Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Advertisements

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΝΗΣΙΑ: ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΝΙΚΟΣ ΣΕΛΛΑΣ, ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ Α.Τ.Ε.Ι ΚΡΗΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΖΩΗΣ & ΥΓΕΙΑΣ.
Ο βοηθός της όρασής μας Τα γυαλιά:. Το μάτι Το μάτι μας είναι ένας ανιχνευτής φωτός.
Tαυτότητα, αυτοεκτίμηση Όλα τα ανθρώπινα όντα, που είναι αρκετά ώριμα, για να αποκτήσουν έστω και μια υποτυπώδη εικόνα του εαυτού τους, έχουν ανάγκη να.
ΑΤΟΜΙΚΟΙ, ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ, ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΦΟΒΟΙ ΚΑΙ ΕΝΟΧΕΣ Χ. Πουλόπουλος, Αν/της Καθηγητής Κ.Ε., Δ.Π.Θ.
σωματικές μεταλλάξεις, βράχυνση τελομερών, AGEs υπεροξίδια AGEs, απαμίνωση, ισομερίωση.
Α’ ΜΕΡΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ & ΕΓΚΛΗΜΑ Ψυχολογικές / ψυχαναλυτικές θεωρίες 1.
Στρατηγική Επιχειρήσεων Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας Δρ. Απόστολος Ραφαηλίδης.
ΜΑΘΗΜΑ 5 Ο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Ο Κύκλος Ζωής Του Προϊόντος.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΣΕ ΚΡΙΣΙΜΟ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΟΜΙΛΗΤΗΣ ΚΑΡΑΔΗΜΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Δ/ΝΤΗΣ ΑΓΡΟΤΙΚΟΥ ΕΛΑΙΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΣΤΥΛΙΔΑΣ 1ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής.
Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Φυσικών Περιοχών Οργάνωση & λειτουργία των Φορέων Διαχείρισης των Προστατευόμενων Περιοχών στην Ελλάδα (ΦΔΠΠ)
Μάθημα: Οικονομική Του Περιβάλλοντος & Των Φυσικών Πόρων Διδάσκων: Dr. Ευτύχιος Σαρτζετάκης Δημήτρης Σακκουλίδης – Φωτεινή Σαμαρά Η ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Εργασία Οδοντιατρικής Πληροφορικής Θέμα: Πληροφορική στην Προαγωγή και αγωγή οδοντικής υγείας σε παιδιά Mπομπότας Δημήτριος Σαμαράς Δημήτριος Σούλης Βασίλειος.
Αναμφίβολα η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το.
22 ο Σχολείο Καλαμάτας Στ΄1 Άννα Μπαλίκου Σταυρίνα Ξυπολίτου.
Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνας και πάλι Άνοιξη…
ΔιαλογιΚΕΣ και συμμετοχΙΚΕΣ πρακτιΚΕΣ στην ΠροσχολικΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Το Εννοιολογικό πλαίσιο της Βιώσιμης Ανάπτυξης
Ανοιχτά δεδομένα στη δημόσια υγεία Το παράδειγμα των ΗΠΑ και η προστιθέμενη αξία του για την Ευρωπαϊκή Ένωση Εβίκα Καραμαγκιώλη, Ελένη-Ρεβέκκα Στάιου,
Πρώτες βοήθειες Είναι οι πρώτες ενέργειες που κάνουμε στον τόπο
Γραμμική παλινδρόμηση και Συσχέτιση: έλεγχοι με τον συντελεστή συσχέτισης r Στην ενότητα αυτή μελετάται η σχέση ανάμεσα σε δυο ποσοτικά χαρακτηριστικά.
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 2: Κύκλος Ζωής Έργου.
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)- Συνέχεια
ΟΡΙΣΜΟΣ: ΕΓΚΑΥΜΑΤΟΣ – ΕΓΚΑΥΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΣΟΥ
Μνήμη Η ικανότητα αποθήκευσης και ανάσυρσης πληροφοριών στη διάρκεια του χρόνου Μια πολύπλοκη και δυναμική διαδικασία, ποικιλόμορφη και συναισθηματικά.
Περιβαλλοντική Εκπαίδευση & Διαχείριση απορριμμάτων
Καθ. Γεώργιος Ζαλίδης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τμήμα Γεωπονίας Διευθυντής του Εργαστηρίου Εφαρμοσμένης Εδαφολογίας, Διευθυντής του Εργαστηρίου.
Το ταξίδι της ενέργειας
Ιδιότητα του Πολίτη Εύη Ζαμπέτα.
Δρ. Αμανατίδου Ελισάβετ
ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Παρουσίαση – Εργασία: Βαγγέλης - Φερενίκη
Μέγας Αθανάσιος Thug Life Πέρρα Μαρία Φεφέ Αικατερίνη
ΑΛΚΑΝΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΕΣ Α. Υδρογόνωση Αλκενίων
Το πολιτιστικό γίγνεσθαι της Ισπανίας
Δομή και Αξιολόγηση της Ερευνητικής Εργασίας
INTERNATIONAL HELLENIC CULTURAL and EDUCATIONAL CONSORTIUM
Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ
1η Έκθεση Προόδου ΕΣΠΑ Αθήνα, 1 Δεκεμβρίου 2017
ΜΠΣ: Διοίκηση & Διαχείριση
ΘΕΩΡΙΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ και Σχολική Μονάδα.
Άλλα είδη παραπομπής και βιβλιογραφίας.
Dissemination & Exploitation Activities
ΤΟΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΠΙΚΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ (CLLD/LEADER)
Εύη Κάϊλα Προϊσταμένη Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ Υπ. Εργασίας, Κοιν
ΣΤΙΓΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΟΣ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
Η ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΔΟΣΕΩΝ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
45ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΕΣΝΕ
Μετανάστευση: Απειλή ή ευκαιρία;
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΣ:Α' ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΞΑΜΗΝΟ:ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ( ) ΔΙΔΑΣΚΩΝ:ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Σιωπηλός Μάρτυς Επιμέλεια: Ελένη Βλέτσα, Έλλη Ζαχαρίου, Εύη Ζιάκα, Ειρήνη Ηλιοπούλου-Τσόπελα, Μυρτώ Μπούζα Υπεύθυνη καθηγήτρια: Καλυψώ Λάζου-Μπαλτά.
Θεωρίες Προσωπικότητας
Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού σε ένα Διεθνές Πλαίσιο
Επειδη πολλες φορες αισθανεστε ατυχοι και αδυναμοι και κανετε ολα αυτα τα ηλιθια τεστ που κυκλοφορουν για να βελτιωσετε την τυχη σας και να νιωσετε πιο.
ΠΡΟΔΙΑΘΕΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ, ΚΙΝΗΤΡΑ
ΨΥΧΙΚΗ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΚΑΡΚΙΝΟ ΠΝΕΥΜΟΝΑ  Πίγκου Κωνσταντίνα1, Ζυγά Σοφία2, Αλικάρη Βικτωρία3, Θεοφίλου Παρασκευή4, Λαβδανίτη Μαρία5,
CYSTOISOSPORA BELLI.
SARCOCYSTIS spp.
TOXOPLASMA GONDII.
Παραπτωματικοτητα: προληψη & αντιμετωπιση
ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Προσωπο-κεντρική θεωρία (person-centred)
2o ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
Κολοστούμπης Γιώργος , BSc, MSc, PhD Μακρυγιαννάκη Κλεάνθη , RN, MSc
στο Χιονοδρομικό κέντρο της Ροδόπης!
1η Έκθεση Προόδου ΕΣΠΑ Αθήνα 24 Νοεμβρίου 2017
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ατομική Ψυχολογία (Alfred Adler) Bασικές προτάσεις Πίσω από κάθε ανθρώπινη ενέργεια υπάρχει μια προσπάθεια να προχωρήσει ο άνθρωπος από μια μειονεκτική κατάσταση σε μια περισσότερο θετική. Η συμπεριφορά του ατόμου, ακόμη και η ανεπιθύμητη είναι σκόπιμη και αποβλέπει στην υλοποίηση κάποιου στόχου.

