ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Δρ. Τζάμου Αικατερίνη Φιλόλογος Πειραματικού Λυκείου Βαρβακείου Σχολής
Προγράμματα αναφοράς - Αξιοποίηση της εγκυκλοπαίδειας Κλιμάκιο Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2005.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Σταδιοποίηση της διδασκαλίας Δέγγλερη Σοφία.
ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Δομιστική προσέγγιση (Ι)
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Δεκέμβριος 2014 Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη Αρσάκεια –Τοσίτσεια Δημοτικά Σχολεία της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας Γιώτα Γιαννοπούλου – Αθηνά Μακροπόδη.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ Γυμνασίων Οκτώβριος 2007.
Teaching, Managing and Enhancing Diversity
Το συγκεκριμένο διδακτικό σενάριο σχεδιάστηκε, προκειμένου να διδαχτεί σε τμήμα της β ’ Γυμνασίου που απαρτίζεται από αμιγώς αλλοδαπούς μαθητές με χώρες.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
Νεοελληνική γλώσσα και διαδραστικός πίνακας διαδραστικός πίνακας.
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Η εργογραφία του Ναπολέοντα Μήτση
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΣΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕΝΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ.
Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου Φυσιογνωστικά Α΄ Γυμνασίου.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Οδηγίες διδασκαλίας για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία στο Λύκειο, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Βενετία.
4 Μαίου 2012 Ομάδα 7 Βολιανίτη Γεωργία-Βαλεντίνα Καμπόλη Μαρίνα Κοντογιώργη Ιωάννα Τρίκολα Μαρίνα.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
Παιδαγωγική: Ειδική Διδακτική των Αρχαιογνωστικών Μαθημάτων
Διδακτική αρχαίων ελληνικών Α΄ λυκείου από πρωτότυπο κείμενο
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ Σχολ. Έτος
Αρχαια ελληνικα απο πρωτοτυπο στο γυμνασιο
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
2ο Γυμνάσιο Καλυβίων Ενημέρωση για το Γυμνάσιο
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
Μετάβαση από το Δημοτικό
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
Το μάθημα των “Νέων Ελληνικών” στα ΕΠΑΛ: Ζητήματα διδασκαλίας
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Α' ΤΑΞΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ - ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία στο Γυμνάσιο
τον αριθμό των πηγών (ένα ή πολλαπλά κείμενα)
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Η Συνθετική Δημιουργική Εργασία ως εναλλακτική μορφή αξιολόγησης της Αγγλικής Γλώσσας στο Γυμνάσιο: Ένα παράδειγμα Χριστίνα Κάλφογλου Πειραματικό Γυμνάσιο.
Αλλαγεσ στο γυμνασιο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2015 - 2016 ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Τρόποι Διδασκαλίας Κατ’ οίκον εργασία Γραπτή Αξιολόγηση

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα (Β) Αρχαιογνωσία: (αρχαίο κείμενο από μετάφραση) Τα παιδιά διδάσκονται: τρεις (3)περιόδους την εβδομάδα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και μια (1)περίοδο Αρχαιογνωσία. ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

(A) ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Γνωριμία των μαθητών με ένα άγνωστο αντικείμενο Γνωριμία των μαθητών με ένα άγνωστο αντικείμενο ....η συνέχεια της Νέας Ελληνικής.....

Ο τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος Αρχαία Ελληνικά Ο τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος Μικρές προτάσεις ή κείμενο για κατανόηση. Απόδοση του περιεχομένου στα Νέα Ελληνικά προφορικά ή γραπτά με διάφορες ερωτήσεις.

Γραμματικό ή Συντακτικό Αρχαία Ελληνικά Γραμματικό ή Συντακτικό Φαινόμενο Διδάσκεται : Μέσα από τις προτάσεις του κειμένου. Με παραδείγματα στον πίνακα και αντιγραφή τους στο τετράδιο. Με ασκήσεις του βιβλίου Βοηθός: Γραμματική/Συντακτικό της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας Α,β,γ Τρόπος διεξαγωγής μαθήματος

Αρχαία Ελληνικά Κατ’ οίκον εργασία Ανάγνωση Ορθογραφία μιας πρότασης Απόδοση του περιεχομένου στα Νέα Ελληνικά Απαντήσεις σε ερωτήσεις κατανόησης Ασκήσεις παραγωγής και σύνθεσης Ασκήσεις σε γραμματικό/συντακτικό φαινόμενο

Ένα διαγώνισμα τουλάχιστον ανά τετράμηνο, το οποίο περιλαμβάνει: Αρχαία Ελληνικά Γραπτή Αξιολόγηση Ένα διαγώνισμα τουλάχιστον ανά τετράμηνο, το οποίο περιλαμβάνει: Κείμενο: απόδοση περιεχομένου στα Ν.Ε. με ερωτήσεις κατανόησης Ορθογραφία Λεξιλογικές ασκήσεις Εξέταση γραμματικών ή συντακτικών φαινομένων

(B) ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑ Γνωριμία των μαθητών με ένα άγνωστο αντικείμενο Γνωριμία των μαθητών με ένα άγνωστο αντικείμενο ΟΜΗΡΟΥ ΟΔΥΣΣΕΙΑ

ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑ Ανάγνωση μιας ενότητας (50 – 150 στίχοι) Συζήτηση περιεχομένου Ερωτήσεις κατανόησης Τα κύρια σημεία καταγράφονται στο τετράδιο ή σε φύλλο εργασίας. Ιδέες – μηνύματα Προβολές σχετικές με την ενότητα. ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑ Τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος

ΑΡΧΑΙΟΓΝΩΣΙΑ Κατ’ οίκον εργασία Μπορεί μια ή δύο ερωτήσεις του Φ. Ε. ή άλλες ερωτήσεις να δοθούν ως άσκηση στο σπίτι. Μελέτη των στίχων, που έχουν διδαχθεί στην τάξη(ανάγνωση της ενότητας και των σημειώσεων του τετραδίου). Δημιουργικές εργασίες (κατασκευές, ζωγραφική, μελοποίηση στίχων) Παρουσίαση σε μορφή P.P. Μικρή εργασία/ έρευνα τύπου project

Γραπτή Αξιολόγηση Αρχαιογνωσία Γίνεται τουλάχιστον ένα διαγώνισμα ανά τετράμηνο, το οποίο θα περιλαμβάνει: Aσκήσεις τύπου σωστό/ λάθος Ασκήσεις κατάταξης σε χρονική/λογική ακολουθία Θα περιλαμβάνονται αποσπάσματα από το κείμενο του βιβλίου, στα οποία οι μαθητές πρέπει να απαντήσουν σε ερωτήσεις που αφορούν στο περιεχόμενο, χαρακτηρισμό προσώπων, σχολιασμό αξιών ή κοινωνικών θέσεων. Η ύλη καθορίζεται εκ των προτέρων και περιλαμβάνει τους στίχους μιας ενότητας ή μιας ραψωδίας. Τα παιδιά θα πρέπει να διαβάσουν τους στίχους από το βιβλίο και τις σημειώσεις τους από το τετράδιο ή τα φύλλα εργασίας.

ΙΣΤΟΡΙΑ Ὂλβιος ὃστις ἱστορίης ἒσχε μάθησιν.

Βασικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία ΙΣΤΟΡΙΑ Βασικό εγχειρίδιο για τη διδασκαλία είναι το βιβλίο αλλά και άλλες πηγές. Τα κύρια σημεία καταγράφονται στον πίνακα ή στο Φύλλο Εργασίας, που θα πρέπει να κολληθεί στο τετράδιο. Κατά τη διάρκεια της διδασκαλίας είναι δυνατόν να χρησιμοποιηθούν προβολές, χάρτης και πηγές. Τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος

ΙΣΤΟΡΙΑ Τι είναι οι πηγές; γραπτά κείμενα αρχαιολογικά ευρήματα φωτογραφίες αντικείμενα τέχνης προφορικές μαρτυρίες τηλεοπτικό υλικό Αυτά όλα μπορούν να μας δώσουν πληροφορίες για την εποχή που ερευνούμε.

Ιστορία Κατ’ οίκον εργασία Μπορεί να είναι: Ερωτήσεις γνώσης ή κρίσης Δημιουργική εργασία: κατασκευή, μικρή μελέτη - έρευνα (Ως συνήθως για τις δημιουργικές εργασίες δίνεται περισσότερος χρόνος στα παιδιά).

Ιστορία Γραπτή Αξιολόγηση Ιστορία Γραπτή Αξιολόγηση Επιβάλλεται να γίνει ένα τουλάχιστον διαγώνισμα ανά τετράμηνο, το οποίο περιλαμβάνει: Ασκήσεις αντιστοίχισης Ασκήσεις σωστό – λάθος Ερωτήσεις γνώσεων Επεξεργασία γραπτών πηγών ή εικόνων (ερωτήσεις των οποίων οι απαντήσεις βρίσκονται στην πηγή αλλά αφορούν και στην ολότητα του μαθήματος).

