Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σεμινάρια Επιθεωρητών Σεπτεμβρίου Σχολική χρονιά
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΑΠΟ Τη ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ Στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Νέο Ωρολόγιο Πρόγραμμα Δημοτικών Σχολείων ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης Δεκέμβριος 2010.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Page  1 Προτεραιότητες της Κυπριακής Προεδρίας για την Ανώτερη Εκπαίδευση Διεύθυνση Ανώτερης και Ανώτατης Εκπαίδευσης Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΙΚΥΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 9.1 Εθνικές και Ευρωπαϊκές πολιτικές για την επικύρωση των εμπειριών τοποθέτησης.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ  Αποτελεί ένα από τα τέσσερα τμήματα της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών και Επιστημών Αγωγής.  Υπήρξε το πολυπληθέστερο.
Εκπαιδευτική ηγεσία στον 21ο αιώνα: Στήριξη του ηγέτη στη δημιουργία ενός σχολείου - «κοινότητας μάθησης» Δρ Αθ. Μιχαηλίδου – Ευριπίδου Διευθύντρια.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΤΑ Ι.Ε.Κ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΕΣΥΠ ΔΡΑΜΑΣ 2014 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
Αξιολόγηση στη φυσική αγωγή
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Η αξιολόγηση του διευθυντή από τον σχολικό σύμβουλο ΠΔ 152/ΦΕΚ 240, Τ. Α΄/ , άρθρα 3,4,6,10,16,17 ΥΑ 10940/
Η Τράπεζα Θεμάτων στο Νέο Λύκειο Δρ. Δημήτριος Σισιαρίδης Διευθυντής στο 1 ο ΕΠΑ. Λ Ελευθερούπολης.
ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΜΟΥΡΚΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
με ειδίκευση την «Παιδαγωγική»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΙΚΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ – ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΔΕΥΟΝΤΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΣΜΑΤΟΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΘΩΜΑΣ ΣΦΗΚΟΠΟΥΛΟΣ.
1. Ποιοτική Αναβάθμιση της Εκπαίδευσης στην Κύπρο
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» « Πιστοποίηση και αναβάθμιση των εκπαιδευτών ενηλίκων» Nίκος Φωτόπουλος.
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
Παρουσίαση Έκθεσης της Επιτροπής για την Εκπαιδευτική Μεταρρύθμιση Ε. Κεραυνού-Παπαηλιού Α. Γαγάτσης Γ. Φιλίππου.
Κωστοπούλου Όλγα ΑΕΜ 3157 Εξάμηνο Στ’. Πρωτοβουλίες και δράσεις κατά την περίοδο Από τις αρχές της δεκαετίας του 1990,η έννοια της ποιότητας.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
SOCIAL KEYS FOR SOCIAL ENTREPRENEURSHIP. ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ H Κοινωνική Οικονομία είναι ένας πολύ σημαντικός οικονομικός τομέας στην Ευρώπη. Με βάση.
Δρ. Μάριος Παντελή (EdD)
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Ερωτηματολόγιο Α.Κί.ΔΑ για τις βασικές πρόνοιες ενός Νέου Σχεδίου Αξιολόγησης Απόψεις Εκπαιδευτικών.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εκπαιδευτική διοίκηση και καινοτομία
Συγκριτικά στοιχεία ελληνικής και διεθνούς νομοθεσίας
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Φορεις και μορφες αξιολογησης: 2Ο Μαθημα
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Εναλλακτικές μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
έννοια και λειτουργια της εκπαιδευσησ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
Διεθνείς έρευνες (PISA) και κυπριακό εκπαιδευτικό σύστηµα: δεδοµένα και προβληµατισµοί Δρ Αθ. Μιχαηλίδου Διευθύντρια Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
Ευρωπαϊκό και Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων
Best practices - Benchmarking
Φάκελος υλικού (υποψήφιου) εκπαιδευτικού & επαγγελματική ανάπτυξη
Αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην Εκπαίδευση: Παράγοντες που την επηρεάζουν Συνέδριο του Εκπαιδευτικού Ομίλου Κύπρου Σάββατο 24 Οκτωβρίου, 2015

Εκσυγχρονισμός του περιεχομένου της Εκπαίδευσης (Αναλυτικά Προγράμματα) Το Πρόβλημα: Ανάγκη εκσυγχρονισμού του περιεχομένου της εκπαίδευσης- Διαμόρφωση νέων αναλυτικών προγραμμάτων 2008: ξεκίνησε η προσπάθεια διαμόρφωσης νέων, σύγχρονων αναλυτικών προγραμμάτων Η παρούσα κυβέρνηση προχώρησε σε αξιολόγηση του έργου που έγινε μέχρι το 2013 Μέσα από την αξιολόγηση που έγινε από Επιστημονική Επιτροπή διαφάνηκε ότι:  Το περιεχόμενο σε αρκετά γνωστικά αντικείμενα παρουσιάζει από μικρές έως μεγάλες αδυναμίες.  Το περιεχόμενο διαμορφώθηκε χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο χρόνος διδασκαλίας των μαθημάτων.  Σε ορισμένα γνωστικά αντικείμενα υφίστανται πέραν του ενός Αναλυτικά Προγράμματα.

Εκσυγχρονισμός του περιεχομένου της Εκπαίδευσης (Αναλυτικά Προγράμματα) Η Λύση: Αναδόμηση των Αναλυτικών Προγραμμάτων στη βάση των δεικτών επάρκειας και δεικτών επιτυχίας. Συμβολή πέραν των 50 πανεπιστημιακών. επιθεωρητών και πολλών μάχιμων εκπαιδευτικών Άρχισε από τον Σεπτέμβριο η εφαρμογή της νέας πολιτικής.

Εκσυγχρονισμός της δομής του σχολικού προγράμματος ( Ωρολόγια Προγράμματα) Το Πρόβλημα (εντοπίζεται κυρίως στο Ενιαίο Λύκειο): Πληθώρα επιλογών που προκαλούν σύγχυση. Τάση για επιλογή των «εύκολων» μαθημάτων. Τάση εκπαιδευτικών να διευκολύνουν τους μαθητές για να έχουν «πελατεία». Βαθμοί απολυτηρίων χωρίς αντίκρισμα. Ανεπαρκές σύστημα πρόσβασης στη δημόσια εκπαίδευση.

Εκσυγχρονισμός της Δομής του σχολικού προγράμματος ( Ωρολόγια Προγράμματα) Η Λύση: Διαφοροποίηση των υφισταμένων Ωρολογίων Προγραμμάτων στη βάση των ιδιαιτεροτήτων της Κύπρου και των διεθνών δεικτών (ΟΟΣΑ) Λύκειο: Συγκρότηση Κατευθύνσεων Επιλογών Μαθημάτων στη βάση των σύγχρονων επιστημονικών τάσεων και τομέων αιχμής Ενίσχυση σχολείων ειδικού ενδιαφέροντος. Εξορθολογισμός του συστήματος πρόσβασης στα ΑΑΕΙ Δημοτική Εκπαίδευση: Ενίσχυση μαθημάτων που διαπιστώθηκε ότι χρειάζονταν αναβάθμιση

Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Διορισμών στην Εκπαίδευση Το Πρόβλημα: Το υφιστάμενο σύστημα : Μεταχειρίζεται ισοπεδωτικά όλους τους υποψηφίους. Έχει ως κυρίαρχο κριτήριο το έτος απόκτησης πτυχίου και δεν λαμβάνει υπόψη τα προσόντα και τις εμπειρίες των υποψηφίων. Οδηγεί σε διορισμό πολλά χρόνια μετά την απόκτηση του πτυχίου. Αποκλείει τη δυνατότητα διεκδίκησης διορισμού από νέους, προσοντούχους και ικανούς επιστήμονες.

Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Διορισμών στην Εκπαίδευση Η Λύση (συνέχεια): Υιοθέτηση μέτρων για απάμβλυνση του προβλήματος με τους μη μόνιμους εκπαιδευτικούς Υιοθέτηση απόλυτα διάφανης διαδικασίας – κατάταξη των υποψηφίων στη βάση προκαθορισμένων, αξιοκρατικών και μετρήσιμων κριτηρίων Α/ΑΚριτήριοΒαρύτητα 1.Γραπτή εξέτασημέχρι 50 μονάδες ( ) 2.Πρόσθετα ακαδημαϊκά προσόνταμέχρι 9 μονάδες Διδακτορικό 9 μονάδες Μάστερ ή πρόσθετος πρώτος τίτλος σπουδών 6 μονάδες Μεταπτυχιακό δίπλωμα 2 μονάδες 3.Εκπαιδευτική προϋπηρεσίαμέχρι 20 μονάδες 4.Έτος κατάθεσης πρώτου πτυχίου μέχρι 10 μονάδες 5.Βαθμός πρώτου πτυχίου μέχρι 8 μονάδες Άριστα ή ισοδύναμος βαθμός8 μονάδες Λίαν καλώς ή ισοδύναμος βαθμός6 μονάδες Καλώς ή όταν δεν αναγράφεται βαθμός4 μονάδες 6.Υπηρεσία στην Εθνική Φρουρά μέχρι 3 μονάδες ΣΥΝΟΛΟ 100 μονάδες

Εκσυγχρονισμός του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου Το Πρόβλημα: Το υφιστάμενο σύστημα αξιολόγησης εφαρμόζεται από το 1976, είναι μονοδιάστατο, ισοπεδωτικό και δεν δίνει κανένα κίνητρο στους εκπαιδευτικούς να βελτιώνονται. Αφορά μόνο τους εκπαιδευτικούς και όχι το εκπαιδευτικό έργο. Η συμβολή του συστήματος στην επαγγελματική βελτίωση και ανάπτυξη των εκπαιδευτικών και της σχολικής μονάδας είναι υποτυπώδης και μη επαρκής. Στην πράξη, το στοιχείο που καθοριστικά επηρεάζει τις αξιολογήσεις και τις προαγωγές είναι τα χρόνια υπηρεσίας.

Εκσυγχρονισμός του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού έργου Η Λύση: Νέο σύστημα που στηρίζεται στις σύγχρονες τάσεις και προάγει τη διαφάνεια και την αξιοκρατία. Προνοεί: πολυδιάστατη αξιολόγηση του εκπαιδευτικού (σημαντικός ο ρόλος του Διευθυντή), εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, εισαγωγή συστήματος υποστήριξης της επαγγελματικής ανάπτυξης των εκπαιδευτικών, δημιουργία Ακαδημίας Εκπαιδευτικής Ηγεσίας, σαφείς διαδικασίες απομάκρυνσης από το εκπαιδευτικό σύστημα ανεπαρκών εκπαιδευτικών.

Δημιουργία πλαισίου επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών Το Πρόβλημα: Δεν υπήρχε πλαίσιο για συστηματική επαγγελματική μάθηση όλων των εκπαιδευτικών.

Δημιουργία πλαισίου επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών Η Λύση: Νέο σύστημα που διέπεται από τρεις βασικές αρχές: Η επαγγελματική μάθηση θα είναι : καθολική, αφού θα αφορά το σύνολο των εκπαιδευτικών όλων των βαθµίδων, συστηµατική και συνεχής (50 ώρες εκπαίδευσης ανά διετία), στοχευµένη – θα έχει άµεση συνάρτηση µε τις ανάγκες των σχολικών µονάδων και των εκπαιδευτικών λειτουργών.

18 Άλλες μεταρρυθμίσεις που προωθούνται και αναμένεται να επηρεάσουν την ποιότητα και αποτελεσματικότητα στην εκπαίδευση Εκσυγχρονισμός Κανονισμών Λειτουργίας των σχολείων. Εκσυγχρονισμός του συστήματος αξιολόγησης των μαθητών. Εκσυγχρονισμός Παγκυπρίων Εξετάσεων. Μέτρα για την αναβάθμιση της διδασκαλίας της Ελληνικής Γλώσσας. Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: Δημιουργείται ο Φορέας Διασφάλισης και Πιστοποίησης Ποιότητας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Καταληκτικές σκέψεις Η προσπάθεια για εκσυγχρονισμό της παιδείας: έργο πολυδιάστατο, εντατικό, συστηματικό. Συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών εταίρων: Καταλυτική και καθοριστική Η συνεχής ανατροφοδότηση / ανταλλαγή εμπειριών: Επιβεβλημένη

Με την υλοποίηση των πολιτικών αυτών στοχεύουμε στη βελτίωση της ποιότητας και της αποτελεσματικότητας στην εκπαίδευση