Μια εφαρμογή ΕΛΛΑΚ σε ΑΕΙ/ΤΕΙ Γ.Κοροβέσης Εργαστήριο Δικτύων ΙΠΤ ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ 2009
Περιγραφή εμπειρίας ● Σημείο αναφοράς η Πτυχιακή εργασία ● Είτε η Πρακτική εξάσκηση
Προβλήματα κλασσικού τρόπου ● Χαμηλός βαθμός συνεργασίας ● Παραδοτέα μιας χρήσης ● Επικοινωνία δεξιοτήτων δύσκολη ● Απώλεια σημαντικής πληροφορίας ● Ραγδαία αλλαγή περιεχομένου μάθησης
Η λύση με το μοντέλο ΕΛΛΑΚ ● Καταγραφή μέσω CMS ● Δημιουργία TOPICS με Θέματα μάθησης ● Επώνυμη συμμετοχή κάθε φοιτητή (userID) ● NFS /home/~user ● Βασική έννοια “ιχνη μάθησης” ● Καταγραφή μέσω news,reviews,faq,..
Αποτελέσματα ● Σύνδεση με διεθνή δρώμενα (πηγή γνώσης) ● Κώδικας snort module ● Bugs sebek ● Know Your Enemy (συγγραφή κεφ.Βιβλίου) ● Conf. Paper ● Μαθησιακό περιεχόμενο (PDF, threads) ● SecurityFocus ανακοίνωση
Συζήτηση ● Ανάγκη πλατφόρμας (περίπτωση OLPC) ● CMS καταγραφή+wiki ● Κανόνες ομάδας ● Φοιτητής σε ρόλο δασκάλου ● Δάσκαλος σε ρόλο μέντορα ● Εξωτερικοί μέντορες ● Δημιουργία KRIB (βάση γνώσης) ● Ανοιγμα της Τάξης
Για επικοινωνία ● Επέκταση και ● Ανταλλαγή εμπειρίας ●