ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
Advertisements

Τεχνικές Ερωτηματολογίου Άρης Κουμπαρέλης Καθ. Εφαρμογών Τμ. Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας ΤΕΙ Ιονίων Νήσων - Αργοστόλι.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 5 : Έρευνα Αγοράς ΙV: ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΙΙ: ΤΥΠΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων Ενότητα 3: Αξιολόγηση Προσωπικού Δημήτριος Σταυρουλάκης Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό.
Σπύρος Αβδημιώτης MBA PhD Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατεύθυνση Διοίκησης Επιχειρήσεων Τουρισμού & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης.
Διεπιστημονική σχέση των μαθηματικών με την πληροφορική σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Ευδοξία Πλουμούδη (ΑΕΜ: 2763) Επιβλέπων Καθηγητής: Δρ. Βασίλειος.
2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.
Στρατηγική Επιχειρήσεων Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
Διάλεξη 4 η (2013 – 14) Στρατηγικες Καινοτομιας και Αναπτυξη Καινοτομων Προιοντων Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΑΠΑΡΤΙΩΣΗ «ΑΣΘΕΝΗΣ ΤΕΛΙΚΟΥ ΣΤΑΔΙΟΥ» Χαράλαμπος Καλόφωνος Αναπληρωτής Καθηγητής Ιατρικό Τμήμα Πανεπιστημίου Πατρών.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ (Δ.Ο.Π) ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Εισηγητής: Στυλιάδη Στέλλα ΜΒΑ.
PSY 101 Μάθημα 4ον ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Έννοια, δομή και μέτρηση των στάσεων Η έννοια των στάσεων Η δομή των στάσεων Η μέτρηση των στάσεων Κλίμακα μέτρησης ίσων διαστημάτων Κλίμακα Likert Κλίμακα.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟΥ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ (βασισμένο στο βιβλίο : Αποτελεσματική.
Άγγελος Βαλλιανάτος Αξιολόγηση: δηλαδή μαθητών εκπαιδευτικών αλλά απαραίτητα και.
1 Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός Ενότητα 5 : Μέτρα Διασποράς Γεράσιμος Μελετίου Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Σχέσεις με την Κυβέρνηση. Σχέσεις με την κυβέρνηση Σχέσεις με την κυβέρνηση ή δημόσιες υποθέσεις (σύμφωνα με τις αμερικανικές εταιρείες): η κύρια εστίαση.
Εισαγωγή. Κ. Γαλανάκης Ορισμός «Management είναι να γίνονται ορισμένα πράγματα μέσω άλλων ατόμων» … American Management Association «Management.
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Περιεχόμενα Εισαγωγή 8 Ταυτότητα έργου 9 Στόχος του έργου 10
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1. Εγκυρότητα-Αξιοπιστία μετρήσεων
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΕΝΑΡΙΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΠΙΝΑΚΩΝ.
Στατιστικές Υποθέσεις
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ
Μεθοδολογία της έρευνας στις Κοινωνικές Επιστήμες Ι &ΙΙ
Διοίκηση Λειτουργιών και Παραγωγής
Μικροδιδασκαλία Η μικροδιδασκαλία ως μέθοδος εκπαίδευσης εκπαιδευτικών εφαρμόστηκε για πρώτη φορά στη δεκαετία του 1960 στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ.
Συλλογή, επεξεργασία και παρουσίαση δεδομένων
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
12/05/2018.
Ανάλυση PEST και SWOT ΜΕΡΟΣ Β’
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 4
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΑΥΤΟΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΑΡΤΗΡΙΑΚΗ ΥΠΕΡΤΑΣΗ
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
Μοσχάτο, Σεπτεμβρίου 2014, Εκπαιδευτήρια Λαμπίρη
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΩΦΟ ΠΑΙΔΙ
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Πλαίσιο Οργανωσιακής Μάθησης σε ΜΚΟ Δρ. Παναγιώτα Βάθη Επ. Συνεργάτης
ΣΧΟΛΗ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Εισαγωγή & Ανάλυση δεδομένων με το SPSS
Φυσικοί Πόροι και Περιβαλλοντική Αειφορία
της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σε έναν Αεροπορικό Οργανισμό
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ THE KIDNEY DISEASE QUESTIONNAIRE ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΥΠΟ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗ Αλικάρη Βικτώρια1, Τσιρώνη Μαρία2, Μάτζιου Βασιλική3,
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
ملاحظات إحصائية د. سعيد بن علي بن عبدالله الحضرمي
בתי ספר במעבר מסביבה מוסדית לסביבה תחרותית-כלכלית: מודל התאמה לסביבה משתנית צבי ימי ויצחק סמואל מגמות, 2004, מג (2),
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Διδάσκουσα Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
يئΎصحإ΍ ليϠحتل΍ يف ΔصصΨتϤل΍ ΔيΒيέΪتل΍ ΓέϭΪل΍ عϤجتϤل΍ ΔيϠك ΏΎحέ يف ΕΪقع جمΎنήب ϡ΍ΪΨتسΎب (SPSS) ήيمأ΍ ΪϬعم ΎϬϤظن يتل΍ϭ ،ΔعمΎجلΎب سيέΪتل΍ ΔΌيه.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Θεραπεία Αποδοχής και Δέσμευσης
Σχεδιασμός - Προγραμματισμός Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου” Επιβλέπων: ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ Επίκουρος Καθηγητής ΚΑΛΑΜΑΤΑ – ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ 1.ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ 2. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 3. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 4. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 2 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

1.ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ Τι είναι η Οργανωσιακή Δέσμευση?  Η συναισθηματική και ψυχολογική προσκόλληση ή ταύτιση του εργαζόμενου με τους στόχους και το όραμα του οργανισμού, καθώς και η προσωπική του υποκίνηση προς την υλοποίηση αυτών (Βακόλα & Νικολάου, 2012 και Ιορδάνογλου, 2008)  Η ένταση με την οποία ένα άτομο ταυτίζεται με τον οργανισμό. (Porter & συν.,1974)  Η ψυχολογική κατάσταση που χαρακτηρίζει τη σχέση ενός ατόμου με τον Οργανισμό στον οποίο εργάζεται, η οποία καθορίζει και την απόφασή του να εξακολουθήσει να είναι μέλος του Οργανισμού ή όχι. (Allen & Meyer, 1990) 3 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

1.ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ Η Οργανωσιακή Δέσμευση αποτελείται από τρεις διαστάσεις (Meyer & Allen, 1991): 1. Συναισθηματική Δέσμευση:  Θετική συναισθηματική προσκόλληση, ταύτιση και εμπλοκή - θέληση και ισχυρή επιθυμία για παραμονή στον Οργανισμό. 2. Δέσμευση Συνέχειας  Αξιολόγηση οφέλους και κόστους από την παραμονή ή την αποχώρηση από τον Οργανισμό - έλλειψη εναλλακτικής εργασίας - παραμονή στον Οργανισμό γιατί «πρέπει», από ανάγκη. 3. Κανονιστική Δέσμευση  Αίσθημα υποχρέωσης παραμονής στον οργανισμό, ως απόρροια των δαπανών του οργανισμού για εκπαίδευση και κατάρτιση – ο εργαζόμενος παραμένει στον Οργανισμό από ηθική υποχρέωση. "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" 4

2. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ – ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΣΚΟΠΟΣ της παρούσας έρευνας είναι η εκτίμηση της οργανωσιακής δέσμευσης των μελών του Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:  Συνολικός βαθμός οργανωσιακής δέσμευσης, αλλά και των τριών επιμέρους διαστάσεων  Διαφορά στα μέσα επίπεδα των τριών διαστάσεων της οργανωσιακής δέσμευσης  Βαθμός δέσμευσης των τριών διαστάσεων και της συνολικής οργανωσιακής δέσμευσης, σε σχέση με τα δημογραφικά χαρακτηριστικά 5 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΗΣ Ο.Δ. :  Πληθυσμός: το σύνολο των Διοικητικών Υπαλλήλων του ΤΕΙ Πελοποννήσου το Μάιο άτομα, εκ των οποίων τα 7 απουσίαζαν με άδεια.  Συλλογή δεδομένων: Προσωπική συνέντευξη στους χώρους εργασίας - Ανώνυμη συμπλήρωση του ερωτηματολογίου των τριών διαστάσεων της οργανωσιακής δέσμευσης (Organizational Commitment Questionnaire - OCQ) των Meyer and Allen (1997).  Κλίμακα μέτρησης: 7-βάθμια κλίμακα Likert  Ανάλυση δεδομένων: Στατιστικό πακέτο SPSS 6 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" 2. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: 7 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ Διάσταση ΟΔΣυναισθηματικήΚανονιστικήΣυνέχειαςΣυνολική Cronbach’s α (αποδεκτό όριο <0,7) 0,7150,6840,3550,717 Αποδεκτές τιμές κατά Allen & Meyer 0,870,790,75 8 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ Ο.Δ. 9 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" Διαστάσεις Ο.Δ. ΜέσοςΤυπική απόκλιση Συναισθηματική δέσμευση5,211,113 Δέσμευση λόγω συνέχειας4,860,878 Κανονιστική δέσμευση4,541,027 Συνολική Δέσμευση4,870,727

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Ο.Δ. ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. & ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΑΝΑ ΦΥΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. & ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΑΝΑ ΦΥΛΟ 10 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Ο.Δ. ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. & ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. & ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑ 11 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ Ο.Δ. 12 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. & ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ (ΟΔ) ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ 13 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ (ΟΔ) ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΑΝΑ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 14 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ (ΟΔ) ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΑΝΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ 15 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

3. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΤΗΣ (ΟΔ) ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Ο.Δ. ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗΣ, ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ 16 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

4. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 17 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

4. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το Διοικητικό Προσωπικό του ΤΕΙ Πελοποννήσου εκφράζει :  Υψηλή τάση προς την ολοκληρωτική δέσμευση στη Συναισθηματική διάσταση Ο.Δ. (5,21)  Ελαφρά τάση προς την ολοκληρωτική δέσμευση στις διαστάσεις Συνέχειας (4,86) και Κανονιστικής (4,54) 18 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" Προφίλ Οργανωσιακής Δέσμευσης των Meyer and Herscovitch (2001)

4. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Το Διοικητικό Προσωπικό στο ΤΕΙ Πελοποννήσου εκφράζει :  Μικρή διαφορά στα επίπεδα των διαφορετικών διαστάσεων Ο.Δ.  Διαφορετική Συναισθηματική (ΟΔ) ανά Φύλο, Ηλικία, Επίπεδο Σπουδών, Σχέση Εργασίας και Έτη Προϋπηρεσίας  Διαφορετική (ΟΔ) Συνέχειας ανά Ηλικία, Οικογενειακή κατάσταση, Επίπεδο σπουδών και Έτη Προϋπηρεσίας  Διαφορετική Κανονιστική (ΟΔ) ανά Ηλικία, Σχέση εργασίας και Έτη Προϋπηρεσίας  Διαφορετική Συνολική (ΟΔ) ανά Ηλικία και Έτη Προϋπηρεσίας 19 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου"

4. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 20 "Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" Συνοπτικά:  Οι νεοεισερχόμενοι διοικητικοί υπάλληλοι, κυρίως γυναίκες, νεαρότερης ηλικίας, με υψηλό επίπεδο σπουδών και μόνιμη σχέση εργασίας, εκφράζουν υψηλή δέσμευση συναισθηματικού χαρακτήρα.  Το κόστος αποχώρησης (δέσμευση συνέχειας) το αισθάνονται περισσότερο οι γυναίκες, ανεξαρτήτως ηλικίας, χαμηλού επιπέδου μόρφωσης με αρκετά έτη προϋπηρεσίας.  Υποχρέωση να παραμείνουν στον Οργανισμό (κανονιστική δέσμευση) αισθάνονται οι υπάλληλοι μικρότερων και μεσαίων ηλικιών, απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με μόνιμη σχέση εργασίας και λίγα έτη προϋπηρεσίας.

"Οργανωσιακή Δέσμευση. Μελέτη περίπτωσης των μελών Διοικητικού Προσωπικού του ΤΕΙ Πελοποννήσου" 21 Σύγκριση αποτελεσμάτων

22 Οι εκπαιδευτικοί στο ΑΤΕΙ Καλαμάτας εκφράζουν :  Υψηλό βαθμό Συναισθηματικής (ΟΔ)  Πολύ μέτριο βαθμό (ΟΔ ) Συνέχειας και Κανονιστικής (ΟΔ)