Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η μοτοσικλέτα ως μέσο μεταφοράς, έκφρασης και ελευθερίας.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η μοτοσικλέτα ως μέσο μεταφοράς, έκφρασης και ελευθερίας."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η μοτοσικλέτα ως μέσο μεταφοράς, έκφρασης και ελευθερίας.

2

3 Το ποδήλατο έκανε πιο εύκολη και πιο γρήγορη την μετακίνηση, απαιτούσε όμως πάντα μυϊκή δύναμη. Αυτό ακριβώς το μειονέκτημα πυροδότησε το ζήλο των πρώτων κατασκευαστών μοτοσικλέτας να μετατρέψουν το ποδήλατο σε μηχανοκίνητο δίτροχο.

4 Οι πρώτες αμερικανικές μοτοσικλέτες εμφανίστηκαν στις αρχές του 20ού αιώνα. Σκοπός τους ήταν να αντικαταστήσουν τα άλογα, ως εκ τούτου έπρεπε να είναι ανθεκτικές και δυνατές για να διανύουν τις τεράστιες αποστάσεις των ΗΠΑ.

5 Δίτροχα κυρίως για αστική χρήση …..

6 1. Μοτοποδήλατα Είδος που τείνει να καταργηθεί, με κυβισμό που κατά κανόνα είναι στα 50 cc. O κινητήρας είναι δίχρονος και η μετάδοση είναι με αλυσίδα. Η χρήση του είναι αποκλειστικά για μικρές διαδρομές στην πόλη. Τα μοτοποδήλατα έχουν και πετάλια παρόμοια με του ποδηλάτου για υποβοήθηση της ισχύος

7 2. HONDA C-50 Είδος που «ξεκίνησε» από το ιστορικό HONDA C-50 τη δεκαετία του 1950, με κυριότερα χαρακτηριστικά: 50 cc κυβισμός, ημιαυτόματο κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων (αρχικά τριών), τετράχρονος αερόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας, ποδιά, ελεύθερος (κενός) χώρος έμπροσθεν της σέλας, ρεζερβουάρ κάτω από τη σέλα και χρήση αποκλειστικά σε αστικές μετακινήσεις. δεκαετία του 1950

8 3. Σκούτερ (scooter) Η πλέον ανερχόμενη κατηγορία δικύκλων με κύρια χαρακτηριστικά: Κινητήρας στο κέντρο κάτω από τη σέλα ή παλιότερα στο πίσω μέρος δίπλα από τον τροχό (PIAGGIO, VESPA), χρήση κυρίως σε αστικές μετακινήσεις, αυτόματο κιβώτιο, «ποδιά» μπροστά, ελεύθερος (κενός) χώρος ανάμεσα στη σέλα και τον εμπρόσθιο τροχό, τροχοί μικρότεροι των μοτοσικλετών και διάθεση αρκετών αποθηκευτικών χώρων.

9 4. Μοτοκρος Το motocross τα τελευταία χρόνια είναι από τις πιο διαδεδομένες x - treme δραστηριότητες. Η μορφολογία του ανώμαλου εδάφους είναι από τις προκλήσεις που αναζητούν οι φίλοι της ταχύτητας και της μηχανής. Ξεκινώντας ακόμα από τη δεκαετία του '60 και του '70 που οι εξατμίσεις των μηχανών βρίσκονταν ψηλά για να μπορούν να μπαίνουν στα χώματα.

10 ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ Εξαρτήματα μοτοσικλετών και συστήματα για μια μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε, κατασκευάζονται και συναρμολογούνται έτσι ώστε να παράγουν μοντέλα μοτοσικλετών με την επιθυμητή απόδοση, αισθητική, και το κόστος.

