Αντίληψη Καταναλωτή, Στρατηγική μάρκετινγκ και Ηθική Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντώνης Σαμαράκης. Αντώνης Σαμαράκης-Βιογραφία Ο Αντώνης Σαμαράκης (Αθήνα, 16 Αυγούστου 1919 – Πύλος Μεσσηνίας, 8 Αυγούστου 2003) ήταν Έλληνας πεζογράφος.
Advertisements

Παιδιά με παράγοντες «υψηλού κινδύνου». Η ανάπτυξη ενός παιδιού μπορεί να επηρεαστεί από ατομικούς- βιολογικούς παράγοντες, οι οποίοι δρουν προγεννητικά.
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ ΔΙΚΑΙΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗ Μ. Δ. Χρυσομάλλης Αναπληρωτής Καθηγητής.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ Βασικές έννοιες οργάνωσης και μεθοδολογίες αξιολόγησης – αποτίμησης δράσεων ΕΤΑΚ Τετάρτη 13 Μαΐου 2015 Αμφιθέατρο Ινστιτούτου.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΩΝ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ισόρροπης ανάπτυξης Κορεσμένες ή συμφορημένες - Υψηλό βαθμό ανάπτυξης- Υπερσυγκέντρωση.
Η βία και ο σχολικός εκφοβισμός παραβιάζουν τα δικαιώματα του παιδιού Σκοπός του κεφαλαίου είναι να παρουσιάσει: τα δικαιώματα του παιδιού τις διεθνείς.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ  Ευρώπη: Ήπειρος Ευρώπη: Ήπειρος  Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης Η ιδέα της Ευρωπαϊκής Ένωσης  Διεύρυνση Διεύρυνση  Τα σύμβολα της Ε. Ε.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Στρατηγική Επιχειρήσεων Ενότητα 5: Εκτίμηση Κιδύνου Νικόλαος Καρανάσιος Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Κοινωνική Ένταξη THE ANTI BULLYING CAMPAIGN ΦΩΤΕΙΝΗ ΚΑΛΑΜΑΡΑ,ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΟΥΔΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΑΤΟΥ.
Έρευνα στις επιχειρήσεις IΟΒΕ – ΕΒΕΟ / ΕΜΠ Υλοποίηση έρευνας PUBLIC ISSUE 13/12/11 ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 6 ο.
Είμαστε ένα δίκτυο έμπειρων επαγγελματιών BizExperts.
1 Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη Εισαγωγή στην Στρατηγική Τριάρχη Ειρήνη Ελληνική Δημοκρατία Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 HUMAN RESOURCE MANAGEMENT II CHAPTER 7 Η Αξιολόγηση της Απόδοσης των Εργαζομένων.
Εμφιαλωμένο νερό 1.Διαχείρηση πηγών 2.Κόστος 3.Ποιότητα και ασφάλεια για τον καταναλωτή 4.Το εμφιαλωμένο νερό στην Ελλάδα Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα-Απόστολος.
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων Ενότητα 3: Οι Συμμετέχοντες (stakeholders). Διδάσκων: Φιτσιλής Παναγιώτης, Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
ΕΠΑΚΑΒ 2015 Εκπαιδευτικές πρωτοβουλίες 1. 2 Δημήτρης Γαργαλιάνος.
HUMAN RESOURCE MANAGEMENT ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ.
Μεταναστευτικό και Προσφυγικό ζήτημα Η κατάσταση σήμερα ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΓΑΝΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΓΩΓΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΕΔΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 3 ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ STRESS ΣΤΟ MANAGEMENT.
ΜΑΘΗΜΑ 2.  Εργασία (άνθρωπος)  Φύση/Έδαφος (γη)  Κεφάλαιο (χρήμα)  Επιχειρηματικότητα (ιδέα, διοίκηση)
Πανεπιστήμιο Αθηνών / Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών στην Επικοινωνία, την Εκπαίδευση και τα Μ.Μ.Ε. Η επικοινωνία ως ουσιώδης παράγοντας στην ιατρική πράξη.
Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος Λειτουργική ή κατά εργασία μέθοδος Ομαδική νοσηλευτική Πρωτοβάθμια νοσηλευτική Προσωπική διευθέτηση.
Κοινή Γεωργική Πολιτική και αγορές: τάσεις και προκλήσεις 1 ο Αγροτικό Συνέδριο Ναυτεμπορικής Η ελληνική γεωργία σε κρίσιμο σταυροδρόμι Αθήνα, 23 Μαρτίου.
Η ΝΕΑ ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΑ Ή ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ ΙΙΙ
Χρήστος Τζεκίνης (σελ:21-28)
Τεχνικες Αξιολογησης της Επιδοσης των Εκπαιδευομενων
Διαχείριση κρίσεων στην σχολική τάξη
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Το Μάνατζμεντ ως μέσο Ενεργοποίησης των Επιχειρήσεων
Επιχειρησιακή Στρατηγική και Πολίτικη
Υπαίθριες Δραστηριότητες Χιονοδρομία ΙΙ
Εθνικό Σχέδιο Δράσης για την αντιμετώπιση των ρευματικών νοσημάτων: αναγκαιότητα, προτεραιότητες, προσδοκίες. Κατερίνα Κουτσογιάννη.
Απόφαση Απόφαση θεωρείται η διαδικασία επιλογής μεταξύ εναλλακτικών λύσεων για την επίτευξη κάποιου στόχου.
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Το Cedefop με λίγα λόγια
Τα ανθρώπινα δικαιώματα του παιδιού
Βιωσιμότητα και Χρηματοπιστωτικοί Οργανισμοί ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟ Ζ.7060
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ     «Ν’ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: εγώ μονάχος έχω χρέος να σώσω.
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 1ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΜΑΧΑΤΜΑ ΓΚΑΝΤΙ ΟΝΟΜΑ: ΜΑΡΚΕΛΛΑ ΣΟΥΤΗ ΤΑΞΗ:Γ’3
Ηθικές διαστάσεις του μάρκετινγκ των υπηρεσιών
UNICEF.
Τ.Ε.Ι. ΛΑΡΙΣΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ &ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΡΓΩΝ Π.Μ.Σ. «ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» Μάθημα : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΝΟΜΙΚΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΜΣ
Anti-bullying Campaign
εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου & Προγραμματισμού
Σέρρες, 2016 Πτυχιακή εργασία της Κωνσταντίνας Παπαζήση
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ
Κεφάλαιο 4 Βενζινομηχανές Κυλινδροκεφαλή
Συμβουλευτική υποστήριξη κοινωνικών vs
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
Όνομα Φοιτητή Η ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΣΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9 (σελ ) του Βιβλίου Business Logistics Mgt.
Παντείου Πανεπιστημίου
Κεφάλαιο 1ο Το άτομο Το άτομο είναι το πιο μικρό κομμάτι ενός στοιχείου. Στο κέντρο βρίσκεται ο πυρήνας με τα πρωτόνια p+, που είναι θετικά φορτισμένα.
Παρουσίαση εντολών: στκ στα - μπ πι αρ δε - σβγ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΟΡΙΣΜΟΣ-ΜΟΡΦΕΣ ΟΜΑΔΑ Α Αντωνόπουλος Κων/νος Γούρμας Σωτήρης
Παρασκευη φυτικου σαπουνιου
Χορηγοί Xmas Bazaar 2016 Χορηγός Επικοινωνίας.
Έλληνες Τραγουδιστές.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΡΓΩΝ
ΛΙΤΣΑ ΨΑΡΑΥΤΗ Ο ΚΩΝΣΤΑΝΤΗΣ.
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
1. Eπιστημολογική αναγκαιότητα και οντολογική ανεξαρτησία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αντίληψη Καταναλωτή, Στρατηγική μάρκετινγκ και Ηθική Συμπεριφορά Καταναλωτή και Λήψη Αποφάσεων Άννα Ζαρκάδα

αίσθηση και κατώφλια Αίσθηση (sensation): άμεση ανταπόκριση των αισθητηρίων οργάνων σε ένα ερέθισμα ◦ευαισθησία ατόμου ◦ποσότητα & ένταση ερεθίσματος ◦αλλαγή ενέργειας εισροής αλιηθαυηοερυπιοηυειοθρεπθ Απόλυτο κατώφλι (absolute threshold): η ελάχιστη τιμή ερεθίσματος που γίνεται συνειδητά αισθητή ◦σχεδιασμός ◦προσέγγιση στο μίγμα μάρκετινγκ Διαφορικό κατώφλι (differential threshold): η ελάχιστη διαφορά που μπορεί να διαπιστωθεί ανάμεσα σε δυό ερεθίσματα ◦εκπτώσεις και προσφορές ◦μειώσεις στο μέγεθος ◦«Νέο» ◦εκσυγχρονισμός και επανατοποθέτηση

Ψυχολογία του καταναλωτή Αυτοεντύπωση (self concept) ◦ιδανικός εαυτός ◦πραγματικός εαυτός ◦κοινωνικός εαυτός ◦ιδανικός κοινωνικός εαυτός ◦εκτεταμένος εαυτός (ενσωματωμένος σε έργα) ◦αναμενόμενος εαυτός Αντιληπτός κίνδυνος (perceived risk) ◦Λειτουργικός ◦Φυσικός ◦Χρηματοοικονομικός ◦Κοινωνικός ◦Ψυχολογικός ◦Χρονικός

Δέκα τακτικές χειρισμού της ψυχολογίας του καταναλωτή στο σημείο πώλησης Κράτα τον στο μαγαζί Αύξησε τις παρορμητικές αγορές Πούλα στο παιδί Εκμεταλλεύσου τους ανθρώπους Ανάμειξε τα προϊόντα Κάνε το ταμείο αθόρυβο Κάνε το κατάστημα σκηνικό και τα ψώνια δρώμενο Κάνε τους να περπατούν, όχι να περιμένουν Δώστους δωρεάν δείγματα και θα κάνουν ουρές για να τα αγοράσουν Ξεκίνα τους από μικρούς

Ηθική του Μάρκετινγκ

Ηθική του Μάρκετινγκ: οξύμωρο σχήμα; Το μάρκετινγκ σε κοινή θέα ◦οι δραστηριότητες του μάρκετινγκ είναι οι πιο «ορατές» από το κοινό από όλες τις λειτουργίες της επιχείρησης ◦το κίνημα του καταναλωτισμού βάζει το μάρκετινγκ στο στόχαστρο – π.χ. Naomi Klein “No Logo” ◦δημοσιεύονται όλο και περισσότερες επιστημονικές έρευνες για την ηθική του μάρκετινγκ Η κακή ηθική σημαίνει πρωτοσέλιδα ◦Siemens και κρατικές προμήθειες Καλή ηθική σημαίνει καλές δουλειές ◦αυξάνει την προσέλκυση και διατήρηση υψηλού επιπέδου προσωπικού ◦προσελκύει επενδυτές (socially responsible investing) και όλο και πιο συχνά αποτελεί όρο για κυβερνητικές επιχορηγήσεις ◦αυξάνει τις πωλήσεις και τα κέρδη ◦βελτιώνει την εταιρική φήμη και στηρίζει τα εμπορικά σήματα ◦κάποιες επιχειρήσεις έχουν σαν κύριο προϊόν τους τις ηθικές αξίες

οι ηθικές αξίες σαν «προϊόν»-Ι

Αρχές: Αρχές: «Θα υποστηρίζουμε πάντα την βασική ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ των ανθρώπων να καθορίζουν το μέλλον τους, παρέχοντάς τους το χρόνο και τους πόρους για να προστατεύουν και να ανατρέφουν την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ τους. Επιπρόσθετα θα προσφέρουμε πάντα ΕΛΠΙΔΑ και ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ανάλογη με την προσπάθεια. Στάση: « Στάση: «ως παγκόσμια εταιρεία, υπόκειται σε διαφορετικούς νόμους σε πολλές διαφορετικές χώρες. Στις εταιρικές της δραστηριότητες η Amway επιθυμεί να υπερβαίνει την απλή εφαρμοσιμότητα των νόμιμων αξιώσεων και αυτός είναι ο λόγος που πάντα δίνει μεγάλη σημασία στη διατήρηση των υψηλότερων ηθικών προτύπων. Γι αυτό η Amway προσπαθεί να κάνει αυτό που είναι σωστό και όχι απλά αυτό που επιτρέπεται». Όραμα: Όραμα: συμπεριλαμβάνει όλες τις εταιρικές της δραστηριότητες ονομαστικά: μεταχειρίζεται τους υπαλλήλους με τον πρέποντα σεβασμό διατηρεί μια σχέση με τους Ιδιοκτήτες Επιχειρήσεων Amway η οποία βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την συνεργασία εδραιώνει μια σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες προμηθεύει υψηλής ποιότητας, ασφαλή προϊόντα φροντίζει για το περιβάλλον μέσω της προστασίας των πηγών ενέργειας δεσμεύουμε τους εαυτούς μας στην ευρύτερη κοινότητα Στόχος: Στόχος: Τα επιτεύγματα μας εκτιμώνται [όχι μόνο με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα] αλλά επίσης από τον βαθμό σεβασμού, εμπιστοσύνης και αυτοπεποίθησης που δείχνουν οι υπάλληλοι μας, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, οι πελάτες και ευρύτερα η κοινωνία. Κοινωφελείς δράσεις: ημέρες εθελοντισμού ώρες το χρόνο δωρεές - € στη Unicef, bazaar για το χαμόγελο του παιδιού ιδρύματα – one-by-one campaign, network of caring οι ηθικές αξίες σαν «προϊόν»-ΙΙ

Πλαίσια ανάλυσης της ηθικής του μάρκετινγκ Κριτήρια ▫ Αξίες: ποιες ηθικές αξίες παραβιάζονται; ▫ Εμπλεκόμενοι (stakeholders) - φορείς και άτομα : ποιος θίγεται ; ▫ Ισχύς: ποιος βρίσκεται σε σχέση ισχύος μέσα σε μια σχέση ανταλλαγής αξιών και πώς χρησιμοποιεί αυτή την ισχύ; Πεδία εφαρμογής ▫ Λειτουργίες του μάρκετινγκ  επιλογή, τμηματοποίηση αγορών και τοποθέτηση  έρευνα αγοράς  διοίκηση μάρκετινγκ ▫ Στρατηγικές που αφορούν το μίγμα του μάρκετινγκ  Προϊόν  Τιμολόγηση  Προώθηση  Διανομή

η μήτρα του συμβιβασμού ηθικής / κέρδους Clutterbuck, D. & Goldsmith,W. (1984) The winning streak London: Institute of Management.

Έλεγχος της κυριαρχίας του καταναλωτή – αν παραβιάζεται κάποια από τις παρακάτω προϋποθέσεις η στρατηγική είναι συζητήσιμη Διαστάσεις Ικανότητα Πληροφόρηση Δυνατότητα επιλογής Τεστ επάρκειας  Παράγοντες ευαισθησίας  ηλικία  μόρφωση  εισόδημα  Διαθεσιμότητα  Επάρκεια  Ποιότητα  Επίπεδο ανταγωνισμού  Κόστος αλλαγής προμηθευτή