Το video στην επικοινωνία  Διαφήμιση & Προώθηση Προϊόντων  Διασκέδαση- Ψυχαγωγία  Τηλεδιάσκεψη  Εκπαίδευση-Κατάρτιση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΧΟΣ.
Advertisements

ΒΙΝΤΕΟ ΚΑΙ ΚΙΝΟΥΜΕΝΑ ΓΡΑΦΙΚΑ
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Πληροφορική Α΄ Έτους.
Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
COMPARISON OF STREAMING TOOL - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΡΟΗΣ Σύγκριση προϊόντων τεχνολογίας ροής Μαρία Χατζημπαχάρη Ιούνιος 2002.
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Χαρακτηριστικά Βίντεο - Ανάπτυξη εφαρμογών πολυμέσων.
1 Πολυμέσα 1 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Θ. ΜΑΝΑΒΗΣ Εισαγωγή.
MOVIE MAKER Οδηγός Χρήσης Πέτρος Κλιάπης 2015.
9 η Εβδομάδα Τηλεόραση. Η Τηλεόραση O Sarnoff φέρνει στην RCA τον Vladimir Zworkyn. Επενδύθηκαν σημαντικά κονδύλια στις ομάδες που επέβλεψαν οι δυο Ρώσοι,
Μετατροπή αρχείων βίντεο Με το flv to Avi Converter.
Α ’ Λυκείου Κεφάλαιο 2.  Σε κάθε υπολογιστή μαζί με το λειτουργικό σύστημα γίνεται εγκατάσταση εφαρμογών που μας διευκολύνουν.  Αυτές οι εφαρμογές είναι.
Λογισμικό (Software) Κεφάλαιο 2. Είναι το σύνολο των προγραμμάτων του υπολογιστή.
Δημιουργία μικρών Βίντεο με το Windows Moviemaker.
Κεφάλαιο 23 Η ζωή στις εύκρατες περιοχές. Εύκρατες περιοχές Εύκρατες ονομάζονται οι περιοχές που βρίσκονται ανάμεσα στην τροπική ζώνη και τις πολικές.
Εικόνα - Ήχος - Βίντεο: Που, Πως, Τι & Γιατί... ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΕΙΔΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ - ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠ/ΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΗΧΟΣ ΒΙΝΤΕΟ.
1 Πληροφορική Ι Ενότητα 2 : Ψηφιακή Αναπαράσταση Δεδομένων Δρ. Γκόγκος Χρήστος Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Μεταρρύθμιση Φορολογίας Εισοδήματος. Νέες Κλίμακες Φορολογίας Εισοδήματος Το εισόδημα από μισθούς ( συντάξεις ) και επιχειρηματική δραστηριότητα φορολογείται.
Η ελληνική συμμετοχή στο πρόγραμμα Η αρχική ιδέα του να συμμετάσχουμε σε ένα πρόγραμμα σαν το Comenius γεννήθηκε από την ελπίδα ότι η παραγωγή εκ μέρους.
Κεφάλαιο 33 Οι σχέσεις των κρατών της Ευρώπης και η Ευρωπαϊκή Ένωση.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
1 Πληροφορική Υγείας Ενότητα 1 : Εισαγωγή στην επιστήμη των υπολογιστών (Μέρος Α) Ευγενία Τόκη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Α. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής Οπτικοί δίσκοι (CD-ROM, DVD-ROM) Περίπτερα πληροφοριών(Kiosks) Πραγματικού χρόνου (Online) Διαδίκτυο (Internet) Κατηγορίες.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Κεφάλαιο 28 Η χλωρίδα και η πανίδα – Η βλάστηση της Ευρώπης.
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Διάλεξη 4 «Ο ήχος»
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 6: Βίντεο Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Movie Maker Windows Live Διήμερο εκπαιδευτικού 22/1/2016 Περιφερειακό Λύκειο Απ. Λουκά Κολοσσίου.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Δομικά Στοιχεία Πολυμέσων
ΒΕΣ 04 – Συμπίεση και Μετάδοση Πολυμέσων
Εκπαίδευση Microsoft® Office Access 2007
Εκπαίδευση Microsoft® Office
Η εκπαίδευση δεν ήταν πάντοτε όπως σήμερα ….
Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης
Ενότητα 2 : Ψηφιακή Αναπαράσταση Δεδομένων Δρ. Γκόγκος Χρήστος
Τεχνολογία Πολυμέσων Ενότητα # 13: Κωδικοποίηση βίντεο: MPEG
Ανάπτυξη Πολυμεσικού Υλικού
Συγγράμματα Γκιμπερίτης Βαγγέλης
Εφαρμογεσ Πληροφορικησ Ταξη Α΄ ΚεφΑλαιο 2
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΟΥ Ο ΣΙΤΑΡΟΥΛΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗ ΖΩΝΗ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Στισ γειτονιεσ των Αστεγων
ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ
Γραφείο Βιολογίας Υπεύθυνη: Βασιλική Περάκη Σύμβουλος
Κεφάλαιο 22 Η ζωή στα τροπικά δάση.
ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΓΓΕΛΗΣ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑΣ
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
Ηράκλειο 26 Ιουνίου 2014.
Καρέκλη Ελένη Βοσινάκης Παντελής Ευαγγελακάκης Κωνσταντίνος
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία
Η Νοτιοανατολική Ευρώπη υπό ξένη κυριαρχία ( )
Η Ένταξη παιδιών με απώλεια ακοής στη γενική εκπαίδευση
ΛΙΠΙΔΙΑ.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΠΟΙΗΣΗ VS ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΠΟΙΗΣΗ.
Σημειώσεις για την Α’ Λυκείου
ΝΈΟ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΙΑΝ14) VS. ΕΓΚΡΙΘΕΝ ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ (ΑΥΓ13)
Η θέση και το φυσικό περιβάλλον της Νότιας Αμερικής
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
Απαιτήσεις Δικτύου για Ηχητικά και Video Σήματα
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
Η ζωή στις πολικές περιοχές
Επιστημονική Υπεύθυνη: Αλεξάνδρα Ανδρούσου Επόπτης: Σταύρος Σταύρου
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
Ερευνητικη εργαςια Α΄ Λυκειου Τιτλος: "Τροποι ψυχαγωγιας των εφηβων" Τμημα : Α5 δευτερο τετραμηνο γΕΛ Παιανιας, ςχολικο ετος:
Audacity lesson.
Ζορμπάς – Καζαντζάκης Συναίσθημα – Λογική
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ
後製影視設計 南台科技大學 課程資訊 課程名稱 後製影視設計 課程編碼 F0D33901 系所代碼/名稱 0F / 資傳系 開課班級
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το video στην επικοινωνία  Διαφήμιση & Προώθηση Προϊόντων  Διασκέδαση- Ψυχαγωγία  Τηλεδιάσκεψη  Εκπαίδευση-Κατάρτιση