11 Το σασί & πλαίσιο Το σασί της μοτοσικλέτας περιλαμβάνει το πλαίσιο και την ανάρτηση, μαζί με τα μπροστινά πιρούνια, του οχήματος. Το πλαίσιο είναι συνήθως κατασκευασμένα από αλουμίνιο ή συγκολλημένο χάλυβα, με την πίσω ανάρτηση να είναι αναπόσπαστο στοιχείο του σχεδιασμού. Τα ανθρακονήματα και τιτάνιο χρησιμοποιούνται σε μερικά πολύ ακριβά πλαίσια

12 Κινητήρας Σχεδόν όλα τα εμπορικά διαθέσιμα μοντέλα μοτοσικλέτας κινούνται με συμβατικούς βενζινοκίνητους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αλλά μερικά μικρά μοντέλα τύπου σκούτερ χρησιμοποιούν έναν ηλεκτρικό κινητήρα, και ένας πολύ μικρός αριθμός από πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

13

14 Πλεονεκτήματα Τα μηχανάκια χρησιμοποιούνται για λιγότερη κατανάλωση καυσίμων και εύκολο παρκάρισμα. Μπορεί κάποιος να κάνει γρηγορότερα την δουλειά του απολαμβάνοντας και την βόλτα του. Ένα μεγάλο πλεονέκτημα της μοτοσικλέτας είναι ότι χρησιμοποιείται για να διευκολύνει στην ταχύτητα σε κάποια επαγγέλματα, όπως: κούριερ, ντελίβερι και αστυνομία.

15 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Τροχαία ατυχήματα: Σε μια στροφή ο αναβάτης μπορεί να πέσει πιο εύκολα λόγω των καιρικών συνθηκών. Γι’ αυτό πρέπει να έχει τη σωστή θέση. Πρέπει ο αναβάτης να ελέγχει τα λάστιχα της μηχανής του ώστε σε περίπτωση ταξιδιού να μην έχει κάποιο σοβαρό ατύχημα. Θα πρέπει όλες οι μηχανές να έχουν φώτα και για την ασφάλεια του αναβάτη αλλά και για τον βλέπουν οι οδηγοί των άλλων οχημάτων για να μην τον χτυπήσουν. Σε μακρινή απόσταση ο οδηγός κάθεται με λυγισμένα τα πόδια με αποτέλεσμα όταν κατέβει από τη μηχανή να είναι πιασμένος σε όλο του το σώμα. Ο λάθος χειρισμός του μπροστινού φρένου μπορεί να αποβεί μοιραίος για τον αναβάτη.

16 Ένα ακόμη μειονέκτημα είναι η οδήγηση της μηχανής σε κακές καιρικές συνθήκες. Σε περίπτωση βροχής ο αναβάτης πρέπει να έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό, όπως μία αδιάβροχη φόρμα και θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικός καθώς οι πιθανότητες τρακαρίσματος αυξάνονται.

17 Επαγγελματική χρήση μοτοσικλέτας Η χρήση της μοτοσικλέτας γίνεται με πολλούς και διάφορους τρόπους. Υπάρχει μοτοσικλέτα για προσωπική χρήση, για αγώνες και για επαγγελματική χρήση (π.χ. κούριερ, ντελίβερι και αστυνομία). Τα «παπιά» χρησιμοποιούνται ευρύτατα για διανομές μικρών αντικείμενων από εταιρείες μαζικής εστίασης και τα σκούτερ περισσότερο από ταχυδρομικές εταιρείες για διανομή δεμάτων. Επίσης χρησιμοποιούνται και ως μοτο - ταξί κυρίως στην Ευρώπη γιατί η αντίστοιχη σκέψη στην Ελλάδα δεν είχε ιδιαίτερη απήχηση. Τέλος, θα πρέπει να αναφερθούν και τα τρίτροχα οχήματα με δύο τροχούς πίσω που χρησιμοποιούνται σε συνδυασμό με μεγάλα κιβώτια αποθήκευσης στο πίσω μέρος για μεταφορές προϊόντων.

18 ΚΟΥΡΙΕΡ Οι εταιρίες κούριερ χρησιμοποιούν μοτοσικλέτες για να μεταφέρουν δέματα και γράμματα από σπίτι σε σπίτι και από πόλη σε πόλη.

19 DELIVERY Τα διάφορα ψητοπωλεία, εστιατόρια, κρεπερί χρησιμοποιούν μοτοσικλέτες για την διανομή του φαγητού στα σπίτια. Θεωρείται ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος για να εξυπηρετούνται γρήγορα και άμεσα οι άνθρωποι που εργάζονται ή δεν έχουν χρόνο να μαγειρέψουν.

20 Φαρμακοποιοί Οι μοτοσικλετιστές του Συνεταιρισμού Φαρμακοποιών που σε έκτακτες περιπτώσεις κάνουν διανομή φαρμάκων κατ’ οίκον στους ανήμπορους ασθενείς.

21 Πυροσβεστική Η μοτοσικλέτα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην υπηρεσία του Πυροσβεστικού Σώματος με πολλούς τρόπους. Ένας από αυτούς είναι ως προπομπός της πυροσβεστικής εξόδου φτάνοντας το συντομότερο στο τόπο του συμβάντος και δίνοντας μέσω ασυρμάτου εικόνα στο κέντρο επιχειρήσεων

22 Αστυνομία Η χρήση της μοτοσικλέτας γίνεται και από την αστυνομία. Χρησιμοποιείται από την ομάδα ΔΙΑΣ συγκεκριμένα επιπλέον αστυνομικοί "οχυρώνουν" από σήμερα την ομάδα Δίκυκλης Αστυνόμευσης «ΔΙΑΣ» και ρίχνονται στη μάχη κατά του εγκλήματος σε ολόκληρη την χώρα.

23 Προϋποθέσεις χρήσης μοτοσικλέτας Σαν ελάχιστο όριο ηλικίας για την κατάθεση αίτησης και δικαιολογητικών για την χορήγηση άδειας οδήγησης είναι το 18 ο έτος για την κατηγορία Α μικρό (σταδιακή πρόσβαση). Σε περίπτωση που ο αιτών δεν είναι Έλληνας υπήκοος προσκομίζεται άδεια διαμονής ή παραμονής, ή άδεια εργασίας, η οποία πρέπει να έχει εκδοθεί 95 ημέρες πριν την υποβολή της αίτησης για άδεια οδήγησης, για τους υπηκόους της Ε.Ε και 185 ημέρες για τους ξένους υπηκόους, καθώς και φωτοαντίγραφο αυτής. Δικαιολογητικά: Αίτηση-Υπεύθυνη δήλωση. Αίτηση-Υπεύθυνη δήλωση Αίτηση εκτύπωσης της νέας άδειας οδήγησης (τύπου πλαστικής κάρτας). Αίτηση εκτύπωσης Παράβολο δημόσιου ταμείου των 6 € και 18 € για 1 ο δίπλωμα ή των 27,02 € το 2 ο Παράβολα Εθνικής Τράπεζας για τους Γιατρούς των 90 €. Γιατρούς Παράβολο Εθνικής Τράπεζας για την έκδοση της νέας άδειας οδήγησης των 30 €. Πιστοποιητικά Ιατρών. 4 πρόσφατες έγχρωμες φωτογραφίες τύπου διαβατηρίου. Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου. Α.Φ.Μ. Φωτοαντίγραφο της ισχύουσας άδειας οδήγησης εάν γίνεται επέκταση Φάκελος.

24 ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑΞΙΔΙΑ Μοτοσικλέτες ταξιδιού Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη αναφορικά με το σωστό τρόπο να ταξιδεύει. Εάν κάποιοι πρόκειται να κάνουν ταξίδια σ’ όλη τη χώρα και να είναι εβδομάδες πάνω στη μοτοσικλέτα, θέλουν αυτή να έχει φέρινγκ που θα τους προστατεύει από το κρύο και τη βροχή, να έχει αποσπώμενες εύκολα βαλίτσες, άνετη σέλα και, γενικά, θέλουν μια μεγάλη άνετη μοτοσικλέτα στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο, υπάρχουν πολλές μοτοσικλέτες ακριβώς γι’ αυτόν τον σκοπό.

25

26 ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Οι μοτοσικλέτες, από το γαλλικό motocyclette, βρέθηκαν μετά τα αυτοκίνητα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος των εραστών της ταχύτητας που εμφανίστηκαν στη χώρα μας στα μέσα της δεκαετίας του Οι πρώτοι επίσημοι μοτοσυκλετικοί αγώνες πραγματοποιήθηκαν το 1929, από τον αρτισύστατο «Αθηναϊκό Μοτοσυκλετιστικό Όμιλο». Μέχρι τότε οι «μηχανόβιοι» της εποχής, όλοι γόνοι εύπορων οικογενειών, έκαναν τις «κόντρες» τους, συνήθως τα πρωινά των Κυριακών, στην έρημη λεωφόρο Συγγρού.

27 Οι μοτοσικλέτες που αγωνίζονταν εκείνη την εποχή ήταν πέντε και τρεισήμισι ίππων και το βάρος τους κυμαινόταν από 85 έως 175 κιλά. Οι πρώτοι αγώνες ήταν πανελλήνιοι, με συμμετοχή επτά οδηγών, ενώ εξαιρετικό ενδιαφέρον παρουσίαζε η διαδρομή. Ουσιαστικά ήταν ο γύρος του Ψυχικού, περίπου τρία χιλιόμετρα, τα οποία οι αγωνιζόμενοι έπρεπε να διανύσουν 34 φορές για να συμπληρώσουν τη συνολική απόσταση (101,3 χιλιόμετρα)! τότε, το ίματζ αντιστέκεται στη φθορά του χρόνου και οι "Χαρλεάδες" όλο και πληθαίνουν.

28 ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Το 1927 παρατηρήθηκε μια ιδιαίτερη εξάπλωση του μοτοσικλετισμού στην Αθήνα εκείνη την εποχή δημιουργήθηκε και ο πρώτος όμιλος μοτοσικλέτας, ο Αθηναϊκός Mοτοσικλετιστικό Όμιλος (Α.Μ.Ο), στον οποίο συμμετείχαν οι επώνυμοι Αθηναίοι της εποχής. Το 1931 ιδρύθηκε ο δεύτερος όμιλος Μοτοσικλετιστικός Όμιλος Βορείου Ελλάδας (Μ.Ο.Β.Ε). Ο Μ.Ο.Β.Ε είναι και ο αρχαιότερος όμιλος που λειτουργεί ως σήμερα. Εκείνη την εποχή Μ.Ο.Β.Ε και Α.Μ.Ο ήταν υπεύθυνοι για όλες τις αγωνιστικές και εκδρομικές δραστηριότητες.

29 Με την κήρυξη του πολέμου στο 1940, σταμάτησαν όλες οι δραστηριότητες του Μ.Ο.Β.Ε αναγκαστικά, αλλά (8) μοτοσικλετιστές του Μ.Ο.Β.Ε ήθελαν να καταγάγουν εθελοντικά στον Ελληνικό Στρατό με τις μοτοσικλέτες τους ως αγγελιοφόροι. την απελευθέρωση της Ελλάδας οι Έλληνες μάζεψαν τα αξιόλογα πράγματα που είχαν αφήσει στη βιαστική φυγή τους οι Γερμανοί. Μερικοί κάτοχοι μοτοσικλετών ( οι περισσότερες από τις οποίες ήταν φτιαγμένες από τμήματα Γερμανικών μοτοσικλετών) επαναδραστηριοποίησαν τον Μ.Ο.Β.Ε. Πρώτες οργανώσεις ήταν εκδρομές και ταξίδια στη συνέχεια ακολούθησαν οργανώσεις αγώνων

30 Το 1950 ο Μ.Ο.Β.Ε έκανε μια αίτηση, και αργότερα οι μοτοσικλέτες του ομίλου πήραν μέρος στις παρελάσεις της 25 Μαρτίου, τιμώντας έτσι ότι οι μοτοσικλέτες του Μ.Ο.Β.Ε είχαν συμμετάσχει στις μάχες της Αλβανίας ως αγγελιοφόροι. Ένα ακόμα γεγονός της εποχής ήταν η έκδοση της εφημερίδας (Μοτοσικλέτα) που αργότερα μετονομάστηκε (Ρεκόρ) και στη συνέχεια (Νέα της μοτοσικλέτας). Το 1958 (29 Νοεμβρίου) ιδρύθηκε ένας ακόμα όμιλος μοτοσικλετιστών με την ονομασία Α.Σ.Ε.Μ (Αθλητικός Σύλλογος Ελλήνων Μοτοσικλετιστών). Μετά τη δημιουργία του 3ου επίσημου συλλόγου είχε ξεκινήσει και η επίσημη εισαγωγή καινούριων μοτοσικλετών.

31 Έτσι ξεκίνησε λοιπόν η ιστορία των συλλόγων μοτοσικλετιστών στην χώρα μας. Στη σημερινή εποχή που ο αριθμός των συλλόγων έχει φτάσει γύρω στους 135 σε όλη τη χώρα. Η ύπαρξη τέτοιου είδους συλλόγων μοτοσικλετιστών είναι σημαντική, γιατί οι περισσότεροι σύλλογοι επιδιώκουν τα παρακάτω.

32 Aνάπτυξη μιας νέας σωστής φιλοσοφίας (δεοντολογίας) στα μέλη του Συλλόγου και γενικά σε όλους τους ανθρώπους, ως προς τη σχέση ανθρώπου- μοτοσικλέτας, ώστε με τη σωστή χρήση της, το σεβασμό μεταξύ των μελών του κοινωνικού συνόλου και το σεβασμό προς το περιβάλλον, να είναι δυνατή και σίγουρη η απόλαυση της αίσθησης ελευθερίας που προσφέρει η μοτοσικλέτα καθώς και η αρμονική συνύπαρξη των ανθρώπων.

33 Διοργάνωση περιηγήσεων και εκδρομών με μοτοσικλέτα, με σκοπό τη γνωριμία της χώρας μας αλλά και του εξωτερικού, την αναψυχή και την σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των μελών του Συλλόγου. Πόροι του Συλλόγου είναι οι ετήσιες συνδρομές των μελών, οι έκτακτες εισφορές τους, οι πρόσοδοι από την αξιοποίηση της περιουσίας του, οι εισπράξεις από διάφορες δραστηριότητες σχετικές με τους σκοπούς της, οι επιχορηγήσεις από το Δημόσιο ή άλλους φορείς και οι παροχές από χαριστική αιτία και χωρίς όρους, εφόσον γίνονται αποδεκτές από το Δ.Σ. της Λέσχης.

34 Όσους μοτοσικλετιστές να ρωτήσεις τι νιώθουν για την μοτοσικλέτα τους, στην πλειοψηφία, χωρίς κανένα ενδοιασμό μας απαντούν πως η μοτοσικλέτα για αυτούς "είναι τρόπος ζωής". Με αυτή κινούνται καθημερινά σε οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες και τους κάνει να νιώθουν πραγματικά ελεύθεροι.

35 Η μοτοσικλέτα είναι η παρέα μας και η ζωή μας. Οι μοτοσικλετιστές επικοινωνούν μεταξύ τους με ένα μοναδικό κώδικα που τους καθιστά ξεχωριστούς. Όσο αφορά στον τομέα του εξοπλισμού ασφαλείας και η γκαρνταρόμπα του μοτοσικλετιστή ανανεώνεται τακτικά με μπουφάν κράνη, μπότες κτλ.

36 Σύμφωνα με τους ειδικούς, η μοτοσικλέτα συμβολίζει την αντρική ζωτική δύναμη και ισχύ. Ένας άντρας πάνω στη μηχανή μπορεί να κάνει κτήμα του κάτι που στην πραγματικότητα δεν του ανήκει: την ταχύτητα, χαρακτηριστικό γνώρισμα του ζωικού κόσμου. Αυτό το επιτυγχάνει χωρίς να βρίσκεται κλεισμένος στις λαμαρίνες ενός αυτοκινήτου. Γι' αυτό το λόγο η μοτοσικλέτα ταυτιζόταν πάντα με την ελευθερία και την ανεξαρτησία. Το ίδιο συμβαίνει και με τις γυναίκες, αφού κι εκείνες έχουν τις ίδιες ανάγκες από ψυχολογικής πλευράς.

37 Έτσι η μοτοσικλέτα δεν είναι απλώς μέσο μεταφοράς, αλλά τρόπος ζωής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι οδηγοί των μηχανών Harley-Davidson, οι οποίοι ιδρύουν λέσχες σε όλο τον κόσμο, κινούνται ομαδικά και ντύνονται με τζιν, μαύρα δερμάτινα τζάκετ και βαριές μπότες. Ο μύθος της Harley-Davidson γεννήθηκε στις ΗΠΑ τη δεκαετία του Οι πρώτοι οδηγοί τους ήταν βετεράνοι πιλότοι βομβαρδιστικών, ήρωες του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου. Οι πρώτοι ξένοιαστοι καβαλάρηδες υιοθέτησαν τα χαρακτηριστικά γυαλιά Ray Ban και τα βαριά δερμάτινα τζάκετ και στην πολιτική τους ζωή. Την εικόνα του σκληρού και ανεξάρτητου αναπαρήγαγε το Χόλιγουντ με ταινίες όπως ο Ξένοιαστος Καβαλάρης, με πρωταγωνιστές τους Πίτερ Φόντα και Ντένις Χόπερ. Αν κι έχουν περάσει πολλές δεκαετίες από τότε, το ίματζ αντιστέκεται στη φθορά του χρόνου και οι "Χαρλεάδες" όλο και πληθαίνουν.

38 Το 2003 η Harley-Davidson διοργάνωσε τις πιο θεαματικές συγκεντρώσεις σε όλο τον κόσμο για να γιορτάσει έναν αιώνα ζωής. Το κορυφαίο γεγονός έλαβε χώρα στις 31 Αυγούστου στο Ουισκόνσιν των ΗΠΑ, όπου συμμετείχαν περίπου ένα εκατομμύριο άνθρωποι και μοτοσικλέτες. Δε θα ήταν έκπληξη αν ο "βρυχηθμός" μονοκύλινδρων θηρίων καταγραφόταν από κάποιο σεισμολογικό ινστιτούτο...

39 ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ Έχουν γυριστεί παρά πολλές ταινίες, που σχετίζονται με τις μοτοσικλέτες. Πολλές από αυτές περιγράφουν την αγάπη των μοτοσικλετιστών για τη μοτοσικλέτα τους και το πόσο συνδεδεμένοι είναι με αυτήν, περιγράφοντας την ζωή τους με αυτήν.

40 Ντοκιμαντέρ με θέμα αστέρια αγώνων μοτοσικλέτας που χαρακτηρίζει το άθλημα Ένας γιος του ηγέτη της θρυλικής ομάδας της αστικής συμμορίας μοτοσικλετιστών προσπαθεί να διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλήματος.

41 Δύο μοτοσικλετιστές ταξιδεύουν από το Λος Άντζελες στη Νέα Ορλεάνη στην αναζήτηση της Αμερικής. Μια ομάδα μοτοσικλετιστών που ζει στα προάστια wannabes ψά χνει για περιπέτεια.

42 Mad Max Στην Αυστραλία, μία συμμορία μοτοσικλετιστών δολοφονεί την οικογένεια ενός αστυνομικού. Στροφή Ελληνική κοινωνική περιπέτεια του Γιάννη Δαλιανίδη από το Δυο κοπέλες μαζί με τους φίλους τους, το σκάνε από τα σπίτια τους στο Ναύπλιο και πηγαίνουν στην Αθήνα.

43 Καμικάζι, αγάπη μου Ελληνική ταινία με τον Στάθη Ψάλτη σε ρόλο μοτοσικλετιστή. Το Ρόδα, τσάντα και κοπάνα είναι κωμωδία που κυκλοφόρησε το 1982 και γνώρισε σημαντική επιτυχία, με αποτέλεσμα να γυριστούν άλλες τρεις συνέχειες της στα επόμενα τέσσερα χρόνια1982

44 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ Έχουν ηχογραφηθεί πολλά τραγούδια, που σχετίζονται με τις μοτοσικλέτες. Τα πιο γνωστά από αυτά είναι με αγγλικό στίχο. Παρακάτω παραθέτουμε κάποια από αυτά : Born to be wild από τους Steppenwolf (από τη μουσική για την ταινία Easy Rider) Riders on the storm από τους Doors Εasy Rider από τον Jimi Hendrix Motorcycle Emptiness από τους Manic Street Preachers Born To Run από τον Bruce Springsteen Wanted Dead Or Alive από τους Bon Jovi Born To Run από τους Lynyrd Skynyrd Harley Davidson από τους AC/DCAC/DC The harley song από τον Jay Ewan Angels Never Die από τον Peter Fonda


Κατέβασμα ppt "Η μοτοσικλέτα ως μέσο μεταφοράς, έκφρασης και ελευθερίας."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google