Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΕΡΟΣ 5 ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ: 1.ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΑ 2.ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΟ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΕΡΟΣ 5 ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ: 1.ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΑ 2.ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΟ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΜΕΡΟΣ 5 ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ: 1.ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΑ 2.ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ 3.ΠΟΥ ΕΣΤΙΑΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΛΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ

2 ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΙΟΤΙ: 1.ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΟΙΚΙΛΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ 2.ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΣΗ

3 ΨΗΦΙΑΚΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ: 1.ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΠΤΙΚΗ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΕ ΕΝΑΝ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ 2.ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΠΑΙΚΤΕΣ 3.ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ 4.ΤΡΟΠΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ 5.ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΣΕ: ΚΟΝΣΟΛΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΣΕ ΦΟΡΗΤΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ

4 ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ, ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ: 1.ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΜΟΥ 2.ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ/ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ 3.ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ 4.ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΔΡΑΣΗΣ

5 ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΕΙΝΑΙ: Κανόνες Στόχοι Αποτελέσματα και Ανατροφοδότηση Σύγκρουση - Διαγωνισμός - Πρόκληση – Αντιπαλότητα Αλληλεπίδραση και Αναπαράσταση ιστορίας /σενάριο

6 ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ενισχύουν τη μοναξιά ευθύνονται για αντικοινωνική συμπεριφορά σχετίζονται με συγκεκριμένα ιδεολογικά χαρακτηριστικά σχετίζονται με φαινόμενα παχυσαρκίας

7 ΘΕΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ εξοικειώνουν σε μεγάλο βαθμό τους νέους χρήστες και ιδιαίτερα τα παιδιά με την κουλτούρα της πληροφορικής μετατρέπουν τον υπολογιστή σε μηχανή ψυχαγωγίας η ενασχόληση των νέων με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια τους βοηθάει να αναπτύσσουν πρακτικές ικανότητες και κοινωνική εξάσκηση

8 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ, ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: συμμετέχουν σε κοινωνικές πρακτικές, πειραματίζονται και υποδύονται νέες ταυτότητες μαθαίνουν μέσα από την πράξη διασυνδέοντας γνώση και πράξη

9 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΠΡΟΣ ΝΕΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ: δυνατότητας ανάγνωσης σε μη γραμμική σειρά, αύξησης του ενδιαφέροντος για τον γνωστικό τομέα που συνδέεται με το συγκεκριμένο παιχνίδι, καλλιέργειας της φαντασίας και της δημιουργικότητας, αλληλεπίδρασης με τους μαθητές, επικοινωνίας και της συνεργασίας

10 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΕΝΕΡΓΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΔΙΟΤΙ: ευνοούν την άμεση αντίδραση παρέχουν υψηλά κίνητρα ενθαρρύνουν την ενεργητική συμμετοχή του μαθητή παρέχουν άμεση ανατροφοδότηση

11 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Η ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ: να συμμετέχουν σε κόσμους στα πλαίσια των οποίων μαθαίνουν να σκέφτονται, να μιλούν να δρουν με νέους τρόπους

12 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ: να καθοδηγούν τη μαθησιακή διαδικασία, να οργανώνουν και να διευκολύνουν τις σχολικές δραστηριότητες να ενθαρρύνουν την συνεργασία. να μάθουν να εμπλέκονται με τους μαθητές σε δραστηριότητες ουσιαστικής επικοινωνίας, να διευκολύνουν την επίλυση προβλημάτων, να διευκολύνουν τις προσπάθειες επικοινωνίας και πρόσκτησης πληροφοριών να βοηθούν τα παιδιά να σκέφτονται και να συσχετίζουν τους συλλογισμούς που χρησιμοποιούν στα τεχνολογικά περιβάλλοντα

13 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΝΕΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΟΠΩΣ: Ανάπτυξη αντανακλαστικών Παράλληλη επεξεργασία Πληροφορία μέσω γραφικών Τυχαία προσπέλαση Επικοινωνία Ενεργητικότητα Παιχνίδι Αναγνώριση Φαντασία και Φιλική αντιμετώπιση της τεχνολογίας.

14 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ Η δραστηριότητα μέσα από την οποία λαμβάνει χώρα η μάθηση πρέπει να έχει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: Υψηλό βαθμό διαδραστικότητας. Διαδραστικές διαδικασίες που να απηχούν την πραγματική ζωή. Δραστηριότητες με σαφείς στόχους.

15 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Τα ψηφιακά παιχνίδια, ειδικότερα τα εκπαιδευτικά, εκμεταλλεύονται τη θετική στάση των παιδιών απέναντι στο παιχνίδι ώστε να υλοποιηθούν ευκολότερα εκπαιδευτικοί στόχοι.


Κατέβασμα ppt "ΜΕΡΟΣ 5 ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΟΧΗ ΘΕΛΟΥΜΕ ΣΧΟΛΕΙΑ: 1.ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΔΑΣΚΑΛΟΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΑΘΗΤΟΚΕΝΤΡΙΚΑ 2.ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΤΟ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google