Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος του τουρισμού στο τμήμα «τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και επιχειρήσεων Φιλοξενίας» στο Δημόσιο ΙΕΚ Ρεθύμνου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΥΠΑΙΘΡΙΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ (ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ)
Advertisements

Δρ. Κων/νος ΜαρινάκοςΤουρισμός και Τοπική Ανάπτυξη1 Δρ. Κων/νος Μαρινάκος Πρόεδρος Ένωσης Ξενοδοχείων Αρκαδίας.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Θετικά και τα αρνητικά οροσειρών. Θετικά και αρνητικά πεδιάδων.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Οικονομολόγος Ορισμός Ικανότητες-Δεξιότητες Συνθήκες Εργασίας
Αναγνώστου Αριστείδης
ΚΠΕ ΚΙΣΣΑΒΟΥ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ «Ήπιες Εναλλακτικές Αθλητικές Δραστηριότητες ως στοιχείο Αειφορικής Ανάπτυξης της Νοτιοδυτικής παρα-ολύμπιας Περιοχής» Εισηγητής:
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Θετικά και τα αρνητικά οροσειρών. Θετικά και αρνητικά πεδιάδων.
Επιμελητήριο Ηρακλείου Δήμος Καστελλίου Δήμος Καστελλίου Δυνατότητες ανάπτυξης της τοπικής οικονομίας και δυνατότητες για νέα επαγγέλματα Επιμελητήριο.
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ
ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ : ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΚΑΛΟΓΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΑΣΕΜΙ ΤΖΕΝΗ.
Δρ. Αναστάσιος Δ. Αναστασίου Κ.Υ. του ΥΠΕΣΔΔΑ
3ο ΓΕΛ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χαραλαμπάκη Ελένη.
ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ. Προστατεύοντας την ύπαιθρο Η προστασία του αγροτικού περιβάλλοντος εκφράζεται μέσα από προγράμματα που σχετίζονται με τη διαφύλαξη.
Επιχειρησιακό ΠρόγραμμαΕπιχειρησιακό Πρόγραμμα Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Α΄ ΦΑΣΗ: Στρατηγικός Σχεδιασμός.
Τα βουνά και οι πεδιάδες στη ζωή των Ευρωπαίων
«ΤΟΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ»
Μάθημα: Κοινωνιολογία του Τουρισμού
ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕ 18,02 ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ
Χειμερινοσ αθλητικοσ τουρισμοσ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 7 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ. (2011), “Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού”,
ΤΜΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΩΝ ΥΠΑΙΘΡΙΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ & ΑΚΡΑΙΩΝ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ( E - X ) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΥΠΡΑΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Επίκουρος.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 11: Αθλητικός Τουρισμός: Υπαίθρια Αθλήματα - Δραστηριότητες Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και.
Ο αγροτουρισμός και η ανάπτυξή του σε ευρωπαϊκό και ελλαδικό επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης: η περιοχή του Νομού Δράμας Πτυχιακή εργασία Της ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΖΩΗΣ.
Τίτλος Μαθήματος Ενότητα 3: Μαζικός Τουρισμός Ενότητα 4: Εναλλακτικός Τουρισμός Αθανάσιος Κουστέλιος, Καθηγητής Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ 3η ενότητα: «Τουρισμός, Εναλλακτικές μορφές, Αναψυχή πελατών ξενοδοχείων» Κουθούρης Χαρίλαος, Αν. Καθηγητής Τ.Ε.Φ.Α.Α,
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
Project:Η ζωή κοντά στη Φύση Δραστηριότητες στη Φύση.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
Μάριος Χαϊνταρλής Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ: Παράγων Ποιότητας στον Τουρισμό Εσπερίδα στα πλαίσια του 5ου MONEY SHOW 8 Δεκεμβρίου 2002Νίκος Σκουλάς.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Στέλιος Μητρόπουλος Α2 Εργασία για τον όμιλο φυσικής αγωγής
Υπό της φοιτήτριας : ΠΑΠΑΝΙΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ Επιβλέπουσα καθηγήτρια :
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ -ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Εναλλακτικός vs μαζικός
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Ι
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
Ελληνική ξενοδοχειακή αγορά
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Τυπολογία τουριστικών προορισμών
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ : XATZHÏAKΩΒΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Β4
ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Ερευνητική Εργασία. Στη πόλη μας ο τουρισμός αποτελεί μία από τις σημαντικότερες οικονομικές δραστηριότητες και κατέχει κυρίαρχη θέση στον τριτογενή τομέα.
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
ΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΔΡΟΣΙΑΣ ΘΕΜΑ:ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ Αστραπέλλος Κων/νος Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Όλυμπος.
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργασία στα πλαίσια του μαθήματος του τουρισμού στο τμήμα «τεχνικός Τουριστικών Μονάδων και επιχειρήσεων Φιλοξενίας» στο Δημόσιο ΙΕΚ Ρεθύμνου

 Ο τουρισμός περιπέτειας είναι μια μορφή τουρισμού με έντονο το στοιχείο του απροσδόκητου και της αδρεναλίνης. Για παράδειγμα: Φωτογραφικά σαφάρι Περιπλανήσεις σε άγνωστες περιοχές Κωπηλασία σε ορμητικούς ποταμούς Υποβρύχια κατάδυση Τα άτομα που προσελκύονται από αυτό το είδος του εναλλακτικού τουρισμού είναι άτομα μικρής ηλικίας και άτομα που καθημερινά βιώνουν στη ζωή τους το άγχος της ρουτίνας και το στρες.

o Τουρισμός ήπιας περιπέτειας (soft adventure tourism) ο οποίος απαιτεί στοιχειώδεις δεξιότητες και εμπεριέχει μικρό ρίσκο. Όπως είναι για παράδειγμα το bungee jumbing o Τουρισμό ακραίας περιπέτειας (extreme or hard adventure tourism) ο οποίος απαιτεί σημαντική εμπειρία, εξοικείωση με τη φύση και καλή φυσική και πνευματική κατάσταση, όπως είναι για παράδειγμα το canoe-kayak.

