Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ
Παρουσίαση στους συνεργάτες Ιούνιος 2015

2 Το 2014 επιστρέψαμε στην ανάπτυξη, μετά από 5 χρόνια ύφεσης, παρά το δύσκολο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον Αύξηση εσόδων κατά 12% για το Δίκτυο για το 2014 vs. 2013 Στασιμότητα στην οικονομία και αβεβαιότητα Σημαντική συμβολή μέρους του Δικτύου και μεγάλες διακυμάνσεις στην απόδοση Ανά κατάστημα/μήνα: €9,170 €780 επιπλέον τζίρος επιπλέον προμήθειες

3 Λειτουργούμε σε ένα περιβάλλον με πολλές αλλαγές και προκλήσεις
ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ €6 δις εκτιμάται ο τζίρος των παράνομων τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα Από αυτά, €1,5 δις. είναι ο τζίρος των παράνομων τυχερών παιχνιδιών στο Διαδίκτυο Φήμες για απελευθέρωση αγοράς διαδικτυακού στοιχηματισμού ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ OIKONOMIKH ABEBAIOTHTA 33% η υιοθέτηση «έξυπνων» κινητών (smartphones) στην Ελλάδα 47% των χρηστών χρησιμοποιούν τη συσκευή τους καθημερινά Αβεβαιότητα καταναλωτών που οδηγεί σε εσωστρέφεια και μπορεί να τους στερήσει τη διασκέδαση μέσω των προσφερόμενων παιχνιδιών

4 …ενώ παράλληλα η εμπειρία των πελατών από το δίκτυο του ΟΠΑΠ χρήζει αναβάθμισης
ΜΗ-ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΕΛΑΤΕΣ -5 -4 -3 -2 -1 1 2 3 4 5 Δεν Ικανοποιεί τις ανάγκες μου -5 Ικανοποιεί τις ανάγκες μου +5

5 Υπάρχουν περιθώρια ανάπτυξης; Πληθυσμός 18-85
50% Υφιστάμενοι πελάτες (4.3 εκατομμύρια) 31% Μη πελάτες που δεν ενδιαφέρονται για τα παιχνίδια (2.7 εκατομμύρια) 19% Μη πελάτες που θα έπαιζαν υπό συνθήκες (1.7 εκατομμύρια) ΠΗΓΗ: Alternative, U&A Τracker Apr’15 study

6 Η πλειοψηφία των πρακτόρων συμφωνούν στην ανάγκη για αναβάθμιση και αλλαγή
72% Θεωρεί ότι ο ΟΠΑΠ είναι καιρός να δημιουργήσει ένα μοντέρνο πρακτορείο για την κάλυψη των πολύπλευρων αναγκών των πελατών 89% Θα επένδυε για τη δημιουργία αυτού του καταστήματος Most agents agree: 72% believe OPAP should develop a modern store 89% would invest if that happened 70% believe OPAP should reward agents based on performance ΠΗΓΗ: Επικοινωνία σε 50% του Δικτύου ΟΠΑΠ

7 Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας…
τι μας λένε… …τι αναζητούν Παιχνίδια που δεν ανανεώνονται.. Νέα παιχνίδια και βελτίωση υπαρχόντων με ανταγωνιστικές αποδόσεις ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

8 Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας…
τι μας λένε… …τι αναζητούν Πλήρης υποστήριξη παιχνιδιών Σωστή Προβολή προϊόντων Ενίσχυση παικτικής εμπειρίας με τεχνολογικά μέσα Έλλειψη τεχνολογικών υποδομών ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

9 Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας…
τι μας λένε… …τι αναζητούν Ενίσχυση και προβολή της κοινωνικής εικόνας του ΟΠΑΠ Πιο ξεκάθαρη προβολή δραστηριoτήτων ΟΠΑΠ μέσω διαφήμισης και μέσα στα καταστήματα Αδύναμη προβολή της κοινωνικής συνεισφοράς ΟΠΑΠ ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

10 Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας…
τι μας λένε… …τι αναζητούν Μοντέρνο, φιλόξενο και ευχάριστο περιβάλλον Άνετα τραπεζοκαθίσματα Κλιματισμό WiFi Καφέ Ξεπερασμένο περιβάλλον πρακτορείου χωρίς ομοιομορφία ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

11 Οι καταναλωτές ζητούν περισσότερα από όλους μας…
τι μας λένε… …τι αναζητούν Ενιαία, πελατοκεντρική φιλοσοφία Διαθεσιμότητα προϊόντων Άμεσες Εξαργυρώσεις κερδών Διευρυμένο Ωράριο Εξυπηρέτηση Εφαρμογής OPAPP Διαφορετικό επίπεδο εξυπηρέτησης από πρακτορείο σε πρακτορείο ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

12  Συνοπτικά… ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΙ ΑΥΤΌ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΌ:
Το ασταθές εξωτερικό περιβάλλον Την αυξανόμενη διείσδυση του διαδικτύου Τις σημερινές ανάγκες των πελατών μας, που δεν καλύπτονται επαρκώς

13 …που καταδεικνύουν 4 περιοχές που πρέπει να βελτιώσουμε Βαρύτητα παραγόντων που επηρεάζουν την απόφαση για επίσκεψη σε ένα πρακτορείο, % Παιχνίδια ~30 Δίκτυο (Κατάστημα/ Πράκτορας) ~45 ~20 ~5 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη Τεχνολογικές Υποδομές ΠΗΓΗ: Έρευνα της Millward Brown, Μάιος 2015

14 Παιχνίδια και υπηρεσίες
~30

15 Ξεκινάμε την αντεπίθεση……….. «Εμείς κάνουμε το Παιχνίδι»
Νέο Κουπόνι Αυγ-Σεπ 2015 Νέο, βελτιωμένο Δελτίο Αυγ-Σεπ 2015 Νέο ελκυστικό περιεχόμενο στο tablet Οκτ-Δεκ 2015 Πολύ καλύτερες αποδόσεις!! Οκτ-Δεκ 2015 Οθόνη αλλαγής αποδόσεων Οκτ-Δεκ 2015 Εξετάζουμε απλό και φιλικό δελτίο για μη εξοικειωμένους παίκτες Οκτ-Δεκ 2015 Live streaming Ιαν-Μαρ 2016

16 Ανανεώνουμε & Αναβαθμίζουμε το ΚΙΝΟ
• Νέα οθόνη κληρώσεων Ολοκληρώθηκε • Νέα οθόνη στατιστικών Ολοκληρώθηκε • Νέα δελτία Ιουλ 2015 • Προετοιμάζουμε το ΚΙΝΟ bonus** Οκτ-Δεκ 2015

17 Ανανεώνουμε το υπάρχον δελτίο και εισάγουμε νέο, φιλικό για νέους πελάτες

18 Βελτιώνουμε το Τζόκερ με περισσότερα κέρδη και ανανεωμένο δελτίο
• Εξετάζουμε την αύξηση κερδών στην πρώτη κατηγορία Οκτ-Δεκ 2015 • Αριθμός στηλών από 5 σε 6, μοντέρνο και απλό Οκτ-Δεκ 2015 • Εμφανής επικοινωνία ΠΡΟΤΟ Οκτ-Δεκ 2015 • Ξεκάθαρη απεικόνιση αριθμών Οκτ-Δεκ 2015

19 Συνεχής ανανέωση κωδικών και νέα πιστωτική πολιτική

20 Αυξάνουμε την γκάμα προϊόντων & υπηρεσιών με στόχο να προσελκύσουμε νέους πελάτες και να βελτιώσουμε την εμπειρία στους υφιστάμενους Προσδοκούμε σημαντική αύξηση της κίνησης Τα πιο δημοφιλή από την παγκόσμια αγορά Αναβάθμιση του προϊόντος και πολύ προσεκτική ανάπτυξη, ώστε να προσελκύσουμε νέους πελάτες Απόσυρση μη δημοφιλών παιχνιδιών

21   Συνοπτικά… Εστιάζουμε στη βελτίωση των υφιστάμενων παιχνιδιών
Αυξάνουμε την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών

22 ~20 Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη

23 Εντονότερη προβολή των σημαντικών δραστηριοτήτων εταιρικής ευθύνης
Υγεία Αθλητισμός Οι δραστηριότητες αυτές θα αρχίσουν να προβάλλονται πιο έντονα στα πρακτορεία με κατάλληλη τοποθέτηση προωθητικού υλικού Ανακαίνιση 2 πανεπιστημιακών παιδιατρικών μονάδων Υποστήριξη 125 ερασιτεχνικών ποδοσφαιρικών ακαδημιών για παιδιά ενθαρρύνοντας το σεβασμό, το ήθος και την ομαδικότητα Ευκαιρίες στους νέους Συνεργασίες με ΜΚΟ Ευκαιρίες απασχόλησης για νέους Εκπαιδευτικά προγράμματα για νέους Πρακτικές και υποτροφίες Συνεργασία με ΜΚΟ στους τομείς Πολιτισμού, Ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων, Περιβάλλοντος, Αθλητισμού

24 Συνοπτικά… Η εντονότερη προβολή των δραστηριοτήτων εταιρικής ευθύνης είναι απαραίτητη Το δίκτυο θα αποτελέσει σημαντικό όχημα στην ενίσχυση της εταιρικής ευθύνης

25 ~5 Τεχνολογικές Υποδομές

26 Κάνουμε την τεχνολογία σύμμαχο του πρακτορείου
Κάνουμε την τεχνολογία σύμμαχο του πρακτορείου Υποδομές προβολής περιεχομένου internet Tablets Εφαρμογή OPAPP Ανανεωμένη Πύλη Πρακτόρων Wifi σε όλα τα καταστήματα Live streaming NOVA/OTE

27 Συνοπτικά… Η τεχνολογία είναι εδώ και θα παίζει ολοένα και σημαντικότερο ρόλο μέσα στο κατάστημα Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να την κάνουμε σύμμαχο μας

28 Δίκτυο (Κατάστημα/ Πράκτορας) ~45

29 Οι καταναλωτές αναζητούν στο πρακτορείο του ΟΠΑΠ ένα χώρο με περισσότερη Ενέργεια και Ανθρώπινη επαφή Υψηλή ενέργεια Club Γήπεδο Sport Café Casino Bar Κατάστημα τηλεφωνίας Ταβέρνα Χώρος συναλλαγών Χώρος συναναστροφών Cafe Καφενείο Τράπεζα Εστιατόριο Χαμηλή ενέργεια

30 Μέσα στους επόμενους μήνες θα εστιάσουμε σε 2 βασικές περιοχές
ΙΟΥΝ ΙΟΥΛ ΑΥΓ ΣΕΠ ΟΚΤ ΝΟΕ ΔΕΚ ΙΑΝ 2016 Θέσπιση ελαχίστων προδιαγραφών Διερεύνηση σημείων βελτίωσης ανά πρακτορείο Εξασφαλίζουμε τη βασική εμπειρία πελάτη σε όλα τα καταστήματα του δικτύου με θέσπιση ελαχίστων απαραίτητων προδιαγραφών Διερευνούμε σε συνεργασία με τον κάθε πράκτορα ξεχωριστά τα σημεία για περαιτέρω βελτίωση σε σχέση με τις «βέλτιστες πρακτικές» που έχουμε ορίσει Εφαρμόζουμε επιτυχημένες πρακτικές που ζητούν οι πελάτες και επιθυμούν οι πράκτορες… σε όσους βάζουν τον πήχη υψηλότερα

31 Σχεδιάζουμε την συνολική αναβάθμιση του δικτύου ξεκινώντας με τη δημιουργία ενός πρότυπου καταστήματος ΟΠΑΠ Πρότυπο Κατάστημα ΟΠΑΠ Συνολική αναβάθμιση δικτύου Βασικές προδιαγραφές Πλήρης εμπειρία σημερινού πελάτη και προσέλκυση νέων πελατών Βασική εμπειρία πελάτη Αναβαθμισμένη εμπειρία πελάτη O ΟΠΑΠ θα είναι δίπλα σε όσους πράκτορες θέλουν να αναβαθμίσουν το κατάστημά τους στο βαθμό που επιθυμούν Η αναβάθμιση θα γίνει σε φάσεις ώστε να υπάρχει ο κατάλληλος χρόνος για προσαρμογή

32 Πρότυπο Κατάστημα ΟΠΑΠ
Εργαζόμαστε εντατικά για να καθορίσουμε τις βέλτιστες πρακτικές που θα δοκιμάσουμε στο πιλοτικό πρόγραμμα με τη συμμετοχή σας Δοκιμάζουμε: Απόδοση / Αποτελέσματα Περιβάλλον και Ατμόσφαιρα Διάταξη χώρου Τεχνολογικό εξοπλισμό Προβολή και προώθηση παιχνιδιών Επιπλέον υπηρεσίες Κύριο Δίκτυο 2015 Πρότυπο Κατάστημα ΟΠΑΠ Πιλοτικό πρόγραμμα

33 Ο ΟΠΑΠ θα στηρίξει τους πράκτορές του στο μέγιστο βαθμό κατά τη διάρκεια της αλλαγής
Η Εκπαίδευση και η Υποστήριξη θα είναι προσαρμοσμένη στις ανάγκες του κάθε πράκτορα ξεχωριστά Ο κάθε πράκτορας θα υποστηρίζεται από τον Πωλητή του και από Συγκεκριμένο συνάδελφο του τμήματος εξυπηρέτησης Η Ενημέρωση των πρακτόρων θα γίνεται Έγκαιρα ώστε πάντα να γνωρίζει τα επόμενα βήματα Θα λειτουργούμε με πολιτικές για δίκαιη διαχείριση του δικτύου με βάση εμπορικά κριτήρια Εστίαση στην Κερδοφορία του πρακτορείου με συχνή επαφή και μοντέλο διαχείρισης της απόδοσης Επιβράβευση Απλή και γρήγορη διαδικασία επίλυσης θεμάτων λογιστηρίου και άλλων αιτημάτων Θεσμοθέτηση κανόνων για Δίκαιη πιστωτική πολιτική, και εμπορικά κριτήρια για την ανάπτυξη του δικτύου Ξεκάθαρη πολιτική και προδιαγραφές εξοπλισμού

34 Πολιτική ανάπτυξης – Μεταβολές δικτύου
Για να πετύχουμε όλα αυτά, χρειάζεται ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας βασισμένο σε εμπορικά κριτήρια Πολιτική ανάπτυξης – Μεταβολές δικτύου Πολιτική λειτουργίας Εμπορική πολιτική Ευελιξία και ταχύτητα στη λήψη αποφάσεων Ανταγωνιστικότητα προϊόντων (π.χ., Πάμε Στοίχημα) Μοντέλο ελάχιστων προδιαγραφών το οποίο εξελίσσεται συνεχώς βάσει των αναγκών των πελατών μας Μοντέλο διαχείρισης της απόδοσης του κάθε πρακτορείου Ανάπτυξη του Δικτύου με βάση εμπορικά κριτήρια/δεδομένα (μεταβιβάσεις/ μεταφορές)

35 Συνοπτικά… Οι πελάτες δεν αναζητούν στο πρακτορείο έναν χώρο συναλλαγών αλλά έναν χώρο συναναστροφών με ενέργεια και προσωπική επαφή Σχεδιάζουμε τη συνολική αναβάθμιση του δικτύου ξεκινώντας με τη δημιουργία ενός πρότυπου καταστήματος ΟΠΑΠ O ΟΠΑΠ θα είναι δίπλα σε όσους πράκτορες θέλουν να αναβαθμίσουν το κατάστημά τους στο βαθμό που επιθυμούν Στους αμέσως επόμενους μήνες θα θεσπίσουμε ελάχιστες προδιαγραφές και θα διερευνήσουμε τα σημεία βελτίωσης ανά πρακτορείο βάσει βέλτιστων πρακτικών Χρειάζεται νέο πλαίσιο συνεργασίας για δίκαιη διαχείριση του δικτύου με βάση εμπορικά κριτήρια

36 Δε φτιάχνουμε απλά το πλάνο για το 2016, αλλά τη στρατηγική για το μέλλον

37 Για να προχωρήσουμε, χρειάζεται συνεργασία και από τις 2 πλευρές
ΟΠΑΠ Δίκτυο που θα βελτιώσουν την ελκυστικότητα του Δικτύου Ανταγωνιστικά προϊόντα στις ελάχιστες προδιαγραφές και υποχρεώσεις Συνέπεια στις ανάγκες των πελατών Ανταπόκριση Βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης Υψηλό επίπεδο απόδοσης στους πράκτορες για να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις Συνεχής υποστήριξη και εκπαίδευση στις νέες προκλήσεις και στήριξη στη χάραξη νέας στρατηγικής Προσαρμοστικότητα


Κατέβασμα ppt "Στρατηγική Δικτύου του ΟΠΑΠ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google