Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια

2 Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον οποίο περιλαμβάνονται όλες οι μορφές της κίνησης του ανθρώπινου σώματος, κάθε σωματική άσκηση και σπορ, που ενεργοποιούν τους μυς του σώματος και απαιτούν αυξημένη κατανάλωση ενέργειας. Με τον όρο αθλητισμός εννοείται κάθε αυστηρά δομημένη φυσική δραστηριότητα, με αυστηρούς κανόνες, υψηλό ανταγωνισμό και εξειδίκευση, με βασικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον οποίο περιλαμβάνονται όλες οι μορφές της κίνησης του ανθρώπινου σώματος, κάθε σωματική άσκηση και σπορ, που ενεργοποιούν τους μυς του σώματος και απαιτούν αυξημένη κατανάλωση ενέργειας. Με τον όρο αθλητισμός εννοείται κάθε αυστηρά δομημένη φυσική δραστηριότητα, με αυστηρούς κανόνες, υψηλό ανταγωνισμό και εξειδίκευση, με βασικό σκοπό τη μεγιστοποίηση της απόδοσης φυσική δραστηριότηταφυσική δραστηριότητα φυσική δραστηριότηταφυσική δραστηριότητα

3 ‘Ασκηση: Αντίθετα, με το όρο άσκηση εννοούμε κάθε συστηματική κίνηση του σώματος ή συμμετοχή του ατόμου σε φυσικές δραστηριότητες, η οποία έχει κάποια χρονική διάρκεια, χαμηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού, και στην οποία εμπλέκονται, κυρίως, μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος(Berger, Pargman, & Weinberg, ‘Ασκηση: Αντίθετα, με το όρο άσκηση εννοούμε κάθε συστηματική κίνηση του σώματος ή συμμετοχή του ατόμου σε φυσικές δραστηριότητες, η οποία έχει κάποια χρονική διάρκεια, χαμηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού, και στην οποία εμπλέκονται, κυρίως, μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος(Berger, Pargman, & Weinberg, 2007.σκησηάσκησησκησηάσκηση

4 Ιδιότητες Αθλητισμού: Ενθαρρύνει τα άτομα ν’ αναπτύξουν ικανότητες και γνώσεις απαραίτητες ώστε να μπορούν να συμμετέχουν ικανοποιητικά και για όλη τους τη ζωή σε αθλητικές δραστηριότητες. Ενθαρρύνει τα άτομα ν’ αναπτύξουν ικανότητες και γνώσεις απαραίτητες ώστε να μπορούν να συμμετέχουν ικανοποιητικά και για όλη τους τη ζωή σε αθλητικές δραστηριότητες. Βασίζεται στην προοδευτική ανάπτυξη των αθλητικών δεξιοτήτων μέσα από μία σειρά τροποποιημένων παιχνιδιών. Βασίζεται στην προοδευτική ανάπτυξη των αθλητικών δεξιοτήτων μέσα από μία σειρά τροποποιημένων παιχνιδιών. Είναι έτσι προσαρμοσμένο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες και όλες τις δυνατότητες των αθλουμένων και κυρίως των παιδιών (Jewett, Bain, Ennis, 1995). Είναι έτσι προσαρμοσμένο ώστε να καλύπτει όλες τις ανάγκες και όλες τις δυνατότητες των αθλουμένων και κυρίως των παιδιών (Jewett, Bain, Ennis, 1995). Εφαρμόζεται σε θεματικές ενότητες όπως Παιχνίδια, Χορό, Στίβο, κλπ. Εφαρμόζεται σε θεματικές ενότητες όπως Παιχνίδια, Χορό, Στίβο, κλπ.