Τι είναι video;  Είναι η ψευδαίσθηση της κινούμενης εικόνας που προκαλείται από την ταχεία προβολή μιας σειράς ανεξάρτητων εικόνων.

Βασικές έννοιες  Πλαίσιο (frame, καρέ)  Ρυθμός πλαισίων (frame rate, fps)  Χαρακτηριστικά χρώματος (φωτεινότητα και χρωματότητα)

Αναλογικό video  Κινηματογράφος  Τηλεόραση

Ψηφιακό βίντεο  Κινηματογράφος  Τηλεόραση  CD & DVD  Internet

Το video στον κινηματογράφο (έως σήμερα)  Για την αναπαράσταση μιας σκηνής, προβάλλονται μια σειρά από διαδοχικές εικόνες οι οποίες έχουν παρθεί με ρυθμό τριάντα το δευτερόλεπτο.  Οι εικόνες αποτυπώνονται πάνω σε ταινίες σελουλόιντ με αναλογικό τρόπο.

Celluloid  Για περισσότερα από 120 χρόνια, στο σινεμά χρησιμοποιούσαν τις ταινίες celluloid για την προβολή του βίντεο.  Από το 2012, η ψηφιακή προβολή βίντεο αντικαθιστά το celluloid σε παγκόσμια κλίμακα, και πιστέυεται ότι μέχρι το 2015 η ψηφιακή προβολή θα αντικαταστ’ησει πλήρως τις ταινίες celluloid..  Στην Αγγλία τα 2/3 των σινεμά είναι ήδη ψηφιακά και πιστέυεται πως η αντικατάσταση θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το 2013, σύμφωνα με αναλυτές (IHS Screen Digest)

Celluloid

Celluloid

Celluloid vs Ψηφιακή προβολή  Η διαδικασία ψηφιοποίησης που ξεκίνησε πριν από 10 χρόνια με αργούς σχετικά ρυθμούς απογειώθηκε το 2005 και το  Πέρα από τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα (3d προβολές), οι διανομείς εξοικονομούν χρημάτων: οι ψηφιακές ταινίες μεταφέρονται στους κινηματογράφους σε έναν σκληρό δίσκο που κοστίζει 170€, το οποίο μπορεί να επαναχρησιμοποιηθεί. Με celluloid οι ταινίες κοστίζουν £ £ οπότε όταν μια ταινία πρόκειται να προβληθεί σε κινηματογράφους το κόστος για τους διανομείς είναι τεράστιο.

Το video στην τηλεόραση Κάθε πλαίσιο αποτελείται από έναν αριθμό οριζόντιων γραμμών σάρωσης. Συνήθως γίνεται σάρωση πρώτα των μονών και μετά των ζυγών γραμμών, επιτυγχάνοντας έτσι το φαινομενικό διπλασιασμό των καρέ

