ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ (2ηδιάλεξη)
Advertisements

Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 28/05/2004.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Γραμμικός Προγραμματισμός
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
SWOT ANALYSIS.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
Επιχειρηματικο σχεδιο
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
1. ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Κατεύθυνση: Διοικητική των Επιχειρήσεων Μάρτιος 2008.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Λογιστική Κόστους Ενότητα # 9: Πρότυπη Κοστολόγηση Διδάσκουσα: Σάνδρα Κοέν Τμήμα: Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΜΑΘΗΜΑ 4 Ο – 5 Ο. Η Ανάλυση SWOT εξετάζει τα Ισχυρά (Strengths) και Αδύναμα σημεία (Weaknesses) μιας επιχείρησης, τις Ευκαιρίες (Opportunities) και.
1 Η λήψη των αποφάσεων. 2 Η διαδικασία της λήψης των αποφάσεων. Περιγραφή του τρόπο υλοποίησης ενός προγράμματος δράσης και αναφορά των αιτιών για τη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ 1 ο ΜΑΘΗΜΑ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ Ορισμοί Χρησιμότητα και πλεονεκτήματα Δομή του Επιχειρηματικού Σχεδίου. Ερωτήσεις.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΟΧΛΕΥΣΗΣ Επιμέλεια: Ειρήνη Μανωλοπούλου, Διδάκτωρ Οικονομικών Επιστημών, Διδάσκουσα Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Πατρών σύμφωνα με το Π.Δ.
1 Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Εισαγωγικά.
ΒΑΣΙΚΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕΓΕΘΗ – ΑΝΑΛΥΣΗ ΝΕΚΡΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ Γ. Καμπουρίδης 9/26/ Βασικά Οικονομικά Μεγέθη - Ανάλυση Νεκρού Σημείου.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Λειτουργίες διοίκησης
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ (ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ, ΑΝΑΛΥΣΗ SWOT, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΡΙΣΚΟΥ)
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΝΕΚΡΟ ΣΗΜΕΙΟ (Break-even point)
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Σημείο εξίσωσης (Break Even Point)
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Η μέθοδος της συνεισφοράς
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Αποτελεσματική Διοίκηση Επιχειρήσεων
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1

Προσδιορισμός των Προϊόντων - Υπηρεσιών 9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 2  Περιγραφή των Προϊόντων - Υπηρεσιών που θα διαθέτει η Επιχείρηση στην αγορά  Ανάλυση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος  Καινοτομία ή Βελτιωμένη λειτουργία ήδη υπαρχόντων ιδεών και δραστηριοτήτων

SWOT Ανάλυση 9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 3  Ο επιχειρηματίας αναλύσει σύμφωνα με το μοντέλο SWOT τα παρακάτω σημεία :  Δυνατά σημεία (strengths)  Αδύνατα σημεία (weaknesses)  Ευκαιρίες (opportunities)  Απειλές (Threats)

9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 4 ΤΙ ΕΊΝΑΙΠΑΡΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΑ ΣΗΜΕΙΑ Ικανοί επαγγελματίες και διοικητικά στελέχη Έλλειψη γραφειοκρατίας ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ Δημιουργία τμήματος TRADE Μάρκετινγκ Ανεκμετάλλευτα πάγια στοιχεία ΚΑΚΕΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ Έλλειψη αίσθηση κατεύθυνσης Περιορισμένες σχέσεις με τους προμηθευτές/όχι καλά δικτυωμένη Αυταρχικό Μάνατζεμεντ ΑΠΕΙΛΕΣ Η αίσθηση μείωσης δαπανών για έρευνα και ανάπτυξη Προϊόν σε φάση κάμψης

9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 5 Κεφ.4/Πίνακας 4.1α-Ζήτημα προς εξέταση για αξιολόγηση μιας επιχείρησης ΖΗΤΗΜΑΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ 1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ α. Οργανωτική δομή β. Στυλ διοίκησης και διαδικασία λήψης αποφάσεων γ. Βαθμός τυποποίησης διαδικασιών δ. Προγραμματισμός και συστήματα ελέγχου 2. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ α. Στάση εργαζομένων β. Τεχνικές επιδεξιότητες γ. Διοικητικές ικανότητες των στελεχών δ. Εκπαίδευση

Διάγραμμα - ανάλυση Νεκρού Σημείου 9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 6 1. Ποια ποσότητα προϊόντων είναι αναγκαία να παράγω ; 2. Σε ποια τιμή θα πρέπει να τα διαθέσω ; 3. Σε ποια χρονική στιγμή αναμένεται να καλύψω τα έξοδά μου ; ( Νεκρό σημείο, Break even point, Le Point mort)

Διάγραμμα - ανάλυση Νεκρού Σημείου 9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 7  Το διάγραμμα Νεκρού Σημείου αποτελεί μία πρώτη προσέγγιση των οικονομικών πόρων που είναι αναγκαίοι για την λειτουργία μιας επιχείρησης  Η ανάλυση απαντά στα εξής ερωτήματα :

9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 8 Κύκλος εργασιών-Κόστος Κύκλος Εργασιών Συνολικό Κόστος ΚΕΡΔΟΣ ΖΗΜΙΑ Ποσότητα (μονάδες) Α’ Β’ Γ’ Διάγραμμα νεκρού σημείου. Μεταβλητό Κόστος Σταθερό Κόστος ΠαΠβΠγ

9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 9 ΖΗΤΗΜΑΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ 3. ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ α. Επίπεδο συμμετοχής στην δημιουργία προγραμμάτων Μάρκετινγκ β. Γνώση των αναγκών των καταναλωτών γ. Το εύρος και το βάθος των προσφερομένων σειρών προϊόντων δ. Ποιότητα προϊόντων ή υπηρεσιών ε. Εικόνα στην αγορά ζ. Τμηματοποίηση αγοράς 4. ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ α. Πόροι τεχνικής επιδεξιότητας β. Τεχνική εκπαίδευση / ανανέωση γ. Τεχνική έρευνα δ. Πληροφορίες για τα άλματα της Τεχνολογίας

9/21/2016Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 10 ΖΗΤΗΜΑΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ 5. ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ Προσωπικοί πόροι, Δάνεια α. Οικονομική θέση της επιχείρησης β. Κέρδη ανά τμήμα της αγοράς γ. Βαθμός ανάπτυξης