Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Χρώματα Βασικά & Συμπληρωματικά
Advertisements

ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
ΕΛ - ΓΚΡΕΚΟ ΝΙΚΟΥ ΘΕΟΔΟΣΗΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Η ενδυμασία στο Βυζάντιο
ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
NGO’s refugee LOGOS. Χρωματική μελέτη των logo Τα logo των οργανώσεων χρησιμοποιούν κατα κύριο λόγο το μπλέ και το πράσινο.
ΘΕΜΑ:ΑΘΛΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ, ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ & ΥΓΙΕΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ
το χρώμα στον υπολογιστή
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΟΜΜΩΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : ΓΙΑΤΙ ΜΕΛΕΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
Θεωρία Χρώματος και Επεξεργασία Έγχρωμων Εικόνων
Αρχές Σχεδίου και Θεωρίας Χρωμάτων
project: οψεις της ψυχολογιας
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΠΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Οι Έλληνες κατακτούν τους Ρωμαίους με τον πολιτισμό τους.
ΑΠΟ ΠΟΥ ΑΝΤΛΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ Αντλεί τα θέματα του από την παιδική ηλικία. Απεικονίζει τις ακραίες ηλικίες μικρά παιδιά και γέροντες.
Φως και χρώματα (α).
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Τίτλος: Σχολική Ζωή και Τέχνη
Πάσχα μέγα, Πάσχα των πιστών
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
13. Χριστιανισμός – Ελληνισμός : μια ιδιότυπη συνάντηση
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ ΚΑΙ ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ
Βιωματικές δράσεις Ά τάξη 2ου γυμνασίου Αλεξάνδρειας σχ.έτος
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΑΥΤΑ.
ΛΙΘΟΞΟΪΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ Α.Ε.Μ  Ένα βασικό κι αναγνωρισμένο πεδίο εισαγωγής της στα προγράμματα σπουδών και της γενικής εκπαίδευσης.  Ένα συχνό θέμα.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Ιγνατιάδου Αναστασία-Μιχαέλα Παρουσίαση : από το βιβλίο «Μύθος, Λατρεία, Ταυτότητες» της Μαριλένας Παπαχρηστοφόρου.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
 Ο όρος « μοντερνισμός » αρχικά τοποθετείται στο δεύτερο μισό του 19 ου αιώνα και αναπτύχθηκε πλήρως στις τέσσερις πρώτες δεκαετίες του 20 ου αιώνα.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.
Σε αυτή την τάξη των εντόμων ανήκουν πάνω από είδη σε όλο τον κόσμο. Ολομετάβολα έντομα Δύο ζεύγη φτερών καλυμμένα με πολύχρωμα λέπια Διαθέτουν.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΑΝΙΑ ΤΙΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΣΙΔΩΡΑ ΚΟΥΝΤΟΥΠΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΕΡΚΟΥΡΙΑΔΗΣ.
ΠΑμπλο Πικασο.
Click to add Text Κάμερες και χρώμα Κάμερες και χρώμα.
Η ζωγραφική ως εικονική αναπαράσταση πρωτοεμφανίστηκε στη ζωή του ανθρώπου στο τροφοσυλλεκτικό στάδιο, στην τελευταία φάση της παγετωνικής εποχής και.
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
Ελληνισμος και χριστιανισμοσ
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΕΤΚΟΓΛΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ Α2’ 2Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Ο Απόστολος Παύλος στην Ελλάδα
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
ΚΩΔΙΚΑΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΑΤΩΝ
Oλυμπιακοί αγώνες Ευτυχία Α. Δέσποινα Χ..
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Το κίνημα των Ναζαρηνών
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
ΕικονογραφικοΙ κυκλοι δυτικησ τεχνησ
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
Χριστόδουλος Νικηφόρου Ε΄τάξη
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο Λύκειο Αχαρνών Καθηγητής:κ. Κωνσταντινίδης Λεωνίδας

ΧΡΩΜΑ Κ’ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΛΕΥΚΟ Η απουσία χρώματος στην αρχιτεκτονική εκφράζεται ως στάση κυρίως στο μοντέρνο κίνημα και δηλώνεται με το λευκό χρώμα. Το λευκό εκφράζει την «καθαρότητα» της μορφής, την άρνηση κάθε προηγούμενης αρχιτεκτονικής μνήμης, για να γεννηθεί το κτίριο μηχανή και ένας νέος τρόπος ζωής.

Χρώμα και αρχιτεκτονική ΕΛΛΑΔΑ Η εργολαβική αντίληψη, ωστόσο, παίρνει τη γλώσσα των πρωτοποριών και τη μετατρέπει σε κακές κατασκευές. Με την ίδια λογική, στην Ελλάδα, για λόγους οικονομίας, βάφουν τις προσόψεις άσπρες και τα εσωτερικά μπεζ ή “παλ”. Έτσι δημιουργήθηκε μια φοβία του χρώματος και ευρύτερα αποδεκτό γίνεται το χρώμα το οποίο δεν έχει ένταση.

Χρωμα και αρχιτεκτονικη ΙΣΤΟΡΙΑ Το χρώμα όμως στο μεγαλύτερο μέρος της ιστορίας της αρχιτεκτονικής κατέχει μείζονα σημασία. Στην αρχαιότητα οι ελληνικοί ναοί ήταν βαμμένοι με ζωηρά συχνά αντίθετα χρώματα. Οι γοτθικοί ναοί ήταν καλυμμένοι με λαμπρά χρώματα και σχέδια. Στην παραδοσιακή αρχιτεκτονική όλου του κόσμου το χρώμα έχει ιδιαίτερη θέση. Στον λαϊκό και νησιώτικο «κλασικισμό», υπάρχει έντονα η χρήση χρώματος.

Χρωμα και αρχιτεκτονικη

Γοτθική τέχνη Καθεδρικός ναός του Αγίου Διονυσίου - Γαλλία

Χρώμα και κινηματογράφος Το ΧΡΩΜΑ δεν ήταν σύμφυτο με την δημιουργία του Κινηματογράφου. Γνωρίζουμε όλοι ότι η χαραυγή του 20ου αιώνα ξεκίνησε με ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΦΙΛΜ καθώς τέτοιο ήταν το τεχνολογικό όριο της εποχής.Μάλιστα είναι γνωστός μετέπειτα ο διαχωρισμός ανάμεσα σε οπαδούς της ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗΣ ΣΧΟΛΗΣ και του ΕΓΧΡΩΜΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ.

Χρώμα και κινηματογράφος Το ΧΡΩΜΑ στον ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ τεχνικά σε πλήρη εφαρμογή μπήκε στη δεκαετία του Αρχικά είχε τη λειτουργία και την αντίληψη να τελειοποιεί τα πάντα στη θέαση. Πάντα οι δημιουργοί στόχευαν να εξιδανικεύσουν χρωματικά το φιλμ με την εμφάνιση της φύσης. Το απόλυτα χρωματικό ρεαλιστικό αρχίζει να κλωνίζεται ανάλογα τη διάθεση που θέλουμε να προσεγγίσουμε ένα θέμα.

Χρώμα και κινηματογράφος Στη δεκαετία του 1950, ο μεγάλος ΜΙΚΕΛΑΝΤΖΕΛΟ ΑΝΤΟΝΙΟΝΙ τονίζει ότι το χρώμα οφείλει να είναι και λίγο ΕΞΠΡΕΣΣΙΟΝΙΣΤΙΚΟ σε αντίθεση με το Ωμό ρεαλιστικό της Φύσης. Έτσι λοιπόν μπαίνουμε στους ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΥΣ όπου θέματα αλλάζουν εντελώς το πραγματικό χρωματικό τους υπόβαθρο και ντύνονται με αυτό που θέλουμε να αναδείξουμε. Π.χ. κομμάτι της Φύσης "βάφεται" γκρι για να τονίσουμε την οικολογική καταστροφή και την απαξίωση της Γης.

Χρώμα και κινηματογράφος Το ΧΡΩΜΑ χρησιμοποιείται πολλές φορές με έμφαση στην ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ του ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ Δίνει εκφράσεις με το στυλ και την έντασή του, κρύβει συναισθήματα, υποσεινήδητα, εντάσεις. Ακόμα το ΧΡΩΜΑ έχει και καθαρά ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ (ΜΠΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΑ, ΜΩΒ ΒΙΟΛΕ): Εκφράζουν ΓΑΛΗΝΗ, ΗΡΕΜΙΑ, ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ Επίσης τα ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ δεν μπαίνουν σε ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ αλλά παραμένουν στο πίσω μοτίβο στο φιλμ. ΖΕΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ (ΚΟΚΚΙΝΟ, ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΚΙΤΡΙΝΟ): Εκφράζουν ΔΙΕΓΕΡΣΗ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΒΙΑ και συνήθως προτάσσονται στο μοτίβο.

Φώς και Λογοτεχνία Το φώς για τους ποιητές συμβολίζει: ➢ Την καλοσύνη ➢ Την αγνότητα ➢ Την αλήθεια ➢ Το φώς για τον Ελύτη είναι: ➢ Το θεμελιώδες κοσμικό στοιχείο και αντιστοιχεί, το φώς με το σκοτάδι, την ημέρα με τη νύχτα,την ζωή με τον θάνατο ώς πλήρωση και λύτρωση. ➢ Ο Ελύτης χρησιμοποιεί το φώς ώς: ➢ Φυσική πηγή του φωτός, πηγή >, πανανθρώπινο ιερό σύμβολο του αγαθού, της γνώσης και της δικαιοσύνης, συνώνυμο της υψηλής πνευματικής ποιότητας του ελληνικού χώρου και πολιτισμού. ➢