ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΕΛΗΞΗ. ΠΡΟΛΟΓΟΣ  Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Advertisements

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Αρχή.
Μια πόλη για τους πεζούς
Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας
"Η αλληλεπίδραση του αθλητισμού με τη κοινωνική πραγματικότητα”
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
ΑΝΔΡΕΑΣ ΜΠΕΚΑΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΜΠΕΚΑ
ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΑΡΧΑΙΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ~ΣΤΕΛΙΟΣ ΘΕΟΧΑΡΟΥΣ~ ~ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ~
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Όνομα: Λεκάκης Κωνσταντίνος καθ. Τεχνολογίας
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Γνωριμία με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Όνομα μαθητή / τριας , Καπετανέα Μάρθα
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
Ηλεκτρονικά και Τεχνολογία Ελέγχου
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΚΦΡΑΣΗΣ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
«Ποδήλατο- τρόπος ζωής – ανακατασκευή παλιού ποδηλάτου»
ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ. ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΡΙΣΜΟΣ Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη.
Χορός-Κίνηση-Έκφραση
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΥΛΗ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗ Η κίνηση είναι χαρακτηριστική ιδιότητα της ύλης. Κίνηση παρατηρούμε από τους μακρινούς γαλαξίες έως μέχρι το εσωτερικό των ατόμων. Η.
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΟΜΑΔΑ PROJECT Ο ΤΕΟ Κ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ Α ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ασμάνη Σοφία 17ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
2.2 Η έννοια της ταχύτητας.
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΩ ΕΞΥΠΝΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!! Πιπιλιαρίδου Κατερίνα Στεφούλη Δήμητρα Τριανταφυλλοπούλου Αγγελική Χρυσάφη Κυριακή Φλώρος Γιώργος.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
Το ποδήλατο στην Καρδίτσα
ΕΙΔΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
ΣΧΟΙΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ή ΤΕΛΕΦΕΡΙΚ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΞΙΝΗ ΒΡΟΧΗ? Η όξινη βροχή είναι οτιδήποτε πέφτει από τον ουρανό πάνω στον πλανήτη μας : η βροχή, το χιόνι, η υγρασία κτλ. Και που είναι ΑΦΥΣΙΚΑ.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΠΟΔΗΛΑΤΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΤΟΥ ΠΟΡΕΙΑ 2ο Γενικό Λύκειο Μεγάρων Β’2.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΤΑ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ … Αλεξίου Δημήτρης Αντωνόπουλος Σπύρος.
Νικολέττα Αθανασίου Δασκάλα Εκπαιδευτής: Χρίστος Καλογήρου Γυμνάσιο Σταυρού ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ ΛΕΥ13Π2-ΚΟ7Δ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ 3 ΙΟΥΛΙΟΥ
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Δημήτρης. Κ Κωνσταντίνος. Ξ. Οι πρώτοι σύγχρονοι Ολυμπιακοί Αγώνες έγιναν στην Αθήνα το 'Aρχισαν στις 6 Απριλίου, ανήμερα του.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΗΤΑ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ……..  Η ιστορία των μεταφορών είναι συνυφασμένη με την ύπαρξη της ανθρώπινης ζωής. Ο πρωτόγονος άνθρωπος μετακινούνταν βαδίζοντας.
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Βασίλης Χατζηδούρος Δημήτρης Φοινίκης
Ο ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΕΥΕΞΙΑ
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
ΧΑΝΙΩΝ ΕΠΑΛ 2ο Ποδηλατώντας με ασφάλεια στη πόλη μου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΞΕΛΗΞΗ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ  Ποδήλατο ονομάζεται το δίτροχο (μερικές φορές τρίτροχο) όχημα, που κινείται καθώς ο αναβάτης του χρησιμοποιεί τη μυϊκή δύναμη των ποδιών του. Το ποδήλατο αποτελεί ένα ιδιαίτερα διαδεδομένο μεταφορικό μέσο. Ο αριθμός των ποδηλάτων του πλανήτη στις μέρες μας υπολογίζεται ότι ξεπερνά το ένα δισεκατομμύριο.όχημα

 Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του ποδηλάτου αποτελεί η δυνατότητα του να ανταποκρίνεται σε αρκετά διαφορετικές απαιτήσεις, όπως είναι η μετακίνηση, η άθληση και η ψυχαγωγία.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ  Δεν υπάρχει συγκεκριμένη χρονολογία στην οποία να αποδίδεται η εφεύρεση του ποδηλάτου, επομένως ούτε συγκεκριμένος εφευρέτης αυτού. Πολύ πριν την εμφάνιση κάποιας κατασκευής παρόμοιας με ένα τυπικό σύγχρονο ποδήλατο, έχει καταγραφεί ένα ποικίλο φάσμα οχημάτων που εκμεταλλεύονταν μόνο τη μυϊκή δύναμη του αναβάτη τους. Μία από τις κατασκευές αυτές, που από πολλούς θεωρείται ο πρόγονος του ποδηλάτου, ήταν η ‘draisienne’.

