H Ώρα του Κώδικα Δημήτρης Ζεϊναλιπούρ Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Κύπρου Συνοδευτικό Υλικό για https://code.org/mc https://code.org/mc 10 Δεκεμβρίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
2 ο ΔΣ Γλυκών Νερών, Επιμέλεια παρουσίασης: Ευαγγελία Καραγιάννη (ΠΕ06)
Advertisements

Επιμέλεια: ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΑΝΑΒΗΣ
Παντοσίτη Δήμητρα! Κωστανιάν ΜαρίΛουίζ! Κυριαζή Αναστασία!
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
P 1 Cover Mister Bird's StoryΗ Ιστορία του Κύριου ΠουλήPiret Raud.
I am so angry! Να εισηγηθείτε τρόπους επίλυσης των ακόλουθων παραπόνων.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Σχεσιακή Άλγεβρα.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Σχεσιακή Άλγεβρα.
Adverbs of frequency Angela Xidias.
Σχεσιακή Άλγεβρα.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Εισαγωγή Σχεδιασμός μιας ΒΔ ανάλυση ποιας πληροφορίας και της σχέσης ανάμεσα στα στοιχεία της περιγραφή.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Εισαγωγή Σχεδιασμός μιας ΒΔ ανάλυση ποιας πληροφορίας και της σχέσης ανάμεσα στα στοιχεία της περιγραφή.
Κινηματογράφος ανά ηλικιακές ομάδες
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεσιακό Μοντέλο.
« Φεγγαράκι μου λαμπρό» Twinkle twinkle little star Ternary form Α Β Α.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Α 1 PROJECT.
Δημιουργικό διαδίκτυο: διερευνώντας μία εναλλακτική προσέγγιση για τον σχεδιασμό δραστηριοτήτων με εργαλεία του διαδικτύου Αλέξανδρος Καπανιάρης Πληροφορικός,
1 Κλαδικά Λογιστικά Σχέδια Ναυτιλιακή Λογιστική - Παραδείγματα Διακομιχάλης Μιχαήλ Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Erick Erikson ( ) Αργυρούλα Καλαϊτζάκη Επικ. Καθηγήτρια Κλινικής Ψυχολογίας.
Διαχείριση δικτύων άρδευσης από τη ΔΕΥΑΛ ANNA ΖΑΧΙΔΟΥ Δ/ΝΤΡΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΕΥΑΛ ΝΕΕΣΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
5º Λύκειο Νέας Σμύρνης Τμήμα : Α Καπάι Στέλλα Κάρλοβιτς Αλεξάνδρα Κίτσου Αλέξανδρος Κουτελιέρη Φωτεινή Μαγκριώτη Ναταλία.
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
Σύστημα διαχείρισης αρχείων (file system)
ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΦΩΛΙΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ; Η περίπτωση του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου.
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Το βασικό ερώτημα:
Ανθεκτικότητα.
Ιωάννα Παπαμαγκανά Διδάκτωρ ΑΠΘ
Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ (Ε)
Ασπασία Θεοδωρακάκη ΠΕΣΥΠ Β εξάμηνο
ΕΝΑ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΑΣΤΕΡΙΑ Ερευνητική εργασία Ο ΓΕ.Λ Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
Albert Einstein Ζωή και έργο Μπαλάσκας Ευάγγελος.
Το αγαπημένο μου παιχνίδι.
COUNTER-STRIKE GLOBAL OFFENCIVE
ΔΙΑΛΕΞΗ 7η Αναπ. Καθηγητής. Γ. Πλειός Ο ΕΞΕΙΚΟΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
‘fight’ to ‘go’.
Άρκτοι Αποσυμβολισμός των ελληνικών μύθων και τέχνη
ξεχωριστή εξελικτική φάση
Έρευνα με θέμα την τηλεόραση
Συγκεντρωτικοί Πίνακες Ιδιοκτησία-Τηλεθέαση- Διαφημιστική Δαπάνη
Το Αγαπημένο Μου Μέρος Άγγελος-Πέτρος Δ
Μελετήστε το άρθρο και διαμορφώστε μια σύντομη παρουσίασή του στην τάξη (ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία/συμμετέχοντες, σύντομη παρουσίαση των αποτελεσμάτων)
Καλώς ορίσατε στο Hour of Code™
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Αναστασία Παπαδοπούλου
Erasmus+ - TRAINING METHODS OF PROGRAMMING – INFORMATICS WITH THE USE OF GAMES - TRAINING FOR TRAINERS Η ΠΕΚΑΠ (Πανελλήνια Ένωση Καθηγητών Πληροφορικής)
Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Cola wars Case study.
Lego land Malaysia & Τόκιο
ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΜΑΘΗΣΗ
ΜΟΔΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ
Υγρό γενικού καθαρισμού οικονομικό στην χρήση – ευχάριστο άρωμα
Σχεσιακή Άλγεβρα Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Κατάρτιση Επιχειρηματικού Σχεδίου
Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων ΜΑΘΗΜΑ 9
Βενιζέλου Κατερίνα –ΠΕ02.  Μάθημα : Οδύσσεια, τάξη : Α΄ Γυμνασίου επανάληψη – γενική θεώρηση  Αξιοποίηση περιβάλλοντος πρακτικής και εκγύμνασης “παίζοντας.
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
ΑΣΚΗΣΗ 5η Δίνονται τα παρακάτω στοιχεία: Εκταση
Μια συναρπαστική ιστορία για το μέγεθος του κόσμου μας.
Κλίμακα PEGI.
Ο προγραμματισμοσ στο γυμνασιο με snap
С.Бреусов атындағы жалпы орта мектеп
Η έρευνα παρουσιάστηκε το 2016 στο PME40, στο Szeged της Ουγγαρίας
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Ασφάλεια διαδικτύου Στα παιχνίδια ΛΕΟΝΤΕΙΟΣ ΣΧΟΛΗ ΑΘΗΝΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Λογικός Σχεδιασμός Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
PLAYSTATION.
ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ ΦΡΑΝΚ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

