2016. Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΖΔΡΑΓΚΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ Τακτικός Ερευνητής ΕΘΙΑΓΕ
Advertisements

 ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΗ ΛΗΨΗ ΤΡΟΦΗΣ Ψυχογενής διατροφικές διαταραχές Eating disorders.
Δημιουργία ΚΕΠ Υγείας (Κέντρο Πρόληψης για την Υγεία) στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ Σωτήρης Παπασπυρόπουλος Γενικός Διευθυντής ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΙΑΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Εργασία στο μάθημα: Συγκριτική Κοινωνική Εργασία. Καθηγήτρια: Κανδυλάκη Αγάπη. Φοιτητής: Καβούκης.
1 η Ομάδα, ‘’ Όξινη βροχή’’: Λεοντιάδης Γιάννης, Μάγειρα Γαρυφαλλιά, Κουμρίγια Βασιλική, Κυπαρρισόπουλος Γιώργος, Κατσικογιάννη Παναγιώτα.
1 ΒΙΟΧΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 6 Η ΡΥΘΜΙΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΥΔΑΤΑΝΘΡΑΚΩΝ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑΙΜΙΑΣ.
Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας: Από τους τετραετείς κύκλους αξιολόγησης στους διαχρονικούς κύκλους ποιότητας Ημερίδα «Διασφάλιση της Ποιότητας στην Ανώτατη.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΣΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΤΩΣΕΩΝ Λιούτα, Ε., Μέντης, Μ., Δημοπούλου, Α., Κεσουδίδου, Ι., Μπουρδούλης, Κ., Παναγιωτόπουλος, Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ Φοιτήτρια: Ανδριανοπούλου Κωνσταντίνα.
Ομάδα 3: Δέσποινα Μ. Δανάη Α. Πέτρος Λ. Βασίλης Ου. Αδάμ Τ. Ομάδα 5: Ελένη Κ. Έφη Ν. Παναγιώτης Σ. Νίκος Ν. Ρεϊνάνντο Γ.
1 Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός Ενότητα 5 : Μέτρα Διασποράς Γεράσιμος Μελετίου Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
Επιδημιολογία και Πρόληψη Ατυχημάτων Ζωή Τσίμτσιου, MSc, PhD Επιμελήτρια Α΄ Γενικής Ιατρικής, Κ.Υ. Αστικού Τύπου Ευόσμου Επιστημονικός Συνεργάτης Εργαστηρίου.
“Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης: Τάσεις και Προοπτικές’’
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Περιεχόμενα Εισαγωγή 8 Ταυτότητα έργου 9 Στόχος του έργου 10
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΒΙΟΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ – Ποσοτικές μεταβλητές
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Π.Ο.Υ.- Υγιείς Πόλεις στην Ευρώπη και στην Ελλάδα 16η Συνάντηση Εργασίας Εθνικού Διαδημοτικού Δικτύου Υγιών Πόλεων Καλλιθέα, 7 Ιουλίου 2017 Νταίζη Παπαθανασοπούλου,
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Ε.Δ.Ε.Υ.Α ΛΑΜΙΑ
Myschool ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
στους Δήμους μέλη του ΕΔΔΥΠΠΥ
Στατιστικές Υποθέσεις
Εκτιμητική: σημειακές εκτιμήσεις παραμέτρων
THE VOICE OF GREEK PATIENTS
Μεθοδολογία των Επιστημών του Ανθρώπου: Στατιστική
ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Προσόντα διοικητικών στελεχών του αθλητισμού
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Υπολογισμός του Δείκτη Εσωτερικής Συνέπειας alpha του Cronbach με το SPSS Γεώργιος Σιδερίδης.
ΚΛΙΝΙΚΗ ΕΠΙΔΗΜΙΟΛΟΓΙΑ
Ανάλυση Συστημάτων Μακροχρόνιας Φροντίδας (Θ)
AΛΚΟΟΛ! ΓΕΛ ΖΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΗ Α ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
Στατιστικές Υποθέσεις III
Πληροφοριακό Σύστημα MySchool
Βιομετρία - Γεωργικός Πειραματισμός
Μάρτιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
12/05/2018.
Καταχώριση απουσιών στο myschool
ΕΘΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΑΘΗΝΩΝ (ΤΕΙ – Α)
Θέμα: «Ηλεκτρομαγνητική Ακτινοβολία - Κινητά Τηλέφωνα και Υγεία»
ΜΕΓΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΑΘΗΝΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2011
ΕΡΕΥΝΑ – ΘΕΩΡΙΑ – ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΓΝΩΣΗ
Δομή Παρουσίασης Έκθεσης Προόδου Διδακτορικών Φοιτητών
Ατομική υγιεινή Ενότητα 4.1.
Σύγχρονα Ασκληπιακά Πάρκα Υγεία <-> Πολιτισμός
Εισαγωγή & Ανάλυση δεδομένων με το SPSS
Οι σπουδές στο Τμήμα Φαρμακευτικής του Α. Π. Θ. Δ
ΣΧΕΔΙΟ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΟΔΗΓΙΑΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟΙ , ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΧΡΟΝΙΑ ΝΕΦΡΙΚΗ ΝΟΣΟ. Φραδέλος Ευάγγελος1, Τζαβέλλα Φωτεινή1,
Η ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΝΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ Παναγιώτου Νικολέτα1, Πρεζεράκος Παναγιώτης2, Κουράκος Μιχαήλ3, Δρελιώζη.
ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Ε.Δ.Ε.Υ.Α ΛΑΜΙΑ
ΣΤΑΘΜΙΣΗ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΦΟΡΤΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ (NAS) ΣΕ ΜΕΘ ΕΝΗΛΙΚΩΝ
ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΥΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ THE KIDNEY DISEASE QUESTIONNAIRE ΣΕ ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΥΠΟ ΑΙΜΟΚΑΘΑΡΣΗ Αλικάρη Βικτώρια1, Τσιρώνη Μαρία2, Μάτζιου Βασιλική3,
تقدير المتغيرات في دراسات الجدوى
ملاحظات إحصائية د. سعيد بن علي بن عبدالله الحضرمي
النمو السكانى والاسقاطات السكانية
Στατιστική και λογισμικά στις επιστήμες συμπεριφοράς
Διατροφικές Συστάσεις - Ομάδες Τροφίμων & Σύνθεση τροφίμων
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη χρήση και την ένταξη των ΤΠΕ στη διδασκαλία των Μαθηματικών Ιωάννης Καραγιάννης.
Στατιστικές Υποθέσεις
Δρ. Γεωργία Κηπουροπούλου
στην Περιφερειακη Ενοτητα Ρεθυμνησ τησ Περιφερειασ Κρητησ
Σεπτέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
يئΎصحإ΍ ليϠحتل΍ يف ΔصصΨتϤل΍ ΔيΒيέΪتل΍ ΓέϭΪل΍ عϤجتϤل΍ ΔيϠك ΏΎحέ يف ΕΪقع جمΎنήب ϡ΍ΪΨتسΎب (SPSS) ήيمأ΍ ΪϬعم ΎϬϤظن يتل΍ϭ ،ΔعمΎجلΎب سيέΪتل΍ ΔΌيه.
ΙΟΥΝΙΟΣ 2015 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
10645/ΓΔ4/ ΥπουργικΗ ΑπΟφαση ΕγγραφεΣ, μετεγγραφεσ, φοΙτηση και θΕματα οργΑνωσηΣ τηΣ σχολικΗΣ.
蘇軾《赤壁賦》.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2016

Σύνοψη δράσεων προγράμματος πρόληψης και ευαισθητοποίησης Κεντρική φιλοσοφία του προγράμματος αποτέλεσε ο στόχος μέσω των δράσεων το μήνυμα για τις βλαβερές συνέπειες του καπνίσματος να φθάσει σε πολύ μεγαλύτερα ποσοστά του πληθυσμού στόχου από αυτά που φθάνει μια κλασσική διαφημιστική καμπάνια ή μια καμπάνια ενημέρωσης. Στο πλαίσιο αυτό αναπτύχθηκαν οι εξής δράσεις :  Κινητοποίηση και ευαισθητοποίηση διευθυντών γυμνασίων για δράσεις πρόληψης στα σχολεία.  Συμμετοχή και ευαισθητοποίηση περίπου χιλιάδων καθηγητών και καθηγητριών οι οποίοι υποστήριξαν την συμμετοχή περίπου τμημάτων στο πρόγραμμα.  Συμμετοχή μαθητών, σε δράση διάρκειας μιας εκπαιδευτικής ώρας και ευαισθητοποίηση και επαφή με το υλικό της αντικαπνιστικής εκστρατείας που γίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια.  Ενημέρωση μαθητών για τις επιβλαβείς συνέπειες του καπνίσματος. Τα παραπάνω εξασφαλίσθηκαν μέσω της οργάνωσης ώρας κατά του καπνίσματος όπου μετά την συμπλήρωση του ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, όλοι οι μαθητές μπήκαν σε ηλεκτρονική σελίδα και είδαν το οπτικοακουστικό υλικό με θέμα το κάπνισμα και τις βλαβερές του συνέπειες.

1 Εκπαιδευτική ώρα με θέμα το κάπνισμα σε γυμνάσια και τμήματα

Μεθοδολογία διεξαγωγής Η έρευνα διεξήχθη σε από τα ημερήσια και εσπερινά δημόσια Γυμνάσια της χώρας την περίοδο Μάρτιος-Μάϊος 2016 Το ερωτηματολόγιο διανεμήθηκε ηλεκτρονικά μέσω εφαρμογής στο σχολικό ηλεκτρονικό δίκτυο my_school Η έρευνα απαντήθηκε από τους μαθητές εθελοντικά στην αίθουσα πληροφορικής του σχολείου τους, αφού εξηγήθηκε η διαδικασία από τον καθηγητή πληροφορικής και χωρίς την παρουσία καθηγητών κατά την συμπλήρωση των ερωτηματολογίων. Στο ερωτηματολόγιο απάντησαν μαθητές ημερήσιων και εσπερινών γυμνασίων της χώρας. Μετά τον έλεγχο πληρότητας των ερωτηματολογίων και τον έλεγχο αξιοπιστίας μέσω του στατιστικού πακέτου SPSS έγινε η επεξεργασία βάσει εγκύρων ερωτηματολογίων.

Έχεις ποτέ δοκιμάσει να καπνίσεις εισπνέοντας έστω και μερικές ρουφηξιές καπνού;

ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΠΝΟΥ : 16,7% ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄& Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Έχεις ποτέ δοκιμάσει να καπνίσεις εισπνέοντας έστω και μερικές ρουφηξιές καπνού; ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΑΝΑ ΦΥΛΟΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΑΝΑ ΗΛΙΚΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ

ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΠΝΟΥ : 16,7% ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Α΄& Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ανάλογα με το αν καπνίζουν οι γονείς; ανάλογα με το αν καπνίζουν τα αδέρφια; ανάλογα με το αν καπνίζουν οι γονείς μέσα στο σπίτι; ανάλογα με το αν καπνίζουν οι φίλοι; ανάλογα με το εβδομαδιαίο χαρτζιλίκι;

Ποιος λόγος σε ώθησε να δοκιμάσεις; ΒΑΣΗ : ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ (16,7%)

ΕΝΕΡΓΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ Κάπνισαν προϊόντα καπνού έστω 1 ημέρα τις τελευταίες 30 ημέρες (WHO)

Σου αρέσει να καπνίζεις: ΒΑΣΗ : ΕΝΕΡΓΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ (9,2%)

Νομίζεις ότι θα μπορούσες να κόψεις το τσιγάρο αν ήθελες; ΒΑΣΗ : ΕΝΕΡΓΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ (9,2%)

Νομίζεις ότι οι γονείς σου ξέρουν ότι καπνίζεις; ΒΑΣΗ : ΕΝΕΡΓΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ (9,2%)

Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 30 ημερών, είδες κάποιον να καπνίζει μέσα στο σχολικό κτήριο ή έξω από αυτό;

Νομίζεις ότι ο καπνός από το κάπνισμα άλλων ανθρώπων είναι επιβλαβής για εσένα; Σίγουρα όχι & Μάλλον όχι 12,5 % Σίγουρα όχι & Μάλλον όχι 12,5 % Μάλλον ναι & Σίγουρα ναι 87,5 % Μάλλον ναι & Σίγουρα ναι 87,5 %

Νομίζεις ότι είναι σωστό να εισπνέουμε τον καπνό των άλλων στους κλειστούς δημόσιους χώρους;

Οι γονείς σου καπνίζουν;