ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Advertisements

Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Πώς να καθαρίσετε το Air Condition σας…
Προϊόντα περιποίησης και συντήρησης νυχιών
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΣΤΟΧΟΣ 2.1.3: Ο μαθητής να μπορεί να,
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΡΩΤΩΝ ΒΟΗΘΕΙΩΝ ΣΤΑ ΑΓΡΙΑ ΠΟΥΛΙΑ Εισαγωγή Στόχος είναι να παρουσιαστεί η βασική διαδικασία της χορήγησης πρώτων βοηθειών στα άγρια πουλιά.
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
ΤΟΜΕΣ.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
03 ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Στεγνη περιποιηση του χεριου
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
Παιχνίδια με Μπαλόνια Ευα ιωαννιδου.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΤΟΜΕΣ.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Οι σταγόνες φτάνουν ως το φρύδι και στη συνέχεια κυλάνε στο πλάι χωρίς να μπούνε στο μάτι μου.
Μπάνιο.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
201 ΑΣΑΚ – ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΚΜΗΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΕΠΙΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ 28/04/2014.
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ. ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΩΣ ΜΟΝΙΜΗ ΑΠΟΤΡΙΧΩΣΗ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΘΥΛΑΚΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΤΡΙΧΕΣ, Η ΜΟΝΙΜΗ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΙΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙς ΚΑΙ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΕΡΩΝ ΠΗΛΙΝΓΚ ΒΑΘΥ ΦΥΤΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΗΛΙΝΓΚ.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Η βάρκα σε λειτουργία.
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Διαδικασία σχεδίασης τομών
ΕΔΡΑΝΑ Επιλογή εδράνου - Σχεδίαση
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΙΝ ΤΗ ΜΑΣΚΑΡΑ Η’ ΑΚΟΜΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΞΑΝΑΒΓΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ. ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ, ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΥΚΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΕΣ, ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΤΣΑΡΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ. ΥΛΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ: ΕΙΔΙΚΗ ΚΟΛΛΑ ΛΑΒΙΔΑ ΠΕΝΣΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΨΑΛΙΔΙ ΜΙΚΡΟ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑ ΤΟΥ ΔΕΞΙΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΣΤΙΣ ΛΑΒΙΔΕΣ ΜΑΣ ΣΤΑΘΕΡΑ.ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ. ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΕΡΙ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΚΡΟ ΜΙAΣ ΒΟΥΡΤΣΑΣ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΩΝΙΑ ΤΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΞΑΝΑΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΜΑ.

ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΜΕ ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΚΑΘΕ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΕΝΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΣΦΙΓΓΟΥΜΕ ΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΤΡΑΒΑΜΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΔΗΛ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΙΣ ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΙΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΡΑΥΣΤΕΣ. ΕΠΕΙΤΑ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΟ, ΤΙΣ ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΒΟΥΡΤΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΦΥΛΑΞΟΥΜΕ.

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΙΑΣ-ΜΙΑΣ Η ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΜΙΑΣ-ΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΚΟΛΛΑ ΜΑΚΡΙΑ ΠΕΝΣΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΨΑΛΙΔΙ ΜΙΚΡΟ

ΕΦΑΡΜΟΓΗ: ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΓΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΙΧΝΟΣ ΛΙΠΟΥΣ. ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΨΕΥΤΙΚΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΝΣΕΤΑ ΚΑΙ ΚΟΒΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΠΑΧΕΙΑ ΑΚΡΗ ΣΤΟ ΜΑΚΡΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΨΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΚΟΛΛΑ, ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΟΡΜΑ. ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ Η ΚΟΛΛΑ ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ. ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ.

ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΑ, ΤΟΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΟΙ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ, ΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΕΣ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΔΕΚΑ ΩΣ ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ ΜΕΡΕΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΕΣ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΘΑΡΡΥΝΤΙΚΟ ΚΑΙ Η ΦΟΡΜΑ ΤΟΥ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ, ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΛΛΩΠΙΣΜΟ, ΜΙΑ ΟΨΗ ΚΟΥΚΛΑΣ.

ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΦΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ Η ΜΟΝΙΜΗ ΒΑΦΗ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ Μ’ ΕΝΑ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ COMBINAL ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΗΣ ΤΡΟΠΟ: Σ’ ΕΝΑ ΜΠΩΛ ΒΑΖΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΚ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ (ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΩΛΗΝΑΡΙΟ) ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΛΥΟΥΜΕ ΜΕ ΔΥΟ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΟΞΥΖΕΝΕ 10Ο. ΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΙΓΜΑ ΣΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΑΦΟΥ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΕ ΚΟΜΠΡΕΣΑ ΒΡΕΓΜΕΝΗ ΜΕ ΑΠΕΣΤΑΓΜΕΝΟ ΝΕΡΟ Η’ΛΟΣΙΟΝ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10΄-15΄ΛΕΠΤΑ ΑΦΑΙΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΜΕ ΑΦΘΟΝΟ ΝΕΡΟ. Η ΒΑΦΗ ΔΙΑΡΚΕΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ.  

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΕΤΩΠΟΥ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΚΑΤΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΕΣ ΑΝΑΛΟΓΙΕΣ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΖΩΝΗ ΤΟΥ. Η ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ, ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ. ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ.

ΠΛΑΤΥ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΣΚΙΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ. Η ΣΚΙΑΣΗ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΛΑΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ. ΣΤΕΝΟ ΜΕΤΩΠΟ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΤΟ ΠΛΑΤΟΣ ΤΟΥ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΟΥ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΟΥΣ.

ΨΗΛΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΝΗ ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΡΟΤΑΦΩΝ. ΚΟΝΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΘΕΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΨΗΛΟΤΕΡΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΑΠΛΩΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΖΩΝΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΚΡΟΤΑΦΩΝ.

ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΕΞΟΧΗ Η ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ Η’ ΣΤΟ ΚΑΤΩ (ΥΠΕΡΟΦΡΥΟ ΤΟΞΟ). ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΜΕΤΩΠΙΚΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΕΙΤΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩ. ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΕΣΟΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΣΟΧΗ, ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΖΩΝΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ Σ’ ΑΥΤΗ.

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΖΩΝΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΟΠΙΣΤΕΙ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ, ΚΑΝΟΝΙΚΟ Η’ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ, ΕΞΕΤΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΟΣΘΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΑ ΘΕΣΗ. ΟΙ ΠΙΟ ΣΥΧΝΕΣ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ, ΠΟΥ ΣΥΝΑΝΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ:

ΠΗΓΟΥΝΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΞΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΟΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΥΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΞΟΧΗ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΣΟΧΗ. ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟΤΟΜΗ ΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ. ΑΝΤΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ, ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟ ΜΕΙΚ-ΑΠ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΑΤΕΛΕΙΑ.

ΔΙΠΛΟ ΠΗΓΟΥΝΙ (ΔΙΠΛΟΣΑΓΟΝΟ) ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΜΥΩΔΟΥΣ ΠΛΑΤΥΣΜΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΠΛΟΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ. ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΚΙΑΣΗ ΣΤΟ ΜΥΩΔΕΣ ΠΛΑΤΥΣΜΑ (ΚΑΤΩ ΠΗΓΟΥΝΙ) ΚΑΙ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟ, ΔΙΝΟΥΜΕ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΠΗΓΟΥΝΙ.

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ Η ΜΥΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ 1/3 ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΕΝΟΣ ΜΑΤΙΟΥ. Η ΜΥΤΗ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ. ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ «ΠΕΡΑΣΕΙ» ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ. ΟΤΑΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ. Η ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΚΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΠΡΟΣΘΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΓΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ

ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΥΤΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕΙΚ-ΑΠ. ΜΑΚΡΙΑ ΜΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΗ, ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ Η ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΚΟΝΤΗ ΜΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ, ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ Η ΑΚΡΗ ΤΗΣ.

ΜΥΤΗ ΜΕ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ (ΣΤΡΑΒΗ ΜΥΤΗ) ΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΜΙΑ ΝΟΗΤΗ ΕΥΘΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΕΝΤΟΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ Η ΜΥΤΗ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ. ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΑ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΗΣ ΠΛΕΥΡΑΣ. ΣΤΕΝΗ ΜΥΤΗ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΦΑΡΔΙΑ ΜΥΤΗ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΤΕΡΥΓΙΑ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΗ.

ΓΑΜΨΗ ΜΥΤΗ ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΨΟ ΤΜΗΜΑ ΣΤΑ ΠΛΑΓΙΑ. ΜΥΤΗ ΜΕ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΑΞΟΝΑ ΤΗΣ. ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ Η ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΚΑΙ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΛΟΙΠΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ. ΜΥΤΗ ΜΕ ΔΙΟΓΚΩΜΕΝΗ ΑΚΡΗ ΣΚΙΑΖΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΑ Η ΔΙΟΓΚΩΣΗ

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΛΑΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΤΕΝΙΣΜΑ, ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΟΣΜΗΜΑΤΩΝ. ΟΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ, ΟΤΑΝ ΣΥΝΔΥΑΣΤΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ. ΠΑΧΥΣ ΛΑΙΜΟΣ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΛΑΙΜΟΥ ΣΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΑΓΙΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ. ΛΕΠΤΟΣ ΛΑΙΜΟΣ ΦΩΤΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΛΑΓΙΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΟΥ.

ΚΟΝΤΟΣ ΛΑΙΜΟΣ ΦΩΤΙΖΕΤΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ. ΣΧΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕΤΗ ΛΕΠΤΗ ΖΩΝΗ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ, ΠΟΥ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΤΕΡΝΟΥ. ΜΑΚΡΥΣ ΛΑΙΜΟΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΥΣ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΣΚΙΑΣΗ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ.

ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΤΡΟΠΟ. ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΔΥΟ ΕΥΘΕΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ. ΑΝ ΚΑΘΕΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΕΣΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΗΣ ΣΧΙΣΜΗΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΝΑΛΟΓΙΑ. ΑΝ ΠΕΣΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΙΣΜΕΣ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΑΠ’ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ.

ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΝ ΟΙ ΚΑΘΕΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΤΕΜΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ΜΟΝΟ ΤΜΗΜΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΧΕΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΦΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ΩΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΜΑΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ.

ΘΕΣΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΠΗΓΟΥΝΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΜΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΥΣ. ΥΨΟΣ ΤΑ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΙΠΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΩΝ ΡΟΥΘΟΥΝΙΩΝ. ΠΑΧΟΣ Σ’ ΕΝΑ ΑΡΜΟΝΙΚΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΧΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΩ.

ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΧΟΣ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ: ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΛΕΠΤΑ ΣΑΡΚΩΔΗ ΜΙΚΡΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΙΚΤΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠ’ ΑΥΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ: ΑΝΟΔΙΚΑ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ

ΧΕΙΛΗ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ (Η’ ΚΑΝΟΝΙΚΑ) ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΜΗΚΟΣ ΚΑΙ ΠΑΧΟΣ. ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥΣ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ, ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΔΕ ΤΟ KRAGION ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΙΝΕΛΟ.

ΧΕΙΛΗ ΛΕΠΤΑ (Η’ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ) ΑΠΑΛΥΝΟΥΜΕ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΕ FOND DE TEINT ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ. ΥΣΤΕΡΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΕ ΕΝΑ ΠΙΝΕΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΟ, ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ. ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ, ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΔΗΛΟ ΕΠΑΝΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΗ ΛΙΠΑΡΟΤΗΤΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΤΟ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ. ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΜΕΡΟΣ.

