ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ 2015-16 «ΜΠΟΡΩ- ΜΠΟΡΕΙΣ-ΜΠΟΡΟΥΜΕ»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Κόλλιας Αναστάσιος – Μπελίτσου Νατάσσα
Η νέα Πύλη eTwinning Εργαλεία για την κοινωνική δικτύωση και την επικοινωνία των εκπαιδευτικών Εργαλεία διαχείρισης ενός έργου eTwinning.
“Σταγόνες ζωής, Ιστορίες για το βιβλίο του ΕΝΟ”
3o ΠΑΓΚΥΠΡΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2014.
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Μέσα στα πλαίσια του σχεδιασμού ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην ενσωμάτωση της τεχνολογίας στη τάξη Θέμα: Γνωριμία με την ιστοσελίδα του παιδαγωγικού.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
Είμαστε οι μαθητές της Γ1΄ τάξης του 4ου Δημ. Σχολείου Ωραιοκάστρου.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Έχεις δύο επιλογές! από το
Δραστηριότητες προσομοίωσης
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Google docs Google docs forms
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΘΕΜΑΤΟΣ.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Πρόγραμμα Εκδήλωσης «Άνοιξη της Ευρώπης¨ Μέσα από το πρόγραμμα Άνοιξη της Ευρώπης γνωρίσαμε καλύτερα τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και μας βοήθησε να.
Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΗ (ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ) ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑ ΕΦΗ (Β2) ΚΟΥΡΜΕΝΤΖΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ.
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
Τίτλος Δραστηριότητας
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Πρόταση εκπαιδευτικής εκδρομής στον Πρόδρομο. Στο πρόγραμμα αυτό ετοιμάσαμε με τα παιδιά μια «ολοκληρωμένη πρόταση εκπαιδευτικής εκδρομής στον Πρόδρομο.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
17/9/15 ΣΤ2. Το όνομα του συγγραφέα είναι Γουέντι Σμιθ.
1ο βήμα : επιλογή ενός θέματος από το Α.Π της γνωστικής περιοχής. 2 ο βήμα: καταγραφή των μαθησιακών στόχων- επιδιώξεων. 3ο βήμα : σχεδιασμός δράσεων.
Το νόημα των Χριστουγέννων.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Θ’ Δημοτικό Σχολείο Καψάλου (Κ.Β’) Μια παρουσίαση για τη περιβαλλοντική δράση του σχολείου μας κατά τη σχολική χρονιά
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Πόρτα Ανοιχτή Κοινωνικοποίηση και ένταξη Παιδιών με Αναπηρία –
Παιδαγωγική Συνεδρία Λυκείου Αγ. Νικολάου 15/11/2010
Η Εκπαίδευση στην Εποχή των ΤΠΕ & της Καινοτομίας
«Προστασία περιβάλλοντος & βιώσιμη ανάπτυξη μέσω της κατασκευής
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Προετοιμασία της Βιβλικής
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
` 1ο Νηπιαγωγείο Κομοτηνής Εκπαιδευτικοί Μητσινιώτου Κατερίνα Χρύσανθου.
Google docs Google docs forms
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.

Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Α3…!!!.
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ «ΜΠΟΡΩ- ΜΠΟΡΕΙΣ-ΜΠΟΡΟΥΜΕ»

Η ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FB Σχολικη ΚΑΙ Κοινωνικη ΖΩΗ

Στο βάθος το ημερολογιό μας. ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΥΜΕ Ο,ΤΙ ΖΟΥΜΕ.

ΟRIGAMI ΑΠΛΟ !Αλλά έπρεπε να μάθουμε να μεταδίδουμε τη γνώση μας και στον άλλον.

ΝΑ ΠΙΑΝΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΕΡΑΨΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ!

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΜΑ ΓΛΥΚΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ. ΓΛΥΚΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ!

ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΚΑΙ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑ

ΠΑΡΟΛ’ ΑΥΤΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΑΣΑΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ!

ΜΕΝΤΑΓΙΟΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΚΟΜΠΟ ΑΝΟΙΞΕ ΚΛΕΙΣΕ

ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΕΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΑΣΚΑΣ ΑΠΟΚΡΕΩΝ ΑΠΟ ΚΥΡΙΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ ΕΦΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΟ

ΣΤΟ ΕΡΓΟ!

ΒΡΑΧΙΟΛΙ ΠΛΕΞΗ ΜΑΚΡΑΜΕΛ ΑΠΟ ΜΑΜΑ!

ΚΑΙ ΤΩΡΑ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ!

Η ΑΕΡΟΒΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΣΤ ΖΩΗ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ Η ΠΑΤΡΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ.

ΠΡΟΣΕΛΚΥΣΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΟΡΙΩΝ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ.

ΣΤΟΠ!ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗ. ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ.

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΑΠΟ ΜΑΜΑ.

ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ ΚΟΥΝΕΛΑΚΙΑ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΚΑΛΤΣΕΣ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΣΑΝΤΑΣ ΤΡΟΥΒΑ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΜΠΛΟΥΖΑ.

ΤΑ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗ ΓΝΩΣΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΜΑΣ.ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΜΑΜΑ ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑ

Η ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK

ΣΚΖ ένα μάθημα που ανοίγει καινούριους δρόμους σε μαθητές αλλά και εκπαιδευτικούς. Δρόμους ΧΑΡΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΛΩΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΡΦΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΑΡΕΣ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΣΤΗΚΑΜΕ ΣΑΝ ΕΝΝΙΑΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΌΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΕΔΩ. ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟΓΕΙΩΝΑΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ. ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΔΩ ΗΤΑΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ ΑΠΌ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΥΠΕΞΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΤΟΜΙΑΣ.

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!