Η Δράση «Κάλλιπος» για την ελληνική Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα Ν. Μήτρου καθηγητής ΕΜΠ, επιστ. υπεύθυνος 27 Νοεμβρίου 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
Advertisements

Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα
Στo πλαίσιo της Δράσης Ε.Α.Η.Σ.Β. 27 Ιουνίου 2013 Αικατερίνα Βράττη, Δικηγόρος, Απόφοιτος Π.Μ.Σ.-Τομέα Α’ Ιδιωτικού Δικαίου-Τμήμα Νομικής-Ε.Κ.Π.Α.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
EPublishing 6/ Βικτωρία Τσουκαλά, PhD Ιούνιος 2013 Η Πράξη “Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας/Κοινωνικά Δίκτυα – Περιεχόμενο Παραγόμενο.
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
"Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα"
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
Δεκέμβριος 2006 Ειδική Υπηρεσία Στρατηγικής, Σχεδιασμού και Αξιολόγησης Αναπτυξιακών Προγραμμάτων Μονάδα Οργάνωσης & Διαχείρισης ΚΠΣ Α.Ε. ΠΕΔΙΑ ΑΙΤΗΣΗΣ.
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Έρευνα στην Εκπαίδευση και την Παιδεία. Οι εμπειρίες του Κέντρου Εκπαιδευτικής Έρευνας. Καθηγητής Κωνσταντίνος Αποστολόπουλος, Μέλος ΕΣET Αντιπρόεδρος.
Α. Πορεία δράσης μαρμάρου Β. Επόμενες Προγραμματισμένες ενέργειες δράσης. Γ. Συνοπτική Ενημέρωση για την Πρόσκληση Προγράμματος Ανταγωνιστικότητα.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
«Υπηρεσία Υποστήριξης Βιβλιοθηκονόμου και Διαχείρισης, Διάχυσης και Ανάπτυξης Λογισμικών Βιβλιοθηκών» Φωτεινή Ευθυμίου, Δημήτρης Κουής.
Ολοκληρωμένο περιβάλλον για την δημιουργία και προβολή σύγχρονων ηλεκτρονικών ακαδημαϊκών συγγραμμάτων Δημήτριος Κουής, Νικόλαος Κωνσταντίνου, Χαριτίνη.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Σύστημα θεματικής πρόσβασης 1
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
ΑΜΕρίΑς: Πληροφοριακό Σύστημα Δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Γεώργιος Κουρουπέτρογλου
Τι είναι η Ψηφιακή Επιμέλεια; Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο «Αθηνά» και Τμήμα Πληροφορικής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο.
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
Πρακτική Άσκηση Τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών Απολογισμός Τμηματικά Υπεύθυνος: Αν. Καθηγητής Γ. Μαρνέλλος Διαχείριση: Κ. Βαφειάδης Ημερίδα Απολογισμού.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα» Ενημέρωση για τις τέσσερις Θεματικές Προσκλήσεις Υποβολής Προτάσεων Συγγραφής Βιβλίων.
Διεργασίες ψηφιακής επιμέλειας και το πρόγραμμα δράσης της Μονάδας Ψηφιακής Επιμέλειας Πάνος Κωνσταντόπουλος Μονάδα Ψηφιακής Επιμέλειας, Ερευνητικό Κέντρο.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ LEONARDO DA VINCI “ Μεταφορά Καινοτομίας - ΤΟΙ ” Ελίνα Δαγρέ, ΤΟΙ Project Manager Αθήνα, 12 Δεκεμβρίου 2012 Βόλος, 14 Δεκεμβρίου 2012 ΕΛΛΗΝΙΚΗ.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Eιδικά θέματα βάσεων χωρικών δεδομένων και θεωρία συστημάτων
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ1 Σημεία Βελτίωσης Ελευθερία Ν. Γωνίδα Αναπλ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
«Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα»
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Που και πως ψάχνουμε.
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Οι Ανοικτοί Εκπαιδευτικοί Πόροι του Αποθετηρίου «Κάλλιπος» του ΣEAB: Οφέλη χρήσης και προοπτικές βιώσιμης ανάπτυξης Αναστασοπούλου Χρ., Κουής Δ., Κουτσιλέου.
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Οι Κατευθύνσεις στο τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
ΤΟ Ε.Π. «ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ & ΑΕΙΦΟΡΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Δράση «Κάλλιπος» για την ελληνική Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα Ν. Μήτρου καθηγητής ΕΜΠ, επιστ. υπεύθυνος 27 Νοεμβρίου 2015