5 Ηλεκτρονικό παιχνίδι Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών, ένα κινητό τηλέφωνο κτλ. Με τον όρο ηλεκτρονικό παιχνίδι αναφερόμαστε σε οποιοδήποτε παιχνίδι παίζεται με τη χρήση κάποιας ηλεκτρονικής συσκευής. Αυτή η συσκευή μπορεί να είναι ένας ηλεκτρονικός υπολογιστής, μια κονσόλα παιχνιδιών, ένα κινητό τηλέφωνο κτλ.παιχνίδιηλεκτρονικός υπολογιστήςκονσόλα παιχνιδιώνκινητό τηλέφωνοπαιχνίδιηλεκτρονικός υπολογιστήςκονσόλα παιχνιδιώνκινητό τηλέφωνο Όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν μια μορφή εισόδου δεδομένων από τον χρήστη, π.χ. ένα πληκτρολόγιο, ένα joystick, ένα gamepad ή ποντίκι, και μια μορφή εξόδου που ικανοποιεί τις αισθήσεις του παίχτη, συνήθως ένα μόνιτορ ή μια τηλεόραση και ηχεία. Όλα τα ηλεκτρονικά παιχνίδια έχουν μια μορφή εισόδου δεδομένων από τον χρήστη, π.χ. ένα πληκτρολόγιο, ένα joystick, ένα gamepad ή ποντίκι, και μια μορφή εξόδου που ικανοποιεί τις αισθήσεις του παίχτη, συνήθως ένα μόνιτορ ή μια τηλεόραση και ηχεία.πληκτρολόγιοjoystickgamepadποντίκιμόνιτορτηλεόρασηηχείαπληκτρολόγιοjoystickgamepadποντίκιμόνιτορτηλεόρασηηχεία

6 Είδη Ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Παζλ(Tetris) Παζλ(Tetris)ΠαζλTetrisΠαζλTetris Παιχνίδια ρόλων (The Elder Scrolls, Eye of the Beholder, Fallout, Ultima, Final Fantasy, Baldur's Gate, Neverwinter Nights) Παιχνίδια ρόλων (The Elder Scrolls, Eye of the Beholder, Fallout, Ultima, Final Fantasy, Baldur's Gate, Neverwinter Nights) Παιχνίδια ρόλωνThe Elder ScrollsEye of the BeholderFalloutUltimaFinal FantasyBaldur's GateNeverwinter Nights Παιχνίδια ρόλωνThe Elder ScrollsEye of the BeholderFalloutUltimaFinal FantasyBaldur's GateNeverwinter Nights Παιχνίδια βολών πρώτου ή τρίτου προσώπου (Doom, Counter Strike,Quake, Half-Life, Unreal, Call of Duty, Splinter Cell, Max Payne)League Of Legends Παιχνίδια βολών πρώτου ή τρίτου προσώπου (Doom, Counter Strike,Quake, Half-Life, Unreal, Call of Duty, Splinter Cell, Max Payne)League Of Legends Παιχνίδια βολώνπρώτουτρίτου προσώπουDoomCounter StrikeQuakeHalf-LifeUnrealCall of DutySplinter CellMax PayneLeague Of Legends Παιχνίδια βολώνπρώτουτρίτου προσώπουDoomCounter StrikeQuakeHalf-LifeUnrealCall of DutySplinter CellMax PayneLeague Of Legends Παιχνίδια στρατηγικής (Civilization, WarCraft, Starcraft, Age of Mythology) Παιχνίδια στρατηγικής (Civilization, WarCraft, Starcraft, Age of Mythology) Παιχνίδια στρατηγικήςCivilizationWarCraftStarcraftAge of Mythology Παιχνίδια στρατηγικήςCivilizationWarCraftStarcraftAge of Mythology Παιχνίδια περιπέτειας (adventure) (King's Quest, Grim Fandango, Broken Sword, Space Quest, Myst, Syberia, η σειρά Monkey Island, και το Assassin's Creed) Παιχνίδια περιπέτειας (adventure) (King's Quest, Grim Fandango, Broken Sword, Space Quest, Myst, Syberia, η σειρά Monkey Island, και το Assassin's Creed) Παιχνίδια περιπέτειαςadventureKing's QuestGrim FandangoBroken SwordSpace QuestMystSyberiaMonkey IslandAssassin's Creed Παιχνίδια περιπέτειαςadventureKing's QuestGrim FandangoBroken SwordSpace QuestMystSyberiaMonkey IslandAssassin's Creed Παιχνίδια αθλητισμού (οι σειρές FIFA και NBA Live, Pro Evolution Soccer) Παιχνίδια αθλητισμού (οι σειρές FIFA και NBA Live, Pro Evolution Soccer) Παιχνίδια αθλητισμούFIFANBAPro Evolution Soccer Παιχνίδια αθλητισμούFIFANBAPro Evolution Soccer Παιχνίδια εξομοίωσης (The Sims, MS Flight Simulator, SimCity) Παιχνίδια εξομοίωσης (The Sims, MS Flight Simulator, SimCity) Παιχνίδια εξομοίωσηςThe SimsMS Flight SimulatorSimCity Παιχνίδια εξομοίωσηςThe SimsMS Flight SimulatorSimCity Παιχνίδια αγώνων (Gran Turismo, Forza Motorsport, V-Rally 3) και άλλα είδη Παιχνίδια αγώνων (Gran Turismo, Forza Motorsport, V-Rally 3) και άλλα είδη Παιχνίδια αγώνωνGran TurismoForza MotorsportV-Rally 3 Παιχνίδια αγώνωνGran TurismoForza MotorsportV-Rally 3

7 Θετικά Ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αναπτύσσουν τη δημιουργικότητα και τη φαντασία. Βοηθούν το παιδί εξοικειώνεται με την τεχνολογία. Βοηθούν το παιδί εξοικειώνεται με την τεχνολογία. Αυξάνουν την αυτοπεποίθησή του, αφού του δίνουν τη δυνατότητα του ελέγχου. Αυξάνουν την αυτοπεποίθησή του, αφού του δίνουν τη δυνατότητα του ελέγχου. Αναπτύσσουν την ικανότητα απομνημόνευσης του παιδιού. Αναπτύσσουν την ικανότητα απομνημόνευσης του παιδιού. Ορισμένα παιχνίδια, που ενσωματώνουν διαφορετικές Γλώσσες, αναδεικνύουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των πολιτισμών, δηλαδή αποτελούν χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία και μεθόδους ομαλής κοινωνικοποίησης. Ορισμένα παιχνίδια, που ενσωματώνουν διαφορετικές Γλώσσες, αναδεικνύουν τις ομοιότητες και τις διαφορές μεταξύ των πολιτισμών, δηλαδή αποτελούν χρήσιμα εκπαιδευτικά εργαλεία και μεθόδους ομαλής κοινωνικοποίησης.

8 Αρνητικά Ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η υπερβολική έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού. Μην μπερδεύετε, όμως, τα βίαια παιχνίδια με τα παιχνίδια, για παράδειγμα, στρατηγικής. Η υπερβολική έκθεση σε βίαια βιντεοπαιχνίδια μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην κοινωνική συμπεριφορά του παιδιού. Μην μπερδεύετε, όμως, τα βίαια παιχνίδια με τα παιχνίδια, για παράδειγμα, στρατηγικής. Πολλοί πιστεύουν πως τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να προκαλέσουν εθισμό στα παιδιά. Ο εθισμός αυτός είναι πιθανό να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και κακή επίδοση στο σχολείο. Βέβαια, για να φτάσει ένα παιδί να εθιστεί, υπεύθυνος θα είναι ο γονιός που δεν ασχολείται και δεν έχει τον έλεγχο του παιδιού του, και όχι το παιχνίδι. Πολλοί πιστεύουν πως τα βιντεοπαιχνίδια μπορούν να προκαλέσουν εθισμό στα παιδιά. Ο εθισμός αυτός είναι πιθανό να οδηγήσει σε προβλήματα υγείας και καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς και κακή επίδοση στο σχολείο. Βέβαια, για να φτάσει ένα παιδί να εθιστεί, υπεύθυνος θα είναι ο γονιός που δεν ασχολείται και δεν έχει τον έλεγχο του παιδιού του, και όχι το παιχνίδι. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μαζί με την τηλεόραση αποτελούν το δεύτερο παράγοντα πρόκλησης παχυσαρκίας, μετά την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μαζί με την τηλεόραση αποτελούν το δεύτερο παράγοντα πρόκλησης παχυσαρκίας, μετά την κατανάλωση πρόχειρου φαγητού.

9 Πόσο επηρεάζει η βία στα βιντεοπαιχνίδια ανά ηλικία;

10 Ομάδα :THE PLAYERS Ομάδα :THE PLAYERS Μέλη : Μαλιούφας Ανδρέας – Μητρούδης Στέργιος – Μπρέγκασι Άντι – Νικολούσης Αστέριος Μέλη : Μαλιούφας Ανδρέας – Μητρούδης Στέργιος – Μπρέγκασι Άντι – Νικολούσης Αστέριος


Κατέβασμα ppt "Αθλητικά και Ηλεκτρονικά παιχνίδια. Ορισμός Άσκησης και φυσικής δραστηριότητας φυσική δραστηριότητα : Η φυσική δραστηριότητα είναι ο ευρύτερος όρος στον."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google