Αυτή προσπάθεια θα ακολουθήσει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση που θα δεχθεί από ένα μοναδικό ατομικό στόχο ή ιδανικό. Από την άποψη του στόχου όλες οι ψυχολογικές διαδικασίες έχουν εσωτερική συνοχή. Life style= τρόπος ζωής, που οδηγεί σε μια συνεπή με τον εαυτό δομή της προσωπικότητας. Όλοι οι αντικειμενικοί προσδιοριστικοί παράγοντες, όπως οι βιολογικοί ή το ιστορικό, γίνονται σχετικοί με την ιδέα του στόχου.

Ο άνθρωπος χρησιμοποιεί όλους αυτούς τους αντικειμενικούς παράγοντες, σύμφωνα με τον τρόπο ζωής που έχει υιοθετήσει. Καθοριστική σημασία για την εξέλιξη και τη συμπεριφορά του ατόμου έχει ο τρόπος ζωής που αναπτύσσει το άτομο, γιατί σύμφωνα με αυτόν διαμορφώνει ολόκληρη τη ζωή του. Ο άνθρωπος έχει μια έμφυτη ικανότητα, την οποία ο Adler ονομάζει κοινωνικό αίσθημα ή κοινωνικό ενδιαφέρον. Χρειάζεται όμως να αναπτυχθεί.