Θέματα 2 Η ταυτότητα και ο στόχος του Έργου Το Έργο σε αριθμούς Οργάνωση και ροή εργασιών Τα επιτεύγματα Δυσλειτουργίες και αστοχίες Βιώσιμη συνέχεια Τα ιδιαίτερα-καινοτομικά χαρακτηριστικά της Δράσης & η συνεισφορά στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό γίγνεσθαι

Η ταυτότητα του Έργου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΜΑΤΑ  Κωδικός Έργου: MIS  Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ  Χρηματοδότηση: ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ  Φορέας Χρηματοδότησης: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ  Φορέας υλοποίησης: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ  Εγκεκριμένος Προϋπολογισμός: €  Ημερομηνία Ένταξης: 01/04/2012  Διάρκεια: 44 μήνες (έως 30/11/2015)

Ο στόχος 600 ηλεκτρονικά συγγράμματα – Ελληνόγλωσσα – Προπτυχιακού επιπέδου – Ανοιχτής πρόσβασης Τρέχουσα φάση χρηματοδότησης Αρχικός στόχος – παραμένουσα φιλοδοξία 2000 ηλεκτρονικά συγγράμματα – Και ξενόγλωσσα – Και μεταπτυχιακού επιπέδου – Συμμετοχή εκδοτών (;;;) Αρχικός προϋπ/σμός ~ 19 εκατ. €

Το Έργο σε αριθμούς (1/5 ) Μητρώο συντελεστών (στιγμιότυπο: Οκτώβριος 2015) > 4000 (συγγραφείς, αξιολογητές, κριτικοί αναγνώστες,…) Συμμετέχει 1 στα 3 μέλη ΔΕΠ ! > 500 λοιποί συντελεστές Γραφιστική, Γλωσσική, Τεχνική επεξεργασία

Το Έργο σε αριθμούς (2/5 ) 6 5 προσκλήσεις σε ισάριθμες θεματικές περιοχές – Θ Ε 1: Ανθρωπιστικές και Νοµικές Επιστήµες, Επιστήµες Τεχνών και Γραµµάτων – ΘΕ 2: Ιατρικές Επιστήµες, Επιστήµες Ζωής – ΘΕ3: Οικονοµικές, Πολιτικές, Κοινωνικές Επιστήµες και Γεωπονικές Επιστήµες – ΘΕ 4: Φυσικές Επιστήµες – ΘΕ 5: Επιστήµες Μηχανικών και Πληροφορική Υποβλήθηκαν και αξιολογήθηκαν 898 προτάσεις

Το Έργο σε αριθμούς (3/5) 7 Κατανομή προτάσεων ανά Ίδρυμα

Το Έργο σε αριθμούς (4/5) Άμεση χρηματοδότηση 600 προτάσεων (έως € / βιβλίο ) 8

Το Έργο σε αριθμούς (5/5) Προϋπολογισμός συγγραφής ανά θεματική κατηγορία Θεματική κατηγορία Προϋ/σμός € 1 Ανθρωπιστικές και Νομικές Επιστήμες, Επιστήμες Τεχνών & Γραμμάτων Ιατρικές Επιστήμες και Επιστήμες της Ζωής Οικονομικές, Κοινωνικές και Γεωπονικές Επιστήμες Φυσικές Επιστήμες Επιστήμες Μηχανικών και Πληροφορική ΘΕ5 ΘΕ4 ΘΕ3 ΘΕ2 ΘΕ1 Συνολικός προϋπολογισμός: € 9

Οργάνωση - Ροή εργασιών (1/2) 10 ΕΔ: Επιτροπή Διοίκησης, ΘΕ: Θεματικές Επιτροπές, ΟΥ: Ομάδα Υποστήριξης

Οργάνωση - Ροή εργασιών (2/2) Αυτοματοποίηση όλων των σταδίων της ροής εργασίας Εξατομίκευση δικαιωμάτων πρόσβασης και ρόλων όλων των συντελεστών Σύστημα παρακολούθησης προθεσμιών και έγκαιρης ειδοποίησης για όλες τις ενέργειες Σύστημα αυτόματης παραγωγής εγγράφων, όπου αυτό είναι απαραίτητο 11 Προηγμένο Πληροφοριακό σύστημα υποστήριξης

Τα επιτεύγματα ( 1/3) ~ 500 βιβλία θα είναι σύντομα αναρτημένα στο συσσωρευτή  πλήρως αναζητήσιμα  στους καταλόγους του ΕΥΔΟΞΟΥ  > 80% του στόχου

Τα επιτεύγματα ( 2/3) Τα πρώτα βιβλία έχουν ήδη αναρτηθεί!

