Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου 2013. 2 Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου 2013. 2 Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου 2013

2 2 Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο ρόλος των e-Corners στην Ελληνική αγορά

3 3 Το Internet στην Ελλάδα ενισχύεται διαρκώς… •69% του πληθυσμού ηλικίας – 4,6 εκατομμύρια Έλληνες •74% σε άνδρες •64% σε γυναίκες •78% των χρηστών είναι ηλικίας ετών •Ο μέσος χρήστης Internet «καταναλώνει» online 11,6 ώρες την εβδομάδα •Πρόσβαση στο Internet •87% από το σπίτι, •28% από την εργασία, •26% από το κινητό •26% των χρηστών κάνει αγορές online •20% των χρηστών χρησιμοποιεί Internet Banking •68% των χρηστών χρησιμοποιεί το Internet για κοινωνική δικτύωση *Πηγή : Focus-Bari, Web ID 2012

4 4 …ενώ η κινητή τηλεφωνία έχει ήδη κατακτήσει την κορυφή •96% του πληθυσμού ηλικίας (6,4 εκατομμύρια Έλληνες) •20% διαθέτει Smartphones – (60% Android, 30% iPhone) •46,7% των χρηστών Mobile Internet «κατεβάζει» και χρησιμοποιεί εφαρμογές (apps) •Ανάλυση κίνησης ιστοσελίδων Internet •7% των επισκέψεων γίνεται από κινητά •8% γίνεται από tablets **Πηγή : Nielsen Mobile Consumer Report 2013

5 5 …διαμορφώνοντας μια νέα, απαιτητική πραγματικότητα… •Στα 200 χρόνια της ιστορίας της, η Citi πρωτοπορεί και επενδύει στις νέες τεχνολογίες: •Το 1977 εισάγει στην αγορά των ΗΠΑ το πρώτο ΑΤΜ •Το 2010, εγκαινιάζει το πρώτο «έξυπνο κατάστημα» στην Ιαπωνία •To 2011, πρωτοπορεί συνεργαζόμενη με Google & MasterCard για τη δημιουργία του Google Wallet •160 χώρες, πόλεις, 200 εκατομμύρια πελάτες. •e-υπηρεσίες: •e-Banking  Global Banking  Mobile Banking & Apps  Phone Banking  e-Statements  Alerts service  Δίκτυο ATM  Παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

6 6 και την ανάγκη για αντίστοιχες λύσεις…  Στην Ελλάδα, το e-Business δημιουργήθηκε πριν 3 χρόνια, με στρατηγικό στόχο να εμπλουτίσει την e-εμπειρία των πελατών μας E-Statements Citibank Online Citi Mobile Citi Alerts Website & Digital Marketing E-BUSINESS ATMs Εγγεγραμμένοι 1 στους 3 πελάτες μας Εγγεγραμμένοι 1 στους 4 πελάτες μας Εγγεγραμμένοι για κάρτες 1 στους 2 πελάτες μας Χρησιμοποιείται από το 10% των ενεργών πελατών του Citibank Online 2,5 εκατομμύρια επισκέψεις το 2012 στο citibank.gr 5 εκατομμύρια συναλλαγές το 2012 Pay by SMS

7 7 όπου κι αν βρισκόμαστε…

8 8 Πώς; Με τη δημιουργία καινοτόμων e-Corners σε 5 καταστήματα πιλοτικά, επανδρωμένα με το κατάλληλο προσωπικό – τους e-Specialists - και εξοπλισμένα με συσκευές τελευταίας τεχνολογίας καθώς και εκπαιδευτικό υλικό. Shop-in-Shop concept. Γιατί; Οι ανάγκες των καταναλωτών για γρήγορη και εύκολη εξυπηρέτηση είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Επιπλέον οι πελάτες σήμερα: •είτε είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και τις επιζητούν, •είτε επιθυμούν να εξοικειωθούν αλλά χρειάζονται εκπαίδευση. ΜαρούσιΌθωνος Πειραιάς Βούλα Τσιμισκή Βούλα ακόμη και σε ένα ‘παραδοσιακό’ τραπεζικό κατάστημα…

9 9 Προώθηση e-Channels •Citibank Online •Citi Mobile •ATMs •IVR Προώθηση e-Services •E-Statements•Direct Debit •Pay by SMS Εκπαίδευση πελατών οι οποίοι δεν είναι εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες, προσαρμοσμένη σε όλα τα επίπεδα γνώσεων. Ενημέρωση των πελατών στις πολλαπλές επιλογές εξυπηρέτησης μέσα από τα κανάλια μας, ανά τύπο συναλλαγής. Προτείνονται λύσεις με βάση τις ανάγκες του πελάτη. •Citi Alerts το οποίο μπορεί να είναι μια νέα πύλη..

10 10 •iPad για να μπορούν οι πελάτες να μπαίνουν εύκολα και γρήγορα στο Internet •Κατάλληλα για συναλλαγές και εγγραφή στο CBOL •iPhone για να μπορούν οι πελάτες να χρησιμοποιούν το Citi Mobile. •Κατάλληλο για γενικότερη εκπαίδευση σε smartphone •Βιβλιαράκια με παρουσίαση των CBOL, Citi Mobile, ATM, IVR •Αποσπώμενες κάρτες για γρήγορη υπενθύμιση επιλογής καναλιών ανά συναλλαγή iPad iPhone Ενημερωτικό υλικό Μοντέρνες θέσεις εργασίας •Νέος ρόλος e-Specialist: ο expert σε θέματα ηλεκτρονικής τραπεζικής •Καινούριες flat οθόνες •Ασύρματο τηλέφωνο / Γρήγορο Internet •Μοντέρνος πάγκος εργασίας …για περισσότερο & ευκολότερο Banking…

11 11 από όλους! •Πελάτες: • εκπαιδεύσεις • εγγραφές στις e-Υπηρεσίες •2013 e-volution awards •e-Corners: Πρώτο βραβείο στην κατηγορία Συνδυασμός Ψηφιακού & Φυσικού Καναλιού •Citi International – Best Practice 2012 (EMEA)

12 12 Ευχαριστώ!


Κατέβασμα ppt "Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου 2013. 2 Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google