One Laptop Per Child The Squeak Utility Αθανασιάδης Π.Γιάννης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνέδριο Μαθηματικών σε A΄ τάξη
Advertisements

ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Β. Νταλούκας – Δ. Δαούσης – Σ. Κατεβάογλου –
Διδακτική της Πληροφορικής
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
Inspiring Science Education : Ένταξη Σχολικών Μονάδων,
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Τα Μαθηματικά στην Αρχαία Αίγυπτο Ν. Καστάνη
ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού λογισμικού DT Trainer
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
1 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ Γιώργος Γιαγλής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Β Τάξη - Ενότητα 4 Αναγνώριση Σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Τάξη Β Ενότητα 4 Διαχωρισμός σχημάτων σε κατηγορίες Μαρία Μ. Χαραλάμπους.
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Άσκηση 4 Αν η πλευρά α ενός τετραγώνου αυξηθεί κατά 20%, τότε να υπολογίσετε το ποσοστό που θα αυξηθεί το εμβαδόν του.
Παράδειγμα 2 :Υπολογισμός γεωμετρικών μεγεθών
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
Κωνσταντίνος Δελησταύρου Ευγενία Παπαδοπούλου
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών “One Laptop Per Child “ Επιτροπή πρωτοβουλίας για την ελληνοποίηση του.
Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών Χίου
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
Παρουσίαση του παιχνιδιού «ΚΡΕΜΑΛΑ»
Γνωρίζω τον υπολογιστή
Αρχιμήδης Ι αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή - τεχνολογίες διαδικτύου Τεχνολογίες προσβασιμότητας για άτομα με ειδικές ανάγκες ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ.
Δρ Αδάμ Δαμιανάκης Διευθ. ΣύμβουλοςΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.  Παραγωγές εκπαιδευτικών τίτλων πολυμέσων  Δημιουργία συστήματος εκπαίδευσης από απόσταση  Συμμετοχή.
26 Ιουνίου 2007 Το φθηνό μαθητικό laptop: Η περίπτωση του OLPC, τεχνολογικές και παιδαγωγικές προκλήσεις Χρήστος Μπούρας Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστημίου.
Γνωριμία με το λογισμικό
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Εκπαιδευτικές διανομές ΕΛ/ΛΑΚ Γιάννης Κασκαμανίδης.
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
OLPC Το εγχείρημα: « Ο φορητός υπολογιστής των φτωχών » ή « One Laptop Per Child » Αθανασιάδης Γιάννης Msc Πληροφοριακών Συστημάτων ΕΤΕΠ Παν/μίου Μακεδονίας.
Ο Μαθητικός Υπολογιστής των 100$
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ…ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ «ΔΙΑΛΟΓΟ»
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ-ΣΤΑΘΕΡΕΣ -ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παρουσίαση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ενισχυτική διδασκαλία
Προγραμματισμός Διαδικτύου
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Διερευνητική ανακαλυπτική μάθηση
Πρότυπος Σχολικός Ιστότοπος Πτυχιακή Εργασία Ευσταθιάδης Πασχάλης
Σύνδεση κρίσιμου συμβάντος με το μοντέλο Van Hiele
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
ΦΑΣΕΙΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ – ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
“Το μέλλον φτιάχτηκε για να αλλάξει”
Μεταγράφημα παρουσίασης:

One Laptop Per Child The Squeak Utility Αθανασιάδης Π.Γιάννης

Somebody is finally thinking of the children

Νέα δεδομένα Αλλαγές στην εκπαιδευτική διαδικασία: Προσαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων Μεταφορά ύλης σε μορφή e-Book Προσαρμογή εκπαιδευτικών λογισμικών Νέα εκπαιδευτικά σενάρια Εργαλείο: πρόσβασης σε νέες τεχνολογίες παραγωγής νέας γνώσης/ συνεργασίας Κινητή βιβλιοθήκη

Το περιβάλλον Squeak Squeak eToys: ● Περιβάλλον εκπαιδευτικών προσομοιώσεων ● Αντικειμενοστραφούς και Drag & drop προγραμματισμού ● Οι εφαρμογές στο περιβάλλον Squeak eToys είναι εκτελέσιμες από το γραφικό περιβάλλον Sugar που είναι προεγκατεστημένο στο OLPC.

Η αρχική οθόνη

Τα βασικά εργαλεία

Μενού επιλογών

Εργαλεία ζωγραφικής

Εργαλεία αντικειμένων

Όλα μαζί

Εκπαιδευτική Εφαρμογή: «Ζυγαριά κλασμάτων» o Σκοπός της δραστηριότητας είναι να κατανοήσουν τα παιδιά το μέγεθος των κλασμάτων μέσω της σύγκρισης o Τα παιδιά τοποθετούν πάνω σε μια ζυγαριά τα κλάσματα που επιθυμούν, και μετά την εκτέλεση του προγράμματος βλέπουν την κλίση της ζυγαριάς

Εκπαιδευτική Εφαρμογή: «Αριθμητικό σταυρόλεξο» ● Εξοικείωση των μαθητών με τις βασικές αριθμητικές πράξεις του πολλαπλασιασμού και της πρόσθεσης ● Ο μαθητής συμπληρώνει τα κενά που υπάρχουν στο σταυρόλεξο και βλέπει αν η απάντηση που έχει δώσει είναι σωστή ή λανθασμένη

Εκπαιδευτική Εφαρμογή: «Εμβαδόν επίπεδων σχημάτων» ● Παρουσιάζεται ο τρόπος υπολογισμού του εμβαδού των βασικών επίπεδων σχημάτων ● Κύκλος, τετράγωνο, τρίγωνο και παραλληλόγραμμο

“It's an education project, not a laptop project.” — Nicholas Negroponte

My compi

Συμπεράσματα - Επίλογος

How can you help? ● Developers – ● Educators – ● Getting involved –

Ευχαριστίες - Πηγές ● Ελληνική επιτροπή πρωτοβουλίας για το εγχείρημα ( ) ● Ο επίσημος ιστοχώρος του εγχειρήματος ( ) ● Ο ιστοχώρος για το ΧΟ του Παν/μίου Πατρών ( ) ● Ο ιστοχώρος του “mathisis” με οδηγίες για την χρήση του “Squeak e-toys” ( ) ● Η πρωτοβουλία του ΤΕΙ Καβάλας (Βιομηχανική Πληροφορική) ( ) Ευχαριστώ για το υλικό που χρησιμοποίησα και την γενικότερη συμβολή τους στο εγχείρημα, τους: ● κ. Θεόδωρο Καρούνο (karounos at mail.ntua.gr) (Ερευνητής του ΕΜΠ) ● κ. Αλέξη Ζάβρα ( zvr+olpc at zvr.gr ) (Σύμβουλος Πληροφορικής) ● κ. Χρήστο Μπούρα (bouras at cti.gr) (Αν. Καθ. Παν/μίου Πατρών) ● κ. Διομήδη Σπινέλλη ( dds at aueb.gr) (Αν. Καθ. Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών) ● κ. Κώστα Μαργαρίτη (kmarg at uom.gr) (Καθ. Παν/μίου Μακεδονίας) ● κ. Μάνο Ρουμελιώτη (manos at uom.gr) (Καθ. Παν/μίου Μακεδονίας) ● κ. Βασίλη Δαγδιλέλη (dagdil at uom.gr) ( Αν. Καθ. Παν/μίου Μακεδονίας) ● κ. Sameer Verma (sverma (at) sfsu.edu ) (Καθ.Παν/μίου SanFrancisco) και όσους ενδεχομένως ξέχασα ζητώ συγγνώμη και τους ευχαριστώ...

Το υλικό της παρουσίασης ● Όλο το υλικό θα βρίσκεται στην διεύθυνση: Ευχαριστώ για όλα Αθανασιάδης Γιάννης