αιώνα, μέσω της μεθόδου χρωματισμού με το χέρι, η οποία εγκαταλείφθηκε με την αύξηση της διάρκειας των ταινιών. Η Technicolor, το 1941, προσέθεσε χρώμα στις ταινίες με τη μέθοδο Monopack Technicolor. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου η Eastman Kodak, χρησιμοποίησε για πρώτη φορά έγχρωμο αρνητικό φιλμ. Τη δεκαετία του 1960, επικράτησε η έγχρωμη παραγωγή ταινιών.

Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

1. Είσαι:

2. Παρακολουθείτε ποτέ ταινίες βουβού κινηματογράφου;

3. Γνωρίζετε κάποιον ηθοποιό βουβού κινηματογράφου;

4. Τι πιστεύετε ότι παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στον βουβό κινηματογράφο;

5. Ποιες ταινίες βουβού κινηματογράφου γνωρίζεται;

6. Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με τον βουβό κινηματογράφο;

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ 1.Μέρλιν 2.Haunted House 3.Now you see me 4.13 wishes 5.Harry Potter 6.Spring Brake 7.Νήσος 8.Βρέχει κεφτέδες 9.Hachiko 10.Οι γαμπροί της ευτυχίας

ΣΚΗΝΟΘΕΤΕΣ Woody Allen James Cameron Steven Spielberg Ρόμαν Πολάνσκι Άλφρεντ Χίτσκοκ Θόδωρος Αγγελόπουλος Μιχάλης Κακογιάννης

ΠΗΓΕΣ jpg?cb= CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82 CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%82http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1% CF%84%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF% kin_full.pdf kin_full.pdfhttp://projectaristoteleio2013.weebly.com/uploads/1/3/2/1/ /viografies_erga_s kin_full.pdf BF+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE% B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%83&biw=1366&bih=667&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ei=VDNOVbHiH8S4ygPHu4GgBg&ved=0CAcQ_AUoAQ BF+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE% B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%83&biw=1366&bih=667&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ei=VDNOVbHiH8S4ygPHu4GgBg&ved=0CAcQ_AUoAQhttps:// BF+%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%BF%CE% B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%83&biw=1366&bih=667&source=lnms&t bm=isch&sa=X&ei=VDNOVbHiH8S4ygPHu4GgBg&ved=0CAcQ_AUoAQ

ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΕΠΙΣΗΣ: 1.Δέσποινα Πλύστακα 2.Σταύρος Παφίλης 3.Θοδωρής Χρυσούλης 4.Βάσια Κνίκου 5.Ελεονώρα Σαρρή 6.Σοφία Αργύρη 7.Ρένια Κορφιάτη 8. Ειρήνη Κυπραίου 9. Φωτεινή Σταθοπούλου 10. Μαρία Κοτομάτη 11. Δήμητρα Μιχελάκου 12. Έφη Μιχελάκου 13. Νατάσα Μιχελάκου 14. Ελένη Κιρτζιαλίδη