Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δείτε τις 4 διαφάνειες και στη συνέχεια απαντήστε στην άσκηση
Advertisements

Αντικείμενα του τότεΑντικείμενα του σήμερα Κατηγορία >
Μαραγκός Γαρύφαλλος Σχολικό Έτος Η εξέλιξη των μέσων αναπαραγωγής της Μουσικής.
Η σημασία της σχέσης παιδιού-περιβάλλοντος Είναι αποδεδειγμένο ότι τα παιδιά είναι ευαίσθητα απέναντι στο δομημένο χώρο. Οι διάφορες αρχιτεκτονικές μορφές.
Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2014 θέμα: ''Η διδασκαλία τραγουδιών σχετικά με τις σχολικές εορτές.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω σωστά,μεγαλώνω σωστά» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
2η Επιστημονική - Επιμορφωτική Συνάντηση Εκπ/κων Μουσικής Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης 2013 θέμα: “Μουσική γνωστική ανάπτυξη μέσα από το βίωμα” Δρ Γιώτα.
ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Ν. Δ. Τριανταφυλλόπουλος Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2016.
ΕΝΤΑΞΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝ ΣΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ MedISys MedISys Ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα υγείας Τεχνολογία αιχμής Κάλυψη του θεσμικού.
1 Ζαρικάκη Ελισάβετ. 2 Διακόσμηση τάξης και δημιουργία παραμυθογωνιάς και βιβλιοθήκης μέσα στην τάξη Με μαξιλάρια, χαλάκι και παραμυθάκια που έφεραν τα.
1 ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΑΣΙΚΩΝ ΧΑΡΤΩΝ Συνέντευξη Τύπου 5 Απριλίου 2011.
 Καταργείται η θεώρηση (ή αλλιώς η διάτρηση) των βιβλίων, είτε αυτά τηρούνται χειρόγραφα, είτε μηχανογραφικά.  Καταργείται και δεν θα ενημερώνεται πλέον.
Πληροφορική στο Νηπιαγωγείο Ιστορική αναδρομή Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση + Προσχολική Εκπαίδευση (2003), με την καθιέρωση ενός προγράμματος σπουδών.
Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΞΕΝΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ...ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!! ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Καλλιόπη Κρασίδου Μπερναντέτ Χριστοφή.
ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Τάξη:Τμήμα: KΑΘΗΓΗΤΗΣ………………………………………………… ΕΤΗΣΙΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Της διδακτέας ύλης στο μάθημα…………………………………………… Η ύλη αυτή κατανέμεται.
Τεχνικές Εξοικονόμησης Χρόνου Αναφέρετε κάποιες τεχνικές που μπορούν να βοηθήσουν στην εξοικονόμηση χρόνου.
ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Αγροδιατροφικών Προϊόντων. Συσκευασία ενός πρωτογενούς αγροτικού προϊόντος ονομάζεται η περικάλυψη του από κάποιο ειδικό υλικό που χρησιμοποιείται.
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ ΑΡΧΕΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΩΤΣΙΟΣ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2015/2016.
Θεολογία και Φυσική στη στωική φιλοσοφία Φυσικοποίηση του Θεού ή θεοποίηση της Φύσης; Χριστίνα Ι. Κούρφαλη, δρ Φιλοσοφίας
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός Object-Oriented Programming.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ - ΠΟΛΥΜΕΣΑ Δημήτριος Γ. Λιόβας.
ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΙΜΑ ΥΛΙΚΑ Νίκος Σελλας, Μελετητής Workshops Αλεξανδρούπολη 15 Ιανουαρίου 2016.
Εκπαίδευση Microsoft® Office
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ.
Διδασκαλία μαθημάτων Φυσικών Επιστημών Γυμνασίου
Χαράλαμπος Πουλόπουλος
Ο υπολογιστής Εισαγωγή.
Καταγραφή των κυήσεων στις οροθετικές γυναίκες της ΜΕΛ του ΠΑΓΝΗ
1 περίπτωση στα πλαίσια οξείας σπειραματικής βλάβης- οξέος νεφριτιδικού συνδρόμου
Ανάλυση Νεκρού Σημείου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Ανάπτυξη Ανοικτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος
Eφαρμοσμένα προγράμματα Ολυμπιακής Παιδείας στο εξωτερικό
Τοπικη ιστορια- βιωματικη δραση
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Στρατηγική Κυβερνοασφάλειας
Σύμβολα ανακύκλωσης και επεξήγηση.
Μάινας Διονύσιος Η Διδασκαλία της Ιστορίας με τη βοήθεια των ΤΠΕ
ΒΙΟΛ. ΚΥΤΤΑΡΟΥ, ΑΣΚΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ-ΜΕΡΟΣ Β_2007, Λ.Χ. Μαργαρίτης
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΡΩΤΗΣΗ 1 Ως μέρος μιας επιδημιολογικής μελέτης, 2 ομάδες γυναικών ρωτήθηκαν (με συνέντευξη) για την ύπαρξη ναυτίας και στομαχικού πόνου. Σε μια σύγκριση.
Δασκάλα – σύμβουλος ΣΧΤ
Εκπαιδευτικό υλικό που αναπτύχθηκε στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τα μέρη των Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
Υλικό Υπολογιστών Καθηγητής: Α. Μιχαλάκης
«Σχεδιασμός και υλοποίηση προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης»
Κλασικό τμήμα Σχολικό έτος «Η Αγγελική και ο Αλέξης παντρεύονται» Μια ιστορία που συνέθεσαν τα νήπια βλέποντας τους πίνακες του λαϊκού ζωγράφου.
Κεφάλαιο 2ο - Το Υλικό του Υπολογιστή
Εργασία στο μάθημα της Βιολογίας Σταυρακάκης Κων/νος Εφραίμ.
NOMIKO-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ – ΘΕΜΑΤΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ
Ιστορίες για παιδιά και γονείς
Kλυτία, η νύμφη που έγινε ηλιοτρόπιο
«TΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ» «ΠΕΡΙ ΚΥΠΡΟΥ»
15/11/2018 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (1) Ενότητα A1.1 Ο Δάσκαλος.
بسم الله الرحمن الرحيم.
ΠΛΑΙΣΙΟ 14ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
Ένα γεγονός που συγκλονίζει τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Κομοτηνής Εκπαιδευτικός: Κυριακή Ζαφείράκη Επιστημονική Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη Επόπτρια: Μαρία Γραμματίκα Τάξη: Στ Αριθμός Παιδιών:
ΤΙΤΛΟΣ: Δημοσθένης (Demosthenes Speech composer)
Παιδαγωγικού Ινστιτούτου & Εκπαιδευτικής Πύλης του Υ.Π.Ε.Θ.
H ΒΙΩΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΩΝ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Στα διάφορα επαγγέλματα
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Σεμινάριο -e – Τασούλα Βερβενιώτη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η 25 η Μαρτίου Σχέδιο Εργασίας Δ’ Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού Κωνσταντίνου Άντρη Νικολάου Πολύμνια Στυλιανού Μαριλένα

Στόχοι Ενότητας  Να γνωρίζουν σημαντικά στοιχεία από την τοπική ιστορία και τη λαϊκή παράδοση.  Να πληροφορηθούν, να συζητήσουν και να ευαισθητοποιηθούν για τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου.  Να προετοιμαστούν ώστε να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις του σχολείου.

Μέσα και Υλικά  Φυλλάδιο «Λύκος και σκύλος»  Μεγέθυνση πίνακα «Το στρατόπεδο του Καραϊσκάκη» του Θ. Βρυζάκη  Κείμενο «Το ημερολόγιο ενός τσολιά»  Χάρτης της Ελληνικής επανάστασης  cd player  cd «Θούριος»  cd με τον Εθνικό Ύμνο  νερομπογιές  πινέλα  μερικά μέτρα χοντρού πανιού (κάποτ)  Ανθολόγιο Α’ και Β’ τάξης  Εικόνες από σημαίες διαφόρων χωρών  Οπτικό υλικό για το 1821  Ηλεκτρονικός υπολογιστής και DLP  «Τηλεόραση»  Μικρόφωνο

1 ο ογδοντάλεπτο  Αφόρμηση: Η δασκάλα διαβάζει το παραμύθι «Λύκος και Σκύλος».  Συζήτηση για το αγαθό της ελευθερίας αξιοποιώντας τις εκφράσεις του κειμένου. Οι μαθητές συμπληρώνουν σε φυλλάδιο την απάντηση του λύκου «Καλύτερα πεινασμένος και λεύτερος παρά χορτάτος και σκλάβος» που αποτελεί και το νόημα του κειμένου που θέλουμε να πραγματευτούμε.  Παρουσιάζουμε σε μεγέθυνση το πίνακα «Το στρατόπεδο του Καραϊσκάκη» του Θ. Βρυζάκη το οποίο θα αποτελέσει αφορμή για συζήτηση. Μέσα από τη συζήτηση προκύπτουν απλές προτάσεις οι οποίες γράφονται στο πίνακα (παραγωγή κειμένου).  Εξαγωγή ορισμού του «τσολιά» μέσα από τη περιγραφή και τη συζήτηση για το πίνακα.

 Η δασκάλα παρουσιάζει ένα «παλιό» βιβλίο, το οποίο παρουσιάζει ως το ημερολόγιο ενός τσολιά. (είναι γραμμένο με απλά λόγια από τη δασκάλα και αναφέρει μερικά κύρια ιστορικά γεγονότα, ενώ τελειώνει με τα τελευταία λόγια από το «Θούριο»). Γίνεται παράλληλα χρήση του χάρτη. Γίνονται στη συνέχεια κάποιες ερωτήσεις κατανόησης.  Ακούγεται ο Θούριος του ρήγα στο cd player. Οι στίχοι γράφονται στον πίνακα και οι μαθητές τους διαβάζουν με διάφορους τρόπους μέχρι να καταλήξουν στο κατάλληλο ύφος. Ακολουθεί επεξεργασία με διάφορες ερωτήσεις. Συζήτηση για το νόημα των δύο τελευταίων στίχων. Σύνδεση με το παραμύθι « Λύκος και σκύλος»  Οι μαθητές στις ομάδες τους χρησιμοποιούν πινέλα και νερομπογιές και αναγράφουν συνθήματα σε πανί.

2 ο ογδοντάλεπτο  Τα παιδιά παρουσιάζουν τις εργασίες τους και στην υπόλοιπη τάξη.  Γίνεται ανάγνωση του κειμένου « Ο αγωνιστής με την πένα» από το Ανθολόγιο το οποίο είναι κατάλληλο και για επαναφορά των κύριων ιστορικών γεγονότων που αναφέρθηκαν στο προηγούμενο μάθημα Η δασκάλα απαγγέλει τον Εθνικό Ύμνο που βρίσκεται στο τέλος του κειμένου. Γίνεται συζήτηση και ερωτήσεις κατανόησης  Συζήτηση για τον Εθνικό Ύμνο ως σύμβολο του κράτους και του έθνους και αναφορά και σε άλλους Εθνικούς Ύμνους. Η συζήτηση μπορεί να επεκταθεί και σε άλλα σύμβολα του έθνους, όπως είναι η σημαία. Δείχνουμε σημαίες διαφόρων χωρών (με έμφαση στις σημαίες εθνικοτήτων παιδιών της τάξης μας) ενώ επικεντρώνουμε τη προσοχή στα χαρακτηριστικά της Ελληνικής και Κυπριακής σημαίας.

 Τα παιδιά ακούνε τον Εθνικό Ύμνο σε cd και κατόπιν γίνεται συζήτηση για την ορθή στάση και συμπεριφορά απέναντι στον Εθνικό Ύμνο της χώρας μας αλλά συνάμα και των άλλων χωρών. Γίνεται ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου και εφαρμογή των όσων συζητήθηκαν.  Γίνεται προβολή οπτικού υλικού στον υπολογιστή ( ή σε DLP ) από μάχες και γεγονότα εποχής.  Με αφορμή το υλικό που παρακολούθησαν τα παιδιά, συνεργάζονται στις ομάδες για να γράψουν «ρεπορτάζ» ως πολεμικοί ανταποκριτές της εποχής.  Παρουσιάζουν το ρεπορτάζ τους στην τηλεόραση της τάξης με μικρόφωνο.

Επιπλέον δραστηριότητες Στον υπολογιστή οι μαθητές ντύνουν τη φιγούρα του Πέρη τσολιά χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ρούχα. (από το cd με δραστηριότητες «Πέρης και Κάτια»). Στον υπολογιστή οι μαθητές ντύνουν τη φιγούρα του Πέρη τσολιά χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα ρούχα. (από το cd με δραστηριότητες «Πέρης και Κάτια»). Μέσα από τις εικόνες γίνεται δραματοποίηση ή «ακίνητη εικόνα». Μέσα από τις εικόνες γίνεται δραματοποίηση ή «ακίνητη εικόνα». Οι μαθητές παρατηρούν τις εικόνες της σελίδας 41 και φτιάχνουν στις ομάδες καράβια με πολυστερίνη, χαρτί, ξυλάκια και νερομπογιές. Οι μαθητές παρατηρούν τις εικόνες της σελίδας 41 και φτιάχνουν στις ομάδες καράβια με πολυστερίνη, χαρτί, ξυλάκια και νερομπογιές. Επίσκεψη στο Μουσείο Λαϊκής τέχνης και Παράδοσης. Επίσκεψη στο Μουσείο Λαϊκής τέχνης και Παράδοσης.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!