ΙΣΤΟΡΙΑ  ο 1839, ο Σκωτσέζος σιδηρουργός Κιρκπάτρικ Μακμίλαν σχεδιάζει τη «velocipede». Ο Μακμίλαν βελτίωσε την κατασκευή του Φον Ντράις, εισάγοντας τη χρήση των πεταλιών, συνδεδεμένων με ράβδους με τον οπίσθιο τροχό. Με αυτό τον τρόπο, ο αναβάτης δεν ήταν πλέον αναγκασμένος να φέρνει τα πόδια του σε επαφή με το έδαφος, κάτι που περιόριζε σημαντικά την ταχύτητα του οχήματος. Είκοσι χρόνια αργότερα, το 1860, ο Γάλλος Πιέρ Μισώ αλλάζει το σχέδιο της velocipede, συνδέοντας τα πετάλια απευθείας με τον μπροστινό τροχό.1839 Κιρκπάτρικ Μακμίλαν 1860Πιέρ Μισώ

 Αργότερα, ο Μισώ θα εισάγει τη χρήση συμπαγούς καουτσούκ στους τροχούς, δείχνοντας ουσιαστικά το δρόμο προς τα γνωστά στις μέρες μας λάστιχα. Το 1870 οι Βρετανοί Τζέιμς Στάρλεϋ και Γουίλλιαμ Χίλμανσχεδιάζουν ένα ποδήλατο με αρκετά μεγαλύτερο μπροστινό τροχό. Με αυτό τον τρόπο καταφέρνουν την εκπληκτική, για την εποχή, ταχύτητα των 24 χλμ/ώρα. Το μοντέλο που κατασκεύασαν ονομάστηκε ‘ariel’ και ήταν το πρώτο ποδήλατο εξ’ ολοκλήρου κατασκευασμένο από μέταλλο. Βασικό μειονέκτημα του μεγέθους του μπροστινού τροχού του ariel αποτελούσε η ιδιαίτερα υψηλή θέση της σέλας που, λόγω της φτωχής κατανομής βάρους, είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση της ασφάλειας του αναβάτη.

 Τα επόμενα χρόνια, μια σειρά από ενδιαφέρουσες ιδέες και εφευρέσεις εφαρμόζονται στο ποδήλατο,βελτιώνοντας το συνεχώς: η μετάδοση κίνησης μέσω αλυσίδας, η χρήση ταχυτήτων, τα φρένα, ο ‘κούφιος’ σκελετός, το ‘δυναμό’ και η σαμπρέλα αποτελούν τις πλέον χαρακτηριστικές αυτών των εφευρέσεων. Για παράδειγμα, μετά την εισαγωγή της αλυσίδας και των ταχυτήτων, δεν υπήρχε η ανάγκη ένα ποδήλατο να διαθέτει μεγάλου μεγέθους μπροστινό τροχό προκειμένου να κατορθώνει μεγάλες ταχύτητες.

 Έτσι, το 1885 είναι η χρονιά που κατασκευάζεται το μοντέλο ‘rover’, που συχνά χαρακτηρίζεται ως το πρώτο σύγχρονο ποδήλατο. Κατασκευαστής του ήταν ο Τζον Κεμπ Στάρλεϋ, ανιψιός του Τζέιμς Στάρλεϋ.

 Στην Ελλάδα το πρώτο ποδήλατο ήρθε το 1885, ενώ το 1890, τη χρονιά ίδρυσης της Διεθνούς Ποδηλατικής Ομοσπονδίας, έγιναν οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, Πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Κωνσταντινίδης και Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας (85 και 320 χιλιόμετρα αντίστοιχα).

 Σήμερα το Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο ανήκει στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού Αθλητικού Κέντρου Αθήνας (OAKA) που βρίσκεται στο Μαρούσι. Κατασκευάστηκε το 1991 σε μια έκταση 40 στρεμμάτων και έχει χωρητικότητα θέσεων. Την τελική μορφή την πήρε το 2004 όταν για τις ανάγκες των Θερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 προστέθηκε στέγαστρο, με ανοικτά τα πλαϊνά για καλύτερο εξαερισμό. Το 2006 τα πλαϊνά κλείστηκαν με ύαλο-κατασκευή, και το Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο έγινε στάδιο κλειστού τύπου. Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο

Ποδήλατο και κοινωνική ζωή

Τους ε π ιτρέ π ουν να έχουν στενή ε π αφή με τις εξελίξεις στην π όλη και τις αλλαγές και τις ανάγκες της. Οι χαμηλές ταχύτητες ε π ιτρέ π ουν στους π ολίτες να συναντούνται μεταξύ τους και να ε π ικοινωνούν. Τους ε π ιτρέ π ουν να έχουν στενή ε π αφή με τις εξελίξεις στην π όλη και τις αλλαγές και τις ανάγκες της.

Το π οδήλατο είναι ένα μέσον π ου βοηθάει στην κοινωνική ισότητα και συνοχή. Όλοι π άνω στο π οδήλατό τους είναι ίσοι : π λούσιοι ή φτωχοί, άνδρες ή γυναίκες, π αιδιά ή ηλικιωμένοι μ π ορούν να αισθάνονται κάτοχοι και χρήστες του ίδιου π ροσιτού αγαθού. Ε π άνω στο π οδήλατο κατανοούμε καλύτερα ότι είμαστε όλοι ισότιμα μέλη του κοινωνικού συνόλου.