Τύποι σήματος αναλογικού βίντεο  NTSC (National Television Systems Committee) –Αμερικάνικο πρότυπο –525 γραμμές σάρωσης, 30 πλαίσια/sec –Κάθε πλαίσιο χωρίζεται σε 2 πεδία (σύμπλεξη) από 262,5 γραμμές, από τις οποίες 20 χρησιμοποιούνται για πληροφορίες ελέγχου –Επομένως, το οπτικό πεδίο αποτελείται από μόνο 485 γραμμές σάρωσης (δεν δημιουργεί προβλήματα, αφού η TV χρειάζεται μόλις 320 γραμμές περίπου)  PAL (Phase Alternation Line) –Ευρωπαϊκό πρότυπο –625 γραμμές σάρωσης, 25 πλαίσια/sec –Κάθε πλαίσιο χωρίζεται σε 2 πεδία (σύμπλεξη) από 312,5 γραμμές  SECAM (Sequential Couleur Avec Memoire) –Γαλλικό πρότυπο –Όπως το PAL, αλλά βασισμένο σε frequency (και όχι amplitude) modulation

Σύλληψη και ψηφιοποίηση video  Σύλληψη σήματος video στον υπολογιστή έχουμε: –Άμεσα, με τη χρήση ψηφιακής κάμερας –Έμμεσα, με την ψηφιοποίηση αναλογικού σήματος  Η διαδικασία της μετατροπής του τηλεοπτικού σήματος ή του σήματος video σε μορφή κατάλληλη για υπολογιστή λέγεται ψηφιοποίηση.  Η ψηφιοποίηση επιτυγχάνεται με ειδικές κάρτες και ειδικό λογισμικό.

Ψηφιοποίηση βίντεο Αναλογικό σήμα κάποιας μορφής Ψηφιακό σήμα Δίσκος Η/Υ Κάρτα Σύλληψης video

Μέγεθος αρχείου ψηφιακού video  Το μέγεθος του αρχείου σε bytes δίνεται από τον τύπο: Fps x διαστάσεις πλαισίου x βάθος χρώματος /8 Έτσι για 1 δευτερόλεπτο video με ρυθμό ανανέωσης 15 fps, με διαστάσεις πλαισίου 320x240 και βάθος χρώματος 16 Bits δημιουργείται αρχείο video μεγέθους 2,2 MByte

Συνήθεις τεχνικές μείωσης του όγκου των δεδομένων  Η σμίκρυνση του μεγέθους της εικόνας σε ακέραια πολλαπλάσια της βασικής ανάλυσης της οθόνης. Π.χ. για ανάλυση 640χ480, μείωση στο ¼ της οθόνης, δηλαδή στα 320χ240 μειώνει τον όγκο στο ¼ του αρχικού.  Μείωση του ρυθμού μετάδοσης εικόνων. Περιορισμός: ο ρυθμός μετάδοσης πρέπει να είναι τουλάχιστον 15 frames/sec για να αποφύγουμε το τρεμόπαιγμα της εικόνας  Υποβάθμιση βάθους χρώματος με διάφορες τεχνικές. Π.χ μείωση από τα 24 bit στα 8 bit μειώνει στο 1/3 το μέγεθος των δεδομένων  Συμπίεση των εικόνων

 Αλγόριθμοι απόρριψης του χωρικού πλεονάσματος της πληροφορίας MJPEG  Αλγόριθμοι απόρριψης του χρονικού πλεονάσματος της πληροφορίας  Αλγόριθμοι απόρριψης του χωρικού και του χρονικού πλεονάσματος MPEG MPEG Συνήθεις τεχνικές μείωσης του όγκου των δεδομένων  Συμπίεση εικόνων

Codecs (Compretion–Decompretion)  Η συμπίεση του video πετυχαίνεται είτε με υλικό είτε με μικρότερη απόδοση με λογισμικό. Και στις δύο περιπτώσεις χρησιμοποιούμε αλγόριθμους και ειδικές διαδικασίες με την ονομασία Codecs, (συμπίεσης–αποσυμπίεσης). Γνωστοί Codecs είναι: Cinepak, Indeo Intel, Microsoft video I, MPEG I και ΙΙ, MJPEG, DVI

Τρόποι παραγωγής και επεξεργασίας βίντεο  Λογισμικά επεξεργασίας (π.χ windows movie maker, Adobe premiere, final cut pro κτλ)  Λογισμικά μετα-παραγωγής (Adobe after effects  Λογισμικά παραγωγής animation (π.χ toon boon, flash κτλ)  Screen Capture εργαλεία (π.χ camtazia, adobe captivate, bbflashback κτλ).

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!! Πρέπει να γνωρίζετε Τα βασικά χαρακτηριστικά των προγραμμάτων επεξεργασίας Windows movie & maker και Adobe Premiere Συγκεκριμένα –Τύποι αρχείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν (εικόνες, ήχος, βίντεο) –Βασικά χαρακτηριστικά του περιβάλλοντος διεπαφής. –Τι είναι χρονογραμμή; (video and audio lines) –Τι είναι Εφέ βίντεο και εφέ μετάβασης;

Τεχνικές επεξεργασίας Να γνωρίζετε τις βασικές τεχνικές επεξεργασίας (και τις διαφορές τους) από το πρόγραμμα Premiere  Trimming  Overlay και Insert edit  Ripple edit  Razor tool

Αναλυτικά στις σελίδες Movie Maker editing-elearn/index.html editing-elearn/index.html Adobe Premiere learning/premiere-elearn/index.htm