Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παντοσίτη Δήμητρα! Κωστανιάν ΜαρίΛουίζ! Κυριαζή Αναστασία!
Advertisements

ΛΕΜΕ ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
BULLYING Σταμάτα τώρα πριν δημιουργήσεις ψυχολογικό τραύμα.Yπάρχουν πολλές μορφές BULLYING.
ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΡΙΜΗΝΟ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ 5 ΟΜΑΔΕΣ Ομάδα 1 ( Τι είναι το Διαδίκτυο ) Ομάδα 2 ( Πλεονεκτήματα Και Μειονεκτήματα Του Διαδικτύου ) Ομάδα 3 ( Αναζήτηση.
Τα ΟΧΙ και τα ΝΑΙ του Διαδικτύου Στίχοι οι μαθητές της Στ΄2.
«Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ 2 ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΤΆ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ» Ζωή Πράππα, μέλος ΟΔΠ, εκπ / κός ΠΕ 70 Ε 2 τάξης Σουλτανίδης.
1o Γυμνάσιο Συκεών «Οδυσσέας Φωκάς» Comenius day for teachers.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ - Bullying Πείτε Όχι Στο Bullying Αλλά Πείτε Ναι Στην Φιλία! Ποτέ Μην Αφήσεις Τον Άλλων Να Σε Ελέγχει! Μίλα Στον καθηγητή Σου! Μίλα.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
ΟΡΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ Οι προστριβές μεταξύ παιδιών αποτελούν φυσιολογικό, αποδεκτό φαινόμενο στα πλαίσια ισορροπημένων, ισότιμων σχέσεων. Όμως όταν.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Project - Βιωματικής Δράσης ‘Το σχολείο που μας αξίζει’ Σχολική και Κοινωνική Ζωή Τμήμα Α4 2 ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων.
ΑΤΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ. ΤΑΞΗ: κανόνες συμπεριφοράς, Αναλυτικό Πρόγραμμα, δραστηριότητες λειτουργία και συμπεριφορά > πειθαρχία > σχολικό ήθος Η αταξία προσβάλλει.
ΑΙΘΟΥΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΡΙΚΚΑΙΩΝ 15 Νοεμβρίου 2013.
‘’ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ’’. ‘’Ορισμός του Φαινομένου’’ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που.
PROJECT ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλικά : school bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας, που εμφανίζεται.
Μπορεί όλοι να είμαστε διαφορετικοί αλλά είμαστε όλοι ίσοι.
…με ζωγραφιές του Γιάννη Γαΐτη Υπεύθυνος Καθηγητής: Παναγιωτόπουλος Β. ΠΕ02.
ΜΙΚΡΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ. Στο προηγούμενο μάθημα Επιθετικότητα- βλαπτική πρόθεση έναντι ενός στόχου Οι θεωρίες για την επιθετικότητα - Θεωρία.
«Σχολικός εκφοβισμός και κυβερνο-εκφοβισμός»
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
ΘΕΜΑ: «Χαρακτηριστικά εφήβου και η συγκρότηση της ταυτότητας του: το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού» Μάθημα: Δια Βίου Μάθηση Υπεύθυνη καθηγήτρια: Δρ.
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
PROJECT Κοινωνικα Ευαλωτεσ Ομαδεσ
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Cyberbullying Μια παρουσίαση από το 6ο Δημοτικό σχολείο Ν. Ηρακλείου Αττικής και τις μαθήτριες τις Στ1 τάξης: Τόνια Αντωνή Χριστίνα Βάιου Ευθυμία Παπαδογαμβράκη.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΔΥΚΤΙΑΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
Batman The Anti-Bullying Hero
ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥΛΑ ΘΕΟΔΩΡΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΥ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ Α’2
Εφηβοι Στο διαδικτυο Cyber Bullying Phishing Διαδικτυακός εθισμός.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ: Η ΝΕΑ ΜΑΣΤΙΓΑ Η βία μεταξύ των παιδιών ήταν ένα πρόβλημα χωρίς όνομα που τα τελευταία χρόνια γιγαντώθηκε και έγινε ιδιαίτερα σοβαρό. 0.
ΤΟ ΒULLYING ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ!
Μιχαέλα Φλώρου Α2 4ο Γυμνάσιο Νέας Ιωνίας Βόλου
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
Η σκοτεινή πλευρά του Διαδικτύου Εθισμός
Το bullying δεν είναι παιχνίδι Στ Τάξη 15ο Δ.Σ. Χανίων
Ορισμός, μέσα και χαρακτηριστικά φαινομένου
Σχολικός εκφοβισμός Bullying
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Ενδοσχολική βία Μαθητές: Υπεύθυνη Καθηγ.: Κα. Τσούτσουρα Α.
Η ΒΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Διαδικτυακός εκφοβισμός (Cyber-bullying)
Ανάλαβε δράση για ένα καλύτερο Διαδίκτυο
Bullying ή σχολικός εκφοβισμός
Μεςα κοινωνικης δικτυωςης
bullying Ονόματα: Γιώργος Τριμίντζιος Πατσουμαδάκης Χρήστος Σ.
7Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Π.Ε. ΑΧΑΙΑΣ 10o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ
Ερευνητική εργασία ταξίδι στο Διαδίκτυο 20/7/
Σχολικός Εκφοβισμός: Μορφές – Θύτες – Θύματα
ΗΘΙΚΟΤΗΤΑ ένα σύστημα αξιολόγησης των ανθρώπινων πράξεων. Η ανάπτυξη της ηθικότητας αποτελεί το βασικό πυρήνα της διαδικασίας κοινωνικοποίησης του παιδιού.
Διάλεξη 3: Θεωρίες για την ηθική ανάπτυξη των παιδιών
Αντιμετωπίζοντας τον Σχολικό Εκφοβισμό (Bullying)
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΩΓΕΙΩΝ ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΒΒΑΛΟΣ.
Σωστή Χρήση & Κατάχρηση του Internet
ΣΥΛΛΟΓΗ ΠΟΙΗΜΑΤΩΝ Οι μαθητές του ΣΤ2.
Γενικό Λύκειο Κολλεγίου Αθηνών
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
Όλοι ίσοι – όλοι διαφορετικοί:
Οι μαθητές του ΣΤ’1 Ποιήματα για την καταπολέμηση του διαδικτυακού εκφοβισμού και της ρητορικής μίσους.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Ο σχολικός εκφοβισμός χαρακτηρίζεται από την επαναλαμβανόμενη, απρόκλητη παρενόχληση, κάποιου παιδιού το οποίο δυσκολεύεται να υπερασπιστεί.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ , ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΑ ΣΩΣΤΑ !!!
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Α1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Β’ Δημοτικό Ιδαλίου Γρούτα Ελένα Χαριδήμου Μελίνα

