Ανθρώπινο Σώμα, Αθλητισμός και Φυσική Αγωγή στις προοπτικές της Ψηφιακής Εποχής Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
« Βελτιστοποιώντας τη χρήση της γνώσης στη διαμόρφωση δημοσίων πολιτικών και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δραστηριότητας. Η στρατηγική σημασία της ανοιχτής.
Advertisements

Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΖΩΗ
ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,
Αλφαβητισμός, εκπαίδευση και αγωγή στα μέσα επικοινωνίας: Ορισμοί και διευκρινίσεις Μπετίνα Ντάβου Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Μ. Βιβίτσου, Ν. Λαμπροπούλου, Αλ. Γκίκας, Ι. Χαρδαλούπα
Κεφάλαιο 3: Το ενιαίο ρυθμιστικό και νομικό πλαίσιο. 3.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του ενιαίου ρυθμιστικού πλαισίου. 3.2 Η αναγκαιότητα δόμησης του.
Διαταραχη εθισμου στο διαδικτυο και εφηβεια
2. ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Ανάδειξη της σχέσης Κοινωνίας, Τεχνολογίας και Φυσικών Επιστημών.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ικανότητες και δεξιότητες.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ημερίδα : «Οι Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση » Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Οι ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Γνωστική προσέγγιση: Μελέτη στην αφετηρία της νόησης
Ο ρόλος του καθηγητή Φυσικής Αγωγής στο Σχολείο Στυλιανίδης Χριστόδουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Νομού Μεσσηνίας Καλαμάτα, Ιούνιος 2009.
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
Κοινωνία και Οικονομία της Πληροφορίας ΤΠΕ: Θεσμική και Νομική Διάσταση Λίλιαν Μήτρου Επικ. Καθηγήτρια Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
 Σήμερα θα ασχοληθούμε με θέματα ταυτότητας.  Αλλά τι είναι η ταυτότητα; Τι εννοούμε με τον όρο/ έννοια ταυτότητα;  Σε τι αναφερόμαστε όταν μιλάμε.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ. Η Φαινομενολογία είναι ένα ρεύμα σκέψης που αναπτύσσεται στο πλαίσιο της ερμηνευτικής θεωρητικής παράδοσης.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και διαδικτυακή φήμη #2.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
 Η ανάγκη του ανθρώπου για ασφαλή επιλογή της τροφής πυροδότησε τη μελέτη των δηλητηριωδών ουσιών. Ο άνθρωπος της προϊστορικής εποχής βασισμένος κατ’
Κοινωνιοδυναμική Συμβουλευτική (ΚΣ) για τη Σταδιοδρομία.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Ερμηνευτική προσέγγιση
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του μέλλοντος
Παρουσίαση: Ευτυχία Γιαννάκη
Η χρήση της ενσώματης μάθησης στην εκπαίδευση.
Σχολείο, αγωγή και κοινωνία Παλιά: με βάση τις κοινωνικές συνθήκες παραδοσιακές μορφές αγωγής: κάλυψη αναγκών Οικογένεια: σταθεροί ρόλοι. Διαιώνιση.
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Ψηφιακό Παιγνίδι στην προσχολική ηλικία
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
AΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Παρουσίαση της ύλης του μαθήματος «Εφαρμογές Υπολογιστών»
ΦΥΛΛΟ.
ΤΑ 8 ΘΑΝΑΣΙΜΑ ΑΜΑΡΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΣ
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ
Ερευνητική Εργασία Α Γεωπονίας 1
Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /2 Χειμερινό εξάμηνο
ΕΚΦΡΑΣΗ-ΕΚΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ- ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Σχέση διγλωσσίας και γνωστικής / γλωσσικής ανάπτυξης
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΟΕΠ&ΤΜ
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤON ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανθρώπινο Σώμα, Αθλητισμός και Φυσική Αγωγή στις προοπτικές της Ψηφιακής Εποχής Νικόλαος Πατσαντάρας Αναπληρωτής Καθηγητής Αθλητικής Κοινωνιολογίας Τηλ

Το Ανθρώπινο Σώμα ως Φυσική Οντότητα  Η προσοχή μας στην ΦΑ και στον αθλητισμό στο σύνολό του  αλλά και διαφορετικά κατ’ άθλημα ή αθλητικό μοντέλο εστιάζεται στο σώμα και στα φυσιο-οργανικά χαρακτηριστικά του  όπως δύναμη, ευρωστία, ικανότητα αντοχής, ταχύτητας, πλαστικότητα- ευλυγισία, μορφή, στυλ κ.λπ.