Οι οδικές μας μετακινήσεις με π οδήλατο δεν ε π ιβαρύνουν τη ζωή των υ π ολοί π ων συμ π ολιτών μας με θόρυβο και ρύ π ους.

Ποδήλατο και υγεία

Η μετακίνηση με π οδήλατο μας π ροσφέρει την ευκαιρία για μια θαυμάσια αεροβική άσκηση. Η π οδηλασία βελτιώνει την ψυχική και σωματική μας υγεία. Το π οδήλατο π ροσφέρει μια ή π ια π ροσιτή και οικονομική μορφή άσκησης κατάλληλη για όλες τις ηλικίες.

Μας κρατάει σε ε π αφή με τη φύση, τις αλλαγές των ε π οχών, της θερμοκρασίας και του φωτός, συντελώντας στην σωστή ρύθμιση του βιολογικού μας ρολογιού π ου η σύγχρονη καθιστική ζωή και μηχανοκίνητη μετακίνηση έχουν α π ορυθμίσει. Το π οδήλατο μας π ροσφέρει ψυχική ευφορία και ισορρο π ία. Οι βόλτες με το π οδήλατο μας π ροσφέρουν τη δυνατότητα να γνωρίσουμε π ερισσότερες γωνιές της π όλης μας, να ζήσουμε στιγμιότυ π α της καθημερινότητάς της αλλά και να σκεφτούμε α π οστασιο π οιημένοι α π ό το άγχος των καθημερινών μας υ π οχρεώσεων.

Τύ π οι π οδηλάτου Αγωνιστικό π οδήλατο

Ποδήλατο βουνού

Ποδήλατο bmx

Ποδήλατο π όλης

Ποδήλατο ταξιδιού

Ποδήλατο ηλεκτρικό

Ποδήλατο σ π αστό

Ποδήλατο τουρισμού

Στα πλαίσια του project αποφασίσαμε να δράσουμε σε μια ποδηλατοδρομία στην οποία συμμετείχαμε κάποιοι από τους μαθητές της Β΄ τάξης οι οποίοι είναι οι παρακάτω :

Δεληγιάννης Χρήστος Διόγος Νικόλαος Καδδάς Ιωάννης Καραγιάνννης Σπύρος Καρανίκας Στέργιος Κωσταντέλιας Χρήστος Μακρης Ευθύμης Μιχος Γιάννης Μουρατης Χάρις Μουστακλής Δημήτρης Μπατσκίνη Ευαγγελία Παλαιολόγου Σοφια Σαρακατσιανος Γιώργος Σκαμαγκας Νίκος Σοσάρι Ερις Σταυρου Στέλιος Τακτικος Κώστας Τζουβάρα Φιλιππία Χαλεβα Ελευθερία Χαριτος Γιάννης Σύνολο μαθητών:24

Ξεκινήσαμε από το 4 ο γυμνάσιο Ν. Ιωνίας Βόλου προς το Φυτόκο και επιστρέψαμε από την ίδια διαδρομή. Το πρόγραμμα αυτό πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Μαΐου Υπεύθυνος καθηγητής: Kος Ιωάννου Κ.

Το ποδήλατο προσφέρει μοναδικά πλεονεκτήματα. Θα σε πάει εκεί που θέλεις με ευκολία και οικονομία και θα σε βοηθήσει να βελτιώσεις την υγεία σου. Για να εκμεταλευθείς όμως τις δυνατότητες του συστήματος και να πάρεις μόνο χαρά από αυτό, βασική προϋπόθεση είναι η οδήγηση με ασφάλεια.

Οι κανόνες οδικής κυκλοφορίας δεν αφορούν μόνο τα φορτηγά, τα αυτοκίνητα, τις μοτοσυκλέτες κ.α. αλλά ακόμη και τα ποδήλατα. :

Επίσης για την ασφάλειά μας θα πρέπει να τηρούμε τους εξής κανόνες:

1.Φοράμε πάντα κράνος 2.Φοράμε διακριτά ρούχα ιδιαίτερα την νύχτα 3.Κάνουμε σήμα με το χέρι όταν θέλουμε να στρίψουμε 4.Δίνω μεγάλη προσοχή στα μεγαλύτερα οχήματα λόγω αδύναμης ορατότητάς τους.

Επιπλέον οι ποδηλάτες δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι:

1.Προτιμάμε την χρήση του ποδηλατόδρομου αν υπάρχει. 2.Παραμένουμε στη δεξιά πλευρά του δρόμου. 3.Δεν κάνουμε απότομες και βιαστικές κινήσεις. 4.Στη διαδρομή μου δεν αλλάζω ξαφνικά ταχύτητα και κατεύθυνση χωρίς προειδοποίηση.

Ποδήλατο λοιπόν σημαίνει χαρά και εξυπηρέτηση…….. εφόσον γίνεται με ασφάλεια!!!