ΚΥΠΡΟΣ Η Κύπρος, επίσημα Κυπριακή Δημοκρατία είναι ανεξάρτητη νησιωτική χώρα της ανατολικής Μεσογείου. Συνορεύει θαλάσσια με την Ελλάδα (Καστελόριζο), την Τουρκία, την Συρία, τον Λίβανο, το Ισραήλ και τηνΑίγυπτο. Η βόρεια πλευρά της βρίσκεται υπό κατοχή από την Τουρκία από το Το 1983, κατά παράβαση του καταστατικού χάρτη των Ηνωμένων Εθνών, η Τουρκία προέβη στην ανακήρυξη της λεγόμενης "Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου" (ΤΔΒΚ) η οποία μέχρι σήμερα αναγνωρίζεται μόνο από την Τουρκία. νησιωτική χώραΜεσογείουΕλλάδαΚαστελόριζοΤουρκίαΣυρίαΛίβανοΙσραήλΑίγυπτοΤουρκία"Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου" (ΤΔΒΚ)Τουρκίανησιωτική χώραΜεσογείουΕλλάδαΚαστελόριζοΤουρκίαΣυρίαΛίβανοΙσραήλΑίγυπτοΤουρκία"Τουρκικής Δημοκρατίας της Βόρειας Κύπρου" (ΤΔΒΚ)Τουρκία

ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ Η Κύπρος είναι το τρίτο μεγαλύτερο νησί της Μεσογείου. Βρίσκεται ανατολικά της Ρόδου, 215 μίλια, και της Κρήτης, νότια των ακτών της Τουρκίας 37 μίλια, δυτικά των Συριακών ακτών 56 μίλια, και βόρεια των ακτών της Αιγύπτου 190 μίλια. Πρώτοι που φέρονται να ασχολήθηκαν επισταμένως με την γεωγραφία της Κύπρου ήταν οι αρχαίοι Έλληνες: Στράβων (63 π.Χ.-23 μ.Χ.) και Κλαύδιος Πτολεμαίος ( μ.Χ.), οι οποίοι και είναι οι πρώτοι χαρτογράφοι της Κύπρου. ΜεσογείουΡόδουΚρήτηςΤουρκίαςΑιγύπτουΣτράβωνΚλαύδιος ΠτολεμαίοςΜεσογείουΡόδουΚρήτηςΤουρκίαςΑιγύπτουΣτράβωνΚλαύδιος Πτολεμαίος

