Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ Παρουσίαση στους συνεργάτες Ιούνιος 2015.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ Παρουσίαση στους συνεργάτες Ιούνιος 2015."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ Παρουσίαση στους συνεργάτες Ιούνιος 2015

2 Σημαντική συμβολή μέρους του Δικτύου και μεγάλες διακυμάνσεις στην απόδοση Το 2014 επιστρέψαμε στην ανάπτυξη, μετά από 5 χρόνια ύφεσης, παρά το δύσκολο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον Στασιμότητα στην οικονομία και αβεβαιότητα Αύξηση εσόδων κατά 12% για το Δίκτυο για το 2014 vs Ανά κατάστημα/μήνα: €9,170 επιπλέον τζίρος €780 επιπλέον προμήθειες

3 Λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον με πολλές αλλαγές και προκλήσεις ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ €6 δις εκτιμάται ο τζίρος των παράνομων τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Από αυτά, €1,5 δις. είναι ο τζίρος των παράνομων τυχερών παιχνιδιών στο Διαδίκτυο ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ Φήμες για απελευθέρωση αγοράς διαδικτυακού στοιχηματισμού ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 33% η υιοθέτηση «έξυπνων» κινητών (smartphones) στην Ελλάδα 47% των χρηστών χρησιμοποιούν τη συσκευή τους καθημερινά OIKONOMIKH ABEBAIOTHTA Αβεβαιότητα καταναλωτών που οδηγεί σε εσωστρέφεια και μπορεί να τους στερήσει τη διασκέδαση μέσω των προσφερόμενων παιχνιδιών

4 …ενώ παράλληλα η εμπειρία των πελατών από το δίκτυο του ΟΠΑΠ χρήζει αναβάθμισης Ικανοποιεί τις ανάγκες μου +5 Δεν Ικανοποιεί τις ανάγκες μου -5 ΠΕΛΑΤΕΣΜΗ-ΠΕΛΑΤΕΣ

5 Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης; Πληθυσμός % Μη πελάτες που θα έπαιζαν υπό συνθήκες (1.7 εκατομμύρια) 31% Μη πελάτες που δεν ενδιαφέρονται για τα παιχνίδια (2.7 εκατομμύρια) 50% Υφιστάμενοι πελάτες (4.3 εκατομμύρια) ΠΗΓΗ: Alternative, U&A Τracker Apr’15 study

6 Η πλειοψηφία των πρακτόρων συμφωνούν στην ανάγκη για αναβάθμιση και αλλαγή ΠΗΓΗ: Επικοινωνία σε 50% του Δικτύου ΟΠΑΠ Θεωρεί ότι ο ΟΠΑΠ είναι καιρός να δημιουργήσει ένα μοντέρνο πρακτορείο για την κάλυψη των πολύπλευρων αναγκών των πελατών Θα επένδυε για τη δημιουργία αυτού του καταστήματος 72%89%

7 …τι αναζητούντι μας λένε… Παιχνίδια που δεν ανανεώνονται.. Νέα παιχνίδια και βελτίωση υπαρχόντων με ανταγωνιστικές αποδόσεις Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας… ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

8 Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας… …τι αναζητούντι μας λένε… Έλλειψη τεχνολογικών υποδομών Πλήρης υποστήριξη παιχνιδιών  Σωστή Προβολή προϊόντων  Ενίσχυση παικτικής εμπειρίας με τεχνολογικά μέσα ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

9 …τι αναζητούντι μας λένε… Αδύναμη προβολή της κοινωνικής συνεισφοράς ΟΠΑΠ Ενίσχυση και προβολή της κοινωνικής εικόνας του ΟΠΑΠ  Πιο ξεκάθαρη προβολή δραστηριoτήτων ΟΠΑΠ μέσω διαφήμισης και μέσα στα καταστήματα Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας… ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

10 …τι αναζητούντι μας λένε… Ξεπερασμένο περιβάλλον πρακτορείου χωρίς ομοιομορφία Μοντέρνο, φιλόξενο και ευχάριστο περιβάλλον  Άνετα τραπεζοκαθίσματα  Κλιματισμό  WiFi  Καφέ Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας… ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

11 …τι αναζητούντι μας λένε… Ενιαία, πελατοκεντρική φιλοσοφία  Διαθεσιμότητα προϊόντων  Άμεσες Εξαργυρώσεις κερδών  Διευρυμένο Ωράριο  Εξυπηρέτηση Εφαρμογής OPAPP Διαφορετικό επίπεδο εξυπηρέτησης από πρακτορείο σε πρακτορείο Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας… ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

12 Συνοπτικά… ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΌ: 1.Το ασταθές εξωτερικό περιβάλλον 2.Την αυξανόμενη διείσδυση του διαδικτύου 3.Τις σημερινές ανάγκες των πελατών μας, που δεν καλύπτονται επαρκώς

13 …που καταδεικνύουν 4 περιοχές που πρέπει να βελτιώσουμε Βαρύτητα παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση για επίσκεψη σε ένα πρακτορείο, % ~45 ~30 ~20 ~5 Δίκτυο (Κατάστημα/ Πράκτορας) Παιχνίδια Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Τεχνολογικές Υποδομές ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

14 ~30 Παιχνίδια και υπηρεσίες

15 Ξεκινάμε την αντεπίθεση……….. «Εμείς κάνουμε το Παιχνίδι» Νέο ΚουπόνιΑυγ-Σεπ 2015 Νέο, βελτιωμένο ΔελτίοΑυγ-Σεπ 2015 Νέο ελκυστικό περιεχόμενο στο tabletΟκτ-Δεκ 2015 Πολύ καλύτερες αποδόσεις!!Οκτ-Δεκ 2015 Οθόνη αλλαγής αποδόσεωνΟκτ-Δεκ 2015 Εξετάζουμε απλό και φιλικό δελτίο για μη εξοικειωμένους παίκτεςΟκτ-Δεκ 2015 Live streamingΙαν-Μαρ 2016

16 Ανανεώνουμε & Αναβαθμίζουμε το ΚΙΝΟ Νέα οθόνη κληρώσεων Ολοκληρώθηκε Νέα οθόνη στατιστικών Ολοκληρώθηκε Νέα δελτίαΙουλ 2015 Προετοιμάζουμε το ΚΙΝΟ bonus**Οκτ- Δεκ 2015

17 Ανανεώνουμε το υπάρχον δελτίο και εισάγουμε νέο, φιλικό για νέους πελάτες

18 Βελτιώνουμε το Τζόκερ με περισσότερα κέρδη και ανανεωμένο δελτίο Εξετάζουμε την αύξηση κερδών στην πρώτη κατηγορίαΟκτ- Δεκ 2015 Αριθμός στηλών από 5 σε 6, μοντέρνο και απλόΟκτ- Δεκ 2015 Εμφανής επικοινωνία ΠΡΟΤΟ Οκτ-Δεκ 2015 Ξεκάθαρη απεικόνιση αριθμώνΟκτ-Δεκ 2015

19 Συνεχής ανανέωση κωδικών και νέα πιστωτική πολιτική

20 Προσδοκούμε σημαντική αύξηση της κίνησης Τα πιο δημοφιλή από την παγκόσμια αγορά Αναβάθμιση του προϊόντος και πολύ προσεκτική ανάπτυξη, ώστε να προσελκύσουμε νέους πελάτες Απόσυρση μη δημοφιλών παιχνιδιών Αυξάνουμε την γκάμα προϊόντων & υπηρεσιών με στόχο να προσελκύσουμε νέους πελάτες και να βελτιώσουμε την εμπειρία στους υφιστάμενους

21 Συνοπτικά… Εστιάζουμε στη βελτίωση των υφιστάμενων παιχνιδιών Αυξάνουμε την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών

22 ~20 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

23 Εντονότερη προβολή των σημαντικών δραστηριοτήτων εταιρικής ευθύνης Υγεία Αθλητισμός Ευκαιρίες στους νέους Συνεργασίες με ΜΚΟ  Υποστήριξη 125 ερασιτεχνικών ποδοσφαιρικών ακαδημιών για παιδιά ενθαρρύνοντας το σεβασμό, το ήθος και την ομαδικότητα  Ευκαιρίες απασχόλησης για νέους  Εκπαιδευτικά προγράμματα για νέους  Πρακτικές και υποτροφίες  Συνεργασία με ΜΚΟ στους τομείς Πολιτισμού, Ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, Περιβάλλοντος, Αθλητισμού Οι δραστηριότητες αυτές θα αρχίσουν να προβάλλονται πιο έντονα στα πρακτορεία με κατάλληλη τοποθέτηση προωθητικού υλικού  Ανακαίνιση 2 πανεπιστημιακών παιδιατρικών μονάδων

24 Συνοπτικά… Η εντονότερη προβολή των δραστηριοτήτων εταιρικής ευθύνης είναι απαραίτητη Το δίκτυο θα αποτελέσει σημαντικό όχημα στην ενίσχυση της εταιρικής ευθύνης

25 ~5 Τεχνολογικές Υποδομές

26 Κάνουμε την τεχνολογία σύμμαχο του πρακτορείου NOVA/OTE Live streaming Wifi σε όλα τα καταστήματα Ανανεωμένη Πύλη Πρακτόρων Εφαρμογή OPAPP Tablets Υποδομές προβολής περιεχομένου internet

27 Συνοπτικά… Η τεχνολογία είναι εδώ και θα παίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο μέσα στο κατάστημα Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να την κάνουμε σύμμαχο μας

28 ~45 Δίκτυο (Κατάστημα/ Πράκτορας)

29 Οι καταναλωτές αναζητούν στο πρακτορείο του ΟΠΑΠ ένα χώρο με περισσότερη Ενέργεια και Ανθρώπινη επαφή Sport Café Γήπεδο Casino Ταβέρνα Εστιατόριο Bar Cafe Καφενείο Τράπεζα Κατάστημ α τηλεφωνία ς Club Χαμηλή ενέργεια Χώρος συναναστροφών Υψηλή ενέργεια Χώρος συναλλαγών

30 Μέσα στους επόμενους μήνες θα εστιάσουμε σε 2 βασικές περιοχές ΙΟΥΝΙΟΥΛΑΥΓΣΕΠΟΚΤΝΟΕΔΕΚΙΑΝ 2016 Διερεύνηση σημείων βελτίωσης ανά πρακτορείο ▪ Διερευνούμε σε συνεργασία με τον κάθε πράκτορα ξεχωριστά τα σημεία για περαιτέρω βελτίωση σε σχέση με τις «βέλτιστες πρακτικές» που έχουμε ορίσει ▪ Εφαρμόζουμε επιτυχημένες πρακτικές που ζητούν οι πελάτες και επιθυμούν οι πράκτορες… σε όσους βάζουν τον πήχη υψηλότερα Θέσπιση ελαχίστων προδιαγραφών ▪ Εξασφαλίζουμε τη βασική εμπειρία πελάτη σε όλα τα καταστήματα του δικτύου με θέσπιση ελαχίστων απαραίτητων προδιαγραφών

31 Σχεδιάζουμε την συνολική αναβάθμιση του δικτύου ξεκινώντας με τη δημιουργία ενός πρότυπου καταστήματος ΟΠΑΠ Πρότυπο Κατάστημ α ΟΠΑΠ Πλήρης εμπειρία σημερινού πελάτη και προσέλκυση νέων πελατών Αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη Βασική εμπειρία πελάτη Συνολική αναβάθμιση δικτύου Βασικές προδιαγραφ ές O ΟΠΑΠ θα είναι δίπλα σε όσους πράκτορες θέλουν να αναβαθμίσουν το κατάστημά τους στο βαθμό που επιθυμούν Η αναβάθμιση θα γίνει σε φάσεις ώστε να υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος για προσαρμογή

32 Κύριο Δίκτυο 2015 Δοκιμάζουμε:  Απόδοση / Αποτελέσματα  Περιβάλλον και Ατμόσφαιρα  Διάταξη χώρου  Τεχνολογικό εξοπλισμό  Προβολή και προώθηση παιχνιδιών  Επιπλέον υπηρεσίες Πιλοτικό πρόγραμμα Εργαζόμαστε εντατικά για να καθορίσουμε τις βέλτιστες πρακτικές που θα δοκιμάσουμε στο πιλοτικό πρόγραμμα με τη συμμετοχή σας Πρότυπο Κατάστημ α ΟΠΑΠ

