Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Υπηρεσίες δικτύων επικοινωνίας
Advertisements

Επικοινωνιες-δικτυα-διαδικτυο-ιστοσελιδεσ
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Αρχές Επικοινωνίας με Ήχο & Εικόνα
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
Σουτζούκη Αναστασία Τρούμπουλου Κέλλυ Τσιτσοπούλου Βασιλίνα
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Η κατανόηση των συστηµάτων επικοινωνιών.
Ακούς τις αγαπημένες σου εκπομπές χρησιμοποιώντας: ΑγόριαΚορίτσια.
Εκπαίδευση Από Απόσταση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.
Φωτεινή Σοφία Κατερίνα Γιώργος
Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Ερωτήσεις Σχολικού Ποια είναι η σχέση μεταξύ εναλλασσόμενου ρεύματος και ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων; Είναι δυνατόν να δημιουργηθεί εναλλασσόμενο ρεύμα.
ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
10 Δημοτικό σχολείο Κατερίνης Τμήμα Δ’1 ΓΙΩΡΓΟΣ,ΝΙΚΟΣ,ΞΑΝΘΗ,ΝΙΚΟΣ.
10ο δημοτικό σχολείο Κατερίνης
«Το κολλάζ της επικοινωνίας»
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΣΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Τεχνολογία Επικοινωνιών
ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ Ήχος: καθετί που γίνεται αντιληπτό από την ακοή μας, καθετί που ακούμε Ακουστική Επικοινωνία: κατανόηση της συμπεριφοράς του ήχου, του.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Παραγωγή και διάδοση Ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων
Τεχνολογίες και Εφαρμογές Πολυμέσων
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
1 Τεχνολογία Επικοινωνιών Κεφ.17 Συσκευές Ήχου & εικόνας σελίδες
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
ΑΣΠΑΙΤΕ ΕΠΠΑΙΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
Οπτικές Επικοινωνίες Μαρινάκης Ιωάννης (2009)
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Διευθύνει τα γυρίσματα κινηματογραφικών ταινιών Συντονίζει αυτούς.
 Λαμβάνουν υπόψη τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες μάθησης.  Έχουν επιρροές από ανθρωπολογία και κοινωνική ψυχολογία  Ενδιαφέρονται για τις.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΜΟΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ Ι
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
ΕΚΦΡΑΣΗ ΕΚΘΕΣΗ, Τεύχος Α΄
1 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16) Συστήματα επικοινωνίας με ήχο και εικόνα Παραδείγματα: 1.Τηλέγραφος 2.Τηλέφωνο 3.Τηλεόραση 4.Ραδιόφωνο.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure) ΥΛΗ → έννοιες Περιεχόμενο ΜΟΡΦΗ → σημασίες ΥΛΗ → φθόγγοι Έκφραση ΜΟΡΦΗ → φωνήματα.
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ Μάιος ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης.
Ο Saussure (1979) πραγματοποίησε τη διάκριση ανάμεσα:  Στην αφηρημένη πλευρά της γλώσσας, δηλαδή στη δομή της γλώσσας (langue), το γλωσσικό σύστημα.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Ανάπτυξη της γλώσσας Η ανάπτυξη της γλωσσικής ικανότητας περνάει από συγκεκριμένα στάδια απόκτησης γλωσσικών επιπέδων. Ο στόχος ενός παιδιού που μαθαίνει.
5η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΩΝ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΟΛΟΓΩΝ Θεσσαλονίκη Μάιος, 2015
ΓΛΩΣΣΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Στο προηγούμενο μάθημα είχαμε μιλήσει για το παιχνίδι, τον ορισμό του, τη σημασία του, τα είδη του παιχνιδιού κατά τον Piaget , και το.
Δημόσιες Σχέσεις και Ολοκληρωμένη Επικοινωνία
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
Η γλώσσα είναι μορφή, όχι ύλη (Saussure)
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
KOYIZ ΓΝΩΣΕΩΝ Από τους μαθητές του Ε2.
έκθεση – έκφραση α΄ λυκείου
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ραδιόφωνο και Αισθητική1 Ραδιόφωνο και αισθητική

Ραδιόφωνο και Αισθητική2 Ραδιόφωνο Είναι το σύστημα μηχανημάτων και χώρων από όπου οργανώνεται και εκπέμπεται το ραδιοφωνικό πρόγραμμα. Είναι η συσκευή που λαμβάνει τα ραδιοφωνικά κύματα που εκπέμπονται από τους ραδιοπομπούς (δέκτες). Είναι ένα ΜΜΕ που μαζί με την τηλεόραση και το διαδίκτυο συνθέτουν την ηλεκτρονική επικοινωνία.

Ραδιόφωνο και Αισθητική3 Ραδιοφωνικός Σταθμός Είναι το οργανωμένο μηχανολογικά κτιριακό συγκρότημα απ’ όπου εκπέμπεται το ραδιοφωνικό πρόγραμμα. Αποτελείται από 2 συγκροτήματα μηχανημάτων τους ραδιοθαλάμους (στούντιο) όπου οργανώνεται, παράγεται και ρυθμίζεται το πρόγραμμα και τους πομπούς από όπου εκπέμπεται το πρόγραμμα.