H Ώρα του Κώδικα Δημήτρης Ζεϊναλιπούρ Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Κύπρου Συνοδευτικό Υλικό για Δεκεμβρίου 2015, E’ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς, Λευκωσία 1

Καλημέρα! 2

Ονομάζομαι Υπολογιστής* και είμαι ένας από τους καλύτερους φίλους του ανθρώπου! * Ηλεκτρονικός Υπολογιστής ή Κομπιούτερ 3

Έρχομαι σε διάφορα σχήματα αλλά εσωτερικά είμαστε όλοι ίδιοι! 4

Εκτελώ ότι με προστάξετε! Θυμάμαι ότι μου δώσετε! Δουλεύω ομαδικά με τους υπόλοιπους υπολογιστές! Είμαι πολύ γρήγορος! Εκτελώ ότι με προστάξετε! Θυμάμαι ότι μου δώσετε! Δουλεύω ομαδικά με τους υπόλοιπους υπολογιστές! Είμαι πολύ γρήγορος! 5

Για αυτό o άνθρωπος μας χρησιμοποιεί παντού! 6

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ΔΕΝ σκεφτόμαστε μόνοι μας. 7

Πρέπει να μας δώσετε εσείς τις οδηγίες για να λειτουργήσουμε. Οι οδηγίες αυτές ονομάζονται προγράμματα ή κώδικας! 8

Κώδικας; Προγράμματα; Ναι! μια σειρά εντολών. 9

Ποιος ξέρει το όνομα του πιο κάτω παιχνιδιού; 10

Το Minecraft είναι ένα παιχνίδι στο οποίο συλλέγετε διάφορες πρώτες ύλες (ξύλο, πέτρα, τροφή, κτλ.) για να φτιάξετε ότι φανταστείτε και να επιβιώσετε από τα τέρατα! Συλλογή Ξύλου Δημιουργία Εργαλείου Κτίσιμο Σπιτιού 11