Η δυσπροσαρμοστικότητα χαρακτηρίζεται από αυξημένα αισθήματα κατωτερότητας, υποαναπτυγμένο κοινωνικό ενδιαφέρον και από ένα υπερβολικό και μη συνεργάσιμο στόχο προσωπικής ανωτερότητας

Η συμπεριφορά του στοχεύει στην εξασφάλιση της κοινωνικής οντότητας, στην στην αντιστάθμιση του αισθήματος κατωτερότητας. Ο άνθρωπος διαθέτει τη νόηση, τη βούληση και την ικανότητα να καθορίζει μόνος του τη συμπεριφορά του. Πολλές φορές όμως το περιβάλλον λειτουργεί αρνητικά και έτσι εκδηλώνει αρνητική συμπεριφορά. Αυτή μπορεί μα πάρει τις εξής μορφές:

1.Προσπαθεί να αποσπάσει την προσοχή πάση θυσία 2.Επιδιώκει ν’αποκτήσει ισχύ και να επιβληθεί με οιονδήποτε τρόπο. 3.Αποζητά τρόπους να εκδικείται 4.Αποσύρεται από κάθε ενεργό συμμετοχή εγκαταλείποντας έτσι κάθε προσπάθεια

Συμβουλευτική διαδικασία Στόχοι Μείωση της ένταση των αρνητικών συναισθημάτων, που συνδέονται με συναισθήματα κατωτερότητας Αλλαγή και διόρθωση των εσφαλμένων συνηθειών, με τις οποίες αντιλαμβάνεται τα γεγονότα το άτομο με κάποιο πρόβλημα Αλλαγή των στόχων προς τους οποίους

κατευθύνει τη συμπεριφορά του, με άλλους που θα στοχεύουν και στην ευημερία του συνόλου. Ανάπτυξη μεγαλύτερης αγάπης για τους άλλους, μεγαλύτερου κοινωνικού ενδιαφέροντος, μεγαλύτερης κοινωνικής σύνδεσης με ομάδες.

Tεχνικές και μέθοδοι συμβουλευτικής κατά την αντλεριανή προσέγγιση 4 βασικά βήματα της συμβουλευτικής : σχέση, έρευνα, ερμηνεία, επαναπροσανατολισμός Σημείο εκκίνησης της συμβουλευτικής παρέμβασης είναι ο «στόχος ζωής», που κατευθύνει τις αποφάσεις,τις αντιδράσεις και τη συμπεριφορά του ατόμου. 1.Μέσα από την ενεργή ακρόαση και την εγκαθίδρυση της σχέσης ο σύμβουλος προσπαθεί να αναδείξει τα θετικά στοιχεία και τις δυνατότητες του συμβουλευόμενου, παρά τα αρνητικά. 2.Συνέντευξη: Βασική ερώτηση έναρξης: Πώς θα ήταν η ζωή σου διαφορετικά, και τι θα έκανες διαφορετικά, αν δεν υπήρχε αυτό το πρόβλημα.

Κατά τη φάση αυτή ο σύμβουλος ερωτά το συμβουλευόμενο σχετικά με τη δυναμική της οικογένειάς του και τις παιδικές εμπειρίες και αναμνήσεις του. 3. Υποστήριξη προς το συμβουλευόμενο να φθάσει σε ένα ικανοποιητικό επίπεδο αυτογνωσίας, αυτοσυνείδησης. Στο σημείο αυτό είναι δυνατόν να αρχίσουν συζητήσεις μεταξύ συμβούλου- συμβουλευόμενου σχετικά με ερμηνείες, των κινήτρων και της συμπεριφοράς του συμβουλευόμενου, με σκοπό να κατανοήσει τα κίνητρα και τις συμπεριφορές του.

Επαναπροσανατολισμός: Ο συμβουλευόμενος υποστηρίζεται, ώστε να προβεί σε κατάλληλες αλλαγές, με σκοπό να αναπτύξει νέο στόχο ζωής. Eνδεικτική ελληνική βιβλιογραφία Α. Άνλτερ 1. Άνλτερ,Α. (1990) Η ατομική ψυχολογία στο σχολείο, Εκδ. Επίκουρος 2. Του ιδίου: ( 1997) Η γνώση της ζωής, Εκδ.Επίκουρος 3. Του ιδίου: ( 1999) Εισαγωγή στη θεωρία του Άντλερ, εκδ. Γλάρος Corey, G. (2005). Θεωρία και πρακτική της Συμβουλευτικής και Ψυχοθεραπείας, Εκδ. Έλλην