Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
«Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων και του Web 2
ΡΟΤΑΡΥ ΡΟΤΑΡΙΑΝΟ ΙΔΡΥΜΑ & ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΜΕΣΑ
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Το Web 2.0. Τι είναι; Τι κάνουμε με αυτό; Τι κερδίζουμε; Συμμετέχουμε Εφαρμογές και περιβάλλοντα στο Διαδίκτυο Συνεργαζόμαστε, σχολιάζουμε, μοιραζόμαστε,
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Ομάδα Ζ Σπυρόπουλος Χρήστος Νούτσος Βάιος Κολτσίδας Θάνος Ιωαννίδης Νίκος Σκούρτης Τάσος Λαζαρίδης Λάζαρος Πεχλιβανίδου Κατερίνα Μαρμαροκόπος Γιώργος Σταγκοπούλου.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ερευνητικές Εργασίες Παιδαγωγικό πλαίσιο. Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία; Προσεγγίζουν διερευνητικά την γνώση και τη μάθηση Προϋποθέτουν.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
“Let’s give breath to earth!” (Ας δώσουμε μια αναπνοή στη Γη)
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
 Σκοπός της εργασίας: Ενημέρωση για τον σκοπό των διαδραστικών παιχνιδιών (interactive games) και πως αυτά μπορούν να χρησιμοποιηθούν στην εκπαίδευση.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΚΙΝΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ
Κωνσταντίνος Δούκας Εκπαιδευτήρια Δούκα 27 Ιουνίου 2012.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
ΨΗΦΙΑΚΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ H ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ Μπέττυ Τσακαρέστου Επίκουρη Καθηγήτρια Παντείου Παν/μιου Διευθύντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης.
Αντώνης Ζαρίντας, Δάσκαλος Η Εκπαίδευση στα Μέσα στον διεθνή χώρο και την Κύπρο 1.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Ηλεκτρονική Αδελφοποίηση και Κοινωνική Δικτύωση Επιμέλεια Υλικού: ΕΥΥ e twinning Πρεσβευτής Κεντρικής Ελλάδας: Ιουλία Γκίκα.
Χωροευαίσθητα παιχνίδια Παίζοντας στην πόλη Παίζοντας με την πόλη National and Kapodistrian University of Athens 25/04/2014 Code RED - Re-Engaging the.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΥ– ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΓΠΠ
Ερευνητική εργασία Διαδίκτυο και Επικοινωνία
Παρθενώνας: ένας ναός για την Αθηνά, το σύμβολο μιας πόλης
Ορισμός στρατηγικής διδασκαλίας
(Oliveira de Azemeis, 11-18/10/2015)
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ-ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ Η ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Κοινωνικά Δίκτυα ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15.
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Εισαγωγή στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Εισαγωγή στο πρόγραμμα Mascil
Web 2.0 Χαρακτηριστικά-Εργαλεία
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
Tάσεις 2 – Social media Social media content Apps for learning Videos
Κοινότητα και Πρακτική στη Μάθηση
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Web 2 Τεχνολογίες και η χρήση τους στη μαθησιακή διαδικασία
Ιστοσελίδες νέας γενιάς και εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης στην εκπαίδευση Ρέθυμνο, 1η Νοεμβρίου
Project: Εθισμός στο Internet
«Ψηφιακές Επικοινωνίες και ΜΜΕ»
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
(ΠΔ71) ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ 2018
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Αυθεντικό πλαίσιο μάθησησ και αξιολόγησησ για την καλλιέργεια δεξιοτήτων του 21ου αιώνα Βουδούρη Γεωργία Α.Μ.:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές εφαρμογές Μπέττυ Τσακαρέστου Επίκουρη Καθηγήτρια, Πάντειο Πανεπιστήμιο Διευθύντρια Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων

Mobile Learning Education is no longer bound by a specific location “How do we educate a generation of students eternally distracted by the internet, cellphones and video games? Easy. You enable them by handing out free iphones and then integrating the gadget in the curriculum” Brian X Chen, WIRED 2009

Πειραματισμός Δημιουργία και μοίρασμα ιδεών, χωρίς εγκρίσεις, σε πραγματικό χρόνο, fail forward fast!

