Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τμηματοποίηση της Αγοράς Τμηματοποίηση της Αγοράς Κ. Αλεξανδρής.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τμηματοποίηση της Αγοράς Τμηματοποίηση της Αγοράς Κ. Αλεξανδρής."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τμηματοποίηση της Αγοράς Τμηματοποίηση της Αγοράς Κ. Αλεξανδρής

2

3 Τμηματοποίηση της Αγοράς «Η διαδικασία της κατάτμησης μιας ετερογενής αγοράς σε ομάδες που αποτελούνται από άτομα με κοινά χαρακτηριστικά» Η τμηματοποίηση επιτρέπει τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να αναπτύξουν στρατηγικές για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες κι επιθυμίες συγκεκριμένων καταναλωτών  ΑΟΔΘ  Γυμναστήριο  Ποδοσφαιρική Ομάδα  Nike  Coca-Cola  Club Med

4

5 Τμηματοποίηση της Αγοράς 1ο Βήμα Προσδιορίζουμε τις Βάσεις για την Τμηματοποίηση της Αγοράς Μεταβλητές της Τμηματοποίησης ΔημογραφικήΓεωγραφική Ψυχογραφική Με βάση τη Συμπεριφορά

6

7

8

9

10 Τμηματοποίηση της Αγοράς: Κριτήρια 1) Γεωγραφική n Γειτονία, ΤΚ n Πόλη n Νομός n Χώρα n Πυκνότητα Πληθυσμού n Κλίμα 2) Δημογραφική Κοινωνική Θέση  Επάγγελμα  Εισόδημα  Εκπαίδευση Ηλικία  Παιδιά  Έφηβοι  50+ Ομάδα - Η Αγορά των Ηλικιωμένων Φύλλο  Γυναικεία Αγορά (π.χ. Fitness)

11 Τμηματοποίηση της Αγοράς: Κριτήρια  Τμηματοποίηση σύμφωνα με την Ηλικία  50+ Ομάδα - Η Αγορά των Ηλικιωμένων 1. Συχνότητα Αθλητικής Συμμετοχής  50-64: 29% δεν συμμετέχουν σε καμιά μορφή άσκησης  Πάνω από 65: 35% δεν συμμετέχουν σε καμιά μορφή άσκησης 2. Λανθάνουσα Ζήτηση είναι Μεγάλη 3. Στατιστικά σχετικά με την ηλικία  > 65 χρονών: Συνεχώς αυξάνεται. Ο πληθυσμός «γερνάει»

12 Τμηματοποίηση της Αγοράς: Κριτήρια 3) Ψυχογραφική n Οφέλη (π.χ. Υγεία και Πρωταθλητισμός) n Προσωπικότητα (π.χ., αθλήματα περιπέτειας) n Στάσεις (θετικές – αρνητικές προς τον αθλητισμό) n Τρόπος ζωής - Lifestyle (στελέχη, διευθυντές κτλ) 4) Με βάση τη Συμπεριφορά n Ποσότητα Αγοράς / Χρήσης μιας Υπηρεσίας (π.χ., συνδρομή, διαρκείας εισιτήρια κτλ.) n Συχνότητα Χρήσης μια Υπηρεσίας / Συμμετοχής n Πρόθεση για Χρήση μιας Υπηρεσίας / Συμμετοχής n Επίπεδο Πιστότητας σε ένα Προϊόν / Υπηρεσία

13 Τμηματοποίηση της Αγοράς 2ο Βήμα Ανάπτυξη Δεικτών Μέτρησης της Ελκυστικότητας των Ομάδων Στόχου 1.Μέγεθος: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα είναι αρκετά μεγάλη για να επιτρέψει το κέρδος 2.Προσδιορισμός: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να εντοπιστεί 3.Δυνατότητα Προσέγγισης: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να προσεγγισθεί για να αναπτύξουμε την επικοινωνία 4.Δυνατότητα Ανάπτυξης Ενεργειών: Ο βαθμός στον οποίον μπορούμε να αναπτύξουμε κατάλληλα προγράμματα για την συγκεκριμένη ομάδα

14 Τμηματοποίηση της Αγοράς 3ο Βήμα Επιλογή της Ομάδας Στόχου Ανάλυση του Ανταγωνισμού Εκτίμηση των Ανταγωνιστών και των Χαρακτηριστικών τους Ανάπτυξη του Μείγματος Μάρκετινγκ Για μία συγκεκριμένη Ομάδα

15 Τοποθέτηση Προϊόντος / Υπηρεσίας

16 Στρατηγική Χωροθέτησης: Ο στόχος είναι να διαφοροποιηθεί το προϊόν οπό τον ανταγωνισμό Κριτήρια / Στρατηγικές Χωροθέτησης :  Ποιότητα  Τιμή  «Προσωπικότητα» του Προϊόντος (π.χ., οικογενειακό – σπορ, απόδοση – σχεδιασμός, κλασικό – μοντέρνο, κτλ.)  Επιμέρους Χαρακτηριστικά του Προϊόντος (π.χ., αθλητικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου)  Οφέλη / ανάγκες που ικανοποιεί (π.χ., αναψυχή – υγεία - χαλάρωση )  Χαρακτηριστικά πελατών (π.χ., άτομα – σχολεία – ομάδες)  Έναντι άλλου προϊόντος (π.χ., απευθείας σύγκριση)

17 Τοποθέτηση Προϊόντος / Υπηρεσίας Παραδείγματα  Adidas  Puma  Reebok  Umbro  Nike  Lacoste  Esprit  Marks and Spencer  Diesel Παραδείγματα Club Med Vis Vitalis Gymnasium Πρίνου X Spa Ξενοδοχείο Θαλασσο-θεραπείας Μονάδα Αγρο-Τουρισμού Άσκηση: Για ένα συγκεκριμένο αθλητικό προϊόν / υπηρεσία εφάρμοσε τα διαφορετικά κριτήρια χωροθέτησης

18 Ευχαριστώ


Κατέβασμα ppt "Τμηματοποίηση της Αγοράς Τμηματοποίηση της Αγοράς Κ. Αλεξανδρής."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google