1. Η χώρα μας διαθέτει όμορφα τοπία και δάση τα οποία προστατεύονται ως Εθνικοί Δρυμοί. Αυτά τα μέρη μπορούν εύκολα να χρησιμοποιηθούν για τουρισμό περιπέτειας, για δραστηριότητες όπως πεζοπορία  βελτίωση τοπικής οικονομίας. 2. Καταγάλανες παραλίες  εάν χρησιμοποιηθούν σωστά με σωστές υποδομές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τουρισμό περιπέτειας, όπως surfing  βελτίωση τοπικής οικονομίας 3. Ψηλά βουνά (πάνω από 300 μικρά και μεγάλα)  μπορούν να χρησιμοποιηθούν για extreme sports/ αθλήματα αδρεναλίνης, όπως ορειβασία, bungee jumping  βελτίωση τοπικής οικονομίας

4. Ο τουρισμός περιπέτειας  δημιουργεί νέες θέσεις απασχόλησης, γιατί τα άτομα χρειάζονται ειδική εκπαίδευση πριν αποφασίσουν να δραστηριοποιηθούν σε αυτό το είδος τουρισμού. 5. Ενίσχυση της ανάπτυξης της περιφέρειας,για παράδειγμα απομονωμένες και ορεινές περιοχές  Βελτίωση του εισοδήματος

Ο τουρισμός περιπέτειας χαρακτηρίζεται από  μεγάλο βαθμό ρίσκου. Για αυτό τον λόγο τα άτομα πρέπει να : α)εκπαιδευτούν σωστά β)απαραίτητο εξοπλισμό. Σε ακραία αθλήματα όπως το bungee jumping, το canoe – kayak και το rafting ένα λάθος μπορεί να στερήσει την ζωή και του εκπαιδευτή και του εκπαιδευόμενου.

 Παράδειγμα 1 ο : ένα άτομο επιθυμεί να κάνει bungee jumping στις διακοπές του. Μέσα σε αυτές τις μέρες που έχει πάει για bungee jumping μπορεί να ασχοληθεί και με κάτι διαφορετικό και εναλλακτικό  για παράδειγμα την ανάβαση και κάποιο βουνό της περιοχής ακόμα και σε αυτό που είναι οργανωμένο για bungee jumping.

 παράδειγμα 2 ο : Άτομο επιθυμεί να πάει για σαφάρι, και η εξερεύνηση άγρια τοπίων  αδρεναλίνη ανεβαίνει όσο το άτομο πλησιάζει πολύ κοντά στα άγρια θηρία. Το άτομο θα μπορούσε να συνδυάσει και την μελέτη όλων αυτών των άγριων ζώων και της άγριας φύσης που έχει επισκεφθεί. Απόκτηση γνώσεων πέρα από την επιβίωση στο περιβάλλον αυτό, για παράδειγμα γνώσεις για την ιστορία της περιοχής, των ντόπιων κατοίκων  εκπαιδευτική εκδρομή.

Παράδειγμα 3 ο : Άτομο επιθυμεί να πάει για canoe – kayak σε ορμητικούς ποταμούς. Για παράδειγμα μια παρέα αποφασίζει να πάει διακοπές στα Ζαχοροχώρια. Mια ακόμα δραστηριότητα που θα μπορούσε να προστεθεί στα σχέδια του θα ήταν το ψάρεμα, ή ακόμα και η εξερεύνηση του τοπίου ή ακόμα και ιππασία με άλογα στις όχθες του ποταμού.

 Ο σύγχρονος τρόπος ζωής μας έχει οδηγήσει σε υψηλά επίπεδα άγχους και η επαφή μας με τη φύση έχει γίνει ανύπαρκτη.  έτσι με τον τουρισμό περιπέτειας τα άτομα χαλαρώνουν και ξεκουράζονται.  ηρεμούν από την ρουτίνα της καθημερινότητας  ξεκουράζονται και σωματικά και πνευματικά

 Θέματα Οικονομικής και Τουριστικής Πολιτικής, Παναγιώτης Γ. Παυλόπουλος, ΙΤΕΠ, Αθήνα  Τουρισμός( έννοιες, μεγέθη, δομές) η ελληνική πραγματικότητα (β’ έκδοση), Στέλιος Βαρβαρέσος, Προπομπός.  Αειφορία και εναλλακτικός τουρισμός, Ανριώτης Κωνσταντίνος, Εκδόσεις Αθ. Σταμούλης, Αθήνα  Εισαγωγή στον τουρισμό, Ηγουμενάκης Ν., Κραβαρίτης Κ., Λύτρας Π., Εκδόσεις Interbooks, Αθήνα  Εναλλακτικές μορφές τουρισμού, Σφακιανάκης Μανόλης, Εκδόσεις Έλλην, Αθήνα 2000.