ΧΕΙΛΗ ΣΑΡΚΩΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΑΧΟΣ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΜΠΥΛΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Σ’ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ FOND DE TEINT ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΡΑΖΟΥΜΕ ΝΕΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟ ΑΠ’ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΒΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΛΥ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ Π.Χ. ΜΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΦΕ ΑΝΟΙΧΤΟΥ. Σ’ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΟ.

ΧΕΙΛΗ ΚΑΘΟΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΠΙΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΜΕΝΟ, ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΔΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ, ΜΙΚΡΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ, ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΣ ΛΕΠΤΑ, ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ. ΓΕΜΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΩ.

ΧΕΙΛΗ ΑΝΟΔΙΚΑ ΥΠΟΓΡΑΜΜΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΙΝΕΙ ΟΨΗ ΝΕΑΝΙΚΗ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. ΧΕΙΛΗ ΜΙΚΤΑ ΕΑΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΧΟΣ ΜΕΤΡΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΠΥΛΗ ΤΟΥ ΧΕΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΧΥΤΕΡΟ.

ΧΕΙΛΗ ΠΛΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΕ ΔΥΟ ΤΟΝΟΥΣ. ΤΟΝ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΤΟΝΟ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Π.Χ. ΔΥΟ ΡΟΖ Η’ ΔΥΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ.

ΧΕΙΛΗ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΥΟ ΧΕΙΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ, Η’ ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΛΕΠΤΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΧΕΙΛΙΟΥ, Η’ ΑΦΑΙΡΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΟ ΧΟΝΤΡΗ. ΤΟΤΕ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΧΕΙΛΙΟΥ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΣΤΟ ΒΑΨΙΜΟ.

ΧΕΙΛΗ ΡΥΤΙΔΙΑΣΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΤΑΣΗ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΙΣΣΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΟ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΤΟ ΔΕΙΚΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΕΙΡΑ, ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΝΑ ΑΠΛΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΕΔΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΔΕΡΜΑΤΟΓΡΑΦΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΕΚΟΜΜΕΝΟ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΛΙΠΑΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΝΟΔΙΚΗ ΤΑΣΗ ΕΛΑΦΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΞΩ.

ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΝΥΧΙΩΝ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΤΟΝΟ ΑΝΟΙΚΤΟΤΕΡΟ Η’ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟ, Η’ ΕΝΟΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ. ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΙΚΡΑΙΝΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ. ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ. ΕΑΝ ΤΟ ΠΑΝΩ ΧΕΙΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΠΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΝΑΝ ΤΟΝΟ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΩ ΧΕΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΑ.

ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΒΡΑΔΙΝΟΥ ΝΤΕΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΕΝΑ ΒΟΥΤΥΡΟ ΚΑΚΑΟΥ Η’ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΤΙΚ ΘΡΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΤΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΕΧΟΥΝ ΛΕΠΤΟ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΟΛΟ ΤΟ 24ΩΡΟ. ΤΟ ΠΡΩΙ ΒΡΕΧΟΜΕ ΕΝΑ ΒΑΜΒΑΚΙ ΜΕ ΝΕΡΟ Η’ ΤΗ ΓΩΝΙΑ ΜΙΑΣ ΠΕΤΣΕΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΒΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΑ ΑΙΣΘΑΝΘΟΥΜΕ ΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΦΗ. ΕΤΣΙ ΤΑ ΚΑΘΑΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΠΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΝΕΚΡΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ. ΕΑΝ ΔΕ ΒΑΦΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΠΑΝΤΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΑΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΑ.

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΡΥΤΙΔΕΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΥΠΟΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΡΥΤΙΔΕΣ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΡΟΪΟΝ Η’ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΕΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. Ο ΗΛΙΟΣ, ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΗΛΙΟΣ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΜΕ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ.