Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Advertisements

Πού Βρίσκεται Το Ηλεκτρικό Φορτίο;
ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Οικονομική κρίση και καταναλωτική συμπεριφορά
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.2 Ορισμός των στόχων στην πράξη.
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 9-10
Οι επιρροές του κοινωνικού περιβάλλοντος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΞΑΝΘΟΥΛΗ ΜΑΡΙΑ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ Α. Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΓΝΩΣΤΙΚΗ ΘΕΩΡΙΑ ΑΝΤΙΤΑΣΣΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΙΧΙΕΒΙΟΡΙΣΜΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΙΣΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΥΠΟΥ Ε-Α.
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
Ψυχολογία Φυσικής Αγωγής ΜΚ 208, Διάλεξη 12
Θεωρίες γνωστικής ασυνέπειας
Αποδόσεις αιτίων.
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 1 Γκέκα Μαρία Πανεπιστήμιο Κρήτης
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
Σύγχρονες Θεωρίες Μάθησης στη Διδασκαλία με ΤΠΕ
ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ (Σ.Ψ.)
Ο ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ. Ρόλος και Λειτουργίες  Θεραπευτικός ή αποκατάστασης  Προληπτικός  Εκπαιδευτικός.
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των κοινωνικών αναπαραστάσεων 1. Πειραματική μελέτη των κοινωνικών αναπαραστάσεων 2. Πειραματικές έρευνες- αναπαράσταση και.
PROJECT : ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΜΑΣ Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ
Συναισθηματική Νοημοσύνη: Ορισμός, δομή, μοντέλα, μέσα αξιολόγησης
Οι σκοποί της Αγωγής. Αγωγή α) Σύνολο από σκόπιμες, προγραμματισμένες και μεθοδευμένες ενέργειες και επιδράσεις (β) Διαδικασίες και επιδράσεις του ευρύτερου.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ Συμπεριφορά Καταναλωτή & Στρατηγική ΜΚΤ (Adapted from: Hawkins & Mothersbaugh, 2013, Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Σιωμκος, 2011)
Γλώσσα και Σκέψη Εργασία Ψυχολογίας Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Ιωάννου Γεωργία Φίλιππα Δήμητρα Χατωνίδη Γεωργία.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ;;; COX Αθλητική Ψυχολογία είναι η επιστήμη η οποία εφαρμόζει τις αρχές της ψυχολογίας στον χώρο του αθλητισμού. Συχνά.
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
ΣΤΑΤΙΚΗ Ι Ενότητα 5 η : Η ΑΡΧΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΩΝ ΕΡΓΩΝ Διάλεξη: Εφαρμογή της Α.Δ.Ε. – προσδιορισμός γραμμών επιρροής – η κινηματική μέθοδος. Καθηγητής Ε. Μυστακίδης.
ΑΞΙΕΣ, ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5. Πώς αντιλαμβάνεστε την έννοια της στάσης (attitude);
PSY 301 ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Διοίκηση Τεχνολογίας Εργασία: «Εργαλειακή Προσέγγιση Τεχνολογίας» Πρόγραμμα:MBA Part-Time.
Παιδαγωγική Ψυχολογία Φ. Αντωνίου
Αντικείμενο και κλάδοι της Παιδαγωγικής Επιστήμης.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
ΜΑΘΗΜΑ 11: ΑΜΟΙΒΕΣ, ΠΟΙΝΕΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, MSc, Med,
Υποδείγματα Συμπεριφοράς n Η ερμηνεία της χωροθέτησης πρέπει να στηρίζεται στην συμπεριφορά: –των ατόμων (decision makers) –των επιχειρήσεων (decision.
Εισαγωγή στην Ψυχολογία Ενότητα 2:Τομείς Έρευνας της Σύγχρονης Ψυχολογίας Διδάσκουσα: Ειρήνη Σκοπελίτη Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην.
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Η θεωρία κοινωνικής μάθησης του Krumboltz
Ερμηνευτική προσέγγιση
Ιστορική εξέλιξη Παιδαγωγικής Επιστήμης Διεθνής παιδαγωγική σκέψη και πράξη Πρώτες παιδαγωγικές αντιλήψεις: φιλόσοφοι, θεολόγοι Διαμόρφωση καθαρά παιδαγωγικής.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Αρχές Οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων , 1ο εξάμηνο
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
για την επιλογή σκοπών και στόχων κατά το σχεδιασμό ΑΠ
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΣΥ.Π. Π.Ε.ΣΥ.Π. .
Εννοιολογική Ανάπτυξη Μέρος Β
ΘΕΩΡΙΕΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
ΜΑΘΗΣΗ.
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Βασικές θέσεις της πολιτισμικής-ιστορικής θεωρίας του Vygotsky ( )
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ (Ψ-2601)
Κάποιες βασικές έννοιες στη μεθοδολογία της ψυχολογίας
Η ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ- ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ
Πού Βρίσκεται Το Ηλεκτρικό Φορτίο;
Πρακτικές δραστηριότητες
Οι τρίχες των μαλλιών είναι στην αρχή ηλεκτρικά ουδέτερες,
Γενική Φυσική 1ο Εξάμηνο
ΟΙ ΔΙΟΜΑΔΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
H θεωρία του Lev Vygotsky
ΗΘΟΛΟΓΙΚΗ - ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Θεωρία του Κ. Lewin για το ζωτικό χώρο E ργασία στο πλαίσιο του μαθήματος «Ψυχολογία» από τους φοιτητές: Γεράσιμο Βαρσάνη Δέσποινα Μπρέκου Σπύρο Ζαρογιάννη Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο Ακαδημ. έτος