Η σημαία της Κύπρου Το έμβλημα της Κυπριακής Δημοκρατίας Η Γεωγραφική θέση της Κύπρου

ΑΡΧΑΙΟ ΙΔΑΛΙΟΝ Το Ιδάλιον ήταν αρχαία πόλη και κυπριακό βασίλειο. Κατά την παράδοση, ιδρύθηκε από τον Χαλκάνορα (απόγονος τουΤεύκρου) εκεί όπου είδε τον ήλιο, «ιδού άλιον» που σημαίνει είδα τον ήλιο. Στην πόλη εγκαταστάθηκαν Αχαιοί με αρχηγό τον Χαλκάνορα τον 12ο π.Χ. αιώνα. Εδώ λατρευόταν η Αθηνά και ο Απόλλων "Άμυκλος". ΧαλκάνοραΤεύκρουΑχαιοίΑθηνάΑπόλλωνΧαλκάνοραΤεύκρουΑχαιοίΑθηνάΑπόλλων Το Ιδάλιον είναι γνωστό για την ομώνυμη επιγραφή, κατά την οποία ο βασιλιάς Στασίκυπρος είχε προσφέρει γη στον Ονάσιλο, ώστε ο τελευταίος να γιατρεύει τους τραυματίες στον πόλεμο με τους Φοίνικες και τους Πέρσες. Την κλασική εποχή, χάρη στους Πέρσες, οι Φοίνικες κατέλαβαν το Ιδάλιον. ομώνυμη επιγραφήΣτασίκυπροςομώνυμη επιγραφήΣτασίκυπρος Το βασίλειο αυτό ήταν γνωστό ως το πιο δημοκρατικό και έκοψε δικό του νόμισμα, που διατηρήθηκε μέχρι τον 5ο αιώνα π.Χ. Η οικονομική και πολιτιστική του ανάπτυξη περιγράφηκε από τους Ασσύριους κατά τον 7ο αιώνα π.Χ. Κοντά στην αρχαία πόλη βρίσκεται σήμερα το Τοπικό Μουσείο Αρχαίου Ιδαλίου, όπου βρίσκονται όσα αρχαία ευρήματα βρέθηκαν στην περιοχή (τα οποία δεν έπεσαν στα χέρια των αρχαιοκάπηλων). Δίπλα απ' το μουσείο βρέθηκε το αρχαίο παλάτι και άλλα ευρήματα, όπως το Φοινικικό Αρχείο (όπου καταγράφεται η συλλογή φόρων από τους Ιδαλιώτες) χάρη στις ανασκαφές που ξεκίνησαν στην περιοχή το 1991, από το Τμήμα Αρχαιοτήτων Κύπρου. Φοινικικό ΑρχείοΦοινικικό Αρχείο

Το Δάλι (Ιδάλιον) είναι κωμόπολη της επαρχίας Λευκωσίας και ανεξάρτητος δήμος της Κύπρου. Βρίσκεται στο νότιο μέρος της επαρχίας. Αποτελεί την σύγχρονη κωμόπολη της αρχαίας πόλης του Ιδαλίου. Στο χωριό Δάλι εδρεύει προσωρινά η Ιερά Μητρόπολις Τριμυθούντος. Σημερινός Δήμαρχος Ιδαλίου είναι ο κ. Λεόντιος Καλλένος.ΛευκωσίαςΚύπρουΙδαλίουΤριμυθούντος ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΙΔΑΛΙΟΝ Η κωμόπολη Δάλι βρίσκεται στην επαρχία Λευκωσίας και τοποθετείται περίπου στο μέσο της νήσου Κύπρου. Απέχει περίπου 17 χιλιόμετρα νότια από την Λευκωσία και κείται σε πεδινό έδαφος. Ο πυρήνας-κέντρο του χωριού βρίσκεται μεταξύ δύο μικρών οροσειρών οι οποίες περικλείουν την κοιλάδα του ποταμού Γιαλιά. Το χωριό γειτνιάζει στα δυτικά με το Πέρα Χωριό-Νήσου, στα βόρεια με τα χωριά Ποταμιά, Άγιος Σωζόμενος, Γέρι καιΛατσιά στα ανατολικά με τα χωριά Λουρουτζίνα και Λύμπια και στα νότια με το χωριόΑλάμπρα. Το κέντρο του χωριού διασχίζει ο δεύτερος μεγαλύτερος ποταμός της Κύπρου, "Γιαλιάς" ο οποίος οφείλει την ονομασία του στο χωριό, αφού το σημερινό όνομα του είναι η εξέλιξη του παλαιού ο ονόματος του, "Ιδαλίας".ΛευκωσίαςΠέρα Χωριό-ΝήσουΠοταμιάΆγιος ΣωζόμενοςΓέριΛατσιάΛουρουτζίναΛύμπιαΑλάμπρα