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ (Α) Νεοελληνική Γλώσσα (Β) Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Τα παιδιά διδάσκονται: τρεις (3)περιόδους την εβδομάδα Ν. Γλώσσα και δύο (2)περιόδους Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος Ανάγνωση και επεξεργασία κειμένων του βιβλίου ή άλλων θεματικών ενοτήτων Με τη βοήθεια των κειμένων και επιπρόσθετων φυλλαδίων γίνεται διδασκαλία: γραμματικών και συντακτικών φαινομένων παραγωγής και σύνθεσης λέξεων ανάπτυξης του θέματος της έκθεσης και καθορισμός του επικοινωνιακού πλαισίου Νεοελληνική Γλώσσα Τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος

Νεοελληνική Γλώσσα Κατ’ οίκον εργασία Νεοελληνική Γλώσσα Κατ’ οίκον εργασία Ερωτήσεις κατανόησης του κειμένου με στόχο οι απαντήσεις να δίνονται σε συνεχή λόγο. Ασκήσεις Συντακτικού και Γραμματικής μέσα από το βιβλίο ή από φυλλάδιο Παραγωγή γραπτού λόγου σε συγκεκριμένο επικοινωνιακό πλαίσιο (επιστολή , ομιλία, άρθρο κλπ.)

Νεοελληνική γλώσσα - Έκθεση Νεοελληνική γλώσσα - Έκθεση Γίνεται: Διδασκαλία του σωστού τρόπου συγγραφής μιας παραγράφου Συζήτηση, επεξεργασία και ανάπτυξη ενός θέματος για να καταλήξουμε σε συγκεκριμένο σχεδιάγραμμα. Τα παιδιά θα κληθούν να γράψουν δύο εκθέσεις το κάθε τετράμηνο με θέμα παραπλήσιο της θεματικής ενότητας που μελετούμε.

Η αξιολόγηση της Έκθεσης Η αξιολόγηση της Έκθεσης Περιεχόμενο (ολοκληρωμένη ή μη ανάπτυξη θέματος) Δομή (σωστές παράγραφοι) Ορθογραφία - Τονισμός Έκφραση(λεξιλόγιο - σύνταξη)

Νεοελληνική Γλώσσα Γραπτή Αξιολόγηση Νεοελληνική Γλώσσα Γραπτή Αξιολόγηση Γίνεται ένα τουλάχιστον διαγώνισμα ανά τετράμηνο και περιλαμβάνει: Άγνωστα κείμενα Ερωτήσεις κατανόησης Λεξιλογικές ασκήσεις Ασκήσεις Γραμματικής και Συντακτικού Παραγωγή επικοινωνιακού λόγου

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Ανάγνωση του κειμένου Προφορική επεξεργασία του κειμένου (περιεχόμενο, περίληψη, συναισθήματα) Ανάλυση λεξιλογίου, ερμηνεία περιεχομένου, χαρακτηρισμός προσώπων, κρίση, εκφραστικά μέσα. (Για όλα χρησιμοποιούμε το τετράδιο ή το φύλλο εργασίας) Τρόπος διεξαγωγής του μαθήματος

ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ Συνεξέταση Τα κείμενα που επεξεργαζόμαστε ανήκουν σε διάφορες θεματικές ενότητες, π. χ. Σχολική ζωή, Δημοτικά Τραγούδια, Παραμύθια. Με το πέρας κάθε θεματικής ενότητας συνεξετάζουμε κείμενα για να βρούμε ομοιότητες και διαφορές.

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Κατ’ οίκον εργασία Ερωτήσεις περιεχομένου, κριτικής του έργου, συνεξέτασης Δημιουργικές εργασίες (προαιρετικά): Να ζωγραφίσουν Να γράψουν ποίημα Να μελοποιήσουν στίχους Να δώσουν το δικό τους τέλος στην ιστορία

Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Αξιολόγηση Γίνεται ένα διαγώνισμα τουλάχιστον ανά τετράμηνο, το οποίο περιλαμβάνει: Δύο γνωστά και ένα άγνωστο κείμενο της ίδιας θεματικής ενότητας με ερωτήσεις κατανόησης και ερωτήσεις κρίσεως. Οι απαντήσεις πρέπει να τεκμηριώνονται με στοιχεία από τα κείμενα.

Βαθμολόγηση τετράμηνου Για τη βαθμολόγηση των παιδιών στα τετράμηνα λαμβάνονται υπόψη τα πιο κάτω: Γραπτή Αξιολόγηση Τετράδιο Συμμετοχή στο μάθημα Συνέπεια και ενδιαφέρον Δημιουργικές εργασίες