ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

A bit of Greece.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Antonopoulos.com.gr Google Adwords Campaign. Η μηχανή αναζήτησης Google είναι η No1 σε επισκέψεις ιστοσελίδα παγκοσμίως και το πλέον δημοφιλές εργαλείο.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Αναζητήσεις στο διαδικτύο.
 Η Βιομηχανική επανάσταση στα μέσα του 19 ου αι. επέφερε σημαντικές αλλαγές.  Σήμερα ζούμε την εποχή της πληροφορίας.  Συνώνυμο της πληροφορίας είναι.
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
WORDPRESS. Self-Hosting Wordpress • Απαιτείται δικό μας domain, και δικιά μας Web Hosting Υπηρεσία (κατόπιν πληρωμής) • Το λογισμικό του Wordpress κατεβαίνει.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
Joomla.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Ασφαλείς online αγορές Επίπεδο.
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Βελτιοποίηση των νομικών ιστοσελίδων για καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και προώθηση νομικών ιστοσελίδων στο Διαδίκτυο Βελτιοποίηση των νομικών.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Εύρεση και εγκατάσταση λογισμικού.
1 Μηχανές αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Search Engines.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ EMGOLDEX Γιάννης Διβράμης Paramarketing Blog
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Εφαρμογές Πληροφορικής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Εύρεση πληροφοριών Επίπεδο.
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Hotel Digital Marketing Από τη Προβολή στη Πώληση
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας – EDI & Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου Περιεχόμενα Μαθήματος B. Μάγκλαρης
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ι. ΓΡΗΓΟΡΑΤΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2015/2016 ΕΡΓΟ: «Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων κατάρτισης και επικοινωνίας για την τριετία.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
Εισαγωγή στους Η/Υ Ενότητα 1: Εισαγωγή στους Η/Υ Ιωάννης Σταματίου Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Που και πως ψάχνουμε.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
3.1. Το διαδίκτυο ως πηγή πληροφοριών
Social Media Apostolos Sinioris.
ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔIΚΤYΟΥ
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Biz Experts
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Και τότε, οι υποψήφιοι πελάτες, την διεύθυνση του προμηθευτή τους την έβρισκαν από … εφημερίδες, τον τηλεφωνικό κατάλογο, και από συστάσεις … Συνεπώς, Σε όσο περισσότερες εφημερίδες, καταχωρίσεις και « ανθρώπινα στόματα » εισχωρούσε ένας προμηθευτής, τότε ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ αποκτούσε …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Οι καταναλωτές στα τέλη του 20 ου αιώνα … αναβαθμίστηκαν και για τις αγορές τους … επισκέπτονταν πολυκαταστήματα, βομβαρδισμένοι από τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις ….. …….. Άρχισαν έτσι να αγοράζουν, για πρώτη φορά, μαζικά, πολύ γρηγορότερα, και χωρίς να σπαταλούν πλέον χρόνο …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Στα τέλη του 20 ου αιώνα … οι άνθρωποι την διεύθυνση του προμηθευτή τους την έβρισκαν από … διαφημίσεις, από συστάσεις και από το ραδιόφωνο και την Τηλεόραση …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ΣΗΜΕΡΑ, το 55% των αγορών στην Ευρώπη, πραγματοποιείται μέσω ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ! ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΟΥΝ, σχεδόν τα πάντα, ONLINE ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ … Από το σπίτι τους ή την εργασία τους ή ακόμα και από το ταξίδι τους …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ΟΜΩΣ ………. ΠΩΣ βρίσκουν στο Internet οι άνθρωποι – καταναλωτές τα προϊόντα και υπηρεσίες που επιθυμούν να αγοράσουν ; ΠΩΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ σε ποιο διαδικτυακό ή ηλεκτρονικό κατάστημα θα ψωνίσουν, που θα βρουν αυτά τα προϊόντα και υπηρεσίες που ζητάνε ; Υπάρχει κάποιος online ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ στο Internet που να μπορεί κάποιος να βασιστεί για να βρει αυτό που ζητάει ;

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ΝΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ! ΕΙΝΑΙ ΟΙ … ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ SEARCH ENGINES Είναι η GOOGLE Είναι και οι MSN, ή YAHOO και π ολλές ακόμα μηχανές αναζήτησης είτε αγγλόφωνες είτε το π ικές ανα γλώσσα και χώρα σε όλο τον κόσμο …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΤΟ GOOGLE…. … ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΠΙΛΕΞΙΜΗ μεταξύ του ανταγωνισμού, ΑΠΟ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ;

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Στο Google κάποιος χρήστης του Internet μπορεί πολύ εύκολα να βρει ότι ζητάει, χρησιμοποιώντας τις παρακάτω επιλογές : GOOGLE SEARCH / Να αναζητήσει ιστοσελίδες και ιστότο π ους ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ “KEYWORD” ( λέξη – κλειδί ) GOOGLE MAPS / Να αναζητήσει διευθύνσεις, χάρτες, δρομολόγια, το π οθεσίες ε π ιχειρήσεων και ε π ιχειρήσεις, ακόμα και ωράρια λειτουργίας και π ροσφορές ή και π αροχές online σε π ραγματικό χρόνο ! Άλλες υ π ηρεσίες και ε π ιλογές στο GOOGLE / Μ π ορεί να αναζητήσει συγκεκριμένα π ράγματα ό π ως βιβλία, φωτογραφίες, άρθρα και ειδήσεις, ακόμα και π ροτάσεις βασιζόμενες στα ενδιαφέροντά του !

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT

Τι ακριβώς όμως κοιτάζει και αξιολογεί η GOOGLE σε κάθε ιστοσελίδα ώστε να την κατατάσσει τελικά με μια συγκεκριμένη αναζήτηση είτε στη θέση 1, είτε στο 10…. ή ακόμα και π ουθενά ;;;

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ΑΝ ΞΕΡΟΥΜΕ … Τι ακριβώς κοιτάζει και αξιολογεί η GOOGLE σε κάθε ιστοσελίδα, Τότε μ π ορούμε να γνωρίζουμε τι ακριβώς π ρέ π ει να κάνουμε σε μια ιστοσελίδα, π ώς να την φτιάξουμε, π ροκειμένου να την κάνουμε να φαίνεται όσο το δυνατόν σε υψηλότερη θέση – γεγονός π ου θα μας διασφαλίσει ότι θα μας δουν και θα μας ε π ιλέξουν π ερισσότεροι και ως εκ τούτου θα κερδίσουμε ακόμα π ερισσότερους π ελάτες !

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Η Google,( όπως και όλες οι μηχανές αναζήτησης,MSN, YAHOO, κλπ ) έχει συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις προκειμένου να κατατάξει ένα Web site σε υψηλή ή σε χαμηλότερη θέση ή και σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και στα αζήτητα !

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Μερικά από αυτά τα κριτήρια είναι : To domain name και ονομα (pathname) της κάθε ιστοσελίδας. Η ταυτότητα (Title), και περιγραφή (Meta Content) της κάθε ιστοσελίδας, καθώς και τα “Meta Keywords” Το περιεχόμενο “Content” της ιστοσελίδας και όλα τα κείμενα και περιγραφές της, καθώς και στοιχεία όπως Videos, online εφαρμογές, φωτογραφίες, κλπ Τεχνικά χαρακτηριστικά τόσο ως προς την κατασκευή των ιστοσελίδων και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται όσο και των server που αυτές φιλοξενούνται Η δικτύωση (Building Links) Τα Social Media Το Articles marketing Και πολλές ακόμα, πιο εξειδικευμένες, προϋποθέσεις …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ … SEO Search Engines Optimization Ή άλλως … βελτιστοποίηση ιστοσελίδων …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Και ΧΩΡΙΣ … SEO Search Engines Optimization Κανένα Site δεν μπορεί να βγει στην ψηφιακή επιφάνεια …!!! Χωρίς SEO ουσιαστικά το Site σας είναι ανύπαρκτο !

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Οπότε, για να κάνουμε SEO σε ένα web site ή Blog site, ή ηλεκτρονικό κατάστημα, κλπ, απαιτείται να εφαρμόσουμε όλα αυτά τα κριτήρια και προϋποθέσεις πριν και κατά την διάρκεια ανάπτυξης του web site…

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT To ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ (CONTENT) ενός Web Site, πρέπει επίσης να αναπτυχθεί σωστά από την αρχή πριν ακόμα αρχίζει να σχεδιάζεται, λαμβάνοντας υπόψη πολλά στοιχεία όπως : -- ΔΟΜΗ (Site map) -- Αυθεντικότητα και ποιότητα κειμένων, -- Σωστή ανάλυση και ονοματοδοσία φωτογραφιών, κλπ -- Στρατηγική επικοινωνίας περιεχομένου βάση του τρέχοντος ανταγωνισμού και των στοχευόμενων keywords -- Δικτύωση με Social Media και άλλα sites και directories …. και επίσης ….:

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT -- Άρθρα (blog) -- Σωστές επικεφαλίδες, ετικέτες, τίτλους, παραγράφους, κλπ -- Γλώσσες και εφαρμογές για διευκόλυνση των χρηστών -- Καινοτομίες στην παροχή πληροφορίας -- “Call to Action” επιλογές και δυνατότητες, κλπ.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT …….. Ολα αυτά τα « κριτήρια » και « προϋποθέσεις » ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ από τις μηχανές αναζήτησης και ιδιαίτερα από την Google… Συνεπώς …

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT ….. ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ, ΕΠΕΜΒΑΣΗ, ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΠΟΙΗΣΗ και “UPDATING” ΤΟΥ “SEO” καθώς και του “CONTENT OPTIMIZATION” προκειμένου να είναι εφικτή η τοποθέτηση του εκάστοτε web site σε καλές θέσεις στη βάση των αποτελεσμάτων αναζήτησης (organic search results) των μηχανών αναζήτησης και του Google.

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Να Θυμάστε : …….. Το SEO είναι μια εξειδικευμένη και περίπλοκη διαδικασία, που απαιτεί αρκετό χρόνο για σταθεροποίηση αποτελεσμάτων, καθώς και εμπειρία στις επιλογές των σωστών, ανά περίπτωση μεθόδων προώθησης. Με λίγα λόγια, το SEO είναι μια δουλειά για ειδικούς ….!

ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT