Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ιωαννίδου Ε.

2 Το Επιχειρησιακό Περιβάλλον
Το περιβάλλον του οργανισμού είναι το σύνολο των δυνάμεων και συνθηκών που αναπτύσσονται στο εσωτερικό και εξωτερικό του οργανισμού και επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον του κάθε οργανισμού. Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να αναλύονται πριν τη λήψη σημαντικών αποφάσεων.

3 Το επιχειρησιακό περιβάλλον του αθλητικού οργανισμού διακρίνεται σε:
Μακρο-περιβάλλον Μικρο-περιβάλλον Εσωτερικό περιβάλλον

4 Εσωτερικό περιβάλλον Περιλαμβάνει: Τους χρηματοδοτικούς πόρους
Εσωτερικό περιβάλλον Περιλαμβάνει: Τους χρηματοδοτικούς πόρους Τους φυσικούς πόρους Τους τεχνολογικούς πόρους Το ανθρώπινο δυναμικό

5 1. Χρηματοδοτικοί πόροι Απαραίτητα κεφάλαια
Εναλλακτικοί τρόποι χρηματοδότησης Επενδύσεις Κρατική επιχορήγηση

6 2. Φυσικοί πόροι Είναι η περιουσία/ακίνητα/εξοπλισμός: Τα γήπεδα
Οι αθλητικές εγκαταστάσεις Προπονητικά κέντρα Γραφεία συλλόγων Αθλητικός εξοπλισμός… Ιδιόκτητοι φυσικοί πόροι/ανάπτυξη Σημαντικοί παράγοντες: πρόσβαση, ασφάλεια, χώροι στάθμευσης, φυσικό περιβάλλον…

7 3. Τεχνολογικοί πόροι Παραδείγματα: Ηλεκτρονικά όργανα γυμναστικής
Εργομετρικά κέντρα Ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων πελατών Συστήματα διαχείρισης εισιτηρίων Ιστοσελίδες στο δια-δίκτυο Τεχνολογική υποστήριξη προπόνησης….

8 4. Ανθρώπινο Δυναμικό Ανθρώπινο δυναμικό = επένδυση
Βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους είναι: Η πρόσληψη Η εκπαίδευση Η καθοδήγηση Η παρακίνηση Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αθλητικών οργανισμών σχετικά με τη σημαντικότητα του ανθρώπινου δυναμικού.

9 Το Μικρο-περιβάλλον Περιλαμβάνει τους παράγοντες που βρίσκονται κοντά στον αθλητικό οργανισμό και είναι: Οι πελάτες Οι προμηθευτές Τα κανάλια διανομής Η αγορά και οι ανταγωνιστές

10 1. Οι πελάτες Λεπτομερής ανάλυση και γνώση των πελατών:
(Τμηματοποίηση / ομάδες κοινών χαρακτηριστικών, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ομάδων, προτιμήσεις…) Παραδείγματα: ηλικία, φύλλο, μόρφωση, κίνητρα οικογενειακή κατάσταση, αθλητική εμπειρία, προσωπικότητα, τόπος διανομής, προσδοκίες, συχνότητα χρήσης των υπηρεσιών... «Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί υπάρχουν, γιατί υπάρχουν οι πελάτες» (Druker, 1998)

11 2. Οι προμηθευτές Προμηθευτές: εταιρίες που προμηθεύουν την πρώτη ύλη για την παραγωγή προϊόντων / υπηρεσιών. Η ποιότητα της πρώτης ύλης επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το τελικό προϊόν. Παραδείγματα: αθλητικός εξοπλισμός, εταιρίες εστίασης, κυλικεία/αναψυκτήρια, εταιρίες οργάνωσης δραστηριοτήτων αναψυχής εξωτερικών χώρων…

12 3. Τα Κανάλια Διανομής Διανομείς: βοηθούν στην πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών. Η ποιότητα του δικτύου διανομής επηρεάζει τις τελικές πωλήσεις. Παραδείγματα: η μπουτίκ μιας αθλητικής ομάδας, μια ιστοσελίδα, οι σύνδεσμοι/φίλοι που πωλούν εισιτήρια, τα γυμναστήρια μιας αλυσίδας, αθλητικά μαγαζιά, αντιπρόσωποι, περίπτερα σε εκθέσεις…

13 4. Η Αγορά και οι Ανταγωνιστές
Αγορά / Ανταγωνιστές: Το μέγεθος της αγοράς και η εκτίμηση των οικονομικών δεικτών. Το επίπεδο ανταγωνισμού (τοπικό, εθνικό, διεθνές…) Η ανάπτυξη της αγοράς και η εκτίμηση της στον κύκλο ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών. Ο αριθμός των ανταγωνιστών και η εκτίμηση των χαρακτηριστικών τους. Η εκτίμηση για τον κίνδυνο εισόδου νέων ανταγωνιστών.

14 Το Μακρο-περιβάλλον (Εξωτερικό Περιβάλλον)
Το Μακρο-περιβάλλον (Εξωτερικό Περιβάλλον) Παράγοντες που συνδέονται με: Την Οικονομία Την Τεχνολογία Τους Πολιτισμικούς παράγοντες Τους Δημογραφικούς παράγοντες Το Πολιτικό και Οικονομικό περιβάλλον Την Παγκοσμιοποίηση

15 Οικονομία / Τεχνολογία
Οικονομία: οι οικονομικοί δείκτες επιδρούν στο βιοτικό επίπεδο και στην ψυχοσωματική υγεία… (Α.Ε.Π.: αντιστοιχεί στη συνολική αξία όλων των προϊόντων που παράγονται σε μια χώρα/έτος, ανεργία, μισθοί, επιτόκια, οικονομική ανάπτυξη, πληθωρισμός) Τεχνολογία: συνδυασμός μέσων, υπολογιστών, μηχανών, επιδεξιοτήτων και γνώσης.

16 Πολιτισμικοί / Δημογραφικοί παράγοντες
Πολιτισμικοί παράγοντες: είναι οι δυνάμεις που αναπτύσσονται λόγω της εθνικής κουλτούρας της κάθε κοινωνίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης. Επιδρούν στην καταναλωτική και την εργασιακή συμπεριφορά. Δημογραφικοί παράγοντες: εκφράζουν τάσεις που σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού. Χαμηλότερος Μ.Ο. ηλικίας εργατικού δυναμικού, αυξανόμενος αριθμός γυναικών στην αγορά εργασίας, μετακινήσεις πληθυσμών & ελεύθερη εργασία, γήρανση του πληθυσμού.

17 Πολιτικό & Νομικό περιβάλλον / Παγκοσμιοποίηση
Πολιτικό & Νομικό περιβάλλον / Παγκοσμιοποίηση Το πολιτικό περιβάλλον θέτει το νομικό πλαίσιο. Νομικό πλαίσιο: σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη ή μη της επιχειρηματικότητας και της λειτουργίας των οργανισμών. Παγκοσμιοποίηση: είναι η διαδικασία πολιτικής, οικονομικής και πολιτιστικής διείσδυσης ανάμεσα στα έθνη η οποία αυξάνει την αλληλεπίδραση και ανάπτυξη των διεθνών αθλητικών οργανισμών κι εταιρειών. Παραδείγματα: Ολυμπιακοί αγώνες, Διεθνή τουρνουά, σχέσεις αθλητικών Ομοσπονδιών…

18 Ευχαριστώ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google