Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Μάριος Κίτσινος Ηλίας Μπεροβίδης Χρήστος Ιορδανίδης Αθανάσιος Ζουρνατζής Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Μάριος Κίτσινος Ηλίας Μπεροβίδης Χρήστος Ιορδανίδης Αθανάσιος Ζουρνατζής Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Μάριος Κίτσινος Ηλίας Μπεροβίδης Χρήστος Ιορδανίδης Αθανάσιος Ζουρνατζής Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»

2 Η ιστορία και η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας συνδέονται στενά με τη μαγεία της ταχύτητας

3 Και αυτό δεν έχει διόλου αλλάξει ως τις ημέρες μας, παρά το γεγονός ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και εισαγωγείς συμφώνησαν το 2002 να δεσμευτούν προαιρετικά σε ανώτατο όριο ταχύτητας 298 χλμ./ώρα, προκειμένου να προλάβουν τη θέσπιση σχετικής νομικής ρύθμισης. Γιατί και το όριο των 300 χλμ./ώρα έχει ήδη ξεπεραστεί.

4 Ενώ η εξέλιξη του ποδηλάτου διήρκεσε 50 χρόνια (από την ξύλινη κατασκευή χωρίς πετάλια, τη «Draisine» (ντραϊζίνα) του Γερμανού Karl Drais von Sauerbronn το 1817, μέχρι το δίτροχο «Velocipede» με πετάλια του Michaux τo 1817 (που έκανε για πρώτη φορά δυνατή τη μετακίνηση χωρίς περπάτημα ή χρήση αλόγων), η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας ήταν πολύ ραγδαία.

5 Ήταν άλλωστε η λογική συνέχεια μετά το ποδήλατο. Γιατί παρόλο που το ποδήλατο έκανε πιο εύκολη και πιο γρήγορη την μετακίνηση, απαιτούσε όμως πάντα μυϊκή δύναμη.

6 Αυτό ακριβώς το μειονέκτημα πυροδότησε το ζήλο των πρώτων κατασκευαστών μοτοσικλέτας να μετατρέψουν το ποδήλατο σε μηχανοκίνητο δίτροχο.

7

8 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Συγκεντρώνομαι κατά την διάρκεια της οδήγησης Χρησιμοποιώ έγκαιρα τους δείκτες για να δείξω που θέλω να κατευθυνθώ Χρησιμοποιώ την κόρνα και τους προβολείς όταν είναι απόλυτη ανάγκη

9  Δίνω προτεραιότητα σε οδηγό που προσπαθεί να με προσπεράσει  Παρκάρω σε χώρο όπου επιτρέπεται και όχι σε ζώνες ΑΜΕΑ και πεζών  Δεν προσπαθώ να ανταποδώσω κάτι κακό σε άλλο οδηγό, ο θυμός μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφικά δυστυχήματα, συνεχίζω ήρεμος την οδήγηση, αποφεύγω κάθε πρόκληση ή εμπλοκή

10 Τηρώ τον Κ.Ο.Κ τον κώδικα ΖΩΗΣ και είναι δική μου ευθύνη να το συνειδητοποιήσω και να προσαρμόσω τη συμπεριφορά μου Προσπαθώ να οδηγώ φιλικά προς το περιβάλλον και να διατηρώ το μηχανάκι μου σε άριστη μηχανολογική κατάσταση

11 Η αντικοινωνική συμπεριφορά μου προκαλεί αντίδραση, εκνευρισμό και απόσπαση της προσοχής Οδηγώ με ευγένεια, συμβάλλω στην οδική ασφάλεια για μένα και τους άλλους οδηγούς

12 Δεν ξεχνώ ότι ο δρόμος δεν είναι μια χώρα αγρίων, όπου εκείνοι που νοιώθουν δυνατοί και οδηγούν χωρίς σύνεση μπορούν και υπαγορεύουν το δικό τους νόμο. Ο δρόμος ανήκει σε όλους μας Να μην ξεχνώ ότι καθένας από μας μπορεί οποτεδήποτε να είναι πεζός, οδηγός, συνεπιβάτης, ποδηλάτης, μοτοσικλετιστής

13 1-Φοράω πάντα κράνος 2-Δεν οδηγώ υπό την επήρεια αλκοόλ 3-Κρατάω αποστάσεις ασφαλείας 4-Δεν ξεπερνώ το όριο ταχύτητας στην πόλη 5-Ξεκουράζομαι στις μεγάλες αποστάσεις

14 6-Παρακολουθώ συνεχώς την κυκλοφορία 7-Δεν μιλώ στο κινητό ενώ οδηγώ 8-Μεταφέρω παιδιά μόνο στο ειδικό κάθισμα 9-Φοράω πάντα κράνος όταν οδηγώ δίκυκλο 10-Προσέχω και σέβομαι τους πεζούς

15  Ε.Υ.ΘΥ.Τ.Α., Εταιρία Υποστήριξης Θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων.  Μη Κερδοσκοπικός Οργανισμός.  Σκοπός της ΕΥΘΥΤΑ ΡΟΔΟΥ είναι η ψυχολογική υποστήριξη θυμάτων Τροχαίων Ατυχημάτων, η ανάληψη, η προώθηση, η ενημέρωση και η εκπαίδευση σε θέματα και δράσεις που προάγουν την οδική ασφάλεια με στόχο την πρόληψη και την μείωση των Τροχαίων Δυστυχημάτων.


Κατέβασμα ppt "Μάριος Κίτσινος Ηλίας Μπεροβίδης Χρήστος Ιορδανίδης Αθανάσιος Ζουρνατζής Ερευνητική εργασία «Το μηχανάκι ως τρόπος μετακίνησης των εφήβων»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google