Κυριαρχία μιας μηχανιστικής- υλιστικής κατανόησης και αντιμετώπισης του σώματος

 Μια μονοσήμαντη Μηχανιστική- Υλιστική προσέγγιση του Σώματος, αδυνατεί να κατανοήσει την δυναμική και αναπόφευκτη αλληλεπίδραση μεταξύ Φυσιολογικών- Νοητικών και Κοινωνικών παραμέτρων  τόσο αναφορικά με ζητήματα Υγείας όσο και με ζητήματα Σωματικών Επιδόσεων!  (Αθλητική Επιστήμη ως Πειραματική Επιστήμη)

 Στις προοπτικές αυτές ενδέχεται να εννοηθεί ότι το σώμα είναι ένας κοινωνικά-πολιτισμικά ουδέτερος τόπος  Σε μια τέτοια εκδοχή αναδεικνύεται η φύση μονοσήμαντα ως κυρίαρχος διαμορφωτικός και ρυθμιστικός παράγοντας της αθλητικής κοινωνικής πραγματικότητας

Το Ανθρώπινο Σώμα ως Κοινωνική Οντότητα  Στην Αθλητική-Κοινωνιολογική σκέψη όταν αναφερόμαστε στο σώμα, το κατανοούμε μεν ως φυσικό σώμα  αλλά ταυτόχρονα διερευνούμε τα κοινωνικά σημαινόμενα που του αποδίδονται και τα νοήματα που αντανακλά σε αντιστοιχία με τον πολιτισμικό-κοινωνικό χώρο και χρόνο.

 Αυτό μας βοηθάει να κατανοήσουμε ότι οι τρόποι που αντιλαμβανόμαστε και χρησιμοποιούμε το Φυσικό Σώμα  καθορίζονται σε υπέρμετρο βαθμό από τις κοινωνικές-πολιτισμικές εξελίξεις

 Για παράδειγμα το αθλητικό σώμα διαπλάθεται στο πλαίσιο μιας κοινωνικής-πολιτισμικής προοπτικής που καθορίζει  το πώς αυτό κατανοείται,  πως ελέγχεται,  πώς βρίσκει εφαρμογές,  και πώς βιώνεται (Πατσαντάρας, 2014) (Πατσαντάρας, 2014)

 Επομένως η συζήτηση στο πλαίσιο της Αθλητικής Επιστήμης  περί της φύσης του σώματος  της χρήσης,  του νοήματος και της σημασίας που αποδίδεται σε αυτό  οφείλεται να πραγματώνεται στις προοπτικές ενός δι-επιστημονικού παραδείγματος.

 Ως συνδετικός κρίκος συγκρότησης μιας δι-επιστημονικής προσέγγισης του Σώματος εμφανίζεται η έννοια, ο όρος Σωματοποίηση δια του οποίου υποδηλώνεται  το πώς το σώμα ως φύση βιώνεται σε χωρο-χρονικές αντιστοιχίες  μέσω της αλληλοδιείσδυσης βιολογικών και πολιτισμικών παραγόντων. (Μακρυνιώτη, 2004, Πατσαντάρας, 2014) (Μακρυνιώτη, 2004, Πατσαντάρας, 2014)

Σώμα και Τεχνολογική Εξέλιξη Σώμα και Τεχνολογική Εξέλιξη  Από τα τέλη της δεκαετίας του 1980, στις σύγχρονες κοινωνίες  οι τεχνολογικές εξελίξεις και οι εφαρμογές τους κυρίως στα πεδία της βιο-ιατρικής και της βιο-τεχνολογίας, αλλά και της Αθλητικής Επιστήμης  προκαλούν μια μεταβολή των αντιλήψεων περί της φυσικότητας του σώματος

 Το ανθρώπινο σώμα στον αθλητισμό μέσα από βιοτεχνολογικές παρεμβάσεις ξεπερνάει τα φυσικά του όρια (εξελισσόμενες μέθοδοι προπόνησης, αθλητικά αξεσουάρ, φαρμακοδιέγερση κ.λπ.)  γίνεται αντιληπτό ως ένας χώρος εξερεύνησης,  ως ένας χώρος πειραματισμών και τεχνολογικών παρεμβάσεων.

 Στον αθλητισμό, περισσότερο από κάθε άλλη κοινωνική περιοχή, γίνεται έντονα διακριτό  το μεταβαλλόμενο νόημα του φυσικού σώματος,  καθώς επίσης και τα ασαφή οριζόμενα ως φυσιολογικά όρια του

 Πώς θα μπορούσαμε για παράδειγμα να χαρακτηρίσουμε σήμερα το αθλητικό σώμα,  ως φυσικό,  ως τεχνολογικό,  ως τεχνητό,  ως κοινωνικό !

 Σε αντιστοιχία με τις εξελίξεις αυτές διαμορφώνεται μια άλλη αντίληψη για τη φυσική ανθρώπινη οντότητα!  Μετα-ανθρωπισμός!

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ : Ψηφιακή Εποχή  Η σημερινή εποχή που χαρακτηρίζεται από την εκτεταμένη χρήση του Δια- δικτύου σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής μας είναι ένα παράδειγμα της Ψηφιακής Εποχής. (Digital Revolution)

 Σε έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό ερευνητικών δεδομένων επισημαίνεται  ότι η ανθρώπινη οντότητα δια μέσου της αναπόφευκτης επιρροής από την τεχνολογία οφείλει να προσεγγίζεται  σαν μετα-ανθρώπινο cyborg! (Haraway, 1991-Balsamo, 2000-Gray, 2001)

 Ταυτόχρονα η τεχνολογική πρόοδος και καινοτομία, αναφορικά με τη δημιουργία διαδικτυακών τόπων διά-δρασης και κοινωνικής επικοινωνίας  μετασχηματίζουν τους τρόπους που σχετιζόμαστε μεταξύ μας ως φυσικές παρουσίες, σ’ όλα τα επίπεδα της κοινωνικής μας ζωής

 Σήμερα, πάνω από δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι με το διαδίκτυο (Internet World Stats, 2012)  και πάνω από τέσσερα δισεκατομμύρια άνθρωποι είναι συνδεδεμένοι μεταξύ τους μέσω κινητών τηλεφώνων (Chatfield, 2013).

 Η τεχνολογία οδηγεί σε ένα μεγάλο εύρος κοινωνικών, πολιτικών, ψυχολογικών αλλαγών  που επηρεάζουν καθοριστικά τους τρόπους μάθησης,  αλλά και τον τρόπο με τον οποίο τα υποκείμενα διαμορφώνουν ταυτότητα

 Σε ένα μεγάλο αριθμό αθλητικών ερευνών επανεξετάζεται ο τρόπος που κατανοούμε και προσεγγίζουμε  το αθλητικό σώμα  και τις αθλητικές ταυτότητες  μετά την παρεμβατική διείσδυση τεχνολογικών παραγόντων στην διαδικασία προπόνησης, σωματικής εξάσκησης, αποκατάστασης και προαγωγής της υγείας κ.λπ. (Batryn, 2003-Miah, 2004-Wesely, 2001) (Batryn, 2003-Miah, 2004-Wesely, 2001)

 Η τεχνολογία οδηγεί σε αλλαγές των αντιλήψεων μας περί  κοινωνίας και κοινωνικής διά- δρασης και επικοινωνίας,  περί χρόνου και χώρου,  περί Φυσικού Σώματος και φυσικής παρουσίας κ.λπ.

Ψηφιακή Γενιά  Με αυτόν τον όρο, αναφερόμαστε σε μια γενιά που αυτό-ορίζεται και αυτό- αναπαράγεται  μέσα από την εμπειρία της με την ψηφιακή τεχνολογία (Livingstone, 2003; Buckingham, 2006; Tapscott, 2009)

Ποια είναι τα Χαρακτηριστικά;  Η πλειονότητα των παιδιών παίζουν μόνα τους μπροστά σε μια οθόνη αντί να ασχολούνται με φυσικές δραστηριότητες !  Έχουμε μια Μαζική μετανάστευση- μετοίκιση των δραστηριοτήτων από το φυσικό χώρο στον κυβερνοχώρο!

 “Playstation Generation” (Blair, 2004)  “Net Generation” (Tapscott, 2009)  “Cyberkids”- “cyborg babies” (Buckingham, 2006)  “Always On Generation” (Livingstone/Bober, 2005)  “M Generation” ( Roberts, Foehr & Rideout (2005) ( Roberts, Foehr & Rideout (2005)

Σχετικές Έρευνες  Συνέπειες χρήσης του διαδικτύου από τα παιδιά και τους εφήβους στο σχολείο και το σπίτι (Baumgarten&Associates, 2003; Johnson, 2010; Lei, Zhou&Wang, 2009; Livingstone, 2003),  Πιθανοί κίνδυνοι και το ρίσκο της χρήσης από τα παιδιά (Lennings, Amon, Brummert&Lennings, 2010; Staksrud&Livingstone, 2009),  Ανησυχίες των γονιών για τη χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά τους (Sorbring, 2014), τον γονικό έλεγχο της χρήσης (Kirwil, 2009),  Εξάρτηση από το διαδίκτυο και επιπτώσεις (Czinch&Hechanova, 2009; Lenng&Lee, 2012; Liu, Liao&Smith, 2012; Young, 2004).  Χρήση από παιδιά και εφήβους των κινητών τηλεφώνων (Campbell& Russo, 2003; Ling, 2007; Svivastava, 2005).

 Η τεχνολογία οδηγεί την ψηφιακή γενιά σε αντικατάσταση αλλά και αμφισβήτηση των συνηθειών και των προτιμήσεων των προηγούμενων γενεών (Buckingham, 2006; Tapscott, 2009).  Δεν έχει καμία σχέση με την παθητική γένια της τηλεόρασης!

 Παίρνοντας ως σημείο αναφοράς την δικιά μας προγενέστερη εμπειρία όλα αυτά τα κατανοούμε  ως απόκλιση από αυτό που εμείς αντιλαμβανόμαστε ως φυσιολογικό, φυσικό, κανονικό, υγειές κ.λπ.

Τι είναι φυσιολογικό-φυσικό?  Τα όρια μεταξύ φυσικού και τεχνικού κόσμου στο πλαίσιο των εκρηκτικών, κυρίως, τεχνολογικών εξελίξεων είναι δυναμικά μεταβαλλόμενα και γίνονται ολοένα πιο ασαφή και ρευστά (Patsantaras/Kamperidou, 2005)  Αφού τα όρια είναι ρευστά σημαίνει ότι αλλάζει και η αντίληψή μας περί φυσικού σώματος στον αθλητισμό;

Τι είναι Υγειές?  Η κατάσταση πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας του ατόμου και όχι μόνο η απουσία νόσου, δισλειτουργίας ή αναπηρίας (Bradby, 2010; Nettleton, 2002; WHO, (Bradby, 2010; Nettleton, 2002; WHO, 1946). 1946).  Πως αντιλαμβανόμαστε την Υγεία στην Αθλητική Επιστήμη;

 Με την παρέμβαση της τεχνολογίας αλλάζουν οι απόψεις μας περί της φύσης και της φυσιολογικής λειτουργικότητας του σώματος  και ταυτόχρονα αλλάζουν οι αντιλήψεις μας περί υγείας και ασθένειας (Λαζάρου/Πατσαντάρας 2013).

Τεχνητά Σώματα: Avatars  Με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιών δίνεται η δυνατότητα χειραγώγησης, τροποποίησης και παρουσίασης σε πολλαπλές διαστάσεις του σώματος.

 Το τεχνητό-δυνητικό Σώμα είναι μια προέκταση της φυσιολογίας μας.  Απλά τα σημαινόμενα του Σώματος στην ψηφιακή του εκδοχή απεμπλέκονται από την βιολογική του βιογραφία!

 Δια μέσου της δραστηριότητας σε εικονικούς τόπους διάδρασης και επικοινωνίας οι άνθρωποι  μπορούν να επηρεάσουν το εσωτερικό περιβάλλον της Υποκειμενικότητας  καθώς επίσης και τις φυσιολογικές τους διαδικασίες-Λειτουργίες! (Slouka,1995; McRae, 1997; Haraway,1991)

 Ωστόσο και στην εποχή του τεχνο- κοινωνικού Υποκειμένου η ζωή βιώνεται, τουλάχιστον μέχρι σήμερα, (μετάγγιση των πληροφοριών του εγκεφάλου) δια του Φυσικού Σώματος (Stone 1991;Πατσαντάρας 2014) (Stone 1991;Πατσαντάρας 2014)  Επομένως ο κυβερνοχώρος συλλαμβάνεται ως ένας χώρος φυσικά Ασώματος  Αλλά όμως ως ένας χώρος κατασκευής ΝΕΑΣ Σωματοποίησης.

ΕΡΩΤΗΜΑ  Είναι προετοιμασμένοι οι ΚΦΑ για διδάξουν στην Ψηφιακή εποχή?  Να κατανοήσουν ότι η χρήση της τεχνολογίας δεν είναι απόκλιση αλλά πολιτισμική σύγκληση  Έρευνες σε προηγμένες τεχνολογικά κοινωνίες δείχνουν ότι δεν είναι προετοιμασμένοι κατάλληλα! (Liang/Walls 2006) (Liang/Walls 2006)

 Αυτό μας καταναγκάζει να προβούμε σε αναθεωρήσεις και σε αλλαγές αναφορικά με τους στόχους και τις μεθόδους εκπλήρωσης των στόχων  Της Φ.Α  Και του Αθλητισμού

 Καταναγκάζει σε μια αναθεώρηση της επαγγελματικής κατάρτισης του  Αθλητικού Επιστήμονα

 Όχι απλά μια τεχνο-γνωστική κατάρτιση (χρήση και εφαρμογή πολυμέσων και ηλεκτρονικών υπολογιστών στο μάθημα ή στην προπόνηση)  Αλλά κατανόηση του τρόπου που συγκροτείται σήμερα η κοινωνική- πολιτισμική πραγματικότητα!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