Mobile Learning Πειραματισμοί σε όλο τον κόσμο με τα smart phones και το ipad ως εκπαιδευτικές και συνεργατικές πλατφόρμες για να προσφερθούν μαθησιακές εμπειρίες ικανές να κινητοποιήσουν το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή σε μια γενιά που είναι πάντα on! μέσω του κινητού της.

Γνώση Δεν είναι ένα “πακεταρισμένο” προιόν

Τα σχολεία, τα πανεπιστήμια και σπουδαστές παράγουν το δικό τους περιεχόμενο. Γίνονται οι ίδιοι το Μέσο. Η Γενιά Υ “ζεί” και δημιουργεί μέσα στα social media, μαθαίνει νέες δεξιότητες μέσα από τα social online games: στρατηγική, διαπραγμάτευση, επίλυση προβλημάτων, συνεργασία, ηγεσία... Στο fb,στο youtube, στοtwitter,στα blog, μαθαίνουν από πρώτο χέρι digital content curation και πώς να φιλτράρουν το περιεχόμενο, πώς να χτίζουν τα δικά τους δίκτυα. Καθηγητές και δάσκαλοι αλλάζουμε ρόλο. Δεν μεταδίδουμε “ετοιμη” γνώση. Mετέχουμε σε ένα οικο ” “ We, The Media we, the prosumers

Digital Content Dissemination - Mobility as a Key Feature mobility

Τα 4 “Σ” της κοινωνικής δικτύωσης και συμμετοχής Συν-Δημιουργία Συνομιλία Συλλογική Ευφυία Συνεργασία

Mobile ψηφιακές μαθησιακές εμπειρίες ✓ Συνδέονται οι άνθρωποι όχι οι web σελίδες (internet vs web) ✓ Mobile web 4 mobile youth ✓ Curators, prosumers, publishers: στην τάξη, στο δρόμο ή στην πόλη (facebook, foursquare, twitter, youtube iTunes, blogs, myspace, open wikis, Games, debates, ψηφοφορίες, video editing και uploading, sharing apps, AR )

Mobile User Generated Content & Context ❖ Συν-δημιουργία, ενδυνάμωση των μαθητών-χρηστών. Παρουσιάζουν τον εαυτό τους σε διαφορετικά πλαίσια και ρόλους στη ζωή και τον ψηφιακό κόσμο. Context matters more than content ❖ Εμπειρίες μάθησης από πολλές πηγές και χώρους. Αναδεικνύουν τα δικά τους ενδιαφέροντα και ανάγκες. Ξεκινούν τα δικά τους μαθησιακά project και συζητήσεις. ❖ Συνεργατική καινοτομία. ❖ Free Culture: Remix- Re-use- Fail Forward Fast! ❖ Δημουργικά συνδέουν τις εμπειρίες με τα δεδομένα και προσδίδουν στο τελικό αποτέλεσμα ένα προσωπικό χαρακτήρα. Δημιουργούν και δημοσιεύουν τα δικά τους πρωτότυπα έργα και project ❖ AR- σύνδεση και διάδραση πραγματικού και ψηφιακού κόσμου, παράλληλα με απαιτητική έρευνα και μελέτη ❖ Μάθηση παντού: “τάξη” γίνεται όλος ο κόσμος...

Educational TV blog

Linkedin flickr

Scoopit: e- zine/aggregator

Διδαδραστικό παιχνίδι για τη γλώσσα

Λογοτεχνία:User-generated contest

video: βραβεία κοινού και επιτροπής

αφίσες: βραβεία κοινού και επιτροπής

blog: βραβεία κοινού και επιτροπής

facebook page

Διατροφή: user generated contest

video

αφίσες

“παιχνίδι είναι, όχι πόλεμος” διαδραστική εφαρμογή/ καμπάνια για τη βία στα γήπεδα

Homo apps 4 education: smart mobiles/ tablets: συνεργασία με εκπαιδευτικούς και app developers και designers video casts/ podcasts: ψηφιακός γραμματισμός και παραγωγές serious games: λύνοντας κοινωνικά προβλήματα με τον homo ludens! Augmented Reality εκπαιδευτικές εφαρμογές Hub πειραματισμού για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα Πλατφόρμα συνεργασίας και δικτύωσης

Homo Ludens 2.0 poverty is not a game λύνοντας κοινωνικά προβλήματα παίζοντας

Επαυξημένη Πραγματικότητα- Augmented Reality