Τα επιτεύγματα (3/3) Πρόσθετα, επαναχρησιμοποιήσιμα προϊόντα (πέραν των συγγραμμάτων) Η προηγμένη πλατφόρμα ολοκληρωμένης διαχείρισης συγγραφής ηλεκτρονικών βιβλίων Προσκλήσεις – Υποβολή προτάσεων – Αξιολογήσεις Υποβολή υλικού – αρχειοθέτηση – αναζήτηση Ανθρώπινο δίκτυο Καθηγητών-επιστημόνων Αναζήτηση ειδικοτήτων Επικοινωνία – αναθέσεις Λεξικό θεματικών όρων  Θησαυρός Χρήση στην αρχειοθέτηση – αναζήτηση  Κουλτούρα δημιουργίας και χρήσης ηλεκτρονικών συγγραμμάτων

Δυσλειτουργίες & αστοχίες Ασφυκτικό χρονικό πλαίσιο, κυρίως για τη συγγραφή, με αλυσιδωτές καθυστερήσεις  στην αξιολόγηση των τελικών παραδοτέων  στη μετατροπή σε epub (μαζικά, από τη Δράση) Ανεπαρκής ρυθμός χρηματοροής εκ μέρους της ΔΑ  μη έγκαιρη αποπληρωμή της ενδιάμεσης υποβολής  ανάσχεση της συγγραφικής δραστηριότητας Υποδεέστερος του αναμενόμενου ο ρόλος του κριτικού αναγνώστη Περιορισμένη χρήση διαδραστικού και πολυμεσικού υλικού 15

Η (προτεινόμενη) συνέχεια (1/4) Συνεχής συντήρηση & εμπλουτισμός του συσσωρευτή – Προσθήκη νέων συγγραμμάτων/ μαθησιακών αντικειμένων – Διορθώσεις/συμπληρώσεις υπαρχόντων – Εμπλουτισμός θεματικών όρων Θεματικοί όροι  θησαυρός Σημασιολογική αναζήτηση  Διάθεση συγγραμμάτων  Στο Πανεπιστήμιο  Στον Επαγγελματικό χώρο 16 ΚΑΛΛΙΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΓΓ. ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΝΕΑ ΕΡΓΑ ΕΥΔΟΞΟΣ Σχόλια Παρατηρήσεις Από ΣΕΑΒ

Η (προτεινόμενη) συνέχεια (2/4) Πρόταση 1 η : (ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ) Υπηρεσία παρατήρησης-διαμεσολάβησης- υποστήριξης προγραμμάτων Ε&ΔΒΜ Εύρεση κατάλληλων εκπαιδευτών Εύρεση-παραγωγή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού Στοχευμένου Επικαιροποιήσιμου-επαναχρησιμοποιήσιμου Υψηλής ποιότητας Ανοιχτής πρόσβασης

Η (προτεινόμενη) συνέχεια (3/4) Πρόταση 2 η : Μεταφορά ποσοστού του ΕΥΔΟΞΟΥ στον ΚΑΛΛΙΠΟ (π.χ. 5% του ετήσιου προϋπολογισμού) για παραγωγή/αγορά και διάθεση ηλεκτρονικών συγγραμμάτων 200 νέα ηλεκτρονικά βιβλία ετησίως Ο ΕΥΔΟΞΟΣ περιορίζεται βαθμιαία σε σημαντικά textbooks

Η (προτεινόμενη) συνέχεια (4/4) Συμμετοχή των εκδοτών ;;;; 19

Σύνοψη Συνεισφορά στην εκπαίδευση & την έρευνα “Κάλλιπος”: μια διεθνώς καινοτόμος δράση για τη δημιουργία ακαδημαϊκών ηλεκτρονικών συγγραμμάτων Διασφάλιση της ποιότητας – Χρηματοδότηση/υποστήριξη των συγγραφέων (~ € /βιβλίο) – Αξιολόγηση των προτάσεων – Κριτική ανάγνωση του περιεχομένου Θεματική διασπορά Οργάνωση/αποθήκευση/αναζήτηση του περιεχομένου με βάση αυτοτελή μαθησιακά αντικείμενα Ανοικτή πρόσβαση με άδειες CC 1 η φάση: 600 ελληνόγλωσσα ηλεκτρονικά συγγράμματα για την υποστήριξη προπτυχιακών μαθημάτων 20

Ευχαριστίες 21

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Τα ιδιαίτερα-καινοτομικά χαρακτηριστικά της Δράσης & η μακροπρόθεσμη συνεισφορά στο εκπαιδευτικό και ερευνητικό γίγνεσθαι 22

Οι “ιδιοτιμές” του Έργου Μέγιστη δυνατή θεματική διασπορά (προσκλήσεις σε όλο το φάσμα των επιστημών – 5 θεματικές περιοχές) Στήριξη προπτυχιακών μαθημάτων, όμως με Ανοιχτή πρόσβαση (διαθέσιμα σε όλους) Ποιοτικά συγγράμματα – Υπεύθυνη 30-μελής Επιστημονική Επιτροπή Καθηγητών – >50% των συγγραφέων, Καθηγητές Α’ και Β’ βαθμίδας – Ομότιμη Αξιολόγηση (peer review), τόσο των προτάσεων, όσο και των παραγόμενων συγγραμμάτων – Κριτικός αναγνώστης Σύγχρονα μέσα δημιουργίας και παρουσίασης – πολυμορφικό - πολυμεσικό - διαδραστικό περιεχόμενο Οργάνωση σε μαθησιακά αντικείμενα (αποθετήριο) – προηγμένη αρχειοθέτηση - αναζήτηση Δυνατότητα σύνθεσης συγγραμμάτων, με χρήση κεφαλαίων και μαθησιακών αντικειμένων από το αποθετήριο

“Κάλλιπος”: Διασφάλιση ποιότητας Αξιολόγηση προτάσεων – υπεύθυνη η αντίστοιχη Θεματική Επιτροπή Καθηγητών – απαραίτητη τουλάχιστον μία εξωτερική αξιολόγηση – κατά μέσο όρο: 1.76 αξιολογήσεις/πρόταση Προϋποθέσεις για χρηματοδότηση – διδασκαλία σε προπτυχιακό μάθημα (στην 1 η αυτή φάση) – ωριμότητα υλικού Υποχρέωση για – κριτικό αναγνώστη – γλωσσική επιμέλεια - γραφιστική επιμέλεια – τεχνική επεξεργασία Έμφαση σε – διαδραστικά στοιχεία – πολυμεσικό υλικό 24

“Κάλλιπος”: Διασφάλιση ποιότητας (συνέχεια) Αναλυτικές οδηγίες για τη συγγραφή Συνεχής υποστήριξη από την Κεντρική Ομάδα (ΚΟΥ) Έλεγχος προδιαγραφών συγγραφής από ΚΟΥ Έλεγχος περιεχομένου από ΘΕ Ποιότητα υποδομών – Κεντρική υποδομή στην ΕΔΕΤ Α.Ε. – Συσσωρευτής: Ανοικτό αποθετήριο Dspace 25

“Κάλλιπος”: Διασφάλιση ποιότητας (συν.) “ ὥ σπερ λ ί θοι τε κα ὶ πλ ί νθοι κα ὶ ξ ύ λα κα ὶ κ έ ραμος ἀ τ ά κτως μ ὲ ν ἐ ρριμμ έ να ο ὐ δ ὲ ν χρ ή σιμ ά ἐ στιν” Απομνημονεύματα Ξενοφώντος Μεταδεδομένα Dublin core + healmeta Χρήση ελεγχόμενου λεξιλογίου θεματικών όρων Μεταδεδομένα σε επίπεδο μαθησιακών αντικειμένων 12/3/ Ημερίδα για την Ανοικτή Εκπαίδευση

“Κάλλιπος”: Συσσωρευτής Οργάνωση – Μαθησιακά αντικείμενα: αυτοτελείς μαθησιακές οντότητες Κεφάλαια Σχήματα/εικόνες Πίνακες/χάρτες Μαθηματικά & αλγοριθμικά αντικ. Video/ήχος/διαδραστικά αντικείμενα – Μορφότυπα διάθεσης pdf EPUB – Αρχειοθέτηση σε αποθετήριο ανοικτού λογισμικού Dspace, με κατάλληλες επεκτάσεις – Θεματική κατηγοριοποίηση 1 ο επίπεδο: 5 θεματικές κατηγορίες Παράδειγμα μαθησιακού αντικειμένου 12/3/201527

“Κάλλιπος”: Συσσωρευτής (συνέχεια) 28

“Κάλλιπος”: Θεματικοί όροι 29

“Κάλλιπος”: νομικά θέματα Σαφείς οδηγίες προς τους συγγραφείς ως προς τα πνευματικά δικαιώματα και τους τρόπους συγκέντρωσης/διάθεσης υλικού Παραχώρηση άδειας εκμετάλλευσης στο ΣΕΑΒ, ο οποίος με τη σειρά του διαθέτει το υλικό με ανοικτή πρόσβαση και άδειες Συγγραφέας ΣΕΑΒ Παραχώρηση άδειας εκμετάλλευσης αναπαραγωγής παρουσίασης μετάδοσης προσθήκης μεταδεδομένων … ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ανοικτή πρόσβαση/χρήση με άδειες CC BY-NC-ND BY-NC-SA ΙΔΡΥΜΑ Άδεια εκμετάλλευσης έντυπης έκδοσης (5-ετία) επιλογή 30