Το Δάλι από αεροφωτογραφία Η γεωγραφική θέση του Δαλιού

Το Β΄ Δημοτικό Σχολείο Ιδαλίου ιδρύθηκε το Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του το σχολείο φιλοξένησε περίπου 200 μαθητές κατανεμημένους σε 6 τμήματα. Πρώτος διευθυντής του Σχολείου υπήρξε ο Θεοδόσης Πιέρος, ενώ το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό αποτελούσαν οι: Ανδρέας Σμυρνιός, Τιμολέων Χαριλάου, Γεώργιος Αλεξάντρου, Μαρία Ιεροδιακόνου και Μαρία Χ΄Θεοδούλου. Τα επόμενα χρόνια το σχολείο επεκτάθηκε κτιριακά και είναι σήμερα πλήρως εξοπλισμένο. Φέτος φοιτούν 250 παιδιά κατανεμημένα σε 12 τμήματα.

Πρόγραμμα « Ουράνιο Τόξο» “ Πρασινίζω το σχολείο μου. Διαχειρίζομαι σωστά τα απορρίμματα βοηθώντας το σπίτι μου, το σχολείο μου, τον πλανήτη μας.” Το πρόγραμμα « Ουράνιο Τόξο» θα έχει διάρκεια τουλάχιστον μια σχολική χρονιά. Το πρόγραμμα θα υποστηρίζεται και θα εφαρμόζεται ταυτόχρονα με: τους φετινούς στόχους υπό έμφαση o Αειφόρος ανάπτυξη: Πρασινίζουμε τα σχολεία μας, βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής μας. o Διαχρονικά διδάγματα από τους αγώνες των Κυπρίων για Ελευθερία το Σχέδιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Σχολείου με θέμα τα απορρίμματα το Αναλυτικό Πρόγραμμα σπουδών Αγωγής Ζωής το όραμα του Σχολείου : " Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ώστε να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο μεγαλύτερο βαθμό όλες του τις δυνατότητες". Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει 7 ενότητες με τα 7 χρώματα του ουράνιου τόξου. Κεντρικό άξονα της ενότητας θα αποτελούν οι 7 μέρες χρωμάτων μια για κάθε χρώμα- ενότητα του «Ουράνιου Τόξου». Τις μέρες αυτές τα παιδιά και το προσωπικό του σχολείου θα έρχονται στο σχολείο φορώντας φανελίτσα με το ανάλογο χρώμα και κάθε φορά θα εμπλέκονται σε δραστηριότητες και δράσεις είτε ενδοτμηματικά είτε σε συνεργασία με τις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου, καθώς και την κοινότητα. Οι δραστηριότητες θα αποσκοπούν στην καλλιέργεια στάσεων για την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων, την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο στο σπίτι και στο σχολείο όσο και στην κοινότητα καθώς και στην ανάπτυξη δημοκρατικών και κριτικά σκεπτόμενων πολιτών και στην καλλιέργεια του σεβασμού προς τον εαυτό μας, τον άλλο και το φυσικό περιβάλλον. “ Πρασινίζω το σχολείο μου. Διαχειρίζομαι σωστά τα απορρίμματα βοηθώντας το σπίτι μου, το σχολείο μου, τον πλανήτη μας.” Το πρόγραμμα « Ουράνιο Τόξο» θα έχει διάρκεια τουλάχιστον μια σχολική χρονιά. Το πρόγραμμα θα υποστηρίζεται και θα εφαρμόζεται ταυτόχρονα με: τους φετινούς στόχους υπό έμφαση o Αειφόρος ανάπτυξη: Πρασινίζουμε τα σχολεία μας, βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής μας. o Διαχρονικά διδάγματα από τους αγώνες των Κυπρίων για Ελευθερία το Σχέδιο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του Σχολείου με θέμα τα απορρίμματα το Αναλυτικό Πρόγραμμα σπουδών Αγωγής Ζωής το όραμα του Σχολείου : " Να δημιουργήσουμε τις προϋποθέσεις ώστε να προσφέρουμε ένα ασφαλές, ευχάριστο και κατάλληλο περιβάλλον, στο οποίο κάθε μαθητής να έχει την ευκαιρία να αξιοποιήσει στο μεγαλύτερο βαθμό όλες του τις δυνατότητες". Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει 7 ενότητες με τα 7 χρώματα του ουράνιου τόξου. Κεντρικό άξονα της ενότητας θα αποτελούν οι 7 μέρες χρωμάτων μια για κάθε χρώμα- ενότητα του «Ουράνιου Τόξου». Τις μέρες αυτές τα παιδιά και το προσωπικό του σχολείου θα έρχονται στο σχολείο φορώντας φανελίτσα με το ανάλογο χρώμα και κάθε φορά θα εμπλέκονται σε δραστηριότητες και δράσεις είτε ενδοτμηματικά είτε σε συνεργασία με τις υπόλοιπες τάξεις του σχολείου, καθώς και την κοινότητα. Οι δραστηριότητες θα αποσκοπούν στην καλλιέργεια στάσεων για την ορθή διαχείριση των απορριμμάτων, την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας ζωής τόσο στο σπίτι και στο σχολείο όσο και στην κοινότητα καθώς και στην ανάπτυξη δημοκρατικών και κριτικά σκεπτόμενων πολιτών και στην καλλιέργεια του σεβασμού προς τον εαυτό μας, τον άλλο και το φυσικό περιβάλλον. Προγράμματα Σ.Ε.Υ.Α.Π