Πάμε με κάποια παραδείγματα να καταλάβουμε τι είναι ο κώδικας 12

Πλησίασε το Πρόβατο Αποτέλεσμα 13

Κούρεψε το Πρόβατο 14

Πρόγραμμα Δώστε μου εντολές (μπροστά, αριστερά, δεξιά) για να φτάσω στη πόρτα. Δώστε μου εντολές (μπροστά, αριστερά, δεξιά) για να φτάσω κοντά σας. 15

Αυτή τη βδομάδα * παιδιά σαν εσάς θα μάθουν να προγραμματίζουν * 100,000,000 = 100 φορές ΟΛΟΣ ο ο πληθυσμός της Κύπρου! 16

οδηγίες εργαλεία Χώρος εργασίας Αποτέλεσμα (Πίνακας) Εντολές (Κασετίνα) Πρόγραμμα (Τετράδιο) Εκτέλεση Προγράμματος Οδηγίες (Δασκάλα ή Δάσκαλος) «Συγγραφή» Προγραμμάτων Πρόοδος Κινήσεις 17

Όταν τρέξεις το πρόγραμμα/παζλ θα δεις εάν είναι σωστό!   Μπορείς να βρεις λύση με λιγότερα μπλοκ; Πάτησε το «Συνέχεια»! Δοκίμασε ξανά! 18

Έτοιμοι να με προγραμματίσετε; Πάμε για τα Πάζλ 1-4! Πάμε για τα Πάζλ 1-4! 19

Απλή Επανάληψη Πόσες κινήσεις θέλεις για το πιο κάτω παζλ; Αν χρειάζονταν 100 κινήσεις θα χρησιμοποιούσες 100 εντολές; Αυτό είναι σπάταλο! ! 20

Απλή Επανάληψη Τι πρόγραμμα θα γράφατε για το πιο κάτω παζλ; Σωστό, αλλά μεγάλο (6 εντολές)…  21

Απλή Επανάληψη Μια καλύτερη έκδοση της προηγούμενης λύσης! Σωστό και μικρό (3 εντολές)! Εισάγετε με το πληκτρολόγιο τον αριθμό των επαναλήψεων 22

Πάμε για τα Παζλ 5-7! Πάζλ 6: 23

Πάμε για τα Παζλ 8-10! 24 Κάρβουνο Σίδηρος Λάσπη Ξύλο (Σημύδα)

Μοτίβα – Παζλ 8 Παρατηρείτε κάποιο μοτίβο; 25 H πρώτη λύση με 9 μπλοκ

Μοτίβα – Παζλ 8 Εμφωλιασμένη Επανάληψη; (Λύση με 7 μπλοκ!) 26

Πάζλ 9 27

Πάζλ10 28

Συνθήκες «Aν» Μας επιτρέπουν να πάρουμε μια απόφαση ! 29 Δοκιμάστε να βάλετε το «Αν» μέσα σε Επανάληψη

Πάμε για τα Παζλ 11-13! 30

Πάζλ 11 31

Πάζλ 12 32

Πάζλ 13 33

Στο Παζλ 14 φτιάξετε ότι θέλετε με όλα όσα μάθατε! Ιδέες: Τον πρώτο χαρακτήρα του ονόματος σου Περίφραξη για τα πρόβατα Γήπεδο Ποδοσφαίρου! 34

Πιστοποιητικό Συμμετοχής Ολοκληρώστε τα παιχνίδια στο σπίτι ή με τη/το δασκάλα/o σας και λάβετε το πιστοποιητικό 35

Άλλα Παιχνίδια 36 Δοκιμάστε και τα υπόλοιπα παιχνίδια στο code.org ! Infinity Angry Bird Star Wars Frozen (Anna & Elsa)

H Ώρα του Κώδικα Δημήτρης Ζεϊναλιπούρ Τμήμα Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Κύπρου Συνοδευτικό Υλικό για Δεκεμβρίου 2015, E’ Δημοτικό Σχολείο Αγλαντζιάς, Λευκωσία 37