 Γερμανο-Αμερικανός ψυχολόγος με εβραϊκή καταγωγή. ( )  Θεωρείται ο πατέρας της κοινωνικής ψυχολογίας.  Λέκτορας στο Βερολίνο, καθηγητής στην Αιόβα  Τραυματίστηκε στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο

 Οι θεωρίες της ψυχολογίας να έχουν και πρακτικές εφαρμογές.  Εξέλιξε τη θεωρία Gestalt καθιστώντας την εφαρμόσιμη στην ανθρώπινη συμπεριφορά.  B = f ( P,E) εξίσωση Lewin  80 άρθρα και 8 βιβλία  Οι θεωρίες του : Θεωρία πεδίων, Δυναμική ομάδας, Εμπειρική εκμάθηση

Επιρροή από τη ψυχολογία Gestalt. B = f( P, E ) Πρέπει να εξετάζεται η ολότητα μιας κατάστασης. Κίνηση του ατόμου σε ένα ψυχολογικό πεδίο δυνάμεων. Διαθέσεις, κίνητρα, αξίες, συναισθήματα του ατόμου. Μάθηση = αλληλεπίδραση εσωτερικών παρωθήσεων + περιβαλλοντικοί παράγοντες

 Ένα ιδεατό μεταβλητό περιβάλλον  Μια δυναμική πραγματικότητα  Τα γεγονότα που καθορίζουν τη συμπεριφορά

 Α)Πρόσωπο: ενσυνείδητες, πραγματικές ή φαινομενικές ανάγκες  Β)Ψυχολογικό Περιβάλλον: 1. Ψυχολογικός περίγυρος, 2. Ανάγκες, 3. Επιδιώξεις ατόμου  Γ)Τα «όρια του γνωστού ζωτικού χώρου»

 Τα φορτία αξιών επηρεάζουν τα κίνητρα του ατόμου  Έχουν θετικό ή αρνητικό σθένος  Προκαλούν τις εσωτερικές δυνάμεις του ατόμου

 Η δύναμη που επηρεάζει την επιδίωξη ενός ορισμένου σκοπού  Διαμορφώνουν θετικές, αρνητικές ή ουδέτερες περιοχές στο ζωτικό χώρο

 Περιοχές και υποπεριοχές ψυχολογικού περιβάλλοντος  Μάθηση--> διευθέτηση-αναδιοργάνωση γνωστικών δομών

 Όταν το άτομο βρίσκεται ανάμεσα σε δυο δυνάμεις του ίδιου σθένους και αντίθετης ή όμοιας φοράς  Χαρακτηρίζονται από ψυχολογική ένταση

 Αποτέλεσμα δύο θετικών δυνάμεων  Επιλογή μεταξύ αναγκών που έχουν την ίδια αξία και σημασία για το άτομο

 Αποτέλεσμα δύο αρνητικών δυνάμεων  Επιλογή μεταξύ καταστάσεων επιζήμιων σε αυτό

 Αποτέλεσμα μιας θετικής και μιας αρνητικής δύναμης  Έλκεται και απωθείται συγχρόνως από τον ίδιο σκοπό

Η μέθοδος Ανάλυση Δυνάμεων χρησιμοποιείται για τον χειρισμό παραγόντων που επηρεάζουν θετικά την εφαρμογή μιας λύσης σε ένα πρόβλημα Οι τέσσερις βασικοί συντελεστές του μοντέλου είναι οι εξής:  1. Υφιστάμενη κατάσταση  2. Επιθυμητή κατάσταση  3. Υποβοηθητικοί παράγοντες  4. Ανασταλτικοί παράγοντες

 analysis.html analysis.html  space (Εγκυκλοπαίδεια Βritannica) space 