Σχέδιο μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Δώρα για την Ιωάννα, σελ. 34 Διαζευκτικό ή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Advertisements

Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Γ 1 Παρουσίαση δράσεων της Γ 1 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Σαραβαλίου Πατρών Με την υποστήριξη υλικού της.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Το γλωσσικό μάθημα στο Δημοτικό Σχολείο Δ’ τάξη
Από τις δασκάλες : Θώη Λεωνίδου-Αντωνίου Μαρία Ανδρέου
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΑΠΛΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Προγραμματισμός Ενότητας στο μάθημα των Ελληνικών
Ενότητα :1.Γνωριμία με την Κύπρο μας μέσα από εικονικό υλικό
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Διονύσιος Βυθούλκας Διευθυντής-Φιλόλογος
Γεωρ. Λασκαράκης Εισήγηση με θέμα
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Διαθεματική Ανάλυση και Παρουσίαση Ποιήματος
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
Ταξίδι στον κόσμο της Γλώσσας Β’ Δημοτικού
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Πρόγραμμα Σπουδών ΤΠΕ-Τεχνολογίες Πληροφορίας Επικοινωνίας Δ’ τάξης.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Η χρήση του Kidspiration στα Ελληνικά Θέμα « Ανθρώπινα Δικαιώματα »
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στα φιλολογικά μαθήματα: ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νεοελληνική Γλώσσα της Γ‘ Γυμνασίου Άννα Αγγελοπούλου.
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
ΜΟΝΟΣ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΤΑΞΗ: Α΄ ΕΝΟΤΗΤΑ: Το σύννεφο έφερε βροχή ΜΑΘΗΜΑ: Μόνος στο σκοτάδι ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ: 3 Χ 80.
3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄τάξης ΚΖ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού 28/2/2007 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄τάξης ΚΖ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού 28/2/2007 Σχέδιο μαθήματος.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Β΄ ΤΑΞΗ 2 Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΝΙΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΒΑΛΑΣΗ ΑΚΡΙΒΗ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ.
Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε ΑμεΑ
ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Ε΄ΤΑΞΗΣ
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Εικόνας
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχέδιο μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Δώρα για την Ιωάννα, σελ. 34 Διαζευκτικό ή

Στόχοι Να εξοικειωθούν με διαφορετικά κειμενικά είδη όπως επιστολή, χάρτης, περιγραφικός ορισμός, οδηγίες, αφηγηματικός λόγος. Να εξοικειωθούν με τη χρήση λεξικού. Να παράγουν γραπτό λόγο βάσει εικόνων. Να εντοπίζουν γραπτές πληροφορίες. Να διακρίνουν το άρθρο η από το διαζευκτικό ή. Να επισημαίνουν τις άτονες λέξεις. Να είναι ικανά να διαβάζουν σιωπηρά και να κατανοούν απλό κείμενο.

1 ο μάθημα, 120 λεπτά Αφόρμηση: Η δασκάλα μπαίνει στην τάξη κρατώντας δύο βαλίτσες (κόκκινη – μπλε). Τα παιδιά πρέπει να μαντέψουν που βρίσκονται τα δώρα, που έχουν στείλει οι φίλοι της από χώρες του εξωτερικού. Σε μεγάλο χαρτόνι κολλάνε τα ονόματα των χωρών (απλός χάρτης). Εμφάνιση του παγκόσμιου χάρτη. Με καθοδήγηση κολλάνε τα ονόματα στη σωστή χώρα.

Σύνδεση με το προηγούμενο μάθημα: Λέξεις – κλειδιά: γράμμα, Ιωάννα, θείος Προτρέπονται να ανακαλέσουν τι έγινε στο προηγούμενο μάθημα.

Εισαγωγή νέου κειμένου: Παραγωγή προφορικού λόγου Τίτλος του μαθήματος- εικόνα : Συζήτηση/υποθέσεις για τα λόγια και τα συναισθήματα των ηρώων. Συζήτηση/υποθέσεις για τα λόγια και τα συναισθήματα των ηρώων. Ανάγνωση: Σιωπηρή ανάγνωση από τα παιδιά. Ακολουθεί μεγαλόφωνη ανάγνωση από τη δασκάλα.

Επεξεργασία κειμένου: Ερωτήσεις κατανόησης Γίνεται εντοπισμός των πληροφοριών από το κείμενο. Επισημαίνεται εδώ ότι έχουμε διάλογο σε αντιδιαστολή με το προηγούμενο μάθημα που ήταν γράμμα. Καρτελίτσες: Τα παιδιά αντιστοιχίζουν το δώρο με τη χώρα.

Γραμματικό φαινόμενο: Διαζευκτικό ή: επιλέγουν μεταξύ δύο εικόνων. Τα παιδιά συζητούν για τη χρήση του ή και συμπεραίνουν ότι όταν το η παίρνει τόνο διαλέγει. Κυκλώνουν στο κείμενο το διαζευκτικό ή. Τετράδιο Εργασιών. Ανά δυάδα αλλάζουν τον τίτλο του κειμένου με ένα δικό τους.

2 ο μάθημα, 120 λεπτά Αφόρμηση: παρουσίαση εικόνων, φωτογραφιών, αντικειμένων που έφεραν από το σπίτι. Επαναφορά χτεσινού μαθήματος. Συζήτηση - ανάγνωση

Γραπτή έκφραση: Η Μαρίνα έχει γενέθλια. Οι φίλοι της προβληματίζονται για τα δώρα που θα της πάρουν. Τα παιδιά γράφουν τι σκέφτεται το κάθε παιδί. Οι επιλογές που έχουν βρίσκονται στα συννεφάκια.

Επέκταση: Δραματοποίηση Γράφουν διάλογο Αναμνηστικά δώρα από την Κύπρο.

Αξιολόγηση: Η αξιολόγηση θα είναι συντρέχουσα, μέσα από τις γραπτές εργασίες των μαθητών, την προφορική συμμετοχή τους και το ενδιαφέρον τους.

Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ύψωνα Ελένη Θεοδώρου Ελένη Θεοδώρου Φυτούλα Βακανά Φυτούλα Βακανά