Η Τηγανοκίνηση είναι ένα εκπαιδευτικό, περιβαλλοντικό πρόγραμμα συλλογής χρησιμοποιημένων μαγειρικών λαδιών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού, με τη συνεργασία του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό ΑΚΤΗ Κέντρο Μελετών και Έρευνας. Το σχολείο μας έχει ενταχθεί φέτος στο πρόγραμμα της Τηγανοκίνησης και έχει καθορίσει ως μέρες συλλογής των μαγειρικών λαδιών τη Δευτέρα και την Τετάρτη από τις 7:30-8:00 π.μ. Το καθαρό κέρδος από την πώληση των τηγανελαίων και του βιοντίζελ που θα μαζεύει το κάθε σχολείο, όσο και τα χρηματικά έπαθλα από πιθανή επιτυχία του σχολείου στον ετήσιο παγκύπριο διαγωνισμό συλλογής «τηγανελαίων», θα δίνονται στη σχολική μονάδα για την υποστήριξη δράσεων σχετικών με τη βελτίωση του περιβαλλοντικού της χαρακτήρα. Πρόγραμμα «Τιγανοκίνιση»

Το όλο σκεπτικό και η φιλοσοφία του συγκεκριμένου προγράμματος κινείται γύρω από τους ακόλουθους θεματικούς άξονες: α) Τη γνωριμία και την κατανόηση της έννοιας bullying- εκφοβιστική συμπεριφορά. β) Την πρόληψη, τον περιορισμό και την αντιμετώπιση περιστατικών bullying μεταξύ μαθητών της σχολικής μονάδας τα οποία μπορεί να παρουσιαστούν μέσα από τη χρήση εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης, εκτός σχολικού χρόνου κατά τις απογευματινές ώρες, καθώς και άλλων περιστατικών σωματικού ή λεκτικού εκφοβισμού κατά τη διάρκεια των διαλειμμάτων. γ) Τη διασύνδεση της συγκεκριμένης πρότασης με άλλα προγράμματα που εφαρμόζονταν παράλληλα στο σχολείο, όπως το πρόγραμμα " Δάφνη". Μέσα από το πρόγραμμα αυτό καθώς και του προγράμματος ΣΕΑΥΠ γίνεται προσπάθεια επoικοδομητικής διαχείρισης του χρόνου των διαλειμμάτων με στόχo τον περιορισμό των συγκρούσεων μεταξύ των μαθητών. δ) Την απόκτηση και ανάπτυξη δεξιοτήτων- ικανοτήτων που θεωρούνται κομβικές για τους ευρωπαίους πολίτες του 21ου αι. ε) Τη συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών. στ) την αξιοποίηση της τεχνολογίας στο μάθημα των εικαστικών τεχνών με σκοπό τη βελτίωση της μαθησιακής διαδικασίας. ζ) Τη γνωριμία με νέες μορφές τέχνης. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «Η ΤΕΧΝΗ ΠΟΛΕΜΑ ΤΟ BULLYING»

ΕΡΓΑ ΜΑΘΗΤΩΝ [ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΚΟΥΤΙ]

ΕΡΓΑ ΜΑΘΗΤΩΝ [ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ]

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