Ραδιόφωνο και Αισθητική4 Πρόγραμμα Ροής Το ημερήσιο πρόγραμμα εκπομπής ενός Ρ/Σ Βασικοί άξονές του είναι η ενημέρωση, ψυχαγωγία, επιμόρφωση. Οι συντελεστές του προγράμματος, παραγωγοί, εκφωνητές, μουσικοί επιμελητές καθώς και τα πρόσωπα που συμμετέχουν στις επιμέρους εκπομπές αποτελούν πόλους έλξης των ακροατών και σπουδαίο παράγοντα της ακροαματικότητας.

Ραδιόφωνο και Αισθητική5 Ραδιοφωνικές εκπομπές Τα επιμέρους τμήματα του προγράμματος ροής ενός σταθμού. Η ώρα μετάδοσης μιας εκπομπής καθορίζεται από ποια ομάδα ακροατών θέλουμε να προσεγγίσουμε. Διακρίνονται σε καθημερινές, εβδομαδιαίες ή δεκαπενθήμερες. Ανανεώνονται σε θεματολογία κάθε τρίμηνο για να κρατούν το ενδιαφέρον των ακροατών.

Ραδιόφωνο και Αισθητική6 Ραδιοφωνική Ζώνη Είναι ένας συγκεκριμένος «ραδιοφωνικός χρόνος» με καθορισμένο σκοπό.

Ραδιόφωνο και Αισθητική7 Τα ραδιοφωνικά ηχητικά μέσα Λέξεις Ήχοι Μουσική Σιωπή

Ραδιόφωνο και Αισθητική8 Οι λέξεις Είναι ο κορμός της ραδιοφωνικής τέχνης. Η γλώσσα του ραδιοφώνου πρέπει να είναι απλή και άμεση. «Το πρόβλημα του ηλεκτρονικού λόγου είναι ότι ξαφνικά πολλοί άνθρωποι άρχισαν μιλούν πολύ για πολλά θέματα με ελάχιστη προετοιμασία και υπό την πίεση του αμείλικτου (τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού) χρόνου».

Ραδιόφωνο και Αισθητική9 Ραδιοφωνικός Λόγος Έχει στοιχεία μιας ζωντανής καθημερινής κουβέντας. Αποτελείται από μικρές, ολοκληρωμένες νοηματικά προτάσεις με λέξεις όσο γίνεται πιο γνωστές στον πολύ κόσμο. Διαφέρει σε έκφραση από τον γραπτό λογοτεχνικό και από τον λόγο της εφημερίδας.

Ραδιόφωνο και Αισθητική10 Χαρακτηριστικά ποιοτικού ραδιοφωνικού λόγου Σαφήνεια Φυσικότητα Ζεστασιά Πειστικότητα Συναίσθημα

Ραδιόφωνο και Αισθητική11 Ήχοι «Ένας ήχος καλά τοποθετημένος επιδρά πάντοτε ψυχολογικά στον ακροατή, γιατί ο ανθρώπινος νους συνδυάζει ορισμένους ήχους με ορισμένες εντυπώσεις» Γ. Κάρτερ Ραδιοσκηνοθεσία ή Μουσική εικονογράφηση κατά τους Γάλλους σημαίνει μουσική και ηχητική αξιοποίηση ενός κειμένου.

Ραδιόφωνο και Αισθητική12 Λειτουργίες Μουσικής στο ραδιόφωνο και στην τηλεόραση Αισθητική απόλαυση σε προγράμματα δισκογραφίας, συναυλίες και ρεσιτάλ. Συνδυασμός λόγου και μουσικής Μουσική ως σήμα Μουσική ως γέφυρα, ως υπόκρουση Μουσική ως ατμόσφαιρα σε ένα θεατρικό έργο

Ραδιόφωνο και Αισθητική13 Σιωπή (κενό ή σιγή) Ως ηχητικό μέσο δεν είναι ακουστική απουσία αλλά σημαντική μορφή σηματοδότησης. Έχει σχέση με την οργάνωση του ραδιοφωνικού χρόνου και την αισθητική λεπτότητα ανάμεσα σε δύο γεγονότα που πρέπει να τονιστούν ιδιαίτερα.

Ραδιόφωνο και Αισθητική14 Σιωπή Είναι ένα από τα βασικά στοιχεία του ραδιοφωνικού ύφους. Η σιωπή που μεσολαβεί μεταξύ δύο ήχων στο ραδιόφωνο μπορεί να εντείνει μια αγωνία, να γαληνέψει μια συγκίνηση, να προδιαθέσει για ένα συναίσθημα ή να διαχωρίσει δύο εντυπώσεις.

Ραδιόφωνο και Αισθητική15 Βασικοί παράγοντες ραδιοφωνικής τέχνης Συγγραφέας (κειμενογράφος) Διάφορες φωνές (παρουσιαστές, εκφωνητές, παραγωγοί, επισκέπτες, ηθοποιοί κλπ) Ηχολήπτης Ακροατής

Ραδιόφωνο και Αισθητική16 σημαίνει φωνή Ραδιοφωνική τέχνη σημαίνει φωνή αισθητική απόδοση ακόμη και του αδύνατου κειμένου.

Ραδιόφωνο και Αισθητική17 Να αποφεύγονται φωνές: Χαμηλές ή πολύ ψηλές Συριστικές Με κακή άρθρωση Με ψευδισμό Με βραδυγλωσσία/ταχυγλωσσία Με τραυλισμό

Ραδιόφωνο και Αισθητική18 Η ΦΩΝΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΦΩΝΟΓΕΝΕΙΑ

Ραδιόφωνο και Αισθητική19 Κοίταξέ με τ’ αυτιά σου Κοίταξέ με τ’ αυτιά σου Σαίξπηρ «Βασιλιάς Λήρ»