33 Ο ΟΠΑΠ θα στηρίξει τους πράκτορές του στο μέγιστο βαθμό κατά τη διάρκεια της αλλαγής Η Εκπαίδευση και η Υποστήριξη θα είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε πράκτορα ξεχωριστά Ο κάθε πράκτορας θα υποστηρίζεται από τον Πωλητή του και από Συγκεκριμένο συνάδελφο του τμήματος εξυπηρέτησης Η Ενημέρωση των πρακτόρων θα γίνεται Έγκαιρα ώστε πάντα να γνωρίζει τα επόμενα βήματα Θα λειτουργούμε με πολιτικές για δίκαιη διαχείριση του δικτύου με βάση εμπορικά κριτήρια  Εστίαση στην Κερδοφορία του πρακτορείου με συχνή επαφή και μοντέλο διαχείρισης της απόδοσης  Επιβράβευση  Απλή και γρήγορη διαδικασία επίλυσης θεμάτων λογιστηρίου και άλλων αιτημάτων  Θεσμοθέτηση κανόνων για Δίκαιη πιστωτική πολιτική, και εμπορικά κριτήρια για την ανάπτυξη του δικτύου  Ξεκάθαρη πολιτική και προδιαγραφές εξοπλισμού

34 Για να πετύχουμε όλα αυτά, χρειάζεται ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας βασισμένο σε εμπορικά κριτήρια Ευελιξία και ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων Ανταγωνιστικότητα προϊόντων (π.χ., Πάμε Στοίχημα) Εμπορική πολιτική Πολιτική λειτουργίας Πολιτική ανάπτυξης – Μεταβολές δικτύου Μοντέλο ελάχιστων προδιαγραφών το οποίο εξελίσσεται συνεχώς βάσει των αναγκών των πελατών μας Μοντέλο διαχείρισης της απόδοσης του κάθε πρακτορείου Ανάπτυξη του Δικτύου με βάση εμπορικά κριτήρια/δεδομένα (μεταβιβάσεις/ μεταφορές)

35 Συνοπτικά… Οι πελάτες δεν αναζητούν στο πρακτορείο έναν χώρο συναλλαγών αλλά έναν χώρο συναναστροφών με ενέργεια και προσωπική επαφή Σχεδιάζουμε τη συνολική αναβάθμιση του δικτύου ξεκινώντας με τη δημιουργία ενός πρότυπου καταστήματος ΟΠΑΠ O ΟΠΑΠ θα είναι δίπλα σε όσους πράκτορες θέλουν να αναβαθμίσουν το κατάστημά τους στο βαθμό που επιθυμούν Στους αμέσως επόμενους μήνες θα θεσπίσουμε ελάχιστες προδιαγραφές και θα διερευνήσουμε τα σημεία βελτίωσης ανά πρακτορείο βάσει βέλτιστων πρακτικών Χρειάζεται νέο πλαίσιο συνεργασίας για δίκαιη διαχείριση του δικτύου με βάση εμπορικά κριτήρια

36 Δε φτιάχνουμε απλά το πλάνο για το 2016, αλλά τη στρατηγική για το μέλλον

37 Για να προχωρήσουμε, χρειάζεται συνεργασία και από τις 2 πλευρές που θα βελτιώσουν την ελκυστικότητα του Δικτύου Ανταγωνιστικά προϊόντα Βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης στις ελάχιστες προδιαγραφές και υποχρεώσεις Συνέπεια στις ανάγκες των πελατών Ανταπόκριση στις νέες προκλήσεις και στήριξη στη χάραξη νέας στρατηγικής Προσαρμοστικότητα στους πράκτορες για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις Συνεχής υποστήριξη και εκπαίδευση Υψηλό επίπεδο απόδοσης ΟΠΑΠΔίκτυο


Κατέβασμα ppt "Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ Παρουσίαση στους συνεργάτες Ιούνιος 2015."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google