ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Ας διοργανώσουμε ένα πάρτι...
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Επιλέγω σωστά, τρώω υγιεινά»
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τα δόντια μου προσέχω, γερά για να τα έχω»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΙΟΛΟΥ
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας ΤΡΟΦΙΜΑ -ΥΓΙΕΙΝΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ o ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Τρέφομαι σωστά… μεγαλώνω σωστά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Διατροφή και υγεία Πρόγραμμα Αγωγής υγείας Υπεύθυνη δασκάλα : Τσουλφά Μαρία Τάξη Δ΄ Σχ. έτος
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Ένας Χρόνος ΠΕΑΠ Επίκουρη Καθηγήτρια Ευδοκία Καραβά
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Νηπιαγωγείο Λουσικών
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''

● ΣΧΟΛΕΙΟ: 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ ● ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ● ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΑΧΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ● ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ:ΤΣΙΑΡΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ(Τ.Π.Ε) ● ΤΜΗΜΑ: ΟΛΟΗΜΕΡΟ

ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ: ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΥ ΦΑΓΗΤΟΥ ΘΕΩΡΗΘΗΚΕ ΩΣ ΑΦΟΡΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.

ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΟΥΛΕΣ ΑΛΛΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟ.

ΣΥΖΗΤΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΑΜΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΑΣ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑΣ,ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΘΡΕΠΤΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΚΡΙΝΑΜΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ.

ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ...

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΤΗΣ ΚΑΜΠΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΙΝΟΥΣΕ..ΠΟΛΥ!

ΕΙΔΑΜΕ ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΩΡΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ.

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΤΟ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟ ΦΙΔΑΚΙ...ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΣΟΥΠΛΑ ΜΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.

ΟΡΓΑΝΩΣΑΜΕ ΠΙΝΑΚΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΗΣ ΣΩΣΤΟΥ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΦΩΝ ΠΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΟΥΜΕ.

ΦΑΓΑΜΕ ΤΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΦΡΟΥΤΟΣΟΥΒΛΑΚΙΑ!

ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ (ΑCTION AID, ΓΙΑΤΡΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ) ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΥΠΟΣΙΤΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΒΕΛΙΝ,ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΥΑ,ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ● ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΤΕΘΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ. ● Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΗΤΑΝ ΚΥΡΙΩΣ Η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΡΟΝΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΑ ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ. ● ΕΠΙΣΗΣ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΠΑΙΤΟΥΣΕ ΠΟΛΥ ΧΡΟΝΟ. ● ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΥΡΑΖΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΜΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΟΠΟ,ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ,ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΙΓΝΙΩΔΗ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ. ● ΕΙΣΠΡΑΞΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΩΣ Η ΓΝΩΣΗ ΣΥΝΤΕΛΕΣΕ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΣΤΩ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΑΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ.