Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ιωαννίδου Ε..  Το περιβάλλον του οργανισμού είναι το σύνολο των δυνάμεων και συνθηκών που αναπτύσσονται στο εσωτερικό και εξωτερικό του οργανισμού και.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ιωαννίδου Ε..  Το περιβάλλον του οργανισμού είναι το σύνολο των δυνάμεων και συνθηκών που αναπτύσσονται στο εσωτερικό και εξωτερικό του οργανισμού και."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ιωαννίδου Ε.

2  Το περιβάλλον του οργανισμού είναι το σύνολο των δυνάμεων και συνθηκών που αναπτύσσονται στο εσωτερικό και εξωτερικό του οργανισμού και επηρεάζουν το παρόν και το μέλλον του κάθε οργανισμού.  Πρέπει να λαμβάνονται υπόψη και να αναλύονται πριν τη λήψη σημαντικών αποφάσεων.

3  Μακρο-περιβάλλον  Μικρο-περιβάλλον Εσωτερικό περιβάλλον

4 Περιλαμβάνει:  Τους χρηματοδοτικούς πόρους  Τους φυσικούς πόρους  Τους τεχνολογικούς πόρους  Το ανθρώπινο δυναμικό

5  Απαραίτητα κεφάλαια  Εναλλακτικοί τρόποι χρηματοδότησης  Επενδύσεις  Κρατική επιχορήγηση

6 Είναι η περιουσία/ακίνητα/εξοπλισμός:  Τα γήπεδα  Οι αθλητικές εγκαταστάσεις  Προπονητικά κέντρα  Γραφεία συλλόγων  Αθλητικός εξοπλισμός…  Ιδιόκτητοι φυσικοί πόροι/ανάπτυξη  Σημαντικοί παράγοντες: πρόσβαση, ασφάλεια, χώροι στάθμευσης, φυσικό περιβάλλον…

7 Παραδείγματα:  Ηλεκτρονικά όργανα γυμναστικής  Εργομετρικά κέντρα  Ηλεκτρονικές βάσεις δεδομένων πελατών  Συστήματα διαχείρισης εισιτηρίων  Ιστοσελίδες στο δια-δίκτυο  Τεχνολογική υποστήριξη προπόνησης….

8  Ανθρώπινο δυναμικό = επένδυση  Βασικά ζητήματα που σχετίζονται με τους ανθρώπινους πόρους είναι: Η πρόσληψη Η εκπαίδευση Η καθοδήγηση Η παρακίνηση  Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των αθλητικών οργανισμών σχετικά με τη σημαντικότητα του ανθρώπινου δυναμικού.

9 Περιλαμβάνει τους παράγοντες που βρίσκονται κοντά στον αθλητικό οργανισμό και είναι:  Οι πελάτες  Οι προμηθευτές  Τα κανάλια διανομής  Η αγορά και οι ανταγωνιστές

10  Λεπτομερής ανάλυση και γνώση των πελατών: (Τμηματοποίηση / ομάδες κοινών χαρακτηριστικών, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των ομάδων, προτιμήσεις…)  Παραδείγματα: ηλικία, φύλλο, μόρφωση, κίνητρα οικογενειακή κατάσταση, αθλητική εμπειρία, προσωπικότητα, τόπος διανομής, προσδοκίες, συχνότητα χρήσης των υπηρεσιών...  «Οι επιχειρήσεις/οργανισμοί υπάρχουν, γιατί υπάρχουν οι πελάτες» (Druker, 1998)

11  Προμηθευτές: εταιρίες που προμηθεύουν την πρώτη ύλη για την παραγωγή προϊόντων / υπηρεσιών.  Η ποιότητα της πρώτης ύλης επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το τελικό προϊόν.  Παραδείγματα: αθλητικός εξοπλισμός, εταιρίες εστίασης, κυλικεία/αναψυκτήρια, εταιρίες οργάνωσης δραστηριοτήτων αναψυχής εξωτερικών χώρων…

12  Διανομείς: βοηθούν στην πώληση των προϊόντων και υπηρεσιών.  Η ποιότητα του δικτύου διανομής επηρεάζει τις τελικές πωλήσεις.  Παραδείγματα: η μπουτίκ μιας αθλητικής ομάδας, μια ιστοσελίδα, οι σύνδεσμοι/φίλοι που πωλούν εισιτήρια, τα γυμναστήρια μιας αλυσίδας, αθλητικά μαγαζιά, αντιπρόσωποι, περίπτερα σε εκθέσεις…

13 Αγορά / Ανταγωνιστές:  Το μέγεθος της αγοράς και η εκτίμηση των οικονομικών δεικτών.  Το επίπεδο ανταγωνισμού (τοπικό, εθνικό, διεθνές…)  Η ανάπτυξη της αγοράς και η εκτίμηση της στον κύκλο ζωής των προϊόντων/υπηρεσιών.  Ο αριθμός των ανταγωνιστών και η εκτίμηση των χαρακτηριστικών τους.  Η εκτίμηση για τον κίνδυνο εισόδου νέων ανταγωνιστών.

14  Παράγοντες που συνδέονται με:  Την Οικονομία  Την Τεχνολογία  Τους Πολιτισμικούς παράγοντες  Τους Δημογραφικούς παράγοντες  Το Πολιτικό και Οικονομικό περιβάλλον  Την Παγκοσμιοποίηση

15  Οικονομία: οι οικονομικοί δείκτες επιδρούν στο βιοτικό επίπεδο και στην ψυχοσωματική υγεία… (Α.Ε.Π.: αντιστοιχεί στη συνολική αξία όλων των προϊόντων που παράγονται σε μια χώρα/έτος, ανεργία, μισθοί, επιτόκια, οικονομική ανάπτυξη, πληθωρισμός)  Τεχνολογία: συνδυασμός μέσων, υπολογιστών, μηχανών, επιδεξιοτήτων και γνώσης.

16  Πολιτισμικοί παράγοντες: είναι οι δυνάμεις που αναπτύσσονται λόγω της εθνικής κουλτούρας της κάθε κοινωνίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.  Επιδρούν στην καταναλωτική και την εργασιακή συμπεριφορά.  Δημογραφικοί παράγοντες: εκφράζουν τάσεις που σχετίζονται με τα χαρακτηριστικά του πληθυσμού.  Χαμηλότερος Μ.Ο. ηλικίας εργατικού δυναμικού, αυξανόμενος αριθμός γυναικών στην αγορά εργασίας, μετακινήσεις πληθυσμών & ελεύθερη εργασία, γήρανση του πληθυσμού.

17  Το πολιτικό περιβάλλον θέτει το νομικό πλαίσιο.  Νομικό πλαίσιο: σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη ή μη της επιχειρηματικότητας και της λειτουργίας των οργανισμών.  Παγκοσμιοποίηση: είναι η διαδικασία πολιτικής, οικονομικής και πολιτιστικής διείσδυσης ανάμεσα στα έθνη η οποία αυξάνει την αλληλεπίδραση και ανάπτυξη των διεθνών αθλητικών οργανισμών κι εταιρειών.  Παραδείγματα: Ολυμπιακοί αγώνες, Διεθνή τουρνουά, σχέσεις αθλητικών Ομοσπονδιών…

18


Κατέβασμα ppt "Ιωαννίδου Ε..  Το περιβάλλον του οργανισμού είναι το σύνολο των δυνάμεων και συνθηκών που αναπτύσσονται στο εσωτερικό και εξωτερικό